ΝΣΚ/215/2001
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Συμβάσεις. Παραχώρηση χώρου των διαβάσεων Ομόνοιας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Μπορεί να παραχωρηθεί η χρήση του χώρου μηχανοστασίου και του υποσταθμού των διαβάσεων της Ομόνοιας στην Εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, εφόσον αναλάβει, σε συνεννόηση με τη ΔΕΗ την κατασκευή νέου υποσταθμού ισχύος 20 KV ικανού για την εξυπηρέτηση των σύγχρονων αναγκών με δαπάνη της τη συντήρησή του και την εξόφληση των σχετικών λογαριασμών της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ και ο προσδιορισμός του χρόνου ισχύος της σύμβασης εναπόκειται στην ελεύθερη βούληση των συμβαλλομένων μερών. β) Αρμόδιο όργανο για την υπογραφή της σύμβασης από πλευράς της ΓΓΔΕ (Ελληνικού Δημοσίου) είναι ο Προϊστάμενος της ΔΚΕΣΟ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/34/2006
Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμοί (ΔΕΚΟ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι εταιρείες «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «ΤΡΑΜ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», θυγατρικές της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ», δεν αποτελούν δημόσιες επιχειρήσεις κατά την έννοια του Ν 3429/2005.
ΝΣΚ/17/2009
Υπαγωγή ή μη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. στο πεδίο εφαρμογής του ΠΔ 261/1997, ως αναθέτουσας αρχής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. -με την επιφύλαξη της εφαρμογής του ΠΔ 60/2007- δεν υπάγεται ως αναθέτουσα αρχή στη ρύθμιση του ΠΔ 261/1997, καθόσον δεν εντάσσεται στην νομική έννοια του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
2/42450/ΔΕΠ/2016
Καθορισμός των αποδοχών του Προέδρου, του Διευθύνοντος Συμβούλου και της αποζημίωσης των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.».
Ν.2274/1994
Για την «Κύρωση της από 18 Οκτωβρίου 1994 Τροποποιητικής Σύμβασης και των παραρτημάτων 1,2 και 3 αυτής μεταξύ της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. αφ’ ενός και της Κοινοπραξίας "Ολυμπιακό Μετρό“ αφ' ετέρου για το έργο “Υπόγειος Σιδηρόδρομος Πρωτεύουσας* (ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ), Γραμμή 2 Σεπόλια - Δάφνη, Γραμμή 3 Κεραμεικός - Υ.Ε.Θ.Α.».
ΔΠΔΑ/6495/246/Φ.ΑΜ/2017
Τροποποίηση της υπ' αρ. πρωτ. 2/42450/ΔΕΠ/ 3-8-2016 (Υ.Ο.Δ.Δ 432), κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Καθορισμός των αποδοχών του Προέδρου, του Διευθύνοντος Συμβούλου και της αποζημίωσης των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε."».
ΑΕΠΠ/542/2019
Οι προσφεύγουσες ενώσεις εταιρειών επιδιώκουν την ακύρωση της υπ' αριθμ. 1498(ε)/06.03.2019 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Η απόφαση αυτή εκδόθηκε στο πλαίσιο της Διακήρυξης RFP-318/2017, της οποίας αντικείμενο ήταν οι «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου Έργων Μετρό Αθήνας». Οι προσφεύγουσες ζητούν την ακύρωση της απόφασης στο μέρος που απέρριψε τις προσφορές τους και έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας ένωσης εταιρειών, η οποία, κατά τους ισχυρισμούς τους, παραβιάζει διατάξεις της Διακήρυξης και έπρεπε να έχει απορριφθεί.
ΑΕΠΠ/541/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, οι προσφεύγουσες ενώσεις εταιρειών επιδιώκουν την ακύρωση της υπ' αριθμ. 1498(ε)/06.03.2019 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Η απόφαση αυτή εκδόθηκε στο πλαίσιο της Διακήρυξης RFP-318/2017, της οποίας αντικείμενο ήταν οι «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου Έργων Μετρό Αθήνας». Οι προσφεύγουσες ζητούν την ακύρωση της απόφασης κατά το μέρος που απέρριψε τις δικές τους προσφορές και έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας ένωσης εταιρειών, την οποία θεωρούν ότι παραβίασε διατάξεις της Διακήρυξης και έπρεπε να είχε απορριφθεί.
ΕΣ/ΚΛ.Ε/179/2023
ΜΙΚΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ:«Μελέτη, προμήθεια εξοπλισμού και εγκατάσταση («έργο με το κλειδί στο χέρι») του νέου Υποσταθμού Υ/Σ Θήρας GIS 150 kV/MT και ενός συγκροτήματος αυτόματης αντιστάθμισης αέργου ισχύος επαγωγικής 100 MVAr/χωρητικής 50 MVAr (SVC), στο πλαίσιο της Δ΄ φάσης Διασύνδεσης των Κυκλάδων».(...)η ανάγκη της ελεγχόμενης τροποποίησης της αρχικής σύμβασης έχει προκύψει λόγω της αύξησης του κόστους κατασκευής ενεργειακών έργων, η οποία οφείλεται στην αύξηση του πληθωρισμού και στις διαταραχές των εφοδιαστικών αλυσίδων που εμφανίστηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι περιστάσεις αυτές δεν μπορούσαν να προβλεφθούν κατά τον χρόνο της προκήρυξης του ελεγχόμενου έργου..., καθόσον οφείλονται στις συνθήκες που διαμορφώθηκαν στις αγορές προϊόντων και ενέργειας κυρίως λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού.(...)δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου τροποποιητικής σύμβασης
ΝΣΚ/158/2008
Καταβολή πριμ σε ανάδοχο δημοσίου έργου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Πρόσθετη καταβολή (πριμ) σε ανάδοχο εκτέλεσης δημοσίου έργου. Η καταβολή του πριμ στον ανάδοχο του έργου «Μελέτη, προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης των επεκτάσεων των γραμμών 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας», εκ μέρους του εργοδότη (ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ) είναι σύννομη, παρότι η σχετική ρήτρα δεν περιλαμβάνεται στην Διακήρυξη του έργου αλλά στην Συγγραφή των Υποχρεώσεων, συντρεχουσών και των λοιπών προϋποθέσεων του νόμου (ταχύτερη αποπεράτωση του έργου), αλλά και ειδικών περιστάσεων (χορήγηση παρατάσεων με μετάθεση και της προθεσμίας χορήγησης του πριμ). (πλειοψ.)
ΑΕΠΠ/400/2018
Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης ΔΣ 1455(α)/23.03.2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., ιδίως του σκέλους που κρίνει ότι η εταιρεία [...] πληροί τις προϋποθέσεις για συμμετοχή στη 2η φάση του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια και Εγκατάσταση Συστήματος Αυτοματισμού και Ελέγχου Κτιρίων (BACS) της Επέκτασης Πειραιά», με προϋπολογιζόμενη δαπάνη €1.900.000 (άνευ ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστήριζε ότι η τεχνική προσφορά της εταιρείας [...] παρουσίαζε σοβαρές ελλείψεις, όπως ανικανότητα αναβάθμισης του λογισμικού ΕΒΙ χωρίς συνεργασία με την κάτοχο των πνευματικών δικαιωμάτων, μη συμμόρφωση με τις τεχνικές προδιαγραφές για τους servers, ασυμβατότητα λογισμικού και έλλειψη παρόμοιας εμπειρίας. Επιδίωκε τον αποκλεισμό της από τη διαγωνιστική διαδικασία.