×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΙΚΑ/Ε57/4/2016

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4015/2011, 4315/2014

«Τροποποίηση της παρ. 2 του άρθρου 19α του ν. 4015/2011,σχετικά με την χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας και την αναστολή λήψης αναγκαστικών μέτρων σε Προέδρους και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων » .(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ.:2) (ΑΔΑ:ΩΤ224691ΩΓ-ΛΣΛ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΙΚΑ/Ε57/7/2015

Χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας και αναστολή λήψης αναγκαστικών μέτρων σε Προέδρους και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων. (ΑΔΑ ΩΣ984691ΩΓ-0ΜΓ)

ΕΓΚ.12


ΙΚΑ/Ε40/84/2014

Χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας και αναστολή λήψης αναγκαστικών μέτρων για ένα έτος, σε Προέδρους και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων.(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 14)


1004/135291/2014

Μορφή, περιεχόμενο, διαδικασία καταγραφής και τήρησης Εθνικού Μητρώου Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και Διεπαγγελματικών Οργανώσεων, διαδικασία εγγραφής τους στο Μητρώο και κριτήρια αξιολόγησής τους.(ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ 2062/132509/2016,ΦΕΚ-3938/Β/7.12.2016)


1193/160351/2014

Παράταση προθεσμίας της παρ. 2 του άρθρου 19α του Ν. 4015/2011 (Α΄ 210), όπως ισχύει.

ΔΕΑΦ Β΄1068288/2016

Φορολογική μεταχείριση πλεονασμάτων αγροτικών συνεταιριστικών οργανώσεων με βάση τις διατάξεις του ν. 4015/2011 και εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 12 του άρθρου 72 του ν. 4172/2013 στα αποθεματικά που είχαν σχηματισθεί κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της περ. θ’ της παρ. 1 του άρθρου 103 του προϊσχύοντος Κ.Φ.Ε. (ν. 2238/1994)(AΔΑ:7ΙΙ4Η-2ΕΗ)


ΙΚΑ/Ε57/5/2015

Χορήγηση Βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας στους Διοικητές ή Προέδρους φορέων κοινωνικής ασφάλισης (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ. : 1) (ΑΔΑ:7Η494691ΩΓ-2ΨΓ)


ΝΣΚ/133/2015

Δέσμευση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από το σχέδιο εξυγίανσης της «Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας» ως προς τον περιορισμό των συνολικών οφειλών της ως άνω αιτούσας Α.Ε. προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ σε ποσοστό 30%, σύμφωνα με την παρ.3 εδ.εε΄ του άρθρου 19 του Ν. 4015/2011.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεσμεύει το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ το υποβληθέν σχέδιο εξυγίανσης της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας και νυν «Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας- Αγροτική Εταιρική Σύμπραξη ΑΕ» που έχει περιβληθεί και πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 19 του Ν. 4015/2011, ανεξάρτητα εάν στην κύρια οφειλή της ΕΑΣ Σητείας υπάρχει κατά το 1/3 οφειλή από εισφορές εργαζομένων που η μη απόδοση διώκεται σύμφωνα με τον ΑΝ 86/1967, καθόσον για το σκέλος και των ποινικών οφειλών υπάρχει εκ του νόμου (άρθρο 19α Ν. 4015/2011) αναστολή ποινικής δίωξης. (ομοφ.). ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ. ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η 176/2015 ΓΝ. ΟΛΟΜ.


ΝΣΚ/3/2001

Συνεταιρισμοί. Ποινική δίωξη κατά μελών ΔΣ και υπαλλήλων της ΕΑΣ Αγρινίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο της ασκούμενης, επί των Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων (ΑΣΟ) κάθε βαθμίδας (και των Ενώσεων Αγροτικών Συνεταιρισμών -ΕΑΣ- ως δευτεροβαθμίων οργανώσεων) κρατικής εποπτείας, ο αρμόδιος Υπουργός Γεωργίας δεν νομιμοποιείται να κηρύξει έκπτωτα τα, υπό ποινική δίωξη, τελούντα μέλη του ΔΣ των ΕΑΣ, ενώ δύναται να ζητήσει κάθε στοιχείο και πληροφορία, σχετικό με το καταμηνυθέν ποινικό αδίκημα και, δια του εποπτικού συμβουλίου των ΕΑΣ (κατά σχετική πρόβλεψη του οικείου καταστατικού) την, μέσω της οικείας Γενικής Συνελεύσεως ανάκληση των ως άνω, μελών του ΔΣ και την αντικατάσταση αυτών από νέα μέλη.


ΝΣΚ/395/2001

Κοινοπραξίες Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων. Υπαγωγή στους αναπτυξιακούς νόμους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι Κοινοπραξίες Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων (ΚΑΣΟ), κατ άρθρο 35 παρ.14 του Ν 2810/2000, υπάγονται στις ρυθμίσεις των αναπτυξιακών νόμων (Ν 2601/1998), παρά την με το άρθρο 3 παρ.5 του Ν 2601/1998 εξαίρεση από την εφαρμογή αυτών, μεταξύ άλλων, και των επιχειρήσεων, οι οποίες λειτουργούν υπό μορφή κοινοπραξίας, δεδομένου ότι η αναφορά του άρθρου 3 παρ.5 του Ν 2601/1998 γίνεται σε κοινοπραξίες υπό την έννοια παροδικών και προσκαίρων ενώσεων, που δεν έχουν νομική προσωπικότητα, ενώ οι ΚΑΣΟ αποτελούν δευτεροβάθμιες ΑΣΟ, προβλεπόμενες με ειδική νομική διάταξη, συνιστώμενες νομίμως και κεκτημένες νομική προσωπικότητα. Η διάταξη του άρθρου 35 παρ.14 του Ν 2810/2000, άλλωστε, επικρατεί της του άρθρου 3 παρ.5 του Ν 2601/1998, ως νεώτερη και σαφώς ειδικότερη. Υπό τα εκτιθέμενα στο ερώτημα και προκύπτοντα από τον οικείο φάκελο πραγματικά δεδομένα, η συγκεκριμένη ΚΑΣΟ με την επωνυμία ΑΛΜΜΕ μπορεί να υπαχθεί στις ρυθμίσεις των αναπτυξιακών νόμων. (ομοφ.)


ΝΣΚ/85/2003

Δυνατότητα καταβολής αυξημένων, κατά 20%, εξόδων παράστασης στους αντιδημάρχους και προέδρους δημοτικών συμβουλίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αντιδήμαρχοι και οι πρόεδροι των δημοτικών συμβουλίων δεν δικαιούνται να λαμβάνουν, σύμφωνα με την πρόβλεψη της παρ.2 του άρθρου 173 του Δ.Κ.Κ., έξοδα παράστασης αυξημένα, κατά 20%. (ομοφ.)