×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/53/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δυνατότητα ή μη κατάταξης συμβασιούχου σε θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στη Γενική Γραμματεία Πολιτισμού, σε συμμόρφωση της υπ’ αριθμ.1385/24-11-2005 απόφασης του Ε΄ Τμήματος του Α.Σ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση οφείλει να κατατάξει σύμφωνα με το άρθρο 11 του ΠΔ.164/2004 το συμβασιούχο υπάλληλο σε κενή οργανική θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ή εάν δεν υπάρχει κενή οργανική θέση να συστήσει οργανική θέση, κατ’ άρθρο 1 του Ν.3320/2005, και να εκδοθεί από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης απόφαση κατανομής. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/210/2010

Κατάταξη ή μη υπαλλήλου σε θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού σε συμμόρφωση προς την υπ’ αριθμ. 201/2007 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κέρκυρας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Δημόσιο οφείλει σε συμμόρφωση προς την υπ’ αριθμ. 201/2007 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κέρκυρας να κατατάξει την υπάλληλο σε προσωρινή προσωποπαγή οργανική θέση αορίστου χρόνου.


ΝΣΚ/346/2010

Μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία υπαλλήλων δήμου, υπηρετούντων σε οργανική θέση μερικής απασχόλησης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία υπαλλήλων δήμου, υπηρετούντων σε οργανική θέση μερικής απασχόλησης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 12 παρ.5 του Ν 3230/2004 και 183 του ΚΚΔΚΥ (Ν 3584/2007), επιτρέπεται μόνον όταν με την μετάταξη καλύπτεται κενή θέση μερικής απασχόλησης ή συνιστάται προσωποπαγής θέση μερικής απασχόλησης με δέσμευση μόνιμης θέσης μερικής, επίσης, απασχόλησης.


ΝΣΚ/369/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη υπαλλήλου σε οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 για κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δεν προσμετράται ο χρόνος προηγούμενης απασχόλησής του με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου.


ΝΣΚ/418/2010

Κατάταξη συμβασιούχου του Ε.Τ.Α.Α. σε συνιστώμενη οργανική θέση, σύμφωνα με τις παρ.3 και 4 του άρθρου 12 του Ν 3801/2009.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η υπηρεσιακή κατάσταση του Θ.Δ. πρέπει να κριθεί βάσει του Ν 3801/2009, δεδομένου ότι αποτελεί σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και το θέμα θα επιλυθεί με την κατάταξή του σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση από το αρμόδιο όργανο.


ΝΣΚ/438/2006

Δυνατότητα κατάταξης μέλους Δ.Ε.Π. σε οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που συνεστήθη στην Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, χωρίς να παραιτηθεί από την θέση και ιδιότητά του ως μέλους Δ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το ασυμβίβαστο της διάταξης του άρθρου 6 παρ. 1 εδ. δ’ του Ν 2530/1997, κατά την οποία απαγορεύεται στα μέλη Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. να κατέχουν άλλη πλην του διδακτικού προσωπικού Α.Ε.Ι. ή της θέσης δικαστικού λειτουργού μόνιμη οργανική θέση στον ευρύτερο δημόσιο τομέα καταλαμβάνει και την κατοχή οργανικών θέσεων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και, δη, ασχέτως του αν το μέλος Δ.Ε.Π. είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης.


ΕλΣυν.Κλ.1/213/2015

Μετατάξεις:Νόμιμη η δαπάνη καταβολής ποσού ως εφάπαξ αποζημίωσης υπαλλήλου Νοσοκομείου, λόγω μετάταξής της από άλλο Γενικό Νοσοκομείο σε κενή οργανική θέση του ανωτέρω Νοσοκομείου, καθόσον η μεταταγείσα δικαιούται να λάβει την προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.22  του ν.2266/1994 εφάπαξ οικονομική ενίσχυση, αφού μετατάχθηκε κατόπιν αιτήσεώς της από Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, σε κενή οργανική θέση του Γενικού Νοσοκομείου του Νομού.Η περίπτωση της δεν υπάγεται στις διατάξεις των άρθρων 9 του ν.2085/1992 και 20 παρ.2 του ν.2606/1998, διότι πρόκειται για μετάταξη υπαλλήλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, σε κενή οργανική θέση άλλου νομικού προσώπου


ΝΣΚ/85/2020

Υποχρέωση συμμόρφωσης της Διοίκησης σε τελεσίδικη απόφαση πολιτικού δικαστηρίου που αναγνώρισε την εργασιακή σχέση συμβασιούχου ως ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και υποχρέωσε το Δημόσιο να αποδέχεται τις αντίστοιχες υπηρεσίες αυτού.(...)Τελεσίδικη απόφαση πολιτικού δικαστηρίου που αναγνώρισε την εργασιακή σχέση συμβασιούχου ως ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και υποχρέωσε το Δημόσιο να αποδέχεται τις αντίστοιχες υπηρεσίες αυτού, α) δεν υποχρεώνει τη Διοίκηση σε συμμόρφωση, κατ’ άρθρο 1 παρ. 1 του ν. 3068/2002 και β) δεν αποτελεί εκτελεστό τίτλο κατά του Δημοσίου, λόγω της ειδικής ρύθμισης του άρθρου 19 του α.ν. 1715/1951, που εξακολουθεί να είναι ισχυρή (ομόφωνα).


ΝΣΚ/6/2004

ΙΚΑ. Κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν τυγχάνει, εν προκειμένω, εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, δεδομένου ότι, σύμφωνα με το δεδικασμένο που έχει παραχθεί από δικαστικές αποφάσεις, η συνδέουσα την αιτούσα και το ΙΚΑ σχέση είναι τοιαύτη εκ συμβάσεως εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.


ΝΣΚ/314/2005

Κατάταξη συμβασιούχου σε θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατά τις διατάξεις του άρθρου 17 Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι νόμιμη η προσμέτρηση (για την συμπλήρωση του ελάχιστου χρόνου των 24 μηνών) χρόνου ενός (1) μηνός, κατά τον οποίο μη νομίμως χορηγήθηκε παράταση συμβάσεως έργου καθώς και χρόνου 3,5 μηνών κατά τον οποίο παρασχέθηκε εργασία με ωριαία αποζημίωση.


ΝΣΚ/139/2004

Δυνατότητα κατάταξης σε οργανική θέση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν δύνανται να καταταγούν σε οργανικές θέσεις του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 οι προσληφθέντες με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου από την εταιρεία Διαχείρισης Τεχνικής Βοήθειας ΕΠΕ, καθόσον η προβλεπόμενη στο άρθρο 17 του άνω νόμου δυνατότητα κατάταξης καταλαμβάνει μόνο προσωπικό που υπηρετεί στο Δημόσιο, ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και τα ΝΠΔΔ.