×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/12/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Κρατικές Προμήθειες. Αποκλεισμός για ανάρμοστη συμπεριφορά προμηθευτή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αρμόδιο όργανο να επιβάλει, σήμερα, την κύρωση του ολικού ή μερικού αποκλεισμού από τις προμήθειες του Δημοσίου Τομέα, για ανάρμοστη συμπεριφορά προμηθευτή, που έλαβε χώρα σε προμήθεια προ της ισχύος του Ν 2286/95 και ΠΔ 394/96, αρμόδιο όργανο είναι το προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις του άρθρου 39 του ΠΔ 394/96.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/255/2009

Διαγωνισμός προμηθειών Δημοσίου. Αποκλεισμός προμηθευτή κατ’ άρθρο 39 του Π.Δ. 118/2007 λόγω «ανάρμοστης συμπεριφοράς». Αρμόδιο όργανο για την επιβολή του αποκλεισμού. Αρμόδιος φορέας για την υποβολή της εισήγησης αποκλεισμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφόσον κριθεί αιτιολογημένα, ότι η επιδειχθείσα συμπεριφορά προμηθευτή σε διαδικασίες προμηθειών στις οποίες συμμετείχε, συνιστά «ανάρμοστη συμπεριφορά», παρέχεται η δυνατότητα στον Υπουργό Ανάπτυξης, ύστερα από γνωμοδότηση της Επιτροπής Πολιτικής Προγραμματισμού Προμηθειών, μετά από προηγούμενη κλήση του ενδιαφερόμενου για παροχή εξηγήσεων και μετά από αιτιολογημένη εισήγηση του φορέα που διενεργεί τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, επιβολής σε βάρος του, του προσωρινού ή οριστικού αποκλεισμού από τις προμήθειες του δημοσίου τομέα. Αρμόδιος για την επιβολή της σχετικής κύρωσης είναι σε κάθε περίπτωση ο Υπουργός Ανάπτυξης, ενώ αρμόδιος για την υποβολή της σχετικής εισήγησης στην Επιτροπή Πολιτικής και Προγραμματισμού Προμηθειών, είναι ο φορέας, που κατά περίπτωση διενεργεί το διαγωνισμό, στα πλαίσια του οποίου ανέκυψε το ζήτημα επιβολής του αποκλεισμού από τις προμήθειες του δημοσίου τομέα.


ΝΣΚ/154/2008

Εφαρμοστέο δίκαιο επί προκηρύξεως Πρόχειρου Διαγωνισμού και συνομολογήσεως συμβάσεως υπό την ισχύ του ΠΔ 394/1996. Αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο κατ’ άρθρο 34 του ΠΔ 394/1996.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Επί προκηρύξεως Πρόχειρου Διαγωνισμού και συνομολογήσεως συμβάσεως βάσει του ΠΔ 394/1996 εφαρμοστέες ως προς την εκτέλεση της συμβάσεως είναι οι διατάξεις του ως άνω ΠΔ 394/1996. Αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο κατά τη διαδικασία εκπτώσεως του αναδόχου είναι η Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολογήσεως των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού.


ΝΣΚ/79/2004

Σύμβαση προμήθειας. Τόκοι προκαταβολής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σύμβαση προμήθειας μεταξύ Δημοσίου (ΥΠΑ) και Γερμανικού Οίκου – Καταλογισμός τόκων προκαταβολής σε βάρος του προμηθευτή – Ο καταλογισμός θα γίνει σύμφωνα με ρητή συμβατική διάταξη και από το καταλογισθέν ποσό θα αφαιρεθεί το ποσό που αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο ο προμηθευτής δεν μπορούσε να ολοκληρώσει τις εργασίες του από υπαιτιότητα του Δημοσίου – Μη εφαρμογή της διατάξεως της παρ.6 του άρθρου 25 του ΠΔ 394/96.


ΝΣΚ/47/2001

Κρατικές Προμήθειες. Νόμιμες προϋποθέσεις έκπτωσης προμηθευτή του ΙΚΑ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Α. Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Κ. Κηπουρός, Πάρεδρος Υποχρεωτική η έκπτωση, κατά το άρθρο 34 παρ.2 του ΠΔ 394/1996, προμηθευτή του ΙΚΑ και όταν αυτός παρέδωσε τα είδη μέσα στη συμβατική προθεσμία, αλλά απορρίφθηκε η παραλαβή τους, ως αντισυμβατικών από την αρμόδια επιτροπή παραλαβής. Η υποχρεωτικότητα της έκπτωσης γι αυτή την περίπτωση ισχύει ακόμη και αν η απόρριψη παραλαβής έχει νομικά ελαττώματα αιτιολογίας δυνάμενα να στηρίξουν την ακύρωσή της για παραβίαση ουσιώδους τύπου της διαδικασίας. Δεν είναι νόμιμη η δια της αποφάσεως της έκπτωσης απαλλαγή καθ ολοκληρίαν του έκπτωτου προμηθευτή από οποιεσδήποτε νόμιμες κυρώσεις προβλεπόμενες επί εκπτώσεως. Αρνηση του έκπτωτου προμηθευτή να παραλάβει, μετά την έκπτωση, τα απορριφθέντα είδη που είχε παραδώσει και νόμιμοι τρόποι αντιμετώπισής της.


ΝΣΚ/43/2011

Ακριβής έννοια των διατάξεων των άρθρων 26 και 32 του ΠΔ 394/1996 (περιπτ. α, β, γ) σε σχέση με το ποσοστό υπολογισμού της ποινικής ρήτρας και την αντίστοιχη επιβολή του ύψους του προστίμου σε βάρος του αναδόχου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σε περίπτωση εκπρόθεσμης παράδοσης του συνόλου των οριζομένων στη σύμβαση ποσοτήτων εντός κάποιου από τα χρονικά όρια που ορίζονται στην παρ. 1 του ΠΔ 394/1996, επιβάλλεται στον προμηθευτή το αντίστοιχο πρόστιμο διαζευκτικά και όχι αθροιστικά. (ομοφ.)


ΝΣΚ/126/2002

Κρατικές Προμήθειες. Εγγυητική επιστολή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από τις διατάξεις του άρθρου 25 παρ.3 και 5 του ΠΔ 394/96, προκύπτει, ότι ο κανονιστικός νομοθέτης υιοθέτησε την καθιερωμένη και γνωστή, στην επιστήμη και νομολογία Τραπεζιτική Εγγυητική Επιστολή της απλής ειδοποίησης ή με πρώτη ζήτηση, κατά την οποία η εγγύηση είναι αυτόνομη και αφηρημένη σε σχέση με την ύπαρξη ή νομιμότητα της κύριας οφειλής και καταπίπτει με μόνη ή απλή δήλωση. Συνεπώς είναι ισοδύναμος και ταυτόσημος ο όρος με απλή έγγραφη ειδοποίηση, με τον όρο με μόνη έγγραφη ειδοποίηση.


ΝΣΚ/198/2004

Σύμβαση προμήθειας. Ακύρωση Υπουργικής απόφασης περί κηρύξεως της προμηθεύτριας ως έκπτωτης. Ενέργειες Διοίκησης συμμόρφωσης προς την δικαστική απόφαση του Διοικ. Εφ.Αθηνών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Διοίκηση συμμορφούμενη με το ακυρωτικό αποτέλεσμα της υπ’ αριθ. 2739/2003 απόφασης του Διοικ. Εφ.Αθηνών δεσμεύεται από το ακυρωτικό της αποτέλεσμα και τις σχετικές της κρίσεις και υποχρεούται να εκδώσει νέα διοικητική πράξη με τη νόμιμη διαδικασία αποφεύγοντας τις νομικές πλημμέλειες. Αρμόδιο όργανο κατ’ άρθρο 38 ΠΔ 394/96 για την κήρυξη της προμηθεύτριας ως εκπτώτου είναι η επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού καθώς και για την κλήση αυτής προκειμένου να εκθέσει τις απόψεις της επί των αποδιδομένων κατ’ αυτής αιτιάσεων σχετικά με την αθέτηση των συμβατικών της υποχρεώσεων. Επειδή έληξε η ετήσια θητεία της ανωτέρω επιτροπής επιβάλλεται να γίνει νέα συγκρότηση αυτής.


ΝΣΚ/4/2001

Κοινοτικό Δίκαιο. Δωρεάν διανομή ελαιολάδου. Αναθεώρηση οικονομικής προσφοράς της αναδόχου του έργου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Το αίτημα της ΕΑΣ Ηρακλείου για αναπροσαρμογή της οικονομικής της προσφοράς δυνάμει της οποίας επελέγη για την εκτέλεση του έργου δεν μπορεί να γίνει δεκτό, περαιτέρω δε, εφόσον, πριν τη λήξη της ισχύος της προσφοράς -ήτοι 45 ημερολογιακές ημέρες από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού- δεν εξεδόθη απόφαση του Υπ.Γεωργίας περί παρατάσεως για άλλες 45 ημέρες της ισχύος της προσφοράς, σε κάθε δε περίπτωση από τη διενέργεια του διαγωνισμού έως σήμερα παρήλθε χρονικό διάστημα πέραν των 90 ημερών, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού κατά τη ρητή επιταγή του άρθρου 6 της Διακήρυξης και του άρθρου 13 ΠΔ 394/96 ματαιώνονται. Ματαιωμένου δε του προκηρυχθέντος διαγωνισμού η Διοίκηση δύναται είτε να επαναλάβει αυτόν με τροποποίηση ή μη των όρων και των τεχνικών προδιαγραφών (άρθρο 21 παρ.1 εδ.γ ΠΔ 394/96) είτε να προσφύγει στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης (εξαιρετική ή απευθείας ανάθεση) (άρθρο 21 παρ.1 εδ.δ και 22 ΠΔ 394/96) εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 2 παρ.13 Ν 2286/95.


ΥΠΕΣ/22079/2008

Αρμόδιο όργανο ελέγχου νομιμότητας απόφασης οργάνου των ΟΤΑ α' βαθμού, που λήφθηκε κατά τις διατάξεις το πδ 410/ 1995.


ΕΣ/T6/238/2007

Προμήθεια συστήματος ψηφιακής χαρτογράφησης. Υπηρεσίες ψηφιακής χαρτογράφησης. Η ελεγχθείσα διαγωνιστική διαδικασία μη νόμιμα διενεργήθηκε με το νομικό καθεστώς του διέποντος τις προμήθειες αγαθών π.δ.394/96, καθόσον έπρεπε να διενεργηθεί σύμφωνα με το διέποντα την ανάθεση και εκτέλεση δημοσίων συμβάσεων εκπόνησης μελετών και παροχής συναφών υπηρεσιών ν.3316/2005.