ΝΣΚ/182/2002
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Υπαγωγή στην εξαίρεση του άρθρου 17 παρ.10 περ.γ’ του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προϋπόθεση για την υπαγωγή στην εξαίρεση της παρ.10 περ.γ’ του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, είναι η ρητή, κατά την οικεία σύμβαση μίσθωσης έργου, πρόβλεψη για την παροχή, στον αντίστοιχο ΟΤΑ, διδακτικού έργου.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/214/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Εφαρμογή διατάξεων άρθρου 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Α. Κλαδιάς, Πάρεδρος α) Το προσωπικό που έχει προσληφθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με σύμβαση μίσθωσης έργου για την κατασκευή έργων με αυτεπιστασία και απολογιστικά, εξαιρείται, σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ.10 περ.ια του Ν 2839/2000, από τις διατάξεις του άρθρου 17 παρ.1 έως 9 του ανωτέρω νόμου (2839/2000) και, συνεπώς, δεν μπορεί να καταταγεί σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. β) Το προσωπικό που έχει προσληφθεί από το ΝΠΙΔ με την επωνυμία Ταμείο Διαχείρισης των Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Εργων, αλλά ασχολείται σε έργα και σε Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, δηλαδή στο Δημόσιο, δεν υπάγεται στις ρυθμίσεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000.
ΝΣΚ/61/2003
Επιτόπιο προσωπικό Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας που λειτουργούν στο εξωτερικό. Υπαγωγή ή μη στις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν. 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το επιτόπιο προσωπικό που προσλαμβάνεται για την στελέχωση και λειτουργία των Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας (ήδη Οικονομίας και Οικονομικών) στο εξωτερικό, υπάγεται στην ρύθμιση των διατάξεων του άρθρου 17 του Ν. 2839/2000. (ομοφ.)
ΝΣΚ/453/2003
Κατατάξεις προσωπικού σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Δ/νση Οικονομικού του ΥΠΕΣΔΔΑ στα πλαίσια «συλλογικής αρμοδιότητας» που συνάγεται από ρητή διάταξη ουσιαστικού νόμου (ΠΔ 402/2001) νομιμοποιείται να ελέγξει τη νομιμότητα της πράξεως διορισμού (κατατάξεως) υπαλλήλου Νομαρχιακής Αυτοδιοικήσεως. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/440/2001
ΤΕΙ. Συμβάσεις έργου. Κατάταξη προσωπικού σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Συμβάσεις έργου που υπεγράφησαν από την Πρόεδρο του ΤΕΙ Χαλκίδας - Πρόεδρο της Επιτροπής Ερευνών και Υπευθύνου του Εργου, στα πλαίσια εγκριθέντων προγραμμάτων του ΕΠΕΑΕΚ, χωρίς προηγούμενη εξουσιοδότηση της Επιτροπής Ερευνών και χωρίς καμία ευθύνη των αντισυμβαλλομένων, εκτελέσθηκαν δε πλήρως, με την αποδοχή από τα αρμόδια όργανα των συμφωνηθέντων έργων και την καταβολή στους αντισυμβαλλομένους της συμφωνηθείσας αμοιβής, πρέπει να θεωρηθούν νόμιμες κατά την έννοια της περ.δ της παρ.1 του άρθρου 17 του Ν 2839/2000.
ΝΣΚ/325/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη σε οργανικές θέσεις με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Προϋποθέσεις κατάταξης σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 - Ειδικές κατηγορίες προσωπικού.
ΝΣΚ/369/2001
Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη υπαλλήλου σε οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 για κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δεν προσμετράται ο χρόνος προηγούμενης απασχόλησής του με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου.
ΝΣΚ/323/2005
Κατάταξη συμβασιούχων σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατά το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι νόμιμη η κατάταξη συμβασιούχων οι οποίοι δεν απασχολήθηκαν με βάση νόμιμη (έγγραφη) σύμβαση έργου ή απασχολήθηκαν σε έργα διαφορετικά από εκείνα για τα οποία υπέγραψαν συμβάσεις. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/112/2002
Μετατροπή σύμβασης έργου ορισμένου χρόνου σε σύμβαση αορίστου χρόνου και κατάταξη σε προσωρινή θέση σύμφωνα με το άρθρο 17 Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 Ν 1599/86 περί απωλείας της σύμβασης εκ μέρους της αιτούσας καθώς και η βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας ότι η αιτούσα εργάσθηκε κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα χωρίς να προσκομίζεται η σύμβαση, δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την απαιτούμενη από το άρθρο 17 παρ.1 περ.δ του Ν 2839/12-9-2000 προϋπόθεση, ότι δεν έχουν παραβιασθεί κατά την πρόσληψη και την κατάρτιση των συμβάσεων οι διατάξεις της κείμενης Νομοθεσίας ήτοι οι διατάξεις των ΠΥΣ 236/94 και 55/98, του άρθρου 21 Ν 2190/94 και του άρθρου 6 Ν 2527/97.
ΝΣΚ/314/2005
Κατάταξη συμβασιούχου σε θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατά τις διατάξεις του άρθρου 17 Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι νόμιμη η προσμέτρηση (για την συμπλήρωση του ελάχιστου χρόνου των 24 μηνών) χρόνου ενός (1) μηνός, κατά τον οποίο μη νομίμως χορηγήθηκε παράταση συμβάσεως έργου καθώς και χρόνου 3,5 μηνών κατά τον οποίο παρασχέθηκε εργασία με ωριαία αποζημίωση.
ΝΣΚ/266/2001
Λιμενικά Ταμεία. Δεδικασμένο από δικαστική απόφαση. Υποχρέωση Διοικήσεως για εκτέλεσή της. Κατάταξη σε οργανική θέση σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δικαστική απόφαση που αναγνωρίζει ότι οι συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου οι οποίες αναφέρονται σ αυτήν και έχουν συναφθεί με το Λιμενικό Ταμείο Νομού Ρεθύμνης για κάλυψη εποχιακών αναγκών είναι στην πραγματικότητα συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου, υποχρεώνει την Διοίκηση να δέχεται τις υπηρεσίες και να απασχολεί τους ενδιαφερομένους με βάση την σχέση αυτή, δεν την υποχρεώνει όμως να τους κατατάξει σε οργανική θέση σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000 ελλείψει των απαιτουμένων προς τούτο προϋποθέσεων. (ομοφ.)