×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/198/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΑΟΟΑ. Εξυπηρέτηση μελών του ΑΟΟΑ Α’ κατηγορίας. Εφαρμογή της παρ.2 άρθρου 6 ΒΔ 17-5/7-6-1955.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η εξυπηρέτηση των μελών της Α’ κατηγορίας του ΑΟΟΑ, όσων δηλαδή έχουν εγγραφεί μέχρι του έτους 1973, πρέπει να γίνεται με ανεξάρτητες μεν καταστάσεις για κάθε κλάδο (Στρατό Ξηράς, Ναυτικό και Αεροπορία), αυτοτελείς όμως για κάθε ημερολογιακό έτος, με βάση τις οποίες και θα καθορίζεται η ποσόστωση των δικαιούχων αποκαταστάσεως από κάθε κλάδο, - και όχι όπως γινόταν μέχρι σήμερα, που η κατάσταση κάθε κλάδου Στρατού Ξηράς, Ναυτικού και Αεροπορίας περιελάμβανε τους δικαιούχους όλων των ετών από το 1950 μέχρι το 1973 -, ούτως ώστε η εξυπηρέτηση των δικαιούχων εκάστου έτους να γίνεται μετά την εξάντληση των καταστάσεων όλων των δικαιούχων και των τριών κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων του προηγουμένου έτους.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/744/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκανε δεκτή την προσφορά της εταιρείας «………………」 για τη δρομολογιακή γραμμή με αριθμό 5 («……………………. ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, με διάρκεια μέχρι 31.10.2020 για συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31.10.2023 για συμβάσεις τετραετούς διάρκειας. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι το πλοίο της αντιπάλου εταιρείας δεν πληροί τις απαιτήσεις ασφαλείας, ευστάθειας και νομοθεσίας, ενώ η αναθέτουσα αρχή απέκλεισε τη δική της προσφορά λόγω κατηγορίας του πλοίου της, χωρίς να εξετάσει επαρκώς αυτά τα ζητήματα.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)164/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αποδοχών μηνός Αυγούστου 2013 σε υπαλλήλους Δήμου, λόγω μετάταξής τους σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας, ήτοι από τον κλάδο ΥΕ Εργατών στον κλάδο ΔΕ Προσωπικού Η/Υ και από τον κλάδο ΥΕ Εργατών Καθαριότητας στον κλάδο ΔΕ Οδηγών Αυτοκινήτων, αντίστοιχα, καθόσον, ενώ: α) οι μετατάξεις των υπαλλήλων ΟΤΑ εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, έστω και αν αυτή δεν παραπέμπει ρητώς στις σχετικές διατάξεις του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, και β) μετά την αναδρομική τροποποίηση των διατάξεων του άρθρου 68 του ν. 4002/2011, δεν απαιτείται έγκριση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006 σε περίπτωση μετάταξης υπαλλήλου εντός της ίδιας υπηρεσίας σε κλάδο της ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, περαιτέρω, δε όλες οι προβλεπόμενες στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (ΦΕΚ Β΄ 1860/22.8.2011) οργανικές θέσεις των κατηγοριών ΔΕ Προσωπικού Η/Υ και Οδηγών Αυτοκινήτων ήταν καλυμμένες κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα και η κάλυψη θέσεων με την εξαιρετική αυτή διαδικασία, που προβλέπεται στο άρθρο 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, προϋποθέτει ότι αιτιολογείται επαρκώς από τον ενδιαφερόμενο φορέα η ανάγκη προσφυγής στη διαδικασία αυτή, δεδομένου ότι τούτο επιβάλλεται τόσο για λόγους διαφάνειας, όσο και για τη διασφάλιση της επίτευξης του σκοπού της ρύθμισης, που συνίσταται στην βέλτιστη αξιοποίηση του υπηρετούντος προσωπικού για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιακών αναγκών των δημοσίων φορέων, ούτε στην σχετική ανακοίνωση του Δήμου, ούτε στις οικείες αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου διαλαμβάνεται κάποια αιτιολογία, αναφορικά με τις υπηρεσιακές ανάγκες που καθιστούν απαραίτητη την  κρινόμενη αύξηση των οργανικών θέσεων των συγκεκριμένων κατηγοριών.(ΣΥΓΓΝΩΣΤΗ ΠΛΑΝΗ)


4331/3078/2013

Καθορισμός ανωτάτου ανά υπάλληλο αριθμού των ωρών που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των αναγκών της λειτουργίας του Κοινοβουλίου πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας και προσδιορισμός δικαιούχων.


Α.1096/2024

Τύπος και περιεχόμενο της δήλωσης φόρου ρυμουλκών ή ναυαγοσωστικών πλοίων δεύτερης κατηγορίας του ν. 27/1975 (Α’ 77) με ξένη σημαία, η διαχείριση των οποίων γίνεται από εταιρείες του άρθρου 25 του ίδιου νόμου, φορολογικού έτους 2023 και επόμενων, καθώς και καθορισμός δικαιολογητικών εγγράφων που συνυποβάλλονται με αυτή.


ΝΣΚ/148/2017

Δασικοί Υπάλληλοι - Δυνατότητα χορήγησης του επιδόματος των ασκούντων καθήκοντα δασοπροστασίας σε μεταταχθέντες σε διοικητικό κλάδο ανώτερης κατηγορίας υπαλλήλους.
Κατάσταση : Αποδεκτή.Δεν χαρακτηρίζονται ως δασικοί οι υπάλληλοι της πρώην Ελληνικής Αγροφυλακής, οι οποίοι, μετά από την κατάργησή της, μετατάχθηκαν στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις για τη στελέχωση των δασικών υπηρεσιών τους, εντασσόμενοι στον κλάδο ΔΕ Γεωτεχνικών και, στη συνέχεια, μετατάχθηκαν στον διοικητικό κλάδο ανώτερης κατηγορίας ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού. Ούτε οι υπάλληλοι που προέρχονται από τη Δημοτική Αστυνομία και στη συνέχεια μετατάχθηκαν στον κλάδο ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού και υπηρετούν σε δασικές υπηρεσίες. Κατόπιν τούτου οι εν λόγω υπάλληλοι δεν δικαιούνται το επίδομα των δασικών υπαλλήλων, αυτών, δηλαδή, που ασκούν καθήκοντα δασοπροστασίας σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 2/27837/0022/30-4-2012 κ.υ.α. (Ομόφωνα.)


ΝΣΚ/184/2001

Βιομηχανικές επενδύσεις. Μεταβίβαση επιχορηγηθέντων παγίων περιουσιακών στοιχείων επιχείρησης, η οποία υπήχθη στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 1892/1990.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η μεταβίβαση παγίων περιουσιακών στοιχείων επιχείρησης, η οποία υπήχθη στον αναπτυξιακό νόμο 1892/1990 και επιχορηγήθηκε γι αυτά, επιφέρει τις κυρώσεις του άρθρου 18 του νόμου αυτού και στην περίπτωση κατά την οποία τούτη η μεταβίβαση γίνεται στο πλαίσιο πώλησης, μεμονωμένα όμως και όχι ως τεχνικοοικονομικού συνόλου, όλων των παγίων περιουσιακών στοιχείων που ανήκουν σε συγκεκριμένη παραγωγική δραστηριότητα (κλάδο) της επιχείρησης.


ΚΥΑ/Φ80000/1536/104/2011

Προαιρετική υπαγωγή στον κλάδο κύριας σύνταξης του ΙΚΑ-ETAM των μέχρι 31.12.2010 υπηρετούντων δημοσίων υπαλλήλων.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/264/2019

Καταβολή αναδρομικών αποδοχών...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο προβαλλόμενος από την διαφωνούσα Επίτροπο λόγος είναι βάσιμος και, ως εκ τούτου, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι μη νόμιμη. Και τούτο διότι, λαμβάνοντας υπόψη ότι η σε συμμόρφωση προς την προαναφερθείσα απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου … κατάταξη των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων σε προσωποπαγείς θέσεις του Δήμου … δεν συνιστά νέο διορισμό ούτε μετάταξη τους σε ανώτερη κατηγορία, η εντελλόμενη διαφορά αποδοχών, λόγω της επανακατάταξής τους σε ανώτερο μισθολογικό κλιμάκιο, προέκυψε ενόψει μισθολογικών ωριμάνσεων, ήτοι συμπλήρωσης του απαιτούμενου από τις διατάξεις του ν. 4354/2015 χρόνου υπηρεσίας σε κάθε μισθολογικό κλιμάκιο κάθε κατηγορίας, που έλαβαν χώρα μετά την μισθολογική κατάταξή τους βάσει του νόμου αυτού. Επομένως, η μισθολογική αυτή εξέλιξη των ως άνω υπαλλήλων, η οποία επέρχεται δυνάμει του χρόνου υπηρεσίας που αναγνωρίζεται από το Δήμο …, δεν εξαιρείται από τη γενική αναστολή της μισθολογικής εξέλιξης όλων ανεξαιρέτως των υπαλλήλων, που καθιερώνεται στο άρθρο 26 του ν. 4354/2015, αφού, σε κάθε περίπτωση, με την αναγνώριση της εξ αρχής σύνδεσης των υπαλλήλων αυτών με τον συγκεκριμένο Δήμο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι ανωτέρω εξομοιώνονται στα δικαιώματα και στις υποχρεώσεις με τους λοιπούς υπαλλήλους του Δήμου. Κατόπιν τούτων, δοθέντος ότι το μέχρι τις 31.12.2017 αναγνωρισθέν χρονικό διάστημα δεν μπορεί να υπολογισθεί για την μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων, κατά παράβαση των προαναφερόμενων διατάξεων του ν. 4351/2015 λήφθηκε υπόψη, για την κατάταξη των φερόμενων ως δικαιούχων στα ως άνω ανώτερα μισθολογικά κλιμάκια, ο χρόνος υπηρεσίας τους που διανύθηκε στο Δήμο … κατά το διάστημα ισχύος της αναστολής των μισθολογικών ωριμάνσεων (πρβλ. Ε.Σ. Πρ. ΚΠΕΔ στο Ι Τμ. 204/2016).


ΕΣ/ΟΛΟΜ/32/2000

Η Διακήρυξη πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ως ελάχιστο ουσιώδες στοιχείο αυτής την ακριβή ποσότητα του προς προμήθεια αγαθού και αν το είδος αυτό αναλύεται σε περισσότερες κατηγορίες ή κάθε κατηγορία αναλύεται σε περισσότερες υποκατηγορίες διαφορετικών μεταξύ τους προϊόντων, που αποτελούν όμως το τελικό τιμολογήσιμο προϊόν, πρέπει να προσδιορίζεται η ποσότητα των αγαθών κάθε κατηγορίας ή υποκατηγορίας μέχρι το τελικό τιμολογήσιμο προϊόν.


Αριθμ. Πρωτ. 11549 Διεκπ. 7973/2016

Τροποποίηση απόφασης του Προέδρου της Βουλής περί καθορισμού ανωτάτου ανά υπάλληλο αριθμού των ωρών που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των αναγκών της λειτουργίας του Κοινοβουλίου πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας και προσδιορισμού δικαιούχων».