ΝΣΚ/139/2010
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ε.Υ.Π. Συμβάσεις με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Υποχρέωση ή μη για παροχή στοιχείων των υπαλλήλων της - χρηστών των κινητών τηλεφώνων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Ε.Υ.Π., ενόψει των περί του καθήκοντος εχεμύθειας διατάξεων των παρ. 1, 2, 4, και 5 του άρθρου 14 του Ν. 3469/2008, δεν υποχρεούται, κατά τη σύναψη συμβάσεων με εταιρείες για παροχή σ’ αυτήν υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, να συμπεριλάβει στην προβλεπόμενη από τις διατάξεις των άρθρων 2 και 3 του Ν. 3783/2009 υπεύθυνη δήλωση, που υποβάλλεται στην πάροχο εταιρεία, τηρείται από αυτή και απευθύνεται προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.), εκτός από το όνομα του οργάνου που την εκπροσωπεί νομίμως και συμβάλλεται, τα στοιχεία των υπαλλήλων της – χρηστών των κινητών τηλεφώνων.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
N.3783/2009
Ταυτοποίηση των κατόχων και χρηστών εξοπλισμού και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και άλλες διατάξεις
ΣΤΕ/2756/2020
Εγκατάσταση κεραίας σταθμού κινητής τηλεφωνίας:Επειδή, από την συνδυασμένη ερμηνεία των προαναφερομένων διατάξεων συνάγεται ότι για την εγκατάσταση κεραίας σταθμού κινητής τηλεφωνίας στην ξηρά απαιτείται αφενός μεν η λήψη άδειας από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.), αφετέρου δε η έγκριση των δομικών κατασκευών που είναι απαραίτητες για την τοποθέτηση των κεραιών, η οποία χορηγείται από την αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία και ισοδυναμεί με οικοδομική άδεια. Οι διατάξεις, όμως αυτές δεν παρέχουν αρμοδιότητα στους δήμους, και ειδικότερα στο οικείο δημοτικό συμβούλιο, για τη χορήγηση άδειας εγκαταστάσεως συγκεκριμένης κεραίας κινητής τηλεφωνίας στην περιφέρεια του δήμου τους. Εξ άλλου, τέτοια αρμοδιότητα δεν προβλέπεται ούτε από τις παραπάνω διατάξεις του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα ή από κάποια άλλη διάταξη της κείμενης νομοθεσίας(....)Επειδή, όπως προκύπτει από το περιεχόμενο της 91/2016 πράξης, το ΔΣ …, ενεργώντας στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς του για την προστασία της δημόσιας υγείας, σύμφωνα με το άρθρο 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, εξέφρασε, κατ’ουσίαν, την αντίθεσή του για την εγκατάσταση κεραίας κινητής τηλεφωνίας σε κατοικημένη περιοχή του Δήμου. Ενόψει αυτού και λαμβανομένου υπόψη ότι από τις προπαρατεθείσες διατάξεις δεν αναγνωρίζεται αρμοδιότητα στα όργανα των ΟΤΑ για την εγκατάσταση των κεραιών (βλ ΣτΕ 475/2019) η ανωτέρω πράξη του ΔΣ … δεν επιφέρει οποιαδήποτε έννομη συνέπεια, και ως εκ τούτου, στερείται εκτελεστότητας και, επομένως, προσβάλλεται απαραδέκτως.Απορρίπτει την αίτηση.
2041240/0026/1996
Κρατήσεις επί των τελών της κινητής τηλεφωνίας
ΝΣΚ/425/2008
Φροντιστήρια. Εγκατάσταση κατασκευών κεραιών κινητής τηλεφωνίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Τα κατά την έννοια του ΑΝ 2545/1940 φροντιστήρια δεν εμπίπτουν στην έννοια των σχολείων, στις κτιριακές εγκαταστάσεις των οποίων, σύμφωνα με το άρθρο 31 παρ.21 του Ν 3431/2006, απαγορεύεται η εγκατάσταση κατασκευών κεραιών κινητής τηλεφωνίας.
16358/2006
Kρατήσεις επί των δαπανών τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και χρήσης καρτών σύνδεσης στο διαδίκτυο μέσω κινητής τηλεφωνίας,
ΚΥΑ/18391/2005
Καθορισμός ανώτατου επιτρεπτού ορίου κλήσεων από όργανα των ΟΤΑ, που κάνουν χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
59801/2005
Καθορισμός ανωτάτου επιτρεπτού ορίου κλήσεων από όργανα των ΟΤΑ που κάνουν χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
ΠΟΛ 1102/2009
Κοινοποίηση των άρθρων 32 και 33 του ν. 3775/2009 (ΦΕΚ 122 Α' /21. 7. 2009) σχετικά με τον ειδικό φόρο επιβατικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών ιδιωτικής χρήσης με μεγάλο κυλινδρισμό κινητήρα, το τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και τέλος καρτοκινητής τηλεφωνίας.
ΝΣΚ/235/2009
Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. Αρμοδιότητα ελέγχου για καταγγελίες σε θέματα παροχής τηλεπικοινωνιακού έργου από τον Ο.Τ.Ε. και τις λοιπές εταιρείες παρόχους σταθερής-κινητής τηλεφωνίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών (Σ.Ε.Ε.Υ.Μ.Ε.) έχει αρμοδιότητα ελέγχου στα περιοριστικά αναφερόμενα στη διάταξη του άρθρου 19 παρ. 5του Ν 2671/1998 πρόσωπα. Η Ο.Τ.Ε. Α.Ε. αποτελεί πλέον ανώνυμη εταιρεία, η οποία, όμως ως «καθολική πάροχος» ασκεί, κατά παραχώρηση, δημόσια υπηρεσία ανατεθειμένη σ’ αυτήν από τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών. Το Σ.Ε.Ε.Υ.Μ.Ε. έχει αρμοδιότητα να ασκήσει ελέγχους για ζητήματα που του καταγγέλονται και αφορούν σε θέματα παροχής τηλεπικοινωνιακού έργου από την Ο.Τ.Ε. Α.Ε., όχι όμως και επί των λοιπών εταιρειών - παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. (πλειοψ.)
363.30−3/2014/ΑΣ/9386/2014
Τροποποίηση της αριθ. 363.30/39980/4.12.2012 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Αιγαίου, «Έγκριση λειτουργίας και καθορισμός ορίου δαπανών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας» (Β΄ 3373).