×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/181/2021

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εάν επιτρέπεται η μετάταξη υπαλλήλου του e-ΕΦΚΑ (Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης) (πρώην ΟΑΕΕ) από την κατηγορία ΥΕ (κλάδος ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Μερικής Απασχόλησης) σε κλάδο της ΔΕ κατηγορίας, της ίδιας Υπηρεσίας και σε περίπτωση που επιτρέπεται, εάν η μετάταξη θα γίνει σε θέση πλήρους ή μερικής απασχόλησης.(..)
Η υπάλληλος με θέση εργασίας με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ειδικότητας καθαριστριών της ΥΕ κατηγορίας, μερικής απασχόλησης, παρότι απέκτησε τίτλο σπουδών, που κατά τη διάταξη του άρθρου 12 παρ. 5 του ν. 3230/2004, της παρέχεται το δικαίωμα μετάταξης σε ανώτερη κατηγορία ΔΕ, δεν δύναται να μεταταχθεί στην ανώτερη κατηγορία, διότι οι κατισχύουσες ως ειδικότερες διατάξεις του άρθρου 80 του π.δ. 8/2019 (Οργανισμός e-ΕΦΚΑ) δεν προβλέπουν οργανικές θέσεις μερικής απασχόλησης και μάλιστα, τις υφιστάμενες τις καταργεί, μετά την καθ’ οιονδήποτε τρόπο κένωσή τους (κατά πλειοψηφία).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/346/2010

Μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία υπαλλήλων δήμου, υπηρετούντων σε οργανική θέση μερικής απασχόλησης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία υπαλλήλων δήμου, υπηρετούντων σε οργανική θέση μερικής απασχόλησης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 12 παρ.5 του Ν 3230/2004 και 183 του ΚΚΔΚΥ (Ν 3584/2007), επιτρέπεται μόνον όταν με την μετάταξη καλύπτεται κενή θέση μερικής απασχόλησης ή συνιστάται προσωποπαγής θέση μερικής απασχόλησης με δέσμευση μόνιμης θέσης μερικής, επίσης, απασχόλησης.


ΝΣΚ/116/2002

Μετάταξη ή μη μονίμου υπαλλήλου Δήμου Νικαίας από κατηγορία ΥΕ, σε ανώτερη κατηγορία ΤΕ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δυνατότητα κατάταξης μονίμου υπαλλήλου Δήμου Νικαίας σε θέση κατηγορίας ΤΕ, τεχνολογικής εκπαιδεύσεως, σε προσωποπαγή θέση του άρθρου 12 παρ.8 του Ν. 2503/97, κατόπιν ανάκλησης της απόφασης του Δημάρχου που δημοσιεύθηκε την 16-6-1998, με την οποία εντάχθηκε σε θέση κατηγορίας ΥΕ, ως προσωπικό καθαριότητος. (ομοφ.)


ΕΣ/Τ1/201/2007

Μετάταξη  απο ΥΕ κατηγορία σε ανώτερη κατηγορία ΔΕ τεχνικού κλάδου.Παρέχεται απο τις ισχύουσες διατάξεις  η δυνατότητα μετάταξής  με απολυτήριο τίτλο αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής αντίστοιχης ειδικότητας ή με τριετή τουλάχιστον αντίστοιχη εμπειρία και απολυτήριο τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, κατά την οποία ως προσόν για τη μετάταξη του υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία λαμβάνεται υπόψη αποκλειστικά και μόνο η εμπειρία του, απαιτείται να αποδεικνύεται, με τα από το νόμο προβλεπόμενα δημόσια έγγραφα,

ΝΣΚ/46/2005

Μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία υπαλλήλου, που κατείχε το τυπικό προσόν της κατηγορίας αυτής πριν τον διορισμό του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Επιτρέπεται η μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία υπαλλήλου, που διορίσθηκε ως επιλαχούσα του γραπτού διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. του έτους 1995, με βάση τίτλο που απέκτησε μετά την συμμετοχή της στον παραπάνω διαγωνισμό, πριν την πάροδο της προβλεπόμενης στο άρθρο 70 παρ.2 του Υπαλληλικού Κώδικα οκταετούς προθεσμίας από το διορισμό της. Στην περίπτωση αυτή ως αίτηση διορισμού, κατά την έννοια της προαναφερόμενης διάταξης, θεωρείται η αίτηση συμμετοχής στο διαγωνισμό.


ΝΣΚ/497/2011

Μετάταξη ή μη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, σε ανώτερη κατηγορία (ΠΕ) του αυτού κλάδου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι επιτρεπτή η μετάταξη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, απόφοιτου Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, σε ανώτερη κατηγορία του ιδίου κλάδου, ήτοι στην κατηγορία ΠΕ του κλάδου Εφοριακών, μη θεωρουμένου ως επαρκούς τυπικού προσόντος το πτυχίο της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Ηρακλείου Κρήτης. (ομοφ.)


ΕΣ/ΤΜ.1/156/2018

Μετάταξή σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας.Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι: α) Σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στη σκέψη 2 ανωτέρω, πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος ο πρώτος λόγος διαφωνίας, διότι πρόκειται για περίπτωση μετάταξης με μεταφορά θέσης, σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία υπαλλήλου που κατέχει προσωποπαγή θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Συνεπώς, χωρίς, κατά τις ισχύουσες κατά το χρόνο της μετάταξης, διατάξεις, να απαιτείται δέσμευση κενής θέσης μόνιμου προσωπικού, η μετάταξη με μεταφορά θέσης, ελλείψει κενής θέσης, ενέχει αποχώρηση του υπαλλήλου από την αρχική θέση και συνακόλουθα κατάργηση της θέσης του ως προσωποπαγούς, και ταυτόχρονη πρόσληψη του υπαλλήλου στη νέα θέση, με σύσταση της προσωποπαγούς θέσης που του αντιστοιχεί, όπως ορθά συντελέστηκε εν προκειμένω. β) Σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στη σκέψη 3 ανωτέρω, ο δεύτερος λόγος διαφωνίας είναι βάσιμος. Τούτο διότι, πριν από τη μετάταξη και κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 4354/2015, ο φερόμενος ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 5ο ΜΚ της κατηγορίας ΥΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανερχόταν στο ποσό των 952,00 ευρώ. Μετά τη μετάταξή του στην κατηγορία ΔΕ, ο ως άνω υπάλληλος δεν μπορούσε να συνυπολογίσει το χρόνο προϋπηρεσίας που διανύθηκε στην κατηγορία ΥΕ, χωρίς να εκτελεί καθήκοντα ανάλογης φύσης και προσόντων από αντίστοιχη θέση, δεδομένου ότι τον τίτλο σπουδών ΥΕ, κατ’ επίκληση του οποίου υλοποιήθηκε η μετάταξή του, τον απέκτησε μόλις στις 29.6.2017 (πρβλ. Ε.Σ. Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 319, 271/2017, 108/2016, 13/2016, 87/2015, 200/2014, κ.α.). Επομένως, έπρεπε να καταταγεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της κατηγορίας ΔΕ, ο βασικός μισθός του οποίου αντιστοιχεί ή προσεγγίζει το βασικό μισθό που λάμβανε πριν τη μετάταξη, δηλαδή στο 3ο ΜΚ ΔΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 978,00 ευρώ και όχι στο 5ο  ΜΚ, στο οποίο κατετάγη. Για το λόγο αυτό, η εντελλόμενη δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη, διότι αντιστοιχεί στη διαφορά αποδοχών μεταξύ του 5ου ΜΚ της ΥΕ κατηγορίας και του 5ου ΜΚ της ΔΕ κατηγορίας, αντί του 3ου ΜΚ της ΔΕ κατηγορίας.


ΝΣΚ/129/2014

Ειδικοί Γραμματείς Υπουργείων – Καθηγητές μέλη ΔΕΠ – Διορισμός – Αυτοδίκαιη ένταξη σε καθεστώς μερικής απασχόλησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο κατέχων θέση Ειδικού Γραμματέα Υπουργείου νομίμως διορίζεται και σε κενή οργανική θέση μέλους ΔΕΠ, ορκίζεται και αναλαμβάνει τα καθήκοντά του, εντασσόμενος αυτοδίκαια στην κατηγορία των μελών ΔΕΠ μερικής απασχόλησης, με σχετική διαπιστωτική πράξη του Πρύτανη, εκτός εάν δηλώσει ότι επιθυμεί την αναστολή της ιδιότητας του καθηγητή.


ΝΣΚ/389/2013

Ασυμβίβαστο των θέσεων Καθηγητή Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου και ιατρού σε Νοσοκομείο του Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Νεοεκλεγείς Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α., που κατέχει ήδη, προ της εκλογής του, θέση ιατρού Συντονιστή Διευθυντή σε Νοσοκομείο του Ε.Σ.Υ., μπορεί μεν να ενταχθεί στην κατηγορία των καθηγητών μερικής απασχόλησης, εάν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 23 του Ν. 4009/2011, πλην όμως δεν επιτρέπεται να κατέχει και τη θέση του ιατρού Συντονιστή Διευθυντή σε Νοσοκομείο του Ε.Σ.Υ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/121/2021

Εάν το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας δύναται να προβεί σε διορισμό ως μέλους ΔΕΠ στο βαθμό του Επίκουρου Καθηγητή με ένταξη στην κατηγορία μερικής απασχόλησης, στην περίπτωση κατά την οποία ο ενδιαφερόμενος είναι ήδη διορισμένος ως Σύμβουλος του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) με εξαετή θητεία.(..)Ο κατέχων θέση Συμβούλου επί θητεία στον ΑΣΕΠ μπορεί να διοριστεί σε κενή θέση Επίκουρου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και να ενταχθεί αυτοδίκαια στην κατηγορία μελών ΔΕΠ μερικής απασχόλησης, σε εφαρμογή των άρθρων 3 παρ. 5 του ν. 4765/2021 και 23 παρ. 4 του ν. 4009/2011.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)188/2014

Νόμιμη η μετάταξη υπαλλήλου του Ν.Α.Τ., με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε  ανώτερη θέση, κλάδου Π.Ε. Διοικητικού – Οικονομικού, καθόσον νομίμως πραγματοποιήθηκε σε προσωποπαγή θέση, σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ. 5 του ν. 3230/2004, χωρίς να ασκεί επιρροή το γεγονός ότι η θέση προέλευσης ήταν επίσης προσωποπαγής, β) ο τίτλος σπουδών που προσκόμισε (πτυχίο ΕΑΠ) αποτελεί νόμιμο τυπικό προσόν για μετάταξη στον κλάδο αυτόν, σύμφωνα με το άρθρο 4 του π.δ/τος 50/2001 και γ) για τη μετάταξή του σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας δεν απαιτείτο η συμπλήρωση οκταετίας από την προηγούμενη μετάταξή του στο Ν.Α.Τ., πρωτίστως διότι ο περιορισμός αυτός συνδέεται με το διορισμό και όχι τη μετάταξη του υπαλλήλου, και σε κάθε περίπτωση, διότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος απέκτησε τον απαιτούμενο για τη μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία τίτλο σπουδών μετά την ημερομηνία μετάταξής του στο Ν.Α.Τ.