×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/185/2011

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Έκταση πεδίου εφαρμογής των διατάξεων του Κανονισμού της Βουλής, στη συνταξιοδοτική περίπτωση ασφαλισμένου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, υπαλλήλου της Βουλής με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι υπάλληλοι της Βουλής με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου, που έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι την 31-12-2010, υπάγονται ως προς το συνταξιοδοτικό τους καθεστώς στους ορισμούς του Κανονισμού της Βουλής και όχι σε διατάξεις κοινών ασφαλιστικών νόμων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/69/2016

Επηρεάζεται ή όχι το συνταξιοδοτικό δικαίωμα του Ν.Β., ασφαλισμένου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ως γονέα αναπήρου τέκνου, από την ενδεχόμενη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος της συζύγου του, με χρήση των διατάξεων της διαδοχικής ασφάλισης - Σωρευτικές προϋποθέσεις του Ν. 3996/2011 άρθρ. 37.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο Ν.Β. μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ως πατέρας ανάπηρου τέκνου από την 24-12-2013 ημερομηνία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησής του, ανεξάρτητα αν η σύζυγός του έχει ή όχι θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα στο Δημόσιο, σύμφωνα με τις διατάξεις περί διαδοχικής ασφάλισης. Η από 2-2-2015 υπεύθυνη δήλωση της συζύγου του Ν.Β. για μη χρησιμοποίηση των διατάξεων περί διαδοχικής ασφάλισης δεν λαμβάνεται υπόψη, δεδομένου ότι υπάρχει εκπεφρασμένη βούληση της, να μην κάνει χρήση του χρόνου αυτού.


ΝΣΚ/274/2015

Υπάλληλοι της Βουλής με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) – Συνταξιοδοτικό καθεστώς.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στους υπαλλήλους της Βουλής με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, από 1-1-2013 και εφεξής, θα εφαρμόζονται, από τους οικείους ασφαλιστικούς φορείς (ΙΚΑ κ.λπ.), όσον αφορά τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού τους δικαιώματος (όρια ηλικίας και προϋποθέσεις συνταξιοδότησης), καθώς και τον υπολογισμό της σύνταξής τους, οι διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, ήτοι οι εκάστοτε ισχύουσες για τους τακτικούς δημοσίους υπαλλήλους διατάξεις του π.δ. 169/2007 (άρθρα 1 παρ.1, 9 παρ.1 κ.λπ.). Αρμόδιοι για την συνταξιοδότηση των ως άνω υπαλλήλων είναι οι φορείς στους οποίους υπάγονταν και εξακολουθούν και μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρ.1 του άρθρου 1 του ν. 4111/2013 να υπάγονται ασφαλιστικά τα ανωτέρω πρόσωπα, καταβάλλοντας σε αυτούς και όχι στο Δημόσιο τις οικείες εισφορές (πλειοψ.).


ΝΣΚ/71/2013

Μετάταξη προσωπικού της Βουλής με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από μία ειδικότητα σε θέση άλλης ειδικότητας της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η μετάταξη του προσωπικού της Βουλής με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από μία ειδικότητα σε θέση άλλης ειδικότητας της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας της Βουλής, επιτρέπεται μόνον εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που θέτουν οι διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 34 του Π.Δ. 410/1988.


ΝΣΚ/410/2008

Υπάλληλοι της Βουλής των Ελλήνων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, πλήρους απασχολήσεως – Χρόνος αποκτήσεως της ιδιότητας του μετόχου του Τ.Α.Υ.Β.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, πλήρους απασχολήσεως, υπάλληλοι της Βουλής των Ελλήνων καθίστανται μέτοχοι του Τ.Α.Υ.Β. από την ημερομηνία καταθέσεως της σχετικής αιτήσεως. β) Στους ανωτέρω υπαλλήλους εφαρμόζεται η παρ.9 του άρθρου 8 του, περί Τ.Α.Υ.Β. Οργανισμού.


ΝΣΚ/33/2009

Είσπραξη μη γενομένων υπέρ Τ.Α.Υ.Β. κρατήσεων (εισφορών) επί των αποδοχών του, επί σχέσει εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, προσωπικού της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι μη γενόμενες κρατήσεις επί των αποδοχών του, επί σχέσει εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, προσωπικού της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής, δεν υπέκυψαν στην εικοσαετή παραγραφή και μπορούν να εισπραχθούν είτε δια της παρακρατήσεως από τις αποδοχές του εν λόγω προσωπικού είτε δια καταβολής, εκ μέρους αυτού, υπολογιζόμενες, βάσει ποσοστού 4% επί των πάσης φύσεως τακτικών αποδοχών του προσωπικού αυτού που ελάμβανε κατά τον κρίσιμο χρόνο, χωρίς προσαύξηση τόκων.


ΝΣΚ/409/2008

Υπαγωγή ή μη των υπαλλήλων της Βουλής των Ελλήνων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, πλήρους απασχολήσεως, μετόχων του Τ.Α.Υ.Β., στο πεδίο εφαρμογής της παρ.4 του άρθρου 10α του διέποντος το Τ.Α.Υ.Β. Οργανισμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι υπάλληλοι της Βουλής των Ελλήνων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, πλήρους απασχολήσεως, έχοντες την ιδιότητα μετόχου του Τ.Α.Υ.Β., εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παρ.4 του άρθρου 10α του διέποντος το Τ.Α.Υ.Β. Οργανισμού και, κατά παραπομπή από την παράγραφο αυτή, της παρ.9 του άρθρου 8 του αυτού, ως άνω, Οργανισμού.


ΝΣΚ/157/2013

Νομιμότητα ή μη του υπολογισμού της υπερβάλλουσας μείωσης του άρθρου 164Δ παρ. 5 του Κανονισμού της Βουλής των Ελλήνων, όπως ισχύει, από 1.3.2013, για τους υπηρετούντες στη Βουλή των Ελλήνων αποσπασμένους υπαλλήλους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο υπολογισμός της υπερβάλλουσας μείωσης, που αναφέρεται στις διατάξεις του άρθρου 164Δ παρ.5 του Κανονισμού της Βουλής των Ελλήνων, για τους αποσπασμένους υπαλλήλους της Βουλής των Ελλήνων, ανεξαρτήτως του χρόνου συντέλεσης της αποσπάσεώς τους, με βάση τις αποδοχές, που ελάμβανε το προσωπικό της Βουλής των Ελλήνων την 31.10.2011 και μάλιστα από 1.1.2013, που ίσχυσαν οι διατάξεις αυτές, είναι σύμφωνος με την αναφερόμενη περί τροποποίησης του Κανονισμού απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής.


ΝΣΚ/177/2016

Αποζημίωση απόλυσης σε υπάλληλο με σχέση Ιδιωτικού Δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) του Πεδίου Βολής Κρήτης, λόγω λύσης της εργασιακής του σχέσης.(...) Μετά την έκδοση της Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου (ΠΥΣ) με αριθμό 6/2012, η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε) του προσωπικού με σύμβαση Ιδιωτικού Δικαίου, που υπηρετούσε στο Πεδίο Βολής Κρήτης, μετά τις 14-2-2013 δεν ισχύει και επομένως η προβλεπόμενη στην Σ.Σ.Ε. αποζημίωση λόγω συνταξιοδότησης δεν καταβάλλεται. Συνεπώς οι εργαζόμενοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, μετά την 14-2-2013 δικαιούνται μόνο την αποζημίωση του άρθρου 55 του ΠΔ 410/1988 ανεξάρτητα από την ειδικότητά τους.


ΙΚΑ/Σ40/17/2014

ΘΕΜΑΤΑ: «α)Συμπληρωματικές οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθ. 20 του ν. 3801/2009. β)Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθ. 8 του ν. 3801/2009, για το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α. πρώτου και δευτέρου βαθμού, στο οποίο χορηγείται σύνταξη λόγω αναπηρίας ορισμένου χρόνου. γ) Συνταξιοδότηση λόγω αναπηρίας μονίμων υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., οι οποίοι κατά τη μονιμοποίησή τους επέλεξαν ως ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό φορέα το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.»ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 10/2014


ΝΣΚ/385/2014

Αναγνώριση προϋπηρεσίας στο Δημόσιο με εξαγορά.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπάλληλοι του Δημοσίου οι οποίοι διορίσθηκαν πριν την 1-1-1983 και εξήλθαν από την Υπηρεσία χωρίς να θεμελιώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα, δύνανται να αναγνωρίσουν το χρόνο της δημόσιας υπηρεσίας τους ως χρόνο ασφάλισης, σε ασφαλιστικούς οργανισμούς, κατόπιν εξαγοράς. Ο χρόνος παροχής υπηρεσίας με σύμβαση έργου δεν συνυπολογίζεται, εκτός αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 8 παρ.6 του Ν. 1813/1988. Για τον υπολογισμό της εισφοράς εξαγοράς δεν θα υπολογισθεί το κίνητρο απόδοσης και η προσωπική διαφορά. Η απαίτηση του ασφαλισμένου για αναγνώριση του χρόνου υπηρεσίας του στο Δημόσιο δεν υπόκειται σε παραγραφή.