×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ν.2386/1953

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2386/1953
ΦΕΚ: 111/Α/04.05.1953

Περί ενοποιήσεως και αποκεντρώσεως των Τεχνικών Υπηρεσιών του Κράτους.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ν.1076/1980

Περί ενοποιήσεως των θέσεων Κλάδων τινών προσωπικού των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων ΝΔ 2592/53 και ρυθμίσεως άλλων θεμάτων αρμοδιότητος του Υπουργείου Κοινωνικών Υπηρεσιών.


Ν.Δ.532/1970

Περί συμπληρώσεως των διατάξεων περί διοικητικής αποκεντρώσεως

Ν.Δ. 3620/1956

Περί τροποποίησεως και συμπληρώσεως των διατάξεων "περί διοικητικής αποκεντρώσεως"


Ν.3200/1955

Περί διοικητικής αποκεντρώσεως


8511/1972

Περί εφαρμογής διοικητικής αποκεντρώσεως εις την ενταλματοποίησιν των δαπανών δημοσίων επενδύσεων 


Ν 1715/1951

Περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως των περί Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, του Ελεγκτικού Συνεδρίου και ετέρων υπηρεσιών αρμοδιότητος του Υπουργείου Οικονομικών κειμένων διατάξεων.


Ν.Δ.463/1970

Περί Οργανώσεως των Τεχνικών Υπηρεσιών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.


Ν.259/1976

Περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως των περί Πανεπιστημίων Θράκης και Κρήτης κειμένων διατάξεων ως και των αφορωσών εις την οργάνωσιν των Τεχνικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Νομικής Υπηρεσίας ΑΕΙ.


ΝΣΚ/51/2008

Δυνατότητα εφαρμογής των διατάξεων περί συμπράξεως δημοσίου φορέα με ιδιώτη για την ανοικοδόμηση, κατόπιν συνενώσεως, με το σύστημα της αντιπαροχής, ομόρων οικοπέδων, του ενός ιδιοκτησίας ιδιωτών και του άλλου συνιδιοκτησίας των ταμείων ΤΕΣ, ΤΕΘΑ και ΤΑΑ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αξιοποίηση ακινήτου (οικοπέδου) συνιδιοκτησίας ΤΕΣ, ΤΕΘΑ και ΤΑΑ, δια της ανοικοδομήσεως, κατόπιν ενοποιήσεως αυτού και του ομόρου ακινήτου (οικοπέδου), συνιδιοκτησίας ιδιωτών, πολυκατοικίας στα πλαίσια συμβάσεως Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού φορέα, μολονότι κατ’ αρχήν δεν απαγορεύεται από τη σχετική με τις Συμπράξεις νομοθεσία (Ν 3389/2005), διαδικαστικά καθίσταται ανέφικτη άλλως, σε κάθε περίπτωση, εξαιρετικά ασύμφορη, λόγω της περιπλοκότητας της σχετικής διαδικασίας υπαγωγής στις ρυθμίσεις του νόμου αλλά και υλοποιήσεως στη συνέχεια του έργου, που προφανέστατα προσιδιάζει σε έργα μεσαίας και μεγάλης κλίμακας. Περί του τρόπου της επωφελέστερης αξιοποίησης του καταλειφθέντος στα ταμεία στα πλαίσια κληρονομίας ακινήτου, είναι δυνατόν να αποφανθεί το Εφετείο Αθηνών (άρθρο 825 ΚπολΔ) σύμφωνα με την προβλεπόμενη στο άρθρο 3 του Ν 455/1976 διαδικασία, μεταξύ δε των προτάσεων που θα μπορούσαν παραδεκτώς και βασίμως να υποστηριχθούν δια της υποβληθησομένης αιτήσεως είναι και αυτή της ενοποιήσεως των ομόρων ακινήτων και της εν συνεχεία αξιοποιήσεως του ενιαίου ακινήτου δια της ανοικοδομήσεως επί αντιπαροχή ποσοστού εξ αδιαιρέτου επί του ακινήτου και συστάσεως διηρημένων ιδιοκτησιών.


ΣτΕ/ΕΑ/1231/2007

Στα πλαίσια της ερμηνείας των διατάξεων του άρθρου 3 παρ. 6 του Ν. 2690/1999 και της ΔΙΑΔΠ/Α/17402/2006 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Εσωτερικών, Δημοσίας Διοικήσεως και Αποκεντρώσεως - Δικαιοσύνης (ΦΕΚ τ. Β 1042/1-8-2006), περί αυτεπαγγέλτου αναζητήσεως πιστοποιητικών αρμοδιότητας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, κρίθηκε, ότι η συμμετοχή σε δημόσιο διαγωνισμό δεν συνιστά «διεκπεραίωση υπόθεσης πολίτη», ώστε να υποχρεώνεται η οικεία υπηρεσία να αναζητά αυτεπαγγέλτως τα σχετικά δικαιολογητικά, τα οποία δεν προσκομίζει ο διαγωνιζόμενος κατά την κατάθεση της προσφοράς του.