×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/210/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Προϋποθέσεις ιδρύσεως Συνοριακού Σταθμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διατύπωση γνώμης από υπάλληλο του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης περί της θέσεως και της εκτάσεως του Καταστήματος Αφορολογήτων Ειδών εντός Συνοριακού Σταθμού προηγείται της εκδόσεως Π.Δ/τος ιδρύσεως του Σταθμού. Δια την διατύπωση της ως άνω γνώμης είναι απαραίτητη η γνώση των σχεδίων και της χωροθέτησης του Σταθμού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/121/2000

Εγγυητική επιστολή. Επιστροφή εγγυητικών επιστολών Τράπεζας, καλύπτουσες την καλή εκτέλεση, από την αντισυμβαλλόμενη του Δημοσίου, συμβάσεως περί ιδρύσεως και εκμεταλλεύσεως καταστήματος αφορολογήτων ειδών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ.Τσεκούρας, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Β.Χασαπογιάννης, Πάρεδρος 1. Η εγγυητική επιστολή 3795/1977 πρέπει να επιστραφεί, επειδή αποσβέσθηκε η υποχρέωση της αναδόχου που εκάλυπτε, και ως εκ τούτου δεν έχει καταπέσει και έληξε η ισχύς της. 2. Η εγγυητική επιστολή 3796/1977 δεν έχει καταπέσει, αλλά και δεν έληξε η ισχύς της, αφού δεν αποσβέσθηκε ολικώς η κύρια οφειλή, και επομένως δεν δύναται να αποδοθεί παρά μόνον μετά την πλήρη και κανονική εξόφληση της κύριας οφειλής. 3. Η εγγυητική επιστολή 01/13868/1986 θα έχει καταπέσει μόνον εάν, κατά την παράδοση του καταστήματος (σταθμού Ευζώνων) στο Δημόσιο, στο τμήμα του, που αποτελεί την (κατά την από 7-5-1985 σύμβαση γενομένη) επέκτασή του, είχαν επέλθει φθορές ή βλάβες που δεν οφείλονται στη συνήθη χρήση.


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/172/2025

Η Πράξη 172/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του σχεδίου σύμβασης για το έργο «Αναβάθμιση Οδικού Συνοριακού Σταθμού Κήπων Έβρου», με προϋπολογισμό 10.448.246,41 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Το Κλιμάκιο, που συνήλθε στις 29 Απριλίου 2025, διαπίστωσε ότι ο φάκελος δεν είναι πλήρης. Απαιτείται η προσκόμιση επιπλέον στοιχείων, όπως η τροποποίηση της σύμβασης του 2024 λόγω αύξησης του προϋπολογισμού, στοιχεία για τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις και βεβαίωση περί μη άσκησης προσφυγών. Για τους λόγους αυτούς, η διατύπωση οριστικής κρίσης αναβάλλεται.


ΝΣΚ/112/2007

Χερσαίοι Συνοριακοί Σταθμοί.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την νομοθετική μεταβολή δια του άρθρου 47 παρ.4 του Ν 3498/2006, τα της ιδρύσεως και λειτουργίας των χερσαίων Συνοριακών Σταθμών ρυθμίζονται δια του άρθρου 9 του Ν 2647/1998, που καταλαμβάνει όλους ανεξαιρέτως τους Συνοριακούς Σταθμούς ανεξαρτήτως της υπάρξεως ή μη ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων του Ε.Ο.Τ., υπό την επιφύλαξη μόνο όσων μεταβατικώς ρυθμίζονται για τους οκτώ ονομαστικά αναφερόμενους σταθμούς στην παρ.4 του άρθρου 47 του Ν 3498/2006. Είτε υπό το καθεστώς του Ν.Δ/τος 119/1973 είτε με τον Ν 2647/1998 η έκδοση προεδρικού διατάγματος αποτελεί συστατικό τύπο για την ίδρυση Συνοριακού Σταθμού. Η ονομαστική αναφορά των Συνοριακών Σταθμών επί των οποίων εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 47 παρ.4 εδάφιο δ’ του Ν 3498/2006, δεν επιτρέπει την επέκτασή της ερμηνευτικά και σε άλλους σταθμούς. Η μεταβίβαση των δικαιωμάτων που αφορούν τα εδάφια α’, β’ και γ’ του άρθρου 47 παρ.4 του Ν 3498/2006, καταλαμβάνει και τις από αυτά απορρέουσες υποχρεώσεις, εκτός από αυτές για τις οποίες γίνεται ειδική ρύθμιση με ξεχωριστή διάταξη.