ΝΣΚ/205/2010
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Υπαγωγή ή μη της «Attica Bank Α.Τ.Ε.» στο δημόσιο τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στο άρθρο 1 του Ν 3812/2009 περί «αναμόρφωσης συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η «Attica Bank Α.Τ.Ε.» υπάγεται στο δημόσιο τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην παρ. 1 του άρθρου 14 του Ν 2190/1994, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του Ν 3812/2009, αποκλειστικά και μόνο για την εφαρμογή των διατάξεων του νόμου αυτού.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΟΛΚΕΠ/1379/2010
«Ειδικά θέματα που αφορούν τα ΚΕΠ μετά τις ρυθμίσεις του νόμου 3812/2009 ( ΦΕΚ 234/ Α) «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις».»
ΔΟΛΚΕΠ/1379/2010
Ειδικά θέματα που αφορούν τα ΚΕΠ μετά τις ρυθμίσεις του νόμου 3812/2009 ( ΦΕΚ 234/ Α) «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και άλλες διατάξεις»
ΝΣΚ/420/2010
Υπαγωγή ή μη στο δημόσιο τομέα του ΝΠΙΔ «Διεθνές Κέντρο Μελετών Ευξείνου Πόντου» για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 32 παρ.18 του Ν 2190/1994.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το ΝΠΙΔ με τίτλο «Διεθνές Κέντρο Μελετών Ευξείνου Πόντου» δεν υπάγεται στο δημόσιο τομέα του Ν 1256/1982 για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 32 παρ.18 του Ν 2190/1994, η οποία δεν διαφοροποιείται ως προς την έννοια του δημόσιου τομέα από τη διάταξη του άρθρου 1 του Ν 3812/2009, περαιτέρω όμως το εν λόγω ΝΠΙΔ εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του Ν 3812/2009, για την υπαγωγή στη διαδικασία του ΑΣΕΠ της πρόσληψης του προσωπικού του. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/263/2010
Διορισμός διακριθέντος αθλητή στον δημόσιο τομέα. Δυνατότητα ή μη έκδοσης και δημοσίευσης της πράξης διορισμού χωρίς πλήρωση της τυπικής προϋπόθεσης υποβολής δικαιολογητικών περί διακοπής της αθλητικής του δραστηριότητας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι δυνατή η έκδοση και δημοσίευση πράξης διορισμού διακριθέντος αθλητού, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν 3812/2009 και του άρθρου 34 του Ν 2725/1999, χωρίς αυτός να έχει προσκομίσει βεβαίωση της οικείας ομοσπονδίας και υπεύθυνη δήλωση περί διακοπής της αθλητικής του δραστηριότητας, σύμφωνα με τη διάταξη του εδ. β΄ της παρ. 2 του άρθρου 11 του Ν 3812/2009 και του εδ. ε΄ της παρ. 9 του άρθρου 34 του Ν 2725/1999.
ΝΣΚ/348/2003
Συντάξεις συνταξιούχων του ΟΤΕ. Περιορισμός των συντάξεων αυτών σε περίπτωση πρόσληψης ή απασχόλησης στο δημόσιο τομέα. Μετακλητοί υπάλληλοι στα Πολιτικά Γραφεία των Υφυπουργών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι συντάξεις των συνταξιούχων του ΟΤΕ που καταβάλλονται από το ΤΑΠ-ΟΤΕ, σε περίπτωση πρόσληψης ή απασχόλησης των συνταξιούχων αυτών σε θέσεις του δημοσίου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται από το άρθρο 1 παρ.6 του Ν 1256/1982 πριν την επαναοριοθέτησή του βάσει διατάξεων μεταγενέστερων νομοθετημάτων, περιορίζονται, μετά την ισχύ των ρυθμίσεων του άρθρου 8 παρ.14 του Ν 2592/1998 κατά ποσοστό 70%, παρά το γεγονός ότι ο ΟΤΕ έπαυσε να υπάγεται στις ρυθμίσεις που ισχύουν για το δημόσιο τομέα με το ΠΔ 361/1991. Οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν και για τους συνταξιούχους του ΟΤΕ που υπηρετούν ή προσλαμβάνονται σε θέσεις μετακλητών υπαλλήλων στα Πολιτικά Γραφεία των Υφυπουργών.
ΝΣΚ/409/2010
Αεροπορική μεταφορά του Tύπου – ενέχυρα – εκχωρήσεις απαιτήσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Οι από 8-11-2007, συμβάσεις ενεχυριάσεως απαιτήσεων μεταξύ εταιρείας Aeroland S.A. και Τράπεζας Πειραιώς δεν δεσμεύουν τις ΓΓΕ-ΓΓΕ. β) Τα αναφερόμενα στο ερώτημα τιμολόγια για παροχή υπηρεσιών διακίνησης του Tύπου στο εσωτερικό της χώρας μηνός Φεβρουαρίου 2009 θα εκκαθαριστούν υπέρ της Aeroland S.A. γ) Η σύμβαση εκχώρησης απαιτήσεως μεταξύ της εταιρείας Aeroland S.A. και της Τράπεζας Attica Bank ΑΤΕ δεν δεσμεύει τις ΓΓΕ-ΓΓΕ, γιατί δεν έχουν γίνει αφενός η καταχώριση αναγγελίας εκχωρήσεως στο εκχωρητήριο έγγραφο και αφετέρου οι νόμιμες κοινοποιήσεις.
ΝΣΚ/171/2011
Υπαγωγή του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών υπάγεται στο δημόσιο τομέα, όπως αυτός έχει επαναοριοθετηθεί με το άρθρο 51 του Ν 1892/1990. (ομοφ.)
ΝΣΚ/155/2016
Ανάληψη εγγυητικής ευθύνης του Ελληνικού Δημοσίου για κάλυψη ζημίας από δάνεια, εγγυητικές επιστολές και πιστώσεις σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου μέσω ημεδαπών ή αλλοδαπών πιστωτικών ιδρυμάτων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Α) Δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Ν. 2322/1995 για την παροχή, εκ μέρους του Υπουργού Οικονομικών, της εγγύησης του Ελληνικού Δημοσίου, υπέρ της εταιρείας «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.», με σκοπό την κάλυψη τυχόν ζημίας, μελλοντικής και υπό αίρεση, που θα προκύψει από την πώληση των μετοχών της Attica Bank, μέχρι του μεγίστου ποσού των 9,9 εκ.€ (πλειοψ.). Β) Ο Υπουργός Οικονομικών δεν έχει υποχρέωση να υπογράψει εκπροσωπώντας το Ελληνικό Δημόσιο, ως μέτοχο, στις γενικές συνελεύσεις της ανωτέρω εταιρείας, την επιστολή Συναίνεσης και Παραίτησης της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, με την οποία ζητείται η κάλυψη της τυχόν ζημίας που θα προκόψει από την πώληση των μετοχών λόγω της συμμετοχής της ΔΑΑ Α.Ε. στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Attica Bank, διότι η ανάληψη της σχετικής υποχρέωσης συνιστά ανάληψη κύριας και αυτοτελούς εγγυητικής ευθύνης, που δεν προβλέπεται από το Ν. 2322/1995 (πλειοψ.). - ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΝΣΚ/40/2010
Νομιμότητα απόσπασης και διάθεσης υπαλλήλου του ευρύτερου δημόσιου τομέα και ειδικότερα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, στα γραφεία κόμματος που εκπροσωπείται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Επιτρέπεται η απόσπαση υπαλλήλου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και η εν συνεχεία διάθεσή του στα γραφεία του Κόμματος των Οικολόγων Πράσινων, το οποίο εκπροσωπείται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, εν όψει του ότι κρίσιμο στοιχείο για τον προσδιορισμό των φορέων από τους οποίους προέρχονται οι αποσπώμενοι και διατιθέμενοι κατά τα ανωτέρω υπάλληλοι είναι και η ένταξή τους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως οριοθετείται με το άρθρο 1 παρ. 6 του Ν 1256/1982 και τις μεταγενέστερες συμπληρώσεις του, πριν την επαναοριοθέτησή του με το άρθρο 51 παρ. 1 του Ν 1892/1990, η δε Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ανήκει στον παραπάνω ευρύτερο δημόσιο τομέα, από τον οποίο ουδέποτε εξήλθε.
ΝΣΚ/283/2007
Υπαγωγή του Ταμείου Υγείας Προσωπικού της Εθνικής Τράπεζας (ΤΥΠΕΤ) στον δημόσιο τομέα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στον δημόσιο τομέα, όπως αυτός προσδιορίζεται στην παρ.6 του άρθρου 1 του Ν 1256/1982, περιλαμβάνονται και ν.π.ι.δ. που συγκεντρώνουν τα χαρακτηριστικά που απαιτούν οι διατάξεις αυτές. Ανάλογα χαρακτηριστικά δεν συγκεντρώνουν και επομένως δεν υπάγονται στον παραπάνω δημόσιο τομέα τα Αλληλοβοηθητικά Σωματεία και Ταμεία. Ανάμεσα σ’ αυτά και το Ταμείο Υγείας Προσωπικού της Εθνικής Τράπεζας (ΤΥΠΕΤ).