×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/194/2011

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπάλληλοι διπλωματικοί – Δυνατότητα παραμονής στην υπηρεσία μετά τον χρόνο συμπλήρωσης της πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας των τριανταπέντε ετών και του εξηκοστού έτους – Εφαρμογή του άρθρου 10 παρ.19 του Ν 3863/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ι. Αν δεν ασκηθεί σχετική αίτηση του ενδιαφερομένου εντός της τασσομένης από τον νόμο προθεσμίας που είναι για την πρώτη εφαρμογή του άρθρου 10 παρ.19 του Ν 3863/2010, η 31.12.2010, η εν λόγω αίτηση δεν μπορεί να γίνει δεκτή ως εμπρόθεσμη για παραμονή στην υπηρεσία μετά τον χρόνο συμπλήρωσης της πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας των τριανταπέντε ετών και του εξηκοστού έτους. ΙΙ. Δεν είναι δυνατή περαιτέρω παραμονή στην υπηρεσία όταν ο χρόνος συμπλήρωσης της πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας των τριανταπέντε ετών και του εξηκοστού έτους τοποθετείται πριν την έναρξη εφαρμογής του Ν 3863/2010. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/305/2011

Επάνοδος στην υπηρεσία, κατ’ εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 10 παρ.19 του Ν.3863/2010, απολυθέντος μονίμου υπαλλήλου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Συνέπειες.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Επί απολύσεως μονίμου υπαλλήλου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (λόγω συμπληρώσεως του 60ου έτους της ηλικίας του και 35 ετών πραγματικής και συνταξίμου υπηρεσίας) και επανόδου αυτού στην υπηρεσία, κατ’ εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 10 παρ.19 του Ν.3863/2010, ο χρόνος κατά τον οποίο διετέλεσε αυτός εκτός υπηρεσίας, θεωρείται ως τοιούτος πραγματικής υπηρεσίας με όλες τις εκ του χαρακτηρισμού αυτού συνέπειες. (ομοφ.)


ΝΣΚ/399/2001

Ιδιωτική Εκπαίδευση. Εκπαιδευτικοί ισοτίμων σχολείων συνταξιοδοτούμενοι από το Δημόσιο. Λόγοι απολύσεως.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Επί των άνω εκπαιδευτικών έχουν εφαρμογή : α) ως προς την απόλυσή τους λόγω συμπληρώσεως χρόνου υπηρεσίας για λήψη συντάξεως οι διατάξεις του άρθρου 156 παρ.2 εδ.1, παρ.3 και 4 ΥΚ, που ορίζουν ότι ο υπάλληλος απολύεται αυτοδικαίως από την υπηρεσία με τη συμπλήρωση του 60ού έτους της ηλικίας και τριανταπέντε ετών πραγματικής και συντάξιμης δημόσιας υπηρεσίας και β) ως προς την απόλυσή τους λόγω ορίου ηλικίας η διάταξη του άρθρου 33 παρ.4β του Ν 682/1977, που ορίζει ως λόγο απολύσεως τη συμπλήρωση του 70ού έτους της ηλικίας τους.


434120/2024

«Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τον υπολογισμό χρόνου υπηρεσίας προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας στο διπλάσιο και την αναγνώριση του χρόνου αυτού, ως χρόνου πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Π.Δ 169/2007 και 22 παρ.3 του Ν.3865/2010». ΑΔΑ:63ΡΒ46ΜΑΠΣ-Ε2Β


ΝΣΚ/326/2003

Αποστρατεία Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος λόγω συμπληρώσεως τριακονταπενταετίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αποστρατεία Αξιωματικού Λ.Σ. λόγω συμπληρώσεως τριακονταπενταετίας γίνεται με βάση το χρόνο έναρξης της πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας και τη συμπλήρωση σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις χρόνου τριάντα πέντε ετών μέχρι την αντίστοιχη ημέρα του τελευταίου χρόνου.


ΝΣΚ/331/2012

Ερμηνεία και εφαρμογή από τη Διοίκηση, των διατάξεων των άρθρων 33 παρ.1 του Ν. 4024/2011 και 1 παρ.13 του Ν. 4038/2012, που αφορούν στη θέση υπαλλήλου σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας (αντί του εσφαλμένως αναφερομένου στο ερώτημα «εργασιακής εφεδρείας»), στην περίπτωση της Φ.Κ., υπαλλήλου του ΥΠΔΒΜΘ.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Η υπάλληλος Φ.Κ. θα έπρεπε να τεθεί από 27-11-2011 σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του Ν. 4024/2011, εφόσον αυτή στις 31-12-2013 θα έχει συμπληρώσει τριανταπέντε (35) χρόνια πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας, σωρευτικά με το απαιτούμενο, εκ του νόμου, όριο ηλικίας των πενήντα πέντε (55) ετών, (που το έχει ήδη συμπληρώσει), εσφαλμένα δε η Διοίκηση ερμήνευσε, στην περίπτωσή της, τις κείμενες διατάξεις. (ομοφ.)


ΝΣΚ/437/2013

Υπάλληλος ΥΠΕΞ σε κατάσταση αργίας – Υπολογισμός ή μη του χρόνου αργίας ως πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας – Παροχές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Σε περίπτωση θέσεως υπαλλήλου σε κατάσταση αργίας, ο υπάλληλος δικαιούται α) ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, εφόσον επί των καταβαλλομένων αποδοχών του διενεργούνται κρατήσεις υγειονομικής περίθαλψης, δασμολογικής και φορολογικής απαλλαγής στο επιβατικό αυτοκίνητό του και τις δαπάνες φοίτησης των τέκνων του, ενώ αντίθετα δεν δικαιούται διπλωματικού/ υπηρεσιακού διαβατηρίου. β) Ο υπολογισμός ή μη του χρόνου αργίας ως πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας, συνέχεται άμεσα με την κατάληξη της ποινικής ή πειθαρχικής δίωξης. (ομοφ.)


391810/2023

Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας στο διπλάσιο, κατ΄εφαρμογήν των διατάξεων του άρθρου 23 Ν.4997/2022, με το οποίο αντικαταστάθηκαν τα άρθρα 40 παρ.5 π.δ 169/2007 και 22 παρ.3 Ν.3865/2010. Αναγνώριση του χρόνου υπηρεσίας που λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο, ως χρόνου πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 15 παρ. 9 και 12, 40 και 41 του ΠΔ 169/2007, 8 του Ν. 2084/1992 και 22 παρ.3 Ν.3865/2010» ΑΔΑ:9ΙΒΠ46ΜΑΠΣ-ΟΝΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 43/2023


ΝΣΚ/321/2010

Δυνατότητα άμεσης εφαρμογής της παρ.19 του άρθρου 10 του Ν 3863/2010 στους υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών και δη άνευ προηγουμένης τροποποιήσεως του Οργανισμού του Υπουργείου Εξωτερικών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το θέμα της αποχώρησης από την υπηρεσία των υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών, λόγω συμπλήρωσης ορίου ηλικίας ή συγκεκριμένων ετών υπηρεσίας ρυθμίζεται κατά τρόπο λεπτομερειακό από τις διατάξεις του Οργανισμού του Υπουργείου Εξωτερικών, λόγω της ειδικής φύσεως των καθηκόντων των υπαλλήλων του εν λόγω Υπουργείου (ΣτΕ 1559/2009, 410/2003, 3458/2002, ΔΕΑ 2876/2008 κ.λπ.). Επομένως δεν καταλείπεται πεδίο εφαρμογής των σχετικών με το θέμα αυτό διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα που ισχύουν για τους δημοσίους υπαλλήλους. Εξάλλου εφόσον για το παραπάνω προσωπικό δεν είχε εφαρμογή η διάταξη του άρθρου 155 του Υπαλληλικού Κώδικα, το ίδιο θα ισχύσει και μετά τη συμπλήρωση της από τη διάταξη της παρ.19 του άρθρου 10 του πρόσφατου νόμου 3863/2010. Η δυνατότητα δηλαδή που παρέχεται με την προσθήκη αυτή θα περιορισθεί στον κύκλο των προσώπων για τα οποία ισχύει ο Υπαλληλικός Κώδικας. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/136/2011

Εφαρμογή διατάξεων Υπαλληλικού Κώδικα σε Υπαλλήλους της Ελληνικής Αγροφυλακής – Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το θέμα της αποχώρησης από την υπηρεσία των υπαλλήλων της Ελληνικής Αγροφυλακής, λόγω συμπλήρωσης ορίου ηλικίας ή συγκεκριμένων ετών υπηρεσίας ρυθμίζεται κατά τρόπο λεπτομερειακό από τις διατάξεις του ιδρυτικού νόμου της ανωτέρω Υπηρεσίας. Επομένως δεν καταλείπεται πεδίο εφαρμογής των σχετικών με το θέμα αυτό διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα που ισχύουν για τους δημόσιους υπαλλήλους. Εξάλλου εφόσον για το παραπάνω προσωπικό δεν είχε εφαρμογή η διάταξη του άρθρου 155 του Υπαλληλικού Κώδικα, το ίδιο θα ισχύσει και μετά τη συμπλήρωσή της από τη διάταξη της παρ. 19 του άρθρου 10 του πρόσφατου νόμου 3863/2010. Η δυνατότητα δηλαδή που παρέχεται με την προσθήκη αυτή θα περιορισθεί στον κύκλο των προσώπων για τα οποία ισχύει ο Υπαλληλικός Κώδικας. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/406/2002

Λιμενική Νομοθεσία. Προαγωγές Αξ/κών ΛΣ. Προϋποθέσεις προαγωγής Πλοιάρχου ΛΣ μετά την συμπλήρωση 34 ετών πραγματικής υπηρεσίας, εκτός οργανικών θέσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση αναφέρεται σε συγκεκριμένη περίπτωση Πλοιάρχου ΛΣ ο οποίος συμπληρώνει στο ΛΣ, τον Ιούλιο του 2002, πραγματική υπηρεσία 34 ετών και από τις 24-9-2001 έχει συμπληρώσει 22 έτη συνολικής υπηρεσίας Αξ/κού ΛΣ. Η εκτός οργανικών θέσεων προαγωγή του συγκεκριμένου Αξ/κού στον επόμενο βαθμό, κατ εφαρμογήν της διατάξεως του άρθρου 28 παρ.6 α του Ν 2935/2001, τελεί υπό την προϋπόθεση της συνδρομής του στοιχείου της συνολικής υπηρεσίας των 22 ετών ως Αξ/κού ΛΣ, μη απαιτουμένης και της επί εν έτος πραγματικής του υπηρεσίας στον κατεχόμενο βαθμό.