ΥΠΕΣ/3592/2007
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΕΣ/4415/2006
Καθορισμός ύψους και τρόπου απόδειξης διάθεσης επαρκών πόρων, που προβλέπονται ως προϋπόθεση στις διατάξεις του ν. 3386/2005.
οικ.225679/2024
Καθορισμός του ύψους και του τρόπου απόδειξης διαθεσιμότητας των επαρκών πόρων που προβλέπονται στις διατάξεις του ν. 5038/2023 (Α’ 81) και στις λοιπές κανονιστικές ρυθμίσεις, καθώς και του ύψους και του τρόπου απόδειξης του απαιτούμενου εισοδήματος, για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 84 και 144 του ν. 5038/2023 (Α’ 81).
10518/838/2014
Απόδειξη νόμιμης διαμονής ΑΔΑ: ΒΙΕΛ1-5ΛΝ
ΝΣΚ/252/2003
Δημοτολόγια. Οικογενειακή μερίδα. Δυνατότητα μεταφοράς σε αυτοτελή οικογενειακή μερίδα ενηλίκου, ο οποίος είναι άγαμος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Υπό το κράτος ισχύος του Π. Δ/τος 497/1991, δεν είναι επιτρεπτή η μεταφορά ενηλίκου τέκνου από την πατρική οικογενειακή μερίδα σε αυτοτελή οικογενειακή μερίδα των δημοτολογίων του ίδιου ΟΤΑ, λόγω επελθούσης ενηλικίωσής του, εφόσον, αυτό, παραμένει άγαμο. (πλειοψ.)
ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/268/2025
Η απόφαση 268/2025 του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά την αίτηση αναίρεσης Αντισυνταγματάρχη Υγειονομικού για τον καταλογισμό αποζημίωσης λόγω πρόωρης αποχώρησης από τις Ένοπλες Δυνάμεις. Η Ολομέλεια επαναβεβαίωσε ότι η υποχρέωση παραμονής και ο συνακόλουθος καταλογισμός δεν αντίκεινται στην αρχή της αναλογικότητας, του δικαιώματος στην εργασία ή σε υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις, καθώς εξυπηρετούν σκοπό δημοσίου συμφέροντος για την οργανωτική λειτουργία των Ενόπλων Δυνάμεων. Έκρινε δε ότι ο χρόνος ιατρικής εξειδίκευσης πρέπει να προσμετράται στον χρόνο υποχρεωτικής παραμονής. Ωστόσο, έκανε εν μέρει δεκτή την αίτηση, κρίνοντας ότι στον υπολογισμό της αποζημίωσης δεν πρέπει να συνυπολογίζονται η οικογενειακή παροχή και η προσαύξηση του επιδόματος εξομάλυνσης που βασίζονται στην οικογενειακή κατάσταση. Η υπόθεση αναπέμφθηκε στο Πρώτο Τμήμα για επαναϋπολογισμό του καταλογισθέντος ποσού.
ΝΣΚ/406/2012
ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Εκτέλεση δικαστικής αποφάσεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Εκτέλεση αμετακλήτου αποφάσεως Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου, με την οποία ανεγνωρίσθη ότι το ΙΚΑ οφείλει να καταβάλει χρηματικό ποσό ως οικογενειακή παροχή.
ΕΣ/Τ1/169/2007
Οικογενειακή παροχή.Η προσαύξηση της οικογενειακής παροχής υπαλλήλων λόγω τέκνων που είναι ανίκανα για εργασία και έχουν ποσοστό αναπηρίας από 50% και άνω,είναι νόμιμη , το γεγονός δε της ενηλικίωσής τους δεν αποτελεί λόγο απαγόρευσης καταβολής της προσαύξησης
ΝΣΚ/286/2016
Απόρριψη αιτήματος χορήγησης θεώρησης εισόδου για οικογενειακή επανένωση, για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας - Υποχρέωση αιτιολόγησης της απορριπτικής απάντησης – Μη υποχρέωση ενημέρωσης των αρμόδιων αποκεντρωμένων Διοικήσεων, του ΚΕ.ΕΛ.Π.Ν.Ο. και του Συνηγόρου του Πολίτη για το νόσημα.(...)Οι αρμόδιες προξενικές αρχές, μετά την απόρριψη, για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, αιτήματος χορήγησης εθνικής θεώρησης για οικογενειακή επανένωση, που υποβλήθηκε από υπήκοο τρίτης χώρας, δεν οφείλουν να ενημερώνουν τις κατά τόπον αρμόδιες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και το ΚΕ.ΕΛ.Π.Ν.Ο για το νόσημα που απετέλεσε το λόγο της απόρριψης, αλλά ούτε και τον Συνήγορο του Πολίτη, που διεξάγει σχετική έρευνα εκτός αν ο ίδιος βεβαιώνει ότι έχει εξαντλήσει κάθε προσπάθεια, προκειμένου να προμηθευτεί τα αναγκαία για την έρευνά του στοιχεία από τους ενδιαφερομένους. Για την πληρότητα της αιτιολογίας των ανωτέρω απορριπτικών αποφάσεων πρέπει να γίνεται παραπομπή στο πιστοποιητικό του ιατρικού κέντρου, όπου εξετάσθηκε ο αιτών για τη θεώρηση εισόδου, από το οποίο προκύπτει ότι πάσχει από νόσημα, που συνιστά κίνδυνο για τη δημόσια υγεία (ομοφ.).
Ελ.Συν.Ολομ/114/2017
Οικογενειακή παροχή λόγω γάμου:Στην υπό κρίση υπόθεση, με την αναιρεσιβαλλόμενη απόφαση του ΙΙ Τμήματος έγινε εν μέρει δεκτή η από 30.12.2002 ..αγωγή της ήδη αναιρεσίβλητης, πολιτικής συνταξιούχου του Δημοσίου, που παραπέμφθηκε προς εκδίκαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο λόγω δικαιοδοσίας με την 4463/2006 απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου .., με την οποία ζήτησε να της καταβληθεί νομιμοτόκως το ποσό των 2.825,64 ευρώ, ως οικογενειακή παροχή συζύγου για το χρονικό διάστημα από 1.1.1997 έως 30.6.2002. Ειδικότερα, με την αναιρεσιβαλλόμενη απόφαση υποχρεώθηκε το αναιρεσείον Δημόσιο να καταβάλει στην αναιρεσίβλητη, νομιμοτόκως από την επίδοση της αγωγής κατά το άρθρο 21 του κ.δ/τος της 26.6./10.7.1944 «Περί κώδικος των νόμων περί δικών του Δημοσίου», το ποσό των 1.761,00 ευρώ, που αντιστοιχεί σε μη καταβληθείσα σε αυτή οικογενειακή παροχή λόγω γάμου κατά το χρονικό διάστημα από 1.1.1997 έως 28.2.2001, καθόσον κρίθηκε ότι η επίδικη αξίωση για το εν λόγω χρονικό διάστημα, ενόψει του χρόνου κατάθεσης της αγωγής (31.12.2002) στο Διοικητικό Πρωτοδικείο …, δεν είχε υποπέσει στην πενταετή παραγραφή της εφαρμοσθείσας διάταξης της παρ. 1 του άρθρου 90 του ν. 2362/1995, ενώ για το μεταγενέστερο της 28.2.2001 χρονικό διάστημα είχε ήδη ικανοποιηθεί.(..)Δεδομένου δε του χρόνου κατάθεσης της αγωγής στο Διοικητικό Πρωτοδικείο … (31.12.2002), η αξίωση της ήδη αναιρεσίβλητης για καταβολή της οικογενειακής παροχής λόγω γάμου για το χρονικό διάστημα από 1.1.1997 έως 31.12.1999 έχει υποπέσει στη διετή παραγραφή της διάταξης της παρ. 5 του άρθρου 90 του ν. 2362/1995 και, συνεπώς, αυτή δικαιούται την εν λόγω παροχή μόνο για το από 1.1.2000 έως 28.2.2001 χρονικό διάστημα. Κατόπιν τούτων, πρέπει να γίνει εν μέρει δεκτή η ένδικη αγωγή και να υποχρεωθεί το Ελληνικό Δημόσιο να καταβάλει στην αναιρεσίβλητη ως οικογενειακή παροχή λόγω γάμου για το από 1.1.2000 έως 28.2.2001 χρονικό διάστημα το ποσό των 493,03 ευρώ (14 μήνες Χ 12.000 δρχ.), νομιμοτόκως από την επίδοση της αγωγής, με βάση το επιτόκιο (6%) που προβλέπεται στο άρθρο 21 του κ.δ/τος 26.6./10.7.1944 «Περί κώδικος των νόμων περί δικών του Δημοσίου».
ΑΕΠΠ/284/2019
Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της πράξης του διοικητικού συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου που αφορά την αποδοχή των προσφορών ορισμένων εταιρειών για την προμήθεια συρραπτικών εργαλείων. Συγκεκριμένα, αμφισβητούν την συμμόρφωση των προσφορών με τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, όπως την ύπαρξη ισχυρών κλιπ ορθογώνιας διατομής, την υποβολή επαρκών τεκμηρίωσης, την αποδοχή όρων της διακήρυξης και την αποφυγή εναλλακτικών προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια συρραπτικών εργαλείων με CPV 33162200-5, προϋπολογισμός 260.249,74 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).