×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/204/2003

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αφαίρεση από το προσωπικό μητρώο δικαστικής υπαλλήλου υπηρεσιακής έκθεσης αξιολόγησης, της οποίας την διαγραφή διέταξε εξ ολοκλήρου το υπηρεσιακό συμβούλιο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Υπηρεσία πρέπει να αφαιρέσει από το προσωπικό μητρώο δικαστικής υπαλλήλου υπηρεσιακή έκθεση αξιολογήσεως, της οποίας την εξ ολοκλήρου διαγραφή διέταξε το οικείο Δικαστικό (Υπηρεσιακό) Συμβούλιο, εφ’ όσον το Συμβούλιο αυτό δεν προχώρησε στην βαθμολόγηση της εν λόγω υπαλλήλου στα επί μέρους κριτήρια.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/454/2006

Αρμοδιότητα για την εξέταση της ένστασης διόρθωσης της έκθεσης αξιολόγησης αποσπασμένου υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο για την εξέταση της ένστασης αποσπασμένου υπαλλήλου κατά της έκθεσης αξιολόγησής του είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο της υπηρεσίας στην οποία αυτός έχει αποσπαστεί.


ΝΣΚ/127/2024

Ερωτάται εάν το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, κρίνοντας επί αιτήσεως της υπαλλήλου Α.Π., πρώην δικαστικού λειτουργού, προς βαθμολογική εξέλιξή της, κατά την ουσιαστική κρίση που καλείται να εκφέρει αναφορικά με τα προσόντα της, σύμφωνα με το άρθρο 98 του ν. 3528/2007 (Υπαλληλικού Κώδικα) και του άρθρου 1 παρ. 4 του π.δ/τος 139/2000, δύναται να διαμορφώσει την κρίση του λαμβάνοντας υπόψη και την οριστική παύση που είχε επιβληθεί στην υπάλληλο λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, καθώς και τις ποινές της προσωρινής παύσεως που της είχαν επιβληθεί διαρκούσης της δικαστικής προϋπηρεσίας της. (...) Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, στο πλαίσιο της εξέτασης αίτησης υπαλλήλου - πρώην δικαστικού λειτουργού - περί αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας στο δημόσιο τομέα για τη βαθμολογική ένταξη αυτού, δύναται να διαμορφώσει την ουσιαστική κρίση που καλείται να εκφέρει, κατά το άρθρο 98 παρ. 1 του ν. 3528/2007 και το άρθρο 1 παρ. 4 του π.δ/τος 139/2000, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα κρίσιμα στοιχεία του υπηρεσιακού φακέλου και του προσωπικού Μητρώου του υπαλλήλου, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η επιβολή σε εκείνον των πειθαρχικών ποινών της προσωρινής, καθώς και της οριστικής παύσης, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, κατά το χρονικό διάστημα της δικαστικής προϋπηρεσίας του (ομόφωνα).


ΝΣΚ/416/2008

Αρμοδιότητα πειθαρχικώς προϊσταμένου και υπηρεσιακού συμβουλίου σε περίπτωση απόσπασης υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπό την ισχύ του νέου Υπαλληλικού Κώδικα (Ν 3528/2007), αρμόδιος πειθαρχικώς προϊστάμενος του υπαλλήλου είναι (με την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου 117 που αναφέρεται στην πειθαρχική εξουσία του Υπουργού Εσωτερικών για παραπτώματα υπαλλήλων που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση των πολιτών) ο προϊστάμενος της οργανικής του θέσης, ενώ αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο στην ως άνω περίπτωση είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο της υπηρεσίας στην οποία υπηρετεί με απόσπαση, εφόσον το παράπτωμά του σχετίζεται με τα καθήκοντα της θέσης στην οποία υπηρετεί.


ΝΣΚ/349/2000

Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας. Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Συμμετοχή συνταξιοδοτηθέντος υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διάταξη του άρθρου 13 παρ.5 Ν.2690/1999 αντικατέστησε την διάταξη του άρθρου 19 παρ.4 Ν.1599/1986. Επομένως από της ισχύος της πρώτης διατάξεως δεν μπορεί να συμμετέχει στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας ως μέλος συνταξιοδοτηθείς υπάλληλος επί τρίμηνο μετά τη συνταξιοδότησή του.


ΝΣΚ/120/2001

Υπουργείο Εξωτερικών. Κλάδοι προσωπικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Φ. Γεωργακόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Το επιστημονικό προσωπικό της Ειδικής Νομικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εξωτερικών αποτελεί κλάδο του οποίου εκπρόσωπος πρέπει να συμμετέχει στο υπηρεσιακό συμβούλιο.


ΝΣΚ/311/2011

Δημόσιο – Προκήρυξη πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων Τμημάτων με υπουργική απόφαση – Δεσμευτικό ή μη για το υπηρεσιακό συμβούλιο το μεταγενέστερο τροποποιητικό ερώτημα της αρμοδίας υπηρεσίας περί μείωσης των προκηρυχθεισομένων θέσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το υποβαλλόμενο, από το αρμόδιο κατά νόμο όργανο, τροποποιητικό ερώτημα προς το υπηρεσιακό συμβούλιο, για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων τμημάτων, εφόσον δεν προηγηθεί τροποποίηση της προκηρύξεως, περί μειώσεως του αριθμού των προς πλήρωση θέσεων, δεν είναι δεσμευτικό για το υπηρεσιακό συμβούλιο. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/389/2005

Εκπαιδευτική άδεια υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η προϋπηρεσία υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών (Γραμματέων ΟΕΥ Α΄) στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών δύναται να προσμετρηθεί για τον υπολογισμό της πενταετούς υπηρεσίας, απαιτουμένης, εκτός των άλλων, για την εξέταση από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο αιτήματος των υπαλλήλων για χορήγηση εκπαιδευτικής αδείας.


ΝΣΚ/319/2011

Προαγωγές υπαλλήλων κατ’ εκλογήν – Κρίσεις – Αναβολή ή μη κρίσης πειθαρχικώς διωκόμενου υπαλλήλου – Αναδρομική προαγωγή ή μη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο (Α.Υ.Σ.) έχει τη δυνατότητα, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 92 του Υ.Κ. να αναβάλει, με αιτιολογημένη απόφασή του, την κρίση του πειθαρχικώς διωκόμενου υπαλλήλου. Στην περίπτωση αυτή θα κρίνει τους λοιπούς υπαλλήλους, που πληρούν τα τυπικά προσόντα προαγωγής στο βαθμό του ΠΥΒ΄, για την πλήρωση όλων των κενών οργανικών θέσεων που καθορίζονται με το ερώτημα του Υπουργού. (ομοφ.) β) Εφόσον η κατηγορία αποδειχθεί αβάσιμη και ο τελεσίδικα απαλλαγείς υπάλληλος κριθεί σε μεταγενέστερο υπηρεσιακό συμβούλιο προακτέος, θα προαχθεί αναδρομικά, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 92 παρ. 3 του Υ.Κ., από το χρόνο που προήχθησαν οι λοιποί συνάδελφοί του. (ομοφ.) γ) Η υποβολή του ερωτήματος του Υπουργού και συνεπώς η νέα κρίση του τελεσίδικα απαλλαγέντος της κατηγορίας υπαλλήλου παρεμποδίζεται έως τη δημιουργία κενής οργανικής θέσης στο βαθμό του ΠΥΒ΄, που κρίνεται αναγκαίο να πληρωθεί. (ομοφ.)


ΔΕΚ/C-340/2004

«Οδηγία 93/36/EΟΚ — Συμβάσεις δημοσίων προμηθειών — Ανάθεση χωρίς διαγωνισμό — Ανάθεση του αντικειμένου της συμβάσεως σε επιχείρηση στην οποία έχει συμμετοχή η αναθέτουσα αρχή» Η οδηγία 93/36/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 14ης Ιουνίου 1993, περί συντονισμού των διαδικασιών για τη σύναψη συμβάσεων δημοσίων προμηθειών, απαγορεύει την απευθείας ανάθεση του αντικειμένου μιας συμβάσεως προμηθειών και παροχής υπηρεσιών, στην οποία υπερτερεί η αξία των προμηθειών, σε μια ανώνυμη εταιρία της οποίας το διοικητικό συμβούλιο διαθέτει ευρείες εξουσίες διαχειρίσεως που μπορεί να ασκήσει αυτονόμως και της οποίας το κεφάλαιο κατέχει εξ ολοκλήρου, στην παρούσα κατάσταση, άλλη ανώνυμη εταιρία της οποίας πλειοψηφών μέτοχος είναι η αναθέτουσα αρχή.


ΝΣΚ/87/2019

Εξέταση αίτησης μετάταξης υπαλλήλου - Μεταβολή του νομοθετικού καθεστώτος, μετά την υποβολή της αίτησης και τη χορήγηση θετικής γνώμης από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο και πριν την έκδοση της τελικής πράξης - Εφαρμοστέο νομοθετικό καθεστώς(...)Κατά γενική αρχή του διοικητικού δικαίου η νομιμότητα της διοικητικής πράξης ή παράλειψης, εφόσον δεν ορίζεται ή δεν συνάγεται άλλο από το νόμο, κρίνεται σύμφωνα με το νομικό καθεστώς που ισχύει κατά το χρόνο έκδοσης της πράξης ή συντέλεσης της παράλειψης. Συνεπώς, σε περίπτωση μεταβολής του νομοθετικού καθεστώτος, μετά την υποβολή αίτησης μετάταξης και τη χορήγηση θετικής γνώμης από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο, αλλά πριν την έκδοση της τελικής πράξης, εφαρμοστέο νομοθετικό καθεστώς είναι το ισχύον κατά το χρόνο έκδοσης της τελικής πράξης, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση προβλέπει τουλάχιστον καλή γνώση ξένης γλώσσας (πλειοψ.).