×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/135/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4057/2012, 2286/1995

Απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών εκ μέρους του Πρωθυπουργού – Σύναψη σύμβασης – Εφαρμογή περιορισμών της ΠΥΣ 33/2006. α) Η σύμβαση παροχής υπηρεσιών, που ανατίθεται απευθείας από τον Πρωθυπουργό, με τις διατάξεις του άρθρου έβδομου του Ν. 3839/2010, μπορεί να συνάπτεται και με την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης προς τον πάροχο των υπηρεσιών και την γραπτή εκ μέρους του αποδοχή, που παρέχεται με χωριστό έγγραφο. β) Στην περίπτωση αυτή δεν τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη της παρ.20α του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012, κατά την οποία απαιτείται η έγκριση Επιτροπής Υπουργών για την κατ’ εξαίρεση πρόσληψη προσωπικού του δημόσιου τομέα, σύμφωνα με τις διατάξεις της Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου 33/2006. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/172/2014

Καταβολή αποδοχών:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο άγεται κατά πλειοψηφία στην κρίση ότι η πρόσληψη της ανωτέρω υπαλλήλου με αναπηρία διενεργήθηκε από την Δ.Ε.Υ.Α.Α. κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου ένατου παρ. 20α του ν. 4057/2012, που επιβάλλει την προηγούμενη έγκριση της πρόσληψης από τον Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Π.Υ.Σ. 33/2006, ενώ δεν έχει εκδοθεί και η απαιτούμενη για την ολοκλήρωσή της απόφαση κατανομής του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Σύμφωνα, όμως, με τη μη ισχύσασα γνώμη της Προέδρου Ευαγγελίας - Ελισάβετ Κουλουμπίνη, ενόψει, κατά τα προεκτεθέντα, της θεμιτής εξαίρεσης, της συγκεκριμένης ειδικής διαδικασίας πρόσληψης από τις προϋποθέσεις εφαρμογής της διάταξης του άρθρου ένατου παρ. 20 α του ν. 4057/2012, η επίμαχη δαπάνη παρίσταται νόμιμη και το κρίσιμο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕλΣυν.Τμ.7/46/2014


ΔΙΔΑΔ/Φ.8/50/οικ.6810/2012

ΘΕΜΑ: Εφαρμογή διατάξεων του άρθρου ένατου παρ. 18 του Ν.4057/2012 (ΦΕΚ 54 Α’ /14-03-2012) για τη μετάταξη αποσπασμένων τακτικών υπαλλήλων δημοσίων υπηρεσιών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. α’ και β΄ βαθμού

ΝΣΚ/204/2019

Εάν οι προσλήψεις, οι οποίες διενεργούνται σε θέσεις που έχουν μετατραπεί από θέσεις αγροτικών ιατρών σε θέσεις κλάδων ιατρών ΕΣΥ, εξαιρούνται από την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 2 της ΠΥΣ 33/2006 και των διατάξεων του άρθρου ένατου του ν. 4057/2012.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά την πλήρωση των θέσεων, οι οποίες έχουν μετατραπεί από θέσεις αγροτικών ιατρών σε θέσεις κλάδων ιατρών ΕΣΥ, με τη διαδικασία που προβλέπουν οι διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 26 του ν. 2519/1997, είναι υποχρεωτική η εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου ένατου του ν. 4057/2012 (έκδοση απόφασης κατανομής) και της ΠΥΣ 33/2006 (ομόφ.).


Ο. 3053/2024

Κοινοποίηση του πρώτου, τέταρτου και έβδομου άρθρου του ν. 5141/2024 «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού.» (Α'156) και του άρθρου 33 της Σύμβασης Παραχώρησης.


Ελ.Συν/Τμ.7(ΚΠΕ)/136/2015

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από ν.π.δ.δ. Δήμου σε δικαιούχους σε εκτέλεση συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, οι οποίες καταρτίστηκαν κατ’ εφαρμογή του άρθρου 209 του κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του Ν. 3463/2006(ΦΕΚ Α΄ 114) Κ.Δ.Κ., καθόσον: α)  μη νομίμως το ανωτέρω νομικό πρόσωπο προέβη στην ανάθεση της παροχής των προαναφερόμενων υπηρεσιών, διότι με τις συναφθείσες συμβάσεις καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες λειτουργίας των τμημάτων του Οργανισμού που ανάγονται στα καθήκοντα του υπηρετούντος προσωπικού και β) η ως άνω πλημμέλεια της απευθείας ανάθεσης, κατ’ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 209 του             ν. 3463/2006, υπηρεσιών που έχουν πάγιο και διαρκή χαρακτήρα, είναι ουσιώδης, διότι άγει σε καταστρατήγηση των περί των περιορισμών των προσλήψεων διατάξεων της Π.Υ.Σ. 33/2006, βάσει των οποίων άλλωστε εγκρίθηκε, συγκεκριμένος αριθμός προσλήψεων, κατόπιν των σχετικών αιτημάτων του νομικού προσώπου.

Ανακλήθηκε με την ΕλΣυν.Τμ.7/26/2015


ΕΣ/Τμ4(ΚΠΕ)23/2014

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ: Μη νόμιμη. (...) Με αυτά τα  δεδομένα  και σύμφωνα με όσα αναπτύχθηκαν στη  σκέψη υπό στοιχ.  ΙΙ, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως ανατέθηκε απευθείας στον φερόμενο ως δικαιούχο η προμήθεια οπωρολαχανικών στον Ψυχιατρικό Τομέα του Γενικού Νοσοκομείου ……….., δεδομένου ότι: 1) στη διενεργηθείσα διαγωνιστική διαδικασία δεν υποβλήθηκαν προσφορές για τα κατεψυγμένα λαχανικά, ενώ η υποβληθείσα προσφορά για τα νωπά οπωρολαχανικά κρίθηκε απαράδεκτη και 2) η επίμαχη ανάθεση διενεργήθηκε υπό τους όρους της αρχικής διακήρυξης (18/2012).  Τα ανωτέρω δε ισχύουν ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι το συμβατικό τίμημα (23.052,00 ευρώ με Φ.Π.Α.)  υπερβαίνει το όριο των 20.000 ευρώ, μέχρι του οποίου είναι κατά νόμο επιτρεπτή η απευθείας ανάθεση της παροχής υπηρεσιών, διότι, σύμφωνα με όσα προαναφέρθηκαν, οι περιστάσεις υπό τις οποίες επιτρέπεται η απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών τίθενται, με βάση την παρ. 13 του άρθρου 2 του Ν. 2286/1995,  διαζευκτικά.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/252/2017

Καταβολή αμοιβής για την παροχή υπηρεσιών ψυχολόγου.(..)Με δεδομένα τα ανωτέρω μη νομίμως ο .... προέβη στην απευθείας ανάθεση της παροχής των προαναφερόμενων υπηρεσιών στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος, καθόσον με την σχετικώς συναφθείσα σύμβαση σκοπείται η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του.(..)Η ως  άνω πλημμέλεια της απευθείας ανάθεσης, κατ’ επίκληση του άρθρου 209 του  ν. 3463/2006, υπηρεσιών που έχουν πάγιο και διαρκή χαρακτήρα είναι ουσιώδης, διότι άγει σε καταστρατήγηση των περί των περιορισμών των προσλήψεων διατάξεων της Π.Υ.Σ. 33/2006, βάσει των οποίων άλλωστε εγκρίθηκε συγκεκριμένος αριθμός προσλήψεων κατόπιν των σχετικών αιτημάτων του ...., και τούτο ανεξαρτήτως του αν με την ανάθεση αυτή προκαλείται ή όχι ανεπίτρεπτη επιβάρυνση του προϋπολογισμού του. (..)Τέλος, παραβιάστηκε και η αρχή της οικονομικότητας κατά τον προσδιορισμό της προϋπολογιζόμενης δαπάνης των υπό ανάθεση υπηρεσιών στο ποσό των 20.000 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α., καθόσον από κανένα έγγραφο δεν προκύπτει ο τρόπος προσδιορισμού της. (..) Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/252/2012

Δυνατότητα και διαδικασία άμεσης καταγγελίας της υφιστάμενης σύμβασης με τον παρόντα τηλεπικοινωνιακό πάροχο όλων των υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ήτοι τον ΟΤΕ Α.Ε. και προσωρινή άμεση ανάθεση του έργου σε άλλο πάροχο που θα επιλέξει το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δύναται να καταγγείλει την υφιστάμενη σύμβαση αορίστου χρόνου, το κείμενο της οποίας δεν ανευρίσκεται, με τον παρόντα τηλεπικοινωνιακό πάροχο «ΟΤΕ Α.Ε.», μετά την επελθούσα νομοθετική ρύθμιση περί απελευθέρωσης των τηλεπικοινωνιών. Η καταγγελία δύναται να γίνει άμεσα και αζημίως για το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και η διαδικασία η οποία θα πρέπει να ακολουθηθεί είναι ότι θα πρέπει να κοινοποιηθεί με δικαστικό επιμελητή έγγραφο καταγγελίας από τον πελάτη (ΙΚΑ-ΕΤΑΜ) προς τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο (ΟΤΕ Α.Ε.). Στη συνέχεια, η ανάθεση της συγκεκριμένης παροχής υπηρεσιών δύναται να ανατεθεί μόνο βάσει του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου περί προμηθειών του δημόσιου τομέα. Μέχρι να ολοκληρωθεί η επίσημη διαγωνιστική διαδικασία (ανοικτός διαγωνισμός) υφίσταται το θεσμικό πλαίσιο για να λάβει χώραν, ως ασφαλέστερη και επικρατέστερη λύση, η προσωρινή ανάθεση της παροχής υπηρεσιών τηλεπικοινωνιακού παρόχου από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με διαπραγμάτευση, ύστερα από δημοσίευση σχετικής προκήρυξης διαγωνισμού, επειδή οι υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, δεδομένης της τεράστιας υλικοτεχνικής υποδομής του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, η οποία θα χρειαστεί αναβάθμιση και την ικανοποίηση του όρου των πλέον ανταγωνιστικών παροχών-προσφορών, δεν επιτρέπουν το συνολικό προκαθορισμό των τιμών.


ΕΣ/Τ7/192/2008

Απευθείας ανάθεση από Δήμο σε εταιρεία παροχής Υπηρεσιών συμβουλευτικής Υποστήριξης για την κατάρτιση επιχειρησιακού προγράμματος.Η δαπάνη για την παροχή των ως άνω υπηρεσιών, υπερβαίνει το όριο των 15.000 ευρώ, που τίθεται από τις διατάξεις του άρθρου 83 του ν. 2362/1995 και της Α.Υ.Ο. 2/45564/0026/2001 υπουργικής απόφασης, [στις οποίες παραπέμπει το εφαρμοζόμενο στην προκειμένη περίπτωση ως μεταγενέστερο και ειδικότερο των διατάξεων του άρθρου 268 του ν. 3463/2006, άρθρο 1 παρ. 4 του π.δ. 185/2007] και ως εκ τούτου μη νόμιμα έγινε η απευθείας ανάθεση αντί της διενέργειας πρόχειρου διαγωνισμού.


ΕλΣυν.Κλ.7/80/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ Γενικά:Νόμιμη η καταβολή αποδοχών από Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία σε υπάλληλο (ΑμεΑ), η οποία προσελήφθη, σύμφωνα με τις διατάξεις της 20537/752/2010 Κ.Υ.Α. από τον Ο.Α.Ε.Δ. με επιχορήγηση, καθόσον η ένταξη του ως άνω ωφελούμενου ανέργου Αμε Α στο προαναφερθέν πρόγραμμα και η πρόσληψή του, διέπεται αποκλειστικά από τους όρους, τα κριτήρια και τη διαδικασία που καθορίζονται στο πρόγραμμα αυτό, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του άρθρου ένατου παρ. 20α του ν. 4057/2012 και, ως εκ τούτου, δεν απαιτείτο η προηγούμενη έγκρισή της από τον Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, που προβλέπεται από την Π.Υ.Σ. 33/2006.