×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ν 2212/1952

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2212/1952
ΦΕΚ: 266/Α/25.09.1952

Περί αναγραφής εις τον Κρατικόν Προϋπολογισμόν από του οικονομικού έτους 1952-1953 και εφεξής πιστώσεων διά δαπάνας προβλεπομένας υπό Συμβάσεων 'Εργου Δ.Ο.Σ. και Ο.Κ.Α. εις βάρος των κεφαλαίων της Ανασυγκροτήσεως 


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Α.2 ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Α.42-ΠΑΡ.α ΤΟΥ Ν.5140/2024-ΦΕΚ:154/Α/30.09.2024

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεώρηση 2212-1952-30.1.2015.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 17/02/2024

1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Σχετικά Έγγραφα

ΥΑ 188266/1957

Περί άρμοδιότητος του Υπολόγου Συμψηφισμών διά την εξόφλησιν χρηματικών ενταλμάτων εκδιδομένων εις βάρος του ειδικού  προϋπολογισμού Δημοσίων  'Επενδύσεων.

ΑΝ 351/1968

Περί καταβολής εις βάρος των πιστώσεων των έργων της δαπάνης μετατοπίσεως των δικτύων των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας. (Α. 75).

To άρθρο μόνο, καταργήθηκε με το άρθρο 57, παρ.5 του Ν.4568/2018, ΦΕΚ-178/Α/11.10.2018.


ΝΣΚ/272/2006

Ένταξη ή μη στη ζώνη του αιγιαλού και της παραλίας, με τη διαδικασία του επανακαθορισμού, της ιδιωτικής μαρίνας ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το ΝΔ 2687/1953 «Περί επενδύσεως και προστασίας κεφαλαίων εξωτερικού» ως εκδοθέν μόνο μία φορά (εφάπαξ) κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 112 του Συντάγματος 1952 έχει αυξημένη τυπική ισχύ έναντι των διατάξεων της λοιπής κοινής νομοθεσίας και εξακολουθεί να την διατηρεί σύμφωνα με το άρθρο 107 του ισχύοντος Συντάγματος. Περαιτέρω η μαρίνα ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ, ως μέρος παραγωγικής επένδυσης που έχει υπαχθεί στις διατάξεις του ανωτέρω Ν.Δ. και έχει ήδη κατασκευασθεί σε ιδιωτική έκταση της επιχείρησης θεωρείται από το ίδιο Ν.Δ. (άρθρο 11 παρ.1) ως αναπαλλοτρίωτη κτήση και ως εκ τούτου δεν μπορεί, κατά νόμον, να ενταχθεί στη ζώνη του αιγιαλού και της παραλίας με τη διαδικασία του επανακαθορισμού της παρ.9 του άρθρου 5 Ν 2971/2001.


ΕΣ/ΤΜ.1/15/2004

Έξοδα απόσπασης ιατρού.(αρχή της ειδικότητας των πιστώσεων). μη νόμιμα ενταλματοποιήθηκε εις βάρος του κωδικού αριθμού εξόδων 0859 «Λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων», ενώ έπρεπε να ενταλματοποιηθεί εις βάρος των αντίστοιχων για την εν λόγω δαπάνη απόσπασης κωδικών αριθμών εξόδων. Εξάλλου, εφόσον το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δεν εκδόθηκε, σύμφωνα με την προεκτεθείσα γενική αρχή, στο όνομα του δικαιούχου της δαπάνης, δηλαδή του αποσπασθέντος γιατρού ...---, αλλά στο όνομα της ξενοδοχειακής επιχείρησης «..», η εντελλόμενη με αυτό δαπάνη δεν είναι, και για το λόγο αυτό, νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/39/2012

Τροποποίηση πράξης καταλογισμού ελλείμματος εις βάρος δημοσίου υπολόγου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της Διοίκησης να τροποποιήσει, αυτεπάγγελτα, καταλογιστική πράξη Οικονομικού Επιθεωρητή του Υπ.Οικονομικών, με την οποία καταλογίστηκε χρηματικό ποσόν σε βάρος οικονομικού υπαλλήλου, λόγω διαπιστωθέντος ελλείμματος στη διαχείριση υλικού και ενσήμων, αν αποδειχθεί αρμοδίως ότι εκδόθηκε κατά πλάνη περί τα πράγματα, δηλαδή ως προς το μέγεθος του ελλείμματος, παρά την απόρριψη από το Ελεγκτικό Συνέδριο, για λόγους τυπικούς, της έφεσης που άσκησε ο ελεγχόμενος. (ομοφ.)


ΕΣ/ΤΜ.1/188/2000

Έλεγχος δαπανων:Επειδή, σύμφωνα με όσα εκτίθενται στις προηγούμενες σκέψεις οι δαπάνες, προς συμψηφιστική τακτοποίηση των οποίων εκδόθηκαν τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα, είναι νόμιμες, δεν πρέπει όμως αυτά να θεωρηθούν, γιατί έχει λήξει το οικον. έτος 1999, εις βάρος  των πιστώσεων του προϋπολογισμού δημοσίων επενδύσεων του οποίου έχουν εκδοθεί τα εν λόγω τακτικά συμψηφιστικά χρηματικά εντάλματα.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/116/2016

Εκτέλεση εργασιών συντήρησης σιδηροδρομικής γραμμής:Με τα δεδομένα αυτά η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθόσον σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω (σκέψη IΙ της παρούσας), κατά παράβαση της αρχής της ειδικότητας των πιστώσεων, αυτή εγγράφηκε εις βάρος των πιστώσεων του ΚΑΕ 7336 με τίτλο «Λοιπές εγκαταστάσεις κοινής χρήσης» του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2015, ενώ έπρεπε να εγγραφεί εις βάρος του ΚΑΕ 752.3 «Αμοιβή επιχείρησης για εκτέλεσης εργασίας με απευθείας ανάθεση (αρ.268 παρ.1 ν.3463/2006)» καθόσον οι υπό κρίση εργασίες ανατέθηκαν απευθείας στην ως άνω δημοτική επιχείρηση κατ’ επίκληση των διατάξεων της παρ.1 του άρθρου 268 του ν.3463/2006. Εντούτοις, λαμβανομένου υπόψη τα όσα προβάλλονται με το 25.738/11.12.2015 έγγραφο του Δήμου, ήτοι ότι ο Δήμος είχε την πεποίθηση ότι οι εν λόγω εργασίες θα ανατεθούν μέσω της διεξαγωγής διαγωνιστικής διαδικασίας αλλά ενόψει της αναστολής των εργασιών της εν λόγω δημοτικής επιχείρησης λόγω της επιβολής του καθεστώτος «Τραπεζικής Αργίας» στις 28.6.2015 και της κατά συνέπεια αυτού διαθεσιμότητας του εξοπλισμού και προσωπικού της για την εκτέλεση των εργασιών συντήρησης της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής …, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο Δήμος ενήργησε χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των διατάξεων των άρθρων 1, 6 και 7 του β.δ.17.5./1959 με τις οποίες καθιερώνεται η αρχή της ειδικότητας των πιστώσεων. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα θα μπορούσε να θεωρηθεί, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2015, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)361/2015

ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΟΧΕΩΣΗΣ:Νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης για υπερωριακή απασχόληση από Περιφερειακό Υποκατάστημα ΙΚΑ σε υπαλλήλους του, καθόσον: α) η υποχρέωση πραγματοποίησής της είχε αναληφθεί νομίμως εντός του έτους 2014, , αλλά δεν κατέστη δυνατόν να πληρωθεί εντός του έτους αυτού, και συνεπώς, νομίμως επιβάρυνε το επόμενο οικονομικό έτος 2015 και β) δεν τίθεται θέμα εφαρμογής της διάταξης της παραγράφου 9 του άρθρου 66 του ν. 4270/2014, με την οποία ορίζεται ότι: «Οι υποχρεώσεις για δαπάνες για υπερωριακή εργασία, (…) που αφορούν το τελευταίο δίμηνο κάθε οικονομικού έτους μπορούν να αναλαμβάνονται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 2, σε βάρος των αντίστοιχων πιστώσεων του προϋπολογισμού του επόμενου οικονομικού έτους», διότι αυτή αφορά συγκεκριμένες δαπάνες, μεταξύ των οποίων και αυτή για υπερωριακή εργασία, του τελευταίου διμήνου κάθε οικονομικού έτους, οι οποίες, όμως, δεν έχουν αναληφθεί νόμιμα εντός του ιδίου έτους, για τις οποίες και δίνεται η δυνατότητα ανάληψής τους σε βάρος των αντίστοιχων πιστώσεων του προϋπολογισμού του επόμενου οικονομικού έτους.


ΕλΣυν.Τμ.7/62/2006

ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΕΥΜΑΤΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά, το 261, οικονομικού έτους 2005, χρηματικό ένταλμα του δήμου ... δεν πρέπει να θεωρηθεί, για τους λόγους που αναφέρονται ανωτέρω. Αντιθέτως, οι δαπάνες που εντέλλονται με τα λοιπά χρηματικά εντάλματα είναι κατά τα ανωτέρω νόμιμες, πλην όμως αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν λόγω λήξεως του οικονομικού έτους 2005, σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του οποίου εκδόθηκαν.


ΕλΣυν/Β-Κλ/82/2014

Λογαριασμοί διαχείρισης-Ελλείμματα υπολόγων(,,,) Δια ταύτα Α. Καταλογίζει, υπέρ του Δήμου ..... ....., χωρίς προσαυξήσεις: 1) το ποσό των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ..... και της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ....., 2) το ποσό των διακοσίων εξήντα έξι ευρώ και εβδομήντα λεπτών του ευρώ (266,70 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ....., της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ..... και των τότε Δημοτικών Συμβούλων ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ..... και ..... του ....., 3) το ποσό των δύο χιλιάδων διακοσίων εβδομήντα τριών ευρώ και δέκα λεπτών του ευρώ (2.273,10 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ..... και της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ......Β. Απαλλάσσει, κατά τα λοιπά, τους υπολόγους της χρηματικής διαχείρισης οικονομικού έτους 2006 του Δήμου ..... ....., από την ευθύνη για τη διαπιστωθείσα στη διαχείρισή τους απώλεια παραστατικών πληρωμής. Γ. Κηρύσσει εν μέρει ορθώς έχοντες του λογαριασμούς της χρηματικής διαχείρισης οικονομικού έτους 2006 του Δήμου ..... ..... και καθορίζει το χρηματικό υπόλοιπο της 31.12.2006, που μεταφέρεται στο επόμενο οικονομικό έτος 2007, στο ποσό των εκατό δώδεκα χιλιάδων εννιακοσίων ογδόντα οκτώ ευρώ και είκοσι οχτώ λεπτών του ευρώ (112.988,28 €).