ΝΣΚ/15/2017
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Κατάταξη συμβασιούχου σε οργανική θέση παρά την αλλοίωση του περιεχομένου υποβληθέντος δικαιολογητικού. (...)Δεν κωλύεται η πρόοδος της διοικητικής διαδικασίας κατάταξης συμβασιούχου, ο οποίος κρίθηκε ως υπαγόμενος στο άρθρο 11 του ΠΔ 164/2004, από τη διαπίστωση ότι αλλοίωσε στοιχεία υποβληθέντος δικαιολογητικού, το οποίο όμως δεν αφορά στις προϋποθέσεις κατάταξης του συμβασιούχου (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/53/2013
Δυνατότητα ή μη κατάταξης συμβασιούχου σε θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στη Γενική Γραμματεία Πολιτισμού, σε συμμόρφωση της υπ’ αριθμ.1385/24-11-2005 απόφασης του Ε΄ Τμήματος του Α.Σ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Διοίκηση οφείλει να κατατάξει σύμφωνα με το άρθρο 11 του ΠΔ.164/2004 το συμβασιούχο υπάλληλο σε κενή οργανική θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ή εάν δεν υπάρχει κενή οργανική θέση να συστήσει οργανική θέση, κατ’ άρθρο 1 του Ν.3320/2005, και να εκδοθεί από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης απόφαση κατανομής. (ομοφ.)
ΝΣΚ/(164/2004)/2008
Νομολογία ΝΣΚ αναφορικά με την εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ 164/2004
ΥΠΕΣ/19191/2008
Εφαρμογή του πδ 164/2004 στο καλλιτεχνικό και εκπαιδευτικό προσωπικό των ΟΤΑ α' βαθμού και των επιχειρήσεων αυτών.
ΝΣΚ/119/2005
Οι ρυθμίσεις της κείμενης νομοθεσίας, που αφορούν τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες επιτρέπεται η σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στο δημόσιο τομέα για την κάλυψη πρόσκαιρων ή απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών, όπως είναι π.χ. εκείνες του άρθρου 81 του Ν 1958/1991, δεν θίγονται από το ΠΔ 164/2004. Πλην, όμως, οι σχετικές συμβάσεις, οι οποίες πρόκειται να συναφθούν βάσει των ανωτέρω ειδικών ρυθμίσεων, επηρεάζονται από τις διατάξεις του ΠΔ 164/2004 και πρέπει να εναρμονίζονται με αυτές, οι οποίες συμπληρώνουν, κατά το σημείο τούτο, τις ειδικές διατάξεις του άρθρου 81 του Ν 1958/1991 και του ΠΔ 99/1992.
ΝΣΚ/494/2004
Κατάταξη προσωπικού Δημοτικής Επιχείρησης κατ’ εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 11 του ΠΔ 164/2004.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το αρμόδιο Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο κρίνει κατά περίπτωση αν πρόκειται για συμβάσεις ή σχέσεις εργασίας που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 3 του ΠΔ 164/2004. Ο τρόπος χρηματοδότησης δεν αποτελεί ουσιώδες στοιχείο για την κρίση αυτή.
ΝΣΚ/418/2010
Κατάταξη συμβασιούχου του Ε.Τ.Α.Α. σε συνιστώμενη οργανική θέση, σύμφωνα με τις παρ.3 και 4 του άρθρου 12 του Ν 3801/2009.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η υπηρεσιακή κατάσταση του Θ.Δ. πρέπει να κριθεί βάσει του Ν 3801/2009, δεδομένου ότι αποτελεί σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και το θέμα θα επιλυθεί με την κατάταξή του σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση από το αρμόδιο όργανο.
ΕΣ/Τ1/309/2006
Για την κατάταξη υπαλλήλων Δήμων με σχέση εργασίας ιδ. δικαίου ορισμένου χρόνου σε οργανικές θέσεις ιδ. δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, δεν λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος απασχόλησης αυτών σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, που συστήθηκαν ή εποπτεύονται από τους παραπάνω Δήμους.
ΕΣ/Τ1/25/2006
Μετατροπή των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου φαρμακοποιών - ελεγκτών του Ταμείου Ασφαλίσεως Εμπόρων (ΤΑΕ) σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, κατ' εφαρμογή των διατάξεων του αρθ.11 του π.δ.164/2004. Μη νόμιμη, καθόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του αρθ.1 του ν.3320/2005, αφού δεν υπήρξε σύσταση οργανικών θέσεων και έκδοση πράξης κατάταξης του ανωτέρω προσωπικού σ' αυτές. Συγγνωστή πλάνη.
ΝΣΚ/362/2012
Κατάταξη προσωπικού από 28-12-2010 στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 11 του ΠΔ 164/2004 – Εκτέλεση της πράξης – Νομιμότητα αυτής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η έκδοση της από 28-12-2010 πράξης κατάταξης προσωπικού στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 11 του Π.Δ. 164/2004, ανεξαρτήτως του αν αποτελεί νέα πρόσληψη και υπόκειται στις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 3833/2010 και αν αυτή έγινε με ή χωρίς προηγούμενη τήρηση της νομίμου διαδικασίας από τη Διοίκηση, έχει ολοκληρωθεί και η απόφαση κατάταξης έχει ήδη εκτελεσθεί από την έκδοσή της (29-12-2010), οι δε καταταγέντες συμβασιούχοι ουδόλως ευθύνονται για την τήρηση ή μη της νομίμου διαδικασίας από τα όργανα της Διοίκησης, οποιαδήποτε δε ανάκληση της πράξης αυτής, προκειμένου αυτή να γίνει μετά από τήρηση της νομίμου διαδικασίας, θα ήταν αντίθετη προς τις αρχές της χρηστής διοίκησης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης των καταταγέντων προς τις πράξεις της Διοικήσεως. (ομοφ.)
ΝΣΚ/133/2017
Ανάκληση πράξεων, οι οποίες συνδέονται με τη σύναψη συμβάσεως εργασίας ορισμένου χρόνου, και, την εν συνεχεία, μετατροπή αυτής σε σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου, κατά τις διατάξεις του π.δ. 164/2004. (Κατάσταση : Αποδεκτή) Η πράξη προσλήψεως εργαζομένου, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, υπόκειται σε ανάκληση, ως παράνομη, κατ’ εφαρμογή των γενικών αρχών περί ανακλήσεως των παράνομων ατομικών διοικητικών πράξεων, αναδρομικά από το χρόνο της εκδόσεώς της, λόγω της εξαρχής ελλείψεως του κριτηρίου της βεβαιούμενης προϋπηρεσίας, στην οποία στηρίχθηκε η πρόσληψη, και για το λόγο ότι ο προσληφθείς προκάλεσε δολίως την πρόσληψη, μέσω της προσκομίσεως ψευδών βεβαιώσεων και της υποβολής ψευδούς υπεύθυνης δηλώσεως. Η απόφαση του Α.Σ.Ε.Π., με την οποία κρίθηκε ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις μετατροπής συμβάσεως εργασίας σε αορίστου χρόνου, υπόκειται σε ανάκληση, αναδρομικά από το χρόνο της εκδόσεώς της, λόγω του ότι εκλείπουν, αυτοδικαίως και αναδρομικώς, οι απαιτούμενες από το νόμο, για τη μετατροπή, προϋποθέσεις του π.δ. 164/2004. Η Διοίκηση, αφού περιέλθει σ’ αυτή η προεκτιθέμενη ανακλητική απόφαση του Α.Σ.Ε.Π., υποχρεούται να καταργήσει διαδοχικά, αναδρομικά από το χρόνο της ισχύος της, ως παράνομη, την ΚΥΑ, περί συστάσεως της σχετικής οργανικής θέσεως καθώς και να ανακαλέσει, αναδρομικά από το χρόνο εκδόσεώς της, ως παράνομη, την απόφαση του αρμοδίου οργάνου του φορέα προσλήψεως, δυνάμει της οποίας έγινε η κατάταξη του εργαζομένου σε οργανική θέση, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.