×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/349/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας. Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Συμμετοχή συνταξιοδοτηθέντος υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διάταξη του άρθρου 13 παρ.5 Ν.2690/1999 αντικατέστησε την διάταξη του άρθρου 19 παρ.4 Ν.1599/1986. Επομένως από της ισχύος της πρώτης διατάξεως δεν μπορεί να συμμετέχει στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας ως μέλος συνταξιοδοτηθείς υπάλληλος επί τρίμηνο μετά τη συνταξιοδότησή του.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/120/2001

Υπουργείο Εξωτερικών. Κλάδοι προσωπικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος Εισηγητής: Φ. Γεωργακόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Το επιστημονικό προσωπικό της Ειδικής Νομικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εξωτερικών αποτελεί κλάδο του οποίου εκπρόσωπος πρέπει να συμμετέχει στο υπηρεσιακό συμβούλιο.


ΝΣΚ/130/2000

Διοίκηση. Δικαίωμα πολιτών για γνώση διοικητικών κλπ εγγράφων ή λήψεως αντιγράφων. Εξαιρέσεις. Περιορισμοί.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Γ.Πουλάκος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Κ.Μπακάλης, Νομικός Σύμβουλος Το δικαίωμα γνώσεως από τους πολίτες των εγγράφων της Διοικήσεως ή λήψεως αντιγράφων αυτών κλπ, το οποίο καθιερώθηκε το πρώτον νομοθετικώς με τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.1599/1986, περιστελλόμενο με τις δι αυτού θεσπιζόμενες εξαιρέσεις, -κάμψη από τις οποίες δεν χωρεί ούτε με παραγγελία Εισαγγελέα, εκτός ρητών εξαιρέσεων,- εξελίχθηκε περαιτέρω με τις διατάξεις του άρθρου 5 του νέου νόμου 2690/1999, με ουσιώδεις τροποποιήσεις οι οποίες διευρύνουν τη δυνατότητα χορηγήσεως, και περιορίζουν αντιστοίχως τη δυνατότητα αρνήσεως της Διοικήσεως. Μετά την ισχύ του άρθρου 5 Ν.2690/1999 δεν διατηρούνται σε ισχύ οι προεκδοθείσες βάσει του προϊσχύσαντος Νόμου Κ.Υ.Α., ούτε διατηρείται η δυνατότητα της Διοικήσεως να ορίζει υπό μορφή απορρήτου, και άλλες περιπτώσεις αρνήσεως στους πολίτες με Κ.Υ.Α., το μεν διότι δεν ορίζεται στον νέο νόμο, με ρητή διάταξη του οποίου καταργείται κάθε γενική διάταξη, αναφερομένη σε θέμα ρυθμιζόμενο απ αυτόν, το δε διότι αυτή δεν ανταποκρίνεται στο πνεύμα και τον σκοπό των ρυθμίσεων του νέου νόμου.


ΝΣΚ/140/2019

Εάν, σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 1892/1990, όπως ισχύει, απαιτείται η έκδοση αδείας του Υπουργού Εθνικής Άμυνας για την εκμίσθωση εδαφικών εκτάσεων επί νησίδων, για το διάστημα που μεσολαβεί από τη δημοσίευση του ν. 4126/2013, διάταξη του οποίου αντικατέστησε το ως άνω άρθρο 28, μέχρι την έκδοση της προβλεπόμενης από την ίδια διάταξη κ.υ.α. των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, σχετικά με τη ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων για την έκδοση της αδείας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από την ισχύ του νόμου 4126/2013, το άρθρο τρίτο του οποίου αντικατέστησε το άρθρο 28 του ν. 1892/1990, όπως το άρθρο αυτό ισχύει μέχρι σήμερα, απαιτείται η έκδοση αδείας του Υπουργού Εθνικής Άμυνας για την εκμίσθωση εδαφικών εκτάσεων επί νησίδων, είτε αυτές είναι δημόσιες είτε ιδιωτικές. Σχετικές δικαιοπραξίες που επιχειρήθηκαν χωρίς την έκδοση της απαιτούμενης άδειας είναι απολύτως άκυρες, ανεξάρτητα από το χρόνο έκδοσης της με αριθμό Φ.110/3/330340/Σ.120/7.4.2014 κ.υ.α. των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, με την οποία ρυθμίζεται κάθε άλλο σχετικό με την έκδοση της ανωτέρω άδειας θέμα (ομόφ.).


ΝΣΚ/167/2008

«Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών» - Λήξη ή μη της θητείας του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του Ν 1645/1986 «Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών» Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Ε.Υ.Π. δεν δύναται να εξακολουθήσει τη λειτουργία του με την υπάρχουσα σύνθεση μέχρι τη λήξη της θητείας του, μετά την ανασύνθεσή του βάσει του άρθρου 15 του Ν 3649/2008 «Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών και άλλες διατάξεις», αλλά απαιτείται η άμεση ανασυγκρότηση αυτού με βάση τον τελευταίο νόμο.


ΝΣΚ/470/2002

Δημόσια έργα. Καθορισμός συντελεστών αναθεώρησης δημοσίων έργων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για τα δημοπρατούμενα ή απευθείας ανατιθέμενα δημόσια έργα, αρχικού προϋπολογισμού, χωρίς αναθεώρηση, ανώτερου από το όριο που γίνονται δεκτές εργοληπτικές επιχειρήσεις για έργα οδοποιίας τέταρτης τάξης, σύμφωνα με την (αντικατασταθείσα) διάταξη του άρθρου 16 παρ.4 του Ν 1418/84, ο υπό του άρθρου 41 παρ.1 του ΠΔ 609/85 προβλεπόμενος συντελεστής «σ» παραμένει σταθερός μόνο για το τρίμηνο που υποβλήθηκαν οι προσφορές ή εκδόθηκε η εγκριτική απόφαση, σε περίπτωση που η σύμβαση καταρτίσθηκε χωρίς δημοπρασία.


ΕΣ/Τ1/115/2007

Υπάλληλος που ορίστηκε μέλος του Πρωτοβάθμιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου κατ’ εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 11 του ν.3260/2004, μη νόμιμα στη συνέχεια, τοποθετήθηκε σε θέση Προϊσταμένης Διεύθυνσης για μία τριετία χωρίς να έχει προηγηθεί επιλογή της από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, κατ’ εφαρμογή του δεύτερου εδαφίου της παρ.2 του άρθρου 37 του ν.2190/1994, που επανήλθε σε ισχύ με την παρ.2 του άρθρου 9 του ν.3260/2004, αφού η εν λόγω διάταξη προϋποθέτει υπαλλήλους που έχουν επιλεγεί βάσει του πρώτου εδαφίου της ίδιας παραγράφου και πληρούν, ως εκ τούτου, τις προϋποθέσεις των παρ. 3 και 6 του άρθρου 36 του ν.2190/1994, που αξιώνουν, μεταξύ άλλων, επιλογή από Υπηρεσιακό Συμβούλιο.


ΝΣΚ/23/2016

Ελεγκτές βεβαίωσης και αναγκαστικής είσπραξης των εσόδων του Κράτους – Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή και άδειας άνευ αποδοχών – Αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1. Αρμόδιο να γνωμοδοτήσει για τη χορήγηση άδειας στον Β.Γ. υπάλληλο του κλάδου Δημοσιονομικών, που υπηρετεί σε θέση ελεγκτή βεβαίωσης και αναγκαστικής είσπραξης των εσόδων του Κράτους, είναι το Δ΄ Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Υπουργείου Οικονομικών (πλειοψ.). 2. Η απαγόρευση της άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή, που προβλεπόταν στη διάταξη της παραγράφου 13 του άρθρου 4 του ν. 3943/2011, έπαυσε να ισχύει μετά την αντικατάσταση του άρθρου αυτού στο σύνολό του με την παράγραφο 1 του άρθρου 68 του ν. 4170/2013 (ομόφ.).


ΝΣΚ/342/2009

Προσδιορισμός αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου για την απαλλαγή Διευθυντών Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων – Εκκλησιαστικών Γυμνασίων από την άσκηση των καθηκόντων τους. Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αρμόδιο συμβούλιο το οποίο γνωμοδοτεί, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 2 του Ν 3467/2006 για την απαλλαγή των Διευθυντών Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων και Εκκλησιαστικών Γυμνασίων από την άσκηση των καθηκόντων τους είναι το Υπηρεσιακό Συμβούλιο που προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν 3432/2006, το οποίο έχει γενική αρμοδιότητα επί υπηρεσιακών και πειθαρχικών θεμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, αλλά και για κάθε άλλο θέμα που προβλέπεται με ειδική διάταξη. Τέτοια ειδική διάταξη θεωρείται και η ανωτέρω διάταξη του άρθρου 6 του Ν 3467/2006.


ΝΣΚ/144/2007

α) Δεν παρέχεται στον Υπουργό Ανάπτυξης δυνατότητα παρέμβασης στη σχέση που συνδέει το ΕΚΕΦΕ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» με τον διευθυντή του, πλην της δυνατότητας που δίδεται στον Υπουργό από τη διάταξη της παρ.2 του άρθρου 123 του Υπαλληλικού Κώδικα. β) Ο Υπουργός Ανάπτυξης δεν έχει την ιδιότητα του προϊσταμένου της αρχής, κατά την έννοια της παρ.2 του άρθρου 104 του Υπαλληλικού Κώδικα, ούτε την ιδιότητα του πειθαρχικώς προϊσταμένου του διευθυντή του ΕΚΕΦΕ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ». γ) Για τη διασφάλιση της αποχής του διευθυντή του ΕΚΕΦΕ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» από την άσκηση των καθηκόντων του, πρέπει να επιληφθούν τα αρμόδια όργανα (διοικητικό συμβούλιο, υπηρεσιακό συμβούλιο και αντιπρόεδρος του Δ.Σ.) και να κινηθούν οι σχετικές διαδικασίες σύμφωνα με διάταξη του άρθρου 104 του Υπαλληλικού Κώδικα.


ΝΣΚ/141/2010

Αναγνώριση του χρόνου απασχόλησης μετά τη συνταξιοδότηση από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, συνταξιούχου-εργαζομένου στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Δυνατότητα επανυπολογισμού της ασφαλιστικής του κλάσης, βάσει του άρθρου 29 παρ. 7 εδ. γ΄ του ΑΝ 1846/1951.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για τους καλλιτέχνες της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, οι οποίοι εξακολουθούν και μετά τη συνταξιοδότησή τους να απασχολούνται με την αυτή (καλλιτεχνική) ειδικότητα στον ίδιο εργοδότη (Ε.Λ.Σ.) τελούντες υπό καθεστώς αναστολής της σύνταξή τους, ισχύει η διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 3 του Ν. 3518/2006, η οποία επιτρέπει σε αυτούς, όμως μόνο για το από 1-1-2002 και εφεξής χρονικό διάστημα, να αναγνωρίσουν ως συντάξιμο τον διανυθέντα μετά τη συνταξιοδότησή τους χρόνο, καθώς επίσης και να τον αξιοποιήσουν για τον επανυπολογισμό της σύνταξής τους, βάσει του τεκμαρτού ημερομισθίου της ασφαλιστικής κλάσης κατάταξης των νέων – προερχομένων από τη νέα απασχόλησή τους – αποδοχών και υπό την προϋπόθεση, βεβαίως, ότι αυτοί έχουν πραγματοποιήσει 1.500 τουλάχιστον Η.Ε. υπό καθεστώς αναστολής καταβολής της σύνταξής τους.