ΝΣΚ/116/2015
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Κοινοποίηση ή μη των ονομάτων των ιατρών που συμμετέχουν στις Υγειονομικές Επιτροπές ΚΕΠΑ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Είναι επιτρεπτή η χορήγηση των ονοματεπωνύμων των ιατρών-μελών της επιτροπής ΚΕΠΑ Ν. Φιλαδελφείας, η οποία συνεδρίασε στις 16-10-2014 και εξέτασε για χορήγηση σύνταξης αναπηρίας την 96χρονη Φ.Κ., αποτελούντων απλά δεδομένα, έστω και χωρίς τη συγκατάθεση των υποκειμένων τους, καθόσον συντρέχει η εξαίρεση που θεσπίζει η διάταξη του άρθρου 5 παρ.2 περ.β΄ και ε΄ του Ν. 2472/1997. 2) Αιτήματα πληροφορήσεως των ονομάτων των ιατρών, που έχουν την ιδιότητα των μελών σε Υγειονομικές Επιτροπές ΚΕΠΑ και των συντακτών των γνωματεύσεων ποσοστών αναπηρίας, από τους ενδιαφερόμενους αιτούντες συντάξεις αναπηρίας αντίστοιχα, εφόσον, είναι δεόντως αιτιολογημένα και υπάγονται στις εξαιρέσεις του Ν. 2472/1997 και ειδικότερα του άρθρου 5 παρ.2 περ.α΄ –ε΄ του εν λόγω νόμου, πρέπει να γίνονται δεκτά από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ιδρύματος. (ομόφ.) Σχετική η υπ' αριθ. 123/2020 γνωμοδότηση ΣΤ΄ Τμήματος ΝΣΚ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/123/2020
α) Εάν οφείλει ο ΕΦΚΑ, ως υπεύθυνος επεξεργασίας να προβαίνει στη γνωστοποίηση των ονομάτων των ιατρών μετά την έκδοση απόφασης από τις Υγειονομικές Επιτροπές και ανεξαρτήτως ύπαρξης ή μη προσφυγής από τον αιτούντα, χωρίς να εξετάζεται η ύπαρξη ή μη εννόμου συμφέροντος, δεδομένου ότι από την με αριθμ. 20/2019 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν προκύπτει η απαίτηση ύπαρξης αυτού. β) Αν δεν οφείλει ο ΕΦΚΑ να προβεί στη γνωστοποίηση των ονομάτων των ιατρών σε κάποια από τις ως άνω περιπτώσεις, με ποιές διατάξεις θα απορρίπτεται το αίτημα. γ) Σε περίπτωση που απαιτείται η ύπαρξη εννόμου συμφέροντος, τι ορίζεται ως έννομο συμφέρον και πότε το αίτημα του εξεταζόμενου κρίνεται επαρκώς αιτιολογημένο προκειμένου να προκύπτει το έννομο συμφέρον.9..)Ο υπεύθυνος της επεξεργασίας των ζητούμενων δεδομένων (ΕΦΚΑ) οφείλει να γνωστοποιήσει στους ενδιαφερόμενους- ασθενείς τα αιτούμενα στοιχεία (ονόματα ιατρών μελών Υγειονομικών Επιτροπών ΚΕΠΑ), ανεξαρτήτως άσκησης προσφυγής από αυτούς και επίκλησης εννόμου συμφέροντος, με τις προϋποθέσεις του άρθρου 5 παρ. 1 του ν. 2690/1999 (κατά πλειοψηφία).
ΝΣΚ/88/2020
Παραπομπή στις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές των υποψηφίων για διορισμό σε θέσεις δημοτικών υπαλλήλων ατόμων με αναπηρία.(...)α) Οι αρμόδιοι για το διορισμό φορείς οφείλουν να παραπέμψουν τα υποψήφια για διορισμό άτομα με αναπηρία στις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3584/2007, που προστέθηκε με το άρθρο 48 παρ. 4 του ν. 4674/2020 (ομόφωνα). β) Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες πιστοποιείται από τις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές ότι υποψήφιο για διορισμό άτομο με αναπηρία δεν διαθέτει το προσόν της υγείας και της φυσικής καταλληλότητας που επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της αντίστοιχης θέσης, ο διορισμός δεν είναι δυνατός και το αρμόδιο διοικητικό όργανο οφείλει να εκδώσει σχετική αιτιολογημένη πράξη (ομόφωνα). γ) Το ΑΣΕΠ δεν είναι αρμόδιο από το άρθρο 14 παρ. 6γ του ν. 2190/1994 να πιστοποιεί την ύπαρξη ή μη του προσόντος της υγείας και της φυσικής καταλληλότητας υποψηφίου για διορισμό ατόμου με αναπηρία, με βάση τη διαπίστωση του ποσοστού αναπηρίας του από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ (ομόφωνα).
ΙΚΑ/Π51/6/2014
Διευκρινίσεις επί ερωτημάτων σχετικά με τη συμμετοχή των ιατρών του Ειδικού Σώματος στις Υγειονομικές Επιτροπές ΚΕ.Π.Α. (ΑΔΑ: ΒΙΕΡ4691ΩΓ-ΓΔΩ)
ΔΙΠΣΥΝ/Φ1/5/1332272/2015
Παράταση συνταξιοδοτικών παροχών ένεκα αναπηρίας για έξι (6) μήνες μετάτη λήξη τους, εφόσον εκκρεμεί στις υγειονομικές επιτροπές ΚΕ.Π.Α. ιατρική κρίση, χωρίς υπαιτιότητα των ασφαλισμένων. (ΑΔΑ:ΩΖ6Β4691Ω3-8ΛΣ)
ΙΚΑ/Υ70/7/2013
ΘΕΜΑ: «Α. Ισχύς των γνωματεύσεων που εκδίδονται από τις Υγειονομικές Επιτροπές του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας καθώς και των Υγειονομικών Επιτροπών που λειτουργούσαν μέχρι τις 31/08/2011. Β. Αξιολόγηση των γνωματεύσεων που εκδίδονται από το ΚΕ.Π.Α. στις περιπτώσεις ασφαλιστικής μονιμοποίησης της συνταξιοδότησης λόγω αναπηρίας.»
ΙΚΑ/Σ32/9/2011
ΘΕΜΑ: «Κοινοποίηση της διάταξης της παρ. 9 του άρθρου 77 του ν. 3996/2011, σύμφωνα με την οποία παύει από 5/8/2011 η αρμοδιότητα της Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής να προσαυξάνει το ποσοστό αναπηρίας που χορηγείται από τις Υγειονομικές Επιτροπές.»ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ: 67
ΙΚΑ/Σ70/7/2014
Θ Ε Μ Α: «Κοινοποίηση των διατάξεων της παρ. 1 του άρθρου 16 του Ν. 4224/2013 περί παράτασης χορήγησης ποσού σύνταξης σε συνταξιούχους των οποίων το δικαίωμα συνταξιοδότησης λόγω αναπηρίας έληξε και εκκρεμεί εξέτασή τους από τις υγειονομικές επιτροπές ΚΕ.Π.Α.».ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ.: 12
ΝΣΚ/480/2008
Χορήγηση ή μη σε τρίτους κατά τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν 2690/1999 και του Ν 2472/1997 αντιγράφων πράξεων του ΔΟΑΤΑΠ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Χορηγούνται σε τρίτο κατ’ άρθρο 5 του Ν 2690/1999 αντίγραφα πράξεων Προέδρου ΔΣ του ΔΟΑΤΑΠ που αφορούν σε αναγνώριση αλλοδαπών τίτλων σπουδών ηλεκτρονικών και ηλεκτρολόγων μηχανικών, με κάλυψη των ονομάτων των δικαιούχων. Επίσης χορηγούνται σε τρίτο αντίγραφα του φακέλου αναγνωρίσεως αλλοδαπών τίτλων σπουδών (βασικού και διδακτορικού) υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 5 παρ.2ε του Ν 2472/1997.
Π51/37/2014
α] Κοινοποίηση διατάξεων της παρ.7 του άρθρου 18 του ν.4302/2014 (ΦΕΚ 225Β΄/8-10-2014)– β]Διευκρινίσεις για το ύψος της μηνιαίας αποζημίωσης των ιατρών του Ειδικού Σώματος που εξακολουθούν, κατόπιν επιλογής τους, να συμμετέχουν στις Υγειονομικές Επιτροπές ΚΕ.Π.Α.»ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ αρ.62 (ΑΔΑ:7ΝΧΡ4691ΩΓ-ΗΘΩ)
ΔΕΑΦ Α 1118203/2016
Χρονική διάρκεια των γνωματεύσεων αναπηρίας που εκδίδονται από τα ΚΕΠΑ (ΑΔΑ:7Ω6ΣΗ-Υ9Τ)