Υπόθεση C-596/2013
Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις
Απόφαση του Δικαστηρίου (δεύτερο τμήμα) της 26ης Μαρτίου 2015.Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά Moravia Gas Storage a.s..Αίτηση αναιρέσεως — Εσωτερική αγορά φυσικού αερίου — Υποχρέωση των επιχειρήσεων φυσικού αερίου — Εφαρμογή συστήματος για την κατόπιν διαπραγματεύσεως πρόσβαση των τρίτων στις εγκαταστάσεις αποθηκεύσεως φυσικού αερίου — Απόφαση των τσεχικών αρχών — Προσωρινή εξαίρεση για τις μελλοντικές εγκαταστάσεις υπόγειας αποθηκεύσεως φυσικού αερίου του Dambořice — Απόφαση της Επιτροπής — Διαταγή περί ανακλήσεως της αποφάσεως περί χορηγήσεως εξαιρέσεως — Οδηγίες 2003/55/ΕΚ και 2009/73/ΕΚ — Διαχρονική εφαρμογή.Υπόθεση C-596/13 P
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΠΟΛ.1195/2018
Προδιαγραφές αναβάθμισης - ρύθμισης των λογισμικών υποστήριξης Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. και των αντιστοίχων λογισμικών έκδοσης παραστατικών, που λειτουργούν σε πρατήρια καυσίμων, σε εγκαταστάσεις πωλητών πετρελαίου θέρμανσης και σε προμηθευτές υγραερίου ή πεπιεσμένου φυσικού αερίου για πρατήρια, με πληροφορίες για το είδος και την ποσότητα του καυσίμου.
ΝΣΚ/41/2007
Ασφάλιση στρατιωτικών εγκαταστάσεων του Ελλ. Δημοσίου, ως μεγάλου καταναλωτή φυσικού αερίου για την έναντι τρίτων αστική ευθύνη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Το Ελληνικό Δημόσιο (ΥΠΕΘΑ-Στρατιωτικές Εγκαταστάσεις) υπάγεται, ως μεγάλος καταναλωτής φυσικού αερίου, στις διατάξεις του Ν 2364/1995 για την υποχρεωτική ασφάλιση των εγκαταστάσεών του, στις οποίες χρησιμοποιείται φυσικό αέριο, της έναντι τρίτων αστικής ευθύνης του για τυχόν ζημίες που θα προκληθούν από τη λειτουργία τους, β) το ασφαλιστήριο συμβόλαιο δεν απαιτείται να κατατεθεί στις Εταιρείες Παροχής Αερίου (ΕΠΑ), γ) απαιτείται να ασφαλίζεται το σύνολο των εγκαταστάσεων του καταναλωτή, οι οποίες τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο από ενιαία παροχή δυνάμει της ίδιας συμβάσεως παροχής-χρήσεως και εφόσον, βεβαίως, η κατανάλωση (από την παροχή αυτή) υπερβαίνει ετησίως όγκο αερίου μεγαλύτερο του αντιστοίχου των 100 γιγαβατωρών Ανώτερης Θερμογόνου Δυνάμεως.
οικ.93067/1083/2018
Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών, αρμοδίων οργάνων, όρων και προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας πρατηρίων με εγκατάσταση διατάξεων παροχής (σημεία ανεφοδιασμού) πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) σε τροχοφόρα οχήματα, όπως, 1. πρατήρια αμιγώς πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) ή 2. μικτά πρατήρια α. υγρών καυσίμων, υγραερίου (LPG) και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) ή β. υγραερίου (LPG) και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) ή γ. υγρών καυσίμων και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG).
11709/2024- ΦΕΚ: 402/Β/22.1.2024 :Άρθρο 22 Καταργούμενες διατάξεις Η υπ’ αρ. οικ. 93067/1083/20-11-2018 (Β’ 5661) κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Υποδομών και Μεταφορών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καταργείται από τη δημοσίευση της παρούσας.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 12597/2022 - ΦΕΚ: 259/Β/28.1.2022
ΠΟΛ.1208/2018
Διαβίβαση δεδομένων των παραστατικών πωλήσεων που εκδίδονται από Φ.Η.Μ., που είναι εγκατεστημένες σε πρατήρια καυσίμων, σε εγκαταστάσεις πωλητών πετρελαίου θέρμανσης και σε προμηθευτές υγραερίου ή πεπιεσμένου φυσικού αερίου σε πρατήρια, σε βάση δεδομένων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.).
Α.1155/2021 - ΦΕΚ: 3132/B/19.7.2021: 5. Από την έναρξη ισχύος της παρούσας, καταργείται η υπό στοιχεία Α.1208/9.11.2018 (Β' 5259) απόφαση της Υφυπουργού Οικονομικών.
Α.1274/2021
Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΠΟΛ.1195/24.10.2018 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) «Προδιαγραφές αναβάθμισης-ρύθμισης των λογισμικών υποστήριξης Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. και των αντιστοίχων λογισμικών έκδοσης παραστατικών, που λειτουργούν σε πρατήρια καυσίμων, σε εγκαταστάσεις πωλητών πετρελαίου θέρμανσης και σε προμηθευτές υγραερίου ή πεπιεσμένου φυσικού αερίου για πρατήρια, με πληροφορίες για το είδος και την ποσότητα του καυσίμου» (Β΄4861).
ΥΠΕΝ/ΔΥΔΡ/23960/762/2022
Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ ΔΥΔΡ/12462/333 κοινή υπουργική απόφαση «Χορήγηση επιδότησης της κατανάλωσης φυσικού αερίου, σύμφωνα με το άρθρο εξηκοστό πρώτο του ν. 4839/2021» (Β’ 603/2022).
261164/2022
Συμπλήρωση της υπ’ αρ. 33180/351/23-04-2019 (Β’ 1454) κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας πρατηρίων (σημείων ανεφοδιασμού) υγρών καυσίμων, υγραερίου και φυσικού αερίου, εντός της λιμενικής ζώνης και σε τουριστικούς λιμένες (μαρίνες) για την αποκλειστική διάθεση των καυσίμων σε σκάφη» για εγκαταστάσεις που διαθέτουν άδεια εγκατάστασης αποθήκευσης καυσίμων σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3982/2011 (Α’ 143) ή του ν. 3325/2005 (Α’ 68).
ΑΕΠΠ/544/2021
Η προσφυγή αίτησε την ακύρωση της Διακήρυξης της αναθέτουσας αρχής σχετικά με τη σύναψη σύμβασης προμήθειας Φυσικού Αερίου αξίας 955.616,41 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 6%). Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η κάλυψη των αναγκών του Δήμου και των νομικών του προσώπων για δύο χρόνια. Η προσφυγή επικεντρώθηκε στον τρόπο υπολογισμού της Χρέωσης Προμήθειας, ο οποίος βασιζόταν σε παράγοντες (ΟΜΤΕ και ΜΧΕ) που δεν ισχύουν πλέον λόγω της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, καθώς και στον όρο που αφορούσε τον ποιοτικό έλεγχο του φυσικού αερίου, ο οποίος θεωρήθηκε αντικανονικός. Η απόφαση της ΕΑΔΗΣΥ έδωσε δεκτή την προσφυγή και ακύρωσε τους αντίστοιχους όρους της Διακήρυξης.
106242/2022
Προσθήκη άρθρου 114 στην υπ’ αρ. 91354/24.08.2017 απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)», σχετικά με τη γνωστοποίηση λιανικών τιμών πώλησης των υγρών καυσίμων, του υγραερίου κίνησης (ΑUTOGAS), του πετρελαίου για θέρμανση και του πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG).
ΑΕΠΠ/671/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ' αριθμόν 19770/1.8.2018 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την προσφορά της και κατέκρινε τον διαγωνισμό σε άλλη εταιρεία. Επιπλέον, επιδιώκει την ακύρωση συναφών πράξεων, όπως τα πρακτικά της Επιτροπής Διαγωνισμού, και την ένταξή της στην τελική φάση του διαγωνισμού (αποσφράγιση-σύγκριση οικονομικών προσφορών). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια, μεταφορά και διανομή φυσικού αερίου στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Επεξεργασίας Λυμάτων Ψυτάλλειας για ένα έτος, με προϋπολογισμένη δαπάνη 750.000€ (συν ΦΠΑ). Η προσφυγή βασίστηκε στην αντίθεση μεταξύ ηλεκτρονικής και έντυμης υποβολής προσφορών, καθώς και σε θεσμικές παραβάσεις της διαδικασίας.