×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/196/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Αυτοδίκαιη κατάληψη θέσεων Συμβούλων ΠΙ από Παρέδρους αυτού που συμπληρώνουν δεκαετή υπηρεσία στο βαθμό αυτό.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 22 Ν 1824/88 ορίζουν παγίως ότι οι μόνιμοι Πάρεδροι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, όταν συμπληρώνουν, κάθε φορά, δεκαετή υπηρεσία στο βαθμό τους αυτό καταλαμβάνουν αυτοδικαίως προσωρινές θέσεις Συμβούλων. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/282/2001

Διπλωματούχοι μηχανικοί. Καταβολή επιδομάτων Ν 2166/1993 και Ν 2430/1996.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι διπλωματούχοι μηχανικοί που υπηρετούν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ως αερολιμενικοί και ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δεν δικαιούνται της καταβολής του προβλεπόμενου από το άρθρο 27 παρ.34 και 35 του Ν 2166/93 επιδόματος. β) Οι διπλωματούχοι μηχανικοί που παρέχουν υπηρεσία ως Σύμβουλοι ή Πάρεδροι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν δικαιούνται της καταβολής του πιο πάνω επιδόματος όπως και αυτού που προβλέπεται από το άρθρο 8 παρ.2 περ.α του Ν 2430/96. γ) Οι διπλωματούχοι μηχανικοί οι οποίοι είναι συνταξιούχοι του Δημοσίου και τους έχουν ανατεθεί καθήκοντα επιθεωρητή δημόσιων έργων δικαιούνται της καταβολής των προαναφερθέντων επιδομάτων, εφόσον παρέχουν υπηρεσία στην εφαρμογή του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.


ΝΣΚ/7/2009

Αναδρομικός διορισμός εκπαιδευτικού σε θέση Παρέδρου στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Συμμόρφωση Διοικήσεως – Καταβολή αποδοχών – Συμψηφισμός.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Υπηρεσία υποχρεούται, στα πλαίσια της νόμιμης συμμορφώσεως της Διοικήσεως προς την οικεία ακυρωτική απόφαση και προς πλήρη αποκατάσταση της δικαιωθείσης Α.Τ., να της καταβάλει, μετά τον αναδρομικό διορισμό της, την προκύπτουσα διαφορά αποδοχών μεταξύ αυτών που ελάμβανε από το Ελληνικό Δημόσιο ως δημόσια εκπαιδευτικός λειτουργός, κατά το χρονικό διάστημα από 17.2.2000 έως 17.2.2005 και εκείνων που πρέπει να λάβει λόγω του αναδρομικού διορισμού της, κατά το προαναφερόμενο διάστημα, σε θέση Παρέδρου πενταετούς θητείας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.


ΝΣΚ/11/2002

Εκπαιδευτικό προσωπικό μειονοτικών σχολείων - προσαύξηση υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το προβλεπόμενο από την παρ.16 του άρθρου 1 του Ν 2341/1995 δικαίωμα για υπολογισμό αυξημένης υπηρεσίας: α) Εχουν όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν οργανικά στα μειονοτικά σχολεία ανεξαρτήτως αιτίας τοποθέτησής τους. (ομόφωνα) β) Εχουν οι αποσπασμένοι από άλλα σχολεία στα μειονοτικά εκπαιδευτικοί που έχουν συμπληρώσει αθροιστικά πενταετή υπηρεσία. (πλειοψ.) γ) Δεν έχουν οι κατέχοντες οργανική θέση σε μη μειονοτικά σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης και υπηρετούντες με απόσπαση στο γραφείο συντονιστή εκπαίδευσης ή στα γραφεία μειονοτικών σχολείων. (πλειοψ.) δ) Δεν έχουν οι προσωρινοί αναπληρωτές που συμπληρώνουν αθροιστικά πενταετή υπηρεσία σε μειονοτικά σχολεία. (ομόφωνα)


ΝΣΚ/389/2004

Εφαρμογή ή μη της διατάξεως του άρθρου 22 παρ.7 του Ν 3051/2002 ως προς το προσωπικό της γενικής εκπαιδεύσεως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη του άρθρου 22 παρ.7 του Ν 3051/2002, σύμφωνα με την οποία υπάλληλοι του Δημοσίου και φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι οποίοι υπηρετούν ή υπηρέτησαν ως μετακλητοί υπάλληλοι σε θέσεις Νομαρχών, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, Γενικών Γραμματέων Προϊσταμένων Γενικών Γραμματειών και Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για χρονικό διάστημα τεσσάρων (4), τουλάχιστον, ετών, επανερχόμενοι στην υπηρεσία τους, καταλαμβάνουν προσωποπαγή θέση με βαθμό Διευθυντή για το υπόλοιπο της υπαλληλικής τους θητείας, δεν καταλαμβάνει και το προσωπικό της γενικής εκπαιδεύσεως. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/256/2017

Αναδρομικός διορισμός υπαλλήλων, σε συμμόρφωση της Διοίκησης προς ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικράτειας. Σε συμμόρφωση προς ακυρωτικές αποφάσεις που εκδόθηκαν για συγκεκριμένους υπαλλήλους, η αρμόδια Υπηρεσία, οφείλει να προβεί στον αναδρομικό διορισμό τους, με τις εντεύθεν μισθολογικές και υπηρεσιακές συνέπειες, προσδιορίζοντας ακριβή ημερομηνία διορισμού, με βάση την ημερομηνία διορισμού του επιτυχόντος που κατέλαβε την αντίστοιχη θέση και στη σειρά προτεραιότητας, την οποία θα καταλάμβανε εκάστη εξ αυτών στον αρχικό πίνακα διοριστέων, αν δεν είχε μεσολαβήσει η ακυρωθείσα ως παράνομη απόφαση του Α.Σ.Ε.Π. Λόγω του αναδρομικού διορισμού, πρέπει να συνυπολογιστεί στον συνολικό χρόνο προϋπηρεσίας τους και ο χρόνος που αρχίζει από την αναδρομική πρόσληψη και μέχρι την ημερομηνία της πραγματικής πρόσληψής τους στο Υπουργείο Οικονομικών. Οι μέχρι τώρα εκδοθείσες από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών ως άνω πράξεις διορισμού, βαθμολογικής κατατάξεως και καθορισμού αποδοχών, οι οποίες δεν καταλαμβάνουν όλο το ως άνω χρονικό διάστημα, πρέπει να ανακληθούν, κατά τις γενικές αρχές περί ανακλήσεως των μη νομίμων διοικητικών πράξεων (ομόφ). Οι δικαιωθείσες υπάλληλοι υποχρεωτικά θα διανύσουν διετή δοκιμαστική υπηρεσία από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στο βαθμό που διορίζονται (πλειοψ).


ΝΣΚ/145/2023

Ερωτάται εάν οι διατάξεις του άρθρου 93 παρ. 7 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87), με τις οποίες προβλέπεται η δυνατότητα μετάθεσης ή απόσπασης στα διοικητικά όρια του Δήμου όπου έχουν εκλεγεί, ύστερα από αίτησή τους, υπαλλήλων που εκλέχθηκαν δημοτικοί σύμβουλοι, κατισχύουν των διατάξεων του άρθρου 104 του ν. 4764/2020 (Α΄ 256), σύμφωνα με τις οποίες, ύστερα από την παραίτηση από τα ένδικα μέσα και βοηθήματα που έχουν ασκηθεί από τον e- Ε.Φ.Κ.Α. κατά δικαστικών αποφάσεων και προσωρινών διαταγών, με τις οποίες διατάσσεται η παραμονή ή η επαναπρόσληψη εργαζομένων σε υπηρεσίες του e- Ε.Φ.Κ.Α., οι εργαζόμενοι καταλαμβάνουν ειδικά συστηνόμενες για τις ανάγκες της απονομής και εκκαθάρισης των συντάξεων προσωποπαγείς θέσεις, οι οποίες καταργούνται με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο αποχώρησή τους και εάν η Υπηρεσία δύναται να απασχολεί την αναφερόμενη στο Ερώτημα εργαζόμενη, στο Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης Σταυρού με αρμοδιότητες όπως προβλέπονται στο άρθρο 35 του π.δ. 8/2019 και στην υπ΄ αρ. 11592/8-2-2022 Απόφαση του Υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (Β΄ 559).(…) Οι διατάξεις του άρθρου 93 παρ. 7 του ν. 3852/2010 που παρέχουν τη δυνατότητα μετάθεσης ή απόσπασης, ύστερα από αίτησή τους, μεταξύ άλλων και υπαλλήλων υπηρετούντων με οποιαδήποτε σχέση εργασίας σε ν.π.δ.δ., στα διοικητικά όρια του Δήμου στον οποίο έχουν εκλεγεί ως δημοτικοί σύμβουλοι, ρυθμίζουν διαφορετικά ζητήματα σε σχέση με εκείνα που ρυθμίζουν οι διατάξεις του άρθρου 104 του ν. 4764/2020, με τις οποίες δεν έρχονται σε αντίθεση, και πιο συγκεκριμένα διασφαλίζουν την ακώλυτη άσκηση των ιδιαίτερης σοβαρότητας και φύσης καθηκόντων της ως άνω κατηγορίας των (εκλεγμένων ως δημοτικών συμβούλων) υπαλλήλων, οι οποίοι, κατ’ εφαρμογή της ανωτέρω διάταξης (του άρθρου 93 παρ. 7 του ν. 3852/2010), είναι δυνατό, εφόσον υπηρετούν στα διοικητικά όρια άλλου δήμου, να αποσπώνται, μετά από αίτησή τους, σε αντίστοιχη υπηρεσία ή θέση εντός των διοικητικών ορίων του δήμου στον οποίο έχουν εκλεγεί και αν δεν υπάρχει τέτοια (αντίστοιχη) υπηρεσία ή θέση, όμοια με αυτή που κατέχουν ήδη οι εν λόγω υπάλληλοι, να αποσπώνται στην πλησιέστερη υπηρεσία προς το δήμο όπου εξελέγησαν, αδιαφόρως των αρμοδιοτήτων οι οποίες έχουν ανατεθεί στην υπηρεσία αυτή, δυνάμενοι έτσι να απασχολούνται στην τελευταία αυτή υπηρεσία, έστω και με διαφοροποιούμενες, σε σχέση με εκείνες της προηγούμενης υπηρεσίας τους, αρμοδιότητες, ακόμη δηλαδή και εάν οι υπάλληλοι αυτοί προέρχονται από υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ στην οποία έχουν καταλάβει προσωποπαγή θέση, ειδικά συσταθείσα για τις ανάγκες απονομής και εκκαθάρισης συντάξεων του φορέα αυτού (ομόφωνα).