×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/266/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Λιμενικά Ταμεία. Δεδικασμένο από δικαστική απόφαση. Υποχρέωση Διοικήσεως για εκτέλεσή της. Κατάταξη σε οργανική θέση σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δικαστική απόφαση που αναγνωρίζει ότι οι συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου οι οποίες αναφέρονται σ αυτήν και έχουν συναφθεί με το Λιμενικό Ταμείο Νομού Ρεθύμνης για κάλυψη εποχιακών αναγκών είναι στην πραγματικότητα συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου, υποχρεώνει την Διοίκηση να δέχεται τις υπηρεσίες και να απασχολεί τους ενδιαφερομένους με βάση την σχέση αυτή, δεν την υποχρεώνει όμως να τους κατατάξει σε οργανική θέση σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000 ελλείψει των απαιτουμένων προς τούτο προϋποθέσεων. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/369/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη υπαλλήλου σε οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 για κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δεν προσμετράται ο χρόνος προηγούμενης απασχόλησής του με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου.


ΝΣΚ/6/2004

ΙΚΑ. Κατάταξη σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν τυγχάνει, εν προκειμένω, εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, δεδομένου ότι, σύμφωνα με το δεδικασμένο που έχει παραχθεί από δικαστικές αποφάσεις, η συνδέουσα την αιτούσα και το ΙΚΑ σχέση είναι τοιαύτη εκ συμβάσεως εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.


ΝΣΚ/139/2004

Δυνατότητα κατάταξης σε οργανική θέση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν δύνανται να καταταγούν σε οργανικές θέσεις του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 οι προσληφθέντες με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου από την εταιρεία Διαχείρισης Τεχνικής Βοήθειας ΕΠΕ, καθόσον η προβλεπόμενη στο άρθρο 17 του άνω νόμου δυνατότητα κατάταξης καταλαμβάνει μόνο προσωπικό που υπηρετεί στο Δημόσιο, ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και τα ΝΠΔΔ.


ΝΣΚ/271/2003

Κατάταξη προσωπικού Ν. 2839/2000. Αναστολή έκδοσης της απόφασης κατάταξης λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων. Χρόνος κρίσεως τυπικών προσόντων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μετά την εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων αιτούντος την κατάταξή του σε οργανική θέση με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου, και ο οποίος έχει τις προϋποθέσεις προς κατάταξη που έτασσε ο Ν. 2839/2000, άρθρο 17 παρ.1, κατά την 31.3.2000, η εν λόγω απόφαση κατάταξής του, θα πρέπει να ληφθεί με βάση τα τυπικά του προσόντα, κατά τον χρόνο της εκδόσεώς της, αφού η εν λόγω διαδικασία αναστέλλεται με διάταξη νόμου, μέχρι την εκπλήρωση των κατά τα ανωτέρω υποχρεώσεων, ο δε νόμος δεν προσδιορίζει άλλο χρόνο κρίσεως των προσόντων αυτών. Συνεπώς, το υπηρεσιακό συμβούλιο θα πρέπει, πλέον, μετά την λήξη της ανωτέρω αναστολής της διαδικασίας να γνωμοδοτήσει με βάση τα τυπικά προσόντα του αιτούντος, ως προς την παρεμφερή ειδικότητα κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 17 παρ.5, 6 και 7 εδ.α του Ν. 2839/2000, σε συνδυασμό με τον Ν. 2266/1994 άρθρο 11 παρ.3 και 5.


ΝΣΚ/53/2013

Δυνατότητα ή μη κατάταξης συμβασιούχου σε θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στη Γενική Γραμματεία Πολιτισμού, σε συμμόρφωση της υπ’ αριθμ.1385/24-11-2005 απόφασης του Ε΄ Τμήματος του Α.Σ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση οφείλει να κατατάξει σύμφωνα με το άρθρο 11 του ΠΔ.164/2004 το συμβασιούχο υπάλληλο σε κενή οργανική θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ή εάν δεν υπάρχει κενή οργανική θέση να συστήσει οργανική θέση, κατ’ άρθρο 1 του Ν.3320/2005, και να εκδοθεί από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης απόφαση κατανομής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/73/2002

Κατάταξη σε οργανική θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Προσμέτρηση χρόνου υπηρεσίας που παρασχέθηκε σε εκτέλεση δικαστικής αποφάσεως μη τελεσίδικης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προσωπικό που παρέχει τις υπηρεσίες του στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ) με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τη συμπλήρωση των 24 μηνών, που ορίζει η παρ.1 του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, δεν μπορεί να προσμετρήσει και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι υπηρεσίες αυτές παρασχέθηκαν σε εκτέλεση προσωρινής διαταγής δικαστηρίου ή απόφασης που εκδόθηκε κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων ή δικαστικής αποφάσεως που δεν είναι τελεσίδικη. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/325/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη σε οργανικές θέσεις με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Προϋποθέσεις κατάταξης σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 - Ειδικές κατηγορίες προσωπικού.


ΝΣΚ/314/2005

Κατάταξη συμβασιούχου σε θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατά τις διατάξεις του άρθρου 17 Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι νόμιμη η προσμέτρηση (για την συμπλήρωση του ελάχιστου χρόνου των 24 μηνών) χρόνου ενός (1) μηνός, κατά τον οποίο μη νομίμως χορηγήθηκε παράταση συμβάσεως έργου καθώς και χρόνου 3,5 μηνών κατά τον οποίο παρασχέθηκε εργασία με ωριαία αποζημίωση.


ΝΣΚ/214/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Εφαρμογή διατάξεων άρθρου 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Α. Κλαδιάς, Πάρεδρος α) Το προσωπικό που έχει προσληφθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με σύμβαση μίσθωσης έργου για την κατασκευή έργων με αυτεπιστασία και απολογιστικά, εξαιρείται, σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ.10 περ.ια του Ν 2839/2000, από τις διατάξεις του άρθρου 17 παρ.1 έως 9 του ανωτέρω νόμου (2839/2000) και, συνεπώς, δεν μπορεί να καταταγεί σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. β) Το προσωπικό που έχει προσληφθεί από το ΝΠΙΔ με την επωνυμία Ταμείο Διαχείρισης των Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Εργων, αλλά ασχολείται σε έργα και σε Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, δηλαδή στο Δημόσιο, δεν υπάγεται στις ρυθμίσεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000.


ΝΣΚ/250/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη. Εφαρμογή διατάξεων του άρθρου 17 Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατατάσσονται σε οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 παρ.1-3 του Ν 2839/2000 : 1) Μισθωτοί με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οι οποίοι συμπλήρωσαν διάστημα 24 μηνών με διαδοχικές συμβάσεις χωρίς διακοπή οποτεδήποτε στο παρελθόν και ακολούθως, μετά από διακοπή μεγαλύτερη των δύο μηνών, τους βρήκε ο εν λόγω νόμος να υπηρετούν ή υπηρέτησαν στο διάστημα από 1.8.1999 και στο εξής με σύμβαση μίσθωσης έργου ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου 8μηνης διάρκειας για κάλυψη εποχιακών αναγκών. (πλειοψ.) 2) Προσωπικό που απασχολήθηκε για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 24 μηνών στην αρχή με συμβάσεις έργου και στην συνέχεια με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή και το αντίστροφο, με διακοπή όμως μεταξύ αυτών των δύο μεγαλύτερη των δύο μηνών. (ομόφωνα) 3) Δεν κατατάσσεται σε τέτοιες θέσεις αορίστου χρόνου το προσωπικό που προσέλαβαν οι Συνεταιριστικές Οργανώσεις (Ελεγκτές Γαλακτοπαραγωγής, Γεωπόνοι-Συντονιστές κλπ) για την υλοποίηση των προγραμμάτων γενετικής βελτίωσης αγροτικών ζώων, αναβάθμισης και διάσωσης - διατήρησης του αυτόχθονου γενετικού υλικού που τους ανατέθηκαν από το Υπουργείο Γεωργίας. (ομόφωνα) 4) Αντίθετα κατατάσσεται προσωπικό που προσλήφθηκε με βάση τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ.3 του Ν 2190/1994 για την υλοποίηση προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ενωση (ετήσια σύμβαση με συνεχείς ανανεώσεις μέχρι την λήξη του προγράμματος) και για την συμπλήρωση του χρόνου των 24 μηνών προσμετράται υπηρεσία με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου διάρκειας οχτώ (8) μηνών που παρασχέθηκε για κάλυψη εποχιακών αναγκών και υπηρεσία με σύμβαση μίσθωσης έργου, ακόμη και αν η διακοπή μεταξύ αυτών υπερβαίνει το διάστημα των δύο μηνών. (ομόφωνα)