×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/102/2020

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1975/1986

Εάν οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας που επιτρέπουν σε πολύτεκνους λειτουργούς και υπαλλήλους του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ κλπ, την κατοχή δεύτερης θέσης στο Δημόσιο και γενικά στο δημόσιο τομέα, μπορούν να εφαρμοστούν και στην περίπτωση πολύτεκνου ιατρού κλάδου ΕΣΥ.(...)Οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας που επιτρέπουν σε πολύτεκνους λειτουργούς και υπαλλήλους του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ κλπ, την κατοχή δεύτερης θέσης στο Δημόσιο και γενικότερα στο δημόσιο τομέα, δεν εφαρμόζονται για τους πολύτεκνους ιατρούς του ΕΣΥ (κατά πλειοψηφία).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/94/2017

Ιατροί του ΕΣΥ – Δυνατότητα εφαρμογής επ΄αυτών των διατάξεων για την κατοχή δεύτερης θέσης στο δημόσιο από πολύτεκνους .Χορήγηση επιδόματος θέσης ευθύνης σε αναπληρωτή Προϊστάμενο Τμήματος κατά τις διατάξεις του ν. 4024/2011.


2/46811/0022/2000

Ανάθεση διδασκαλίας σε υπαλλήλους Δημοσίου,ΝΠΔΔ-Κατοχή δεύτερης θέσης.


ΝΣΚ/105/2016

Αν οι διατάξεις για τη κατοχή δεύτερης θέσης στο δημόσιο από πολύτεκνους μπορούν να εφαρμοστούν και στην περίπτωση ιατρού κλάδου του Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η κατοχή δεύτερης θέσης στο δημόσιο τομέα ιατρού του Ε.Σ.Υ., λόγω της πολυτεκνικής ιδιότητας αυτού (πλειοψ.). Λόγω της μείζονος σπουδαιότητας του νομικού ζητήματος που προέκυψε, το Τμήμα αποφάσισε ομόφωνα την παραπομπή του ερωτήματος στη Τακτική Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Εκδόθηκαν οι γνωμοδοτήσεις με αριθ. 94/2017 Β΄ Τακτικής Ολομέλειας και 102/2020 Πλήρους Ολομέλειας του ΝΣΚ.


ΔΙΔΑΔ/Φ.25.6 /214/οικ:6649/2021

Κατοχή δεύτερης θέσης στο Δημόσιο ΑΔΑ:6ΩΧΟ46ΜΤΛ6-6ΩΤ


ΝΣΚ/331/2000

Ιατροί. Κατοχή δεύτερης θέσης στους πολυτέκνους ιατρούς ΕΣΥ που είναι μέλη ΔΕΠ - ΑΕΙ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ιατροί μέλη ΔΕΠ - ΑΕΙ, οι οποίοι υπηρετούν στο ΕΣΥ και είναι πολύτεκνοι δικαιούνται να κατέχουν νόμιμα και τις δύο θέσεις και δεν υπάγονται στις διατάξεις των ν.2188/94 και 2530/97.


Ν 2530/1997/Αρθ 24

Κατοχή δεύτερης έμμισθης σχέσης στο Δημόσιο


ΝΣΚ/41/2000

Ιατροί. Κατοχή θέσης ιατρών ΕΣΥ πολυτέκνων, μελών ΔΕΠ-ΑΕΙ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Σ.Σκουτέρης, Νομικός Σύμβουλος Ιατροί -μέλη ΔΕΠ-ΑΕΙ, οι οποίοι υπηρετούν στο ΕΣΥ και είναι πολύτεκνοι δικαιούνται να κατέχουν νόμιμα και τις δύο θέσεις- δεν υπάγονται στις διατάξεις των ν.2188/94 και 2530/97.


ΝΣΚ/192/2020

Εάν η κατοχή δεύτερης έμμισθης θέσης, μειωμένης απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα από Επίκουρο Καθηγητή επί θητεία του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, είναι συμβατή με την ιδιότητα μέλους ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 23 και 24 του ν. 4009/2011.(...)Η κατοχή από Επίκουρο Καθηγητή επί θητεία δεύτερης έμμισθης θέσης, μερικής απασχόλησης, στον ιδιωτικό τομέα, εφόσον δεν εμπίπτει σε κάποια από τις περιπτώσεις της παρ.2 περ.στ΄ του άρθρου 23 του ν. 4009/2011 δεν είναι συμβατή με την ιδιότητα μέλους ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης.


ΝΣΚ/264/2006

Χορήγηση στους ιατρούς δημόσιας υγείας ΕΣΥ, των εξόδων κινήσεως και του μηνιαίου επιμισθίου που λαμβάνουν οι ελεγκτές ιατροί, δυνάμει του άρθρου 60 παρ.4 και 5 του Ν 1943/91, καθώς και των παροχών του Ν 3205/03 που λαμβάνουν οι ιατροί του ΕΣΥ.  Η ανάθεση σε ιατρό δημόσιας υγείας ΕΣΥ της παράλληλης άσκησης καθηκόντων ελεγκτή ιατρού, δυνάμει του άρθρου 60 παρ.5 του Ν 1943/1991, δεν συνιστά κατοχή δεύτερης θέσης αλλά άσκηση από τον εν λόγω ιατρό πρόσθετων καθηκόντων, πέραν των κυρίων καθηκόντων της οργανικής του θέσης, και επομένως δεν εμπίπτει στην απαγόρευση του άρθρου 104 παρ.1 του Συντάγματος. Πλην όμως, οι προβλεπόμενες στις παρ.4 και 5 του ως άνω άρθρου 60 παροχές (έξοδα κινήσεως και μηνιαίο επιμίσθιο), συνιστούν πρόσθετες αποδοχές κατά την έννοια του άρθρου 104 παρ.2 του ισχύοντος Συντάγματος, και επομένως, συναθροιζόμενες με άλλες τυχόν πρόσθετες παροχές, δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τις αποδοχές της οργανικής του θέσης, στις οποίες σαφώς περιλαμβάνεται και το προβλεπόμενο στο άρθρο 16 παρ.4 του Ν 3172/2003 μηνιαίο επίδομα επιφυλακής. Δεδομένης της πλήρους μισθολογικής εξομοίωσης των ιατρών δημόσιας υγείας ΕΣΥ με τους αντίστοιχου βαθμού ιατρούς του ΕΣΥ, που επήλθε με το άρθρο 16 παρ.4 του Ν 3172/2003, οι αποδοχές τους καθορίζονται σύμφωνα με το ειδικό μισθολόγιο των ιατρών του ΕΣΥ (Β΄ Μέρος – Κεφάλαιο Γ΄ του Ν 3205/2003), αποκλειομένης της εφαρμογής των διατάξεων του Α΄ Μέρους του Ν 3205/2003.


ΝΣΚ/134/2013

Ανάθεση σύμβασης έργου εκ μέρους της Επιτροπής Ερευνών του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου σε δημόσιο υπάλληλο – Άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή ή κατοχή δεύτερης θέσης στο δημόσιο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ανάθεση σύμβασης έργου εκ μέρους της Επιτροπής Ερευνών του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου σε δημόσιο υπάλληλο, για την υποστήριξη ερευνητικών προγραμμάτων του Ιδρύματος (και υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι δεν υποκρύπτει σύμβαση εξαρτημένης εργασίας), δεν συνιστά απασχόληση σε δεύτερη θέση του δημόσιου τομέα κατά την έννοια των άρθρων 35 του Ν. 3528/2007 και του άρθρου 1 του Ν. 1256/1982, αλλά άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή για την οποία εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 31 του Ν. 3528/2007. (ομοφ.)