×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/133/2015

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δέσμευση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από το σχέδιο εξυγίανσης της «Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας» ως προς τον περιορισμό των συνολικών οφειλών της ως άνω αιτούσας Α.Ε. προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ σε ποσοστό 30%, σύμφωνα με την παρ.3 εδ.εε΄ του άρθρου 19 του Ν. 4015/2011.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεσμεύει το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ το υποβληθέν σχέδιο εξυγίανσης της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας και νυν «Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας- Αγροτική Εταιρική Σύμπραξη ΑΕ» που έχει περιβληθεί και πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 19 του Ν. 4015/2011, ανεξάρτητα εάν στην κύρια οφειλή της ΕΑΣ Σητείας υπάρχει κατά το 1/3 οφειλή από εισφορές εργαζομένων που η μη απόδοση διώκεται σύμφωνα με τον ΑΝ 86/1967, καθόσον για το σκέλος και των ποινικών οφειλών υπάρχει εκ του νόμου (άρθρο 19α Ν. 4015/2011) αναστολή ποινικής δίωξης. (ομοφ.). ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ. ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η 176/2015 ΓΝ. ΟΛΟΜ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/176/2015

Δέσμευση ή μη του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από το σχέδιο εξυγίανσης της «Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας» ως προς τον περιορισμό των συνολικών οφειλών της σε αυτό σε ποσοστό 30%.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεσμεύει το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ το υποβληθέν σχέδιο εξυγίανσης της «Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας» και νυν «Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας – Αγροτική Εταιρική Σύμπραξη ΑΕ», που έχει υποβληθεί και πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 19 του Ν. 4015/2011, ανεξαρτήτως εάν στην κύρια οφειλή της ΕΑΣ Σητείας υπάρχει κατά το 1/3 οφειλή από εισφορές εργαζομένων, των οποίων η μη απόδοση διώκεται σύμφωνα με τον α.ν. 86/1967. (πλειοψ.) ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 133/2015.


ΝΣΚ/20/2016

Διενέργεια δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού μίσθωσης ακινήτου, για τη στέγαση των Υπηρεσιών του Περιφερειακού Υποκαταστήματος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Λάρισας – Όροι προκηρύξεως – Αξιολόγηση υποβληθείσας προσφοράς.Η προσφορά της Ενώσεως Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΑΣ) Λάρισας, Τυρνάβου και Αγιάς δεν αντίκειται στους όρους της προκηρύξεως.


ΝΣΚ/302/2013

Χορήγηση ή μη βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στον Πρόεδρο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σύρου (Ε.Α.Σ.Σ.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σύρου (Ε.Α.Σ.Σ.) είναι ασφαλιστικά ενήμερος για οφειλές του Συνεταιρισμού προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και πρέπει να του χορηγηθεί βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ όχι όμως πέραν της 31ης Δεκεμβρίου 2013, όπως ορίζει ο νόμος, εκτός εάν η ανωτέρω προθεσμία παραταθεί για ένα ακόμη χρόνο, όπως προβλέπεται, με κοινή απόφαση των Υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, δοθέντος ότι ο Συνεταιρισμός αυτός, υπό την ιδιότητά του ως εργοδότης, με απόφαση της Γενικής του Συνέλευσης λύθηκε και τέθηκε σε καθεστώς εκκαθάρισης. Διευκρινίζεται ότι η χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας προς τον παραπάνω Πρόεδρο της Ε.Α.Σ. Σύρου, αφορά μόνο τις οφειλές που προέρχονται από την οικονομική δραστηριότητα του εν λόγω Συνεταιρισμού, για τις οποίες ο Πρόεδρός του ευθύνεται και με την ατομική του περιουσία, όχι όμως και τις τυχόν οφειλές του Προέδρου προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που προέρχονται από την ατομική του οικονομική δραστηριότητα και είναι άσχετες με τον Συνεταιρισμό.


ΝΣΚ/133/2013

Kοινοτικά Προγράμματα – Νομιμότητα καθολικής διαδοχής Οργανώσεων Παραγωγών σε Αγροτικούς Συνεταιρισμούς και Αγροτικές Εταιρικές Συμπράξεις – Συνέχιση ή μη των εν εξελίξει προγραμμάτων από τα μετά την μετατροπή σχήματα – Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Χωρίς την τήρηση της διαδικασίας του άρθρου 6 του Ν. 2810/2000 δεν είναι δυνατή η συμμετοχή τρίτων σε συνεταιρισμό με υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων του κανονισμού 876/2008 της Επιτροπής της 3ης Σεπτεμβρίου 2008, ναι μεν τα σχήματα που δημιουργούνται μετά την μετατροπή Αγροτικών Συνεταιρισμών και Ενώσεων Αγροτικών Συνεταιρισμών κατά το Ν. 4015/2011, αποτελούν καθολικούς διαδόχους των μετατραπέντων, πλην όμως, εάν δεν υποβληθούν εκ νέου τα απαραίτητα δικαιολογητικά, κατά το άρθρο 1 παρ. 1, εδ. στ΄, στοιχ. Ζ΄ της Κ.Υ.Α. 680/16606/2012 (ΦΕΚ 249Β΄/13-2-2012) και δεν αποδειχθεί η συνδρομή του όρου καλύψεως του 5% της μέσης παραγωγής, δεν είναι δυνατή η συνέχιση των εν εξελίξει προγραμμάτων από τα μετά τη μετατροπή σχήματα. Το ζήτημα μπορεί να επιλυθεί μόνο με κατάλληλη νομοθετική ρύθμιση. (ομοφ.)


ΝΣΚ/35/2015

Καθορισμός της διαδικασίας και των μοναδικών διαμετακομιστικών κόμβων, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 30Β του ΚΕΔΕ για την αναγκαστική είσπραξη ασφαλιστικών οφειλών. Ο καθορισμός της διαδικασίας και των μοναδικών διαμετακομιστικών κόμβων για το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 30Β του ΚΕΔΕ, θα γίνει με απόφαση του Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/303/2017

Λύση ειδικής σύμβασης καταρτισθείσας μεταξύ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και ιατρού, κατόπιν καταγγελίας υπό ΙΚΑ - Οφειλή ή μη αποζημιώσεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν δικαιούται αποζημίωση, λόγω λύσης σύμβασης κατόπιν καταγγελίας από το ΙΚΑ, ιατρός συνδεόμενος μετά του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με ειδική σύμβαση η οποία καταρτίσθηκε σύμφωνα με το άρθρο 10 του ΝΔ 1204/1972, πριν την έναρξη ισχύος του άρθρου 24 παρ. 1 εδ. γ΄ του Ν 3232/2004, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 49 παρ. 4 εδ. α΄ του Ν. 993/1979, όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή του με το άρθρο 6 του Ν. 3320/2005.


ΝΣΚ/356/2011

Πορεία των διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη, λόγω σύστασης του νέου «Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.)» και ένταξης των Νοσοκομείων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ένταξη των προμηθειών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών ισχύει και για τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., ως καθολικό διάδοχο, καθ’ ο μέρος αφορά τις μεταφερόμενες και εντασσόμενες σ’ αυτόν υπηρεσίες, αρμοδιότητες και προσωπικό του Κλάδου Υγείας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με τις μονάδες υγείας του κ.λπ. Το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δεν νομιμοποιείται κατ’ αρχάς να διενεργήσει διαγωνιστικές διαδικασίες για λογαριασμό του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. από 2-9-2011, σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο. Όμως, υπάρχει η εναλλακτική δυνατότητα, πέραν της όποιας νομοθετικής ρύθμισης, να γίνει αξιοποίηση των διατάξεων του άρθρου 2 του Ν 2286/1995, που αφορά στην έγκριση των προμηθειών με την ένταξή τους στο ενιαίο πρόγραμμα προμηθειών, να τροποποιηθεί το Ε.Π.Π., αφού προκληθεί η γνώμη της Επιτροπής Πολιτικής και Προγραμματισμού Προμηθειών και να χορηγηθεί το δικαίωμα στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να διενεργήσει τις νέες διαγωνιστικές διαδικασίες λόγω εξαιρετικής περίπτωσης και για συγκεκριμένους λόγους, επειδή δεν έχει ακόμη καταρτιστεί ο οργανισμός του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.


Φ80000/26225/1757/2013

ΘΕΜΑ: « Ερώτημα σχετικά με το χρόνο υποβολής της αίτησης αναγνώρισης πλασματικών χρόνων, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 40 του ν. 3996/2011 » Σχετ. 1: Έγγραφο Διοίκησης ΙΚΑ - ΕΤΑΜ με αριθμ. Γ99/119/3.03.2003 Σχετ. 2: Έγγραφο Διοίκησης ΙΚΑ - ΕΤΑΜ με αριθμ. Σ40/283/2.11.2012 

ΙΚΑ/Ε57/4/2016

«Τροποποίηση της παρ. 2 του άρθρου 19α του ν. 4015/2011,σχετικά με την χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας και την αναστολή λήψης αναγκαστικών μέτρων σε Προέδρους και μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Αγροτικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων » .(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ.:2) (ΑΔΑ:ΩΤ224691ΩΓ-ΛΣΛ)


ΝΣΚ/106/2012

Μεταβίβαση των μετοχών της εταιρείας με την επωνυμία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Α.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η μεταβίβαση του εταιρικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ έχει επέλθει ευθέως από το νόμο, χωρίς να απαιτείται η σύνταξη μεταβιβαστικού συμβολαιογραφικού εγγράφου ή άλλου ιδιωτικού εγγράφου. Οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί η Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, προκειμένου να μεταβιβασθούν από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ οι μετοχές της εταιρείας «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» συνίστανται στις διατυπώσεις που ορίζουν οι διατάξεις του άρθρου 13 του Ν. 3604/2007, τις οποίες οφείλει η εταιρεία «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» να τηρήσει και το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να ελέγξει και να εποπτεύσει. Επί πλέον, προκύπτει σειρά άλλων ενεργειών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, που απορρέουν από τις διατάξεις του Ν. 3607/2007 και του άρθρου 2 παρ. 12 του Ν. 4024/2011 στα πλαίσια της εποπτείας και του ελέγχου που ασκείται από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στην εταιρεία «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.».