×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/135/2009

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 37/1973
Τηρητέα διαδικασία για την ενίσχυση συνεδρίων και συναφών εκδηλώσεων του ΥΠΠΟ - Κατάργηση ή μη της διάταξης του άρθρου 1 παρ.4 του ΝΔ 37/1973, μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του Ν 2362/1995.Μετά την ισχύ του Ν 2362/1995 καταργήθηκε η διάταξη του άρθρου 1 παρ.4 του ΝΔ 37/1973, η οποία εξαιρούσε από τη διαδικασία διενέργειας διαγωνισμού τις δαπάνες, που πραγματοποιούνται για την οργάνωση στην Ελλάδα διεθνών και πανελλήνιων συνεδρίων και άλλων συναφών εκδηλώσεων υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ν.Δ. 37/1973

Περί της τηρητέας διαδικασίας δια την ενίσχυσιν συνεδρίων και συναφών εκδηλώσεων.


1027628/0016/1997

Πληρωμές ειδικής αρμοδιότητας των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (άρθρου 37 του Ν.2362/1995).


1128615/9834/0016/1997

"Τροποποίηση απόφασης αριθ. 1027628/2281/ 0016/3.3.97 <<Πληρωμές ειδικής αρμοδιότητας των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (αριθμ. 37 του Ν.2362/1995)>>"


ΝΣΚ/89/2005

Δυνατότητα επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά των νομίμων εκπροσώπων των Αναγνωρισμένων Οργανισμών (Νηογνωμόνων), κατ άρθρο 45 του ΝΔ 187/1973.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Οι διατάξεις του άρθρου 45 του ΝΔ 187/1973 (Κ.Δ.Ν.Δ.) δεν παρέχουν τη δυνατότητα επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά των εκπροσώπων των Α.Ο. και των επιθεωρητών τους.


ΝΣΚ/18/2010

Διοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών και Κοινωνίας της Πληροφορίας – Νομιμότητα σύναψης σύμβασης παροχής υπηρεσιών με απευθείας ανάθεση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Καταστρατηγείται η διάταξη της παρ.1 του άρθρου 83 του Ν 2362/1995, όταν αντί να τηρείται η διαδικασία διαγωνισμού, γίνεται κατάτμηση των προς εκτέλεση εργασιών σε επιμέρους τμήματα και χωριστή ανάθεσή τους, ώστε κάθε σύμβαση να μην υπερβαίνει το ποσό των 15.000 ευρώ. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/489/2001

ΠΣΕΑ. Κατάργηση της διάταξης του άρθρου 2 παρ.5 του ΝΔ 17/1974, από τον Ν 2344/1995 περί οργάνωσης πολιτικής προστασίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο νόμος 2344/1995 καταργεί το ΝΔ 17/1974, κατά το μέτρο που από τον νεώτερο νόμο ρυθμίζονται θέματα που αφορούν καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, που απορρέουν από αιφνίδιες μεταβολές από φυσικά φαινόμενα, τεχνολογικά ατυχήματα και καταστροφές, και προσδιορίζονται στον Ν 2344/1995. Το ΝΔ 17/1974 παραμένει σε ισχύ σε ζητήματα ρυθμιζόμενα ειδικά από αυτό και ιδίως σε ότι αφορά έκτακτες καταστάσεις σε καιρό πολέμου.


ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)107/2015

ΣΥΜΒΆΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΉΣ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ.Νόμιμη η καταβολή αμοιβής από ν.π.δ.δ. Δήμου σε ιδιωτικές εταιρείες για την εκτέλεση διαφόρων εργασιών (ενοικίαση και εγκατάσταση εξοπλισμού ξυλοσπιτάκια – ντεκόρ – φουσκωτά, στήσιμο και λειτουργία παγοδρομίου και διοργάνωση παιδικών εκδηλώσεων) στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του έτους 2014, καθόσον οι εργασίες εγκατάστασης και λειτουργίας παγοδρομίου δεν είναι όμοιες ή ομοειδείς με τις λοιπές, κατά τα ως άνω εργασίες. Συνεπώς, νομίμως ανατέθηκαν στους ως άνω αναδόχους, δοθέντος ότι η προϋπολογισθείσα δαπάνη τους ανερχόταν στο ποσό των 18.000 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α., σε κάθε δε περίπτωση ούτε η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη για τις δύο λοιπές ομοειδείς κατηγορίες ανατεθεισών εργασιών υπερέβαινε το ποσό των 20.000 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. και ως εκ τούτου νομίμως και αυτές ανατέθηκαν απευθείας (άρθρο 209 του ν. 3463/2006, ΦΕΚ Α΄ 209/2006, άρθρα 12 παρ. 1 και 70 παρ. 1 του π.δ. 28/1980, ΦΕΚ Α΄ 11/1980, άρθρο 83 του ν. 2362/1995, ΦΕΚ Α΄ 247/1995 και υπουργική απόφαση 35130/739/11.8.2010, ΦΕΚ Β΄ 1291/2010).


ΕΣ/Τ4/0099/2007

Δαπάνες διοργάνωσης, εκδηλώσεων στο χώρο του Ζάππειου Μεγάρου με θέμα «14 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη» μη νόμιμες διότι: α) η πράξη ανάληψης της δαπάνης εκδόθηκε μετά και όχι πριν την πραγματοποίησή της, κατά παράβαση του άρθρου 21 παρ. 1 του ν. 2362/1995 και β) παρανόμως οι επίμαχες υπηρεσίες ανατέθηκαν με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης και όχι του τακτικού διαγωνισμού, παρότι υπερβαίνουν σε αξία τόσο το ποσό των 15.000 ευρώ, μέχρι του οποίου επιτρέπεται η ανάθεση υπηρεσιών με την εξαιρετική αυτή διαδικασία, όσο και το ποσό των 45.000 ευρώ


ΝΣΚ/220/2005

Προϋποθέσεις νομίμου απευθείας αναθέσεως συμβάσεως παροχής υπηρεσιών. Συνέπειες παραβιάσεως άρθρου 83 παρ.1 και 3 Ν 2362/1995.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για την εφαρμογή της εξαιρετικής περιπτώσεως δ) της παρ.3 του άρθρου 83 του Ν 2362/1995 απαιτείται να συντρέχουν σωρευτικά: αα) έκτακτη ανάγκη, ββ) φανερά κατεπείγουσα και γγ) να μην οφείλεται σε υπαιτιότητα της υπηρεσίας, η δε ύπαρξη των προϋποθέσεων πρέπει να αποδεικνύεται από συγκεκριμένα στοιχεία τα οποία πρέπει να παρατίθενται στην απόφαση αναθέσεως της συμβάσεως. Συνέπεια της παραβιάσεως των παρ.1 και 3 του άρθρου 83 του Ν 2362/1995, είναι η απόλυτη ακυρότητα της συμβάσεως.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)371/2015

ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.Κατάτμηση:Μη νόμιμη η καταβολή ποσού από Δήμο σε ανώνυμη εταιρεία για την εκτέλεση των εργασιών «Προετοιμασία, οργάνωση εκδηλώσεων & γραμματειακή υποστήριξη Ελλήνων & Ξένων προσκεκλημένων…», καθόσον όλες οι ανωτέρω εργασίες εξυπηρετούν τον ίδιο ακριβώς λειτουργικό σκοπό, συνεπώς είναι ομοειδείς και δεν είναι νόμιμη η κατάτμηση αυτών. Συνεπώς, μη νομίμως ανατέθηκαν απευθείας, αντί να διενεργηθεί πρόχειρος διαγωνισμός, αφού η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη τους αθροιζόμενη με τη δαπάνη για την εκτέλεση κατά το ίδιο έτος των όμοιων εργασιών, υπερβαίνει το ετήσιο όριο των 20.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), μέχρι το οποίο είναι κατά νόμο επιτρεπτή η απευθείας ανάθεση (άρθρο 83 του ν. 2362/1995, ΦΕΚ Α΄ 247/1995 και .35130/739/9.8.2010 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ΦΕΚ Β΄ 1291/11.8.2010).