Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/220/2016

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δυνατότητα επανεξέτασης από τη Διοίκηση αίτησης αστυνομικού υπαλλήλου, για μετάταξή της στο αστυνομικό προσωπικό ειδικών καθηκόντων, μετά την ακύρωση έκθεσης ικανότητάς της - Βαθμός με τον οποίο θα μεταταχθεί.(...)α) Η Διοίκηση δεν οφείλει, αλλά έχει διακριτική ευχέρεια να επανεξετάσει το αίτημα της ενδιαφερόμενης για ανάκληση της διοικητικής πράξης περί μη μετάταξής της, εφόσον δε αποφασισθεί σχετικώς η επανεξέταση της αίτησης μετάταξής της, μετά την ακύρωση της από 2.10.2009 έκθεσης ικανότητας αυτής, η οποία ακύρωση ανατρέπει την αιτιολογική βάση της απόφασης περί μη μετάταξής της, η Διοίκηση έχει υποχρέωση αα) να προβεί στην ανάκληση της πράξης αυτής, δεδομένου ότι το κώλυμα της μη μετάταξης έχει, στην περίπτωση αυτή, αναδρομικώς αρθεί και θεωρείται ως μηδέποτε συντρέξαν και ββ) να αναμορφώσει τον σχετικό πίνακα κατάταξης, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές νόμιμες προς τούτο προϋποθέσεις (πλειοψ.) β) Περαιτέρω, εφόσον αρμοδίως κριθεί ότι η ενδιαφερόμενη έχει και τα λοιπά τυπικά προσόντα προς μετάταξη στην κατηγορία των κατωτέρων αστυνομικών ειδικών καθηκόντων, η μετάταξη πρέπει να χωρήσει από το χρόνο μετάταξης των λοιπών συνυποψηφίων της με τον βαθμό της αρχιφύλακα, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 9 παρ.1 περ. β' και 14 παρ. 1 του π.δ. 373/2002 (ομοφ.)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/18/2017

Μετάταξη υπαλλήλου Ι.Δ.Α.Χ. - Συνέπειες ανακλήσεως της αιτήσεως για μετάταξη από τον υπάλληλο.:H δεύτερη αίτηση - ανάκληση της αρχικής αιτήσεως του υπαλλήλου Ι.Δ.Α.Χ. διακόπτει την διαδικασία μετάταξης σε θέση της ίδιας κατηγορίας που έχει ξεκινήσει, εφόσον υποβλήθηκε πριν την έκδοση της τελικής απόφασης του Υπουργού με την οποία ολοκληρώνεται η σύνθετη διοικητική πράξη της μετάταξης. Η ανάκληση της αιτήσεως από τον εργαζόμενο, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί καταχρηστική, ενόψει του δεδομένου πραγματικού. H Υπηρεσία δεν μπορεί να μετατάξει αυτεπαγγέλτως τον εν λόγω εργαζόμενο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε θέση της ίδιας κατηγορίας κατ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 69 παράγ. 1 του ν. 3528/07. H διαδικασία μετάταξης σε θέση ανώτερης εκπαιδευτικής βαθμίδας, διακόπτεται με την ανάκληση της αιτήσεως του ενδιαφερομένου που κίνησε τη διαδικασία μετατάξεως, καθόσον έλαβε χώρα πριν την έκδοση της τελικής υπουργικής απόφασης. (ομοφ.)


ΝΣΚ/77/2019

Εξέταση της δυνατότητας πρόσδοσης αναδρομικότητας σε πράξη μετάταξης στην ΠΕ κατηγορία δημοτικού υπαλλήλου, από το χρόνο απόκτησης εκ μέρους του αλλοδαπού τίτλου σπουδών.(...)Η Διοίκηση δεν έχει δυνατότητα, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 76 του ν. 3584/2007 και των διαλαμβανομένων στην υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΟΑ/Φ13/627/οικ.28972/24-10-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, λαμβανομένης υπόψη και της απόφασης ΔΕΚ C-340/89, να προσδώσει στη διοικητική πράξη μετάταξης υπαλλήλου Δήμου από την ΔΕ στην ΠΕ κατηγορία, αναδρομική ισχύ από το χρόνο απόκτησης του αλλοδαπού τίτλου σπουδών εκ μέρους του ή από άλλο χρονικό σημείο πριν τη δημοσίευση στο ΦΕΚ της διοικητικής πράξης μετάταξής του στην ΠΕ κατηγορία (ομόφ.).


ΝΣΚ/280/2016

Αν είναι υποχρεωτική για τη Διοίκηση, η αναδρομική ανάκληση της πράξης μετάταξης και, περαιτέρω, δεσμευτική η αναδρομική αναζήτηση των αποδοχών, που καταβλήθηκαν σε υπάλληλο με δόλια συμπεριφορά. (...)Είναι υποχρεωτική για τη Διοίκηση α) η αναδρομική ανάκληση πράξης μετάταξης υπαλλήλου στον Ε.Ο.Τ., που έγινε κατ’ εφαρμογή του άρθρου 6 του ν. 3613/2007 και β) η αναδρομική αναζήτηση των αποδοχών που του καταβλήθηκαν από της μετατάξεώς του, έως την λύση της υπαλληλικής σχέσης του, επειδή η μετάταξη προκλήθηκε δόλια από τον ενδιαφερόμενο με την υποβολή, εκ μέρους του μη γνήσιου τίτλου σπουδών, ως δικαιολογητικού για την μετάταξή του (πλειοψ.). Παραπομπή με την υπ’ αριθ. 163/2016 Γνωμ.(Τμ.Β΄) ΝΣΚ


ΝΣΚ/130/2018

Δυνατότητα ανάκλησης της από 2009 πράξης μετάταξης υπαλλήλου από κλάδο ΤΕ σε κλάδο ΠΕ, μετά τη διαπίστωση ότι δεν συνέτρεχαν οι κατά νόμον προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της μετάταξης.Η ανάκληση της κατά το ιστορικό του ερωτήματος μετάταξης υπαλλήλου από κλάδο ΤΕ σε κλάδο ΠΕ διέπεται από τις διατάξεις του Υ.Κ., άρθρο 20 παρ.2 και, καταρχήν, δεν μπορεί να γίνει λόγω παρόδου διετίας, εκτός εάν κριθεί από την αρμόδια υπηρεσία ότι η υπάλληλος προκάλεσε δολίως ή υποβοήθησε στην παρανομία της μετάταξής της (ομοφ.).


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/171/2014

Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ, λόγω μετάταξής του από θέση κατηγορίας υποχρεωτικής εκπαίδευσης (ΥΕ) σε θέση κατηγορίας  δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΔΕ), καθόσον για την ως άνω μετάταξη, κατά παράβαση του άρθρου 76 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών & Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΚΚΔΚΥ, ν. 3584/2007), γνωμοδότησε η Εκτελεστική Επιτροπή του Δήμου και όχι το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο, ανεξαρτήτως του ότι. νομίμως  η επίμαχη μετάταξη δεν έχει εγκριθεί από την επιτροπή του άρθρου 2 παρ.1 της ΠΥΣ 33/2006.

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)284/2014

Μη νόμιμη η καταβολή ποσού ως διαφοράς αποδοχών σε εργαζόμενη Δήμου με σχέση ι.δ.α.χ., λόγω της μετάταξής της από τον κλάδο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Ε.) Διοικητικού στον κλάδο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.) Τεχνολόγων Γεωπόνων, καθόσον: α) η μετάταξη εργαζομένων ι.δ.α.χ. Δήμου σε θέση ανώτερης εκπαιδευτικής βαθμίδας διέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ., σύμφωνα με τις οποίες η μετάταξη στην εν λόγω περίπτωση γίνεται σε συνιστώμενη με την πράξη μετάταξης προσωποπαγή θέση με ταυτόχρονη δέσμευση κενής θέσης μόνιμου προσωπικού, ενώ δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 και β) στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου δεν προβλέπεται θέση αντίστοιχης κατηγορίας, κλάδου και της αυτής ή συναφούς ειδικότητας με την προς σύσταση προσωποπαγή θέση ι.δ.α.χ.

ΝΣΚ/44/2018

Εξέταση αίτησης μετάταξης υπαλλήλου, μετά την έκδοση ακυρωτικής δικαστικής απόφασης - Εφαρμοστέο νομικό πλαίσιο. Η υποχρέωση συμμόρφωσης της Διοίκησης σε ακυρωτική απόφαση, συνεπάγεται την υποχρέωση εξέτασης του αιτήματος μετάταξης υπαλλήλου, βάσει της παρ. 4 του άρθρου 30 του ν. 3614/2007, όπως το πρώτο εδάφιό της αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 παρ. 5 του ν. 3752/2009, με βάση τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο στον οποίο ανάγονται οι ενέργειες συμμόρφωσης. Η διοίκηση έχει την υποχρέωση να εξετάσει το αίτημα της μετάταξης, ασκώντας τη διακριτική της ευχέρεια μόνο ως προς την ικανοποίηση του αιτήματος, το οποίο δεν έχει υποχρέωση να αποδεχτεί, ούτε εκ του ισχύοντος κατά το χρόνο έκδοσης της ακυρωθείσας πράξεως νομικού πλαισίου, ούτε εκ της ακυρωτικής δικαστικής απόφασης.Ωστόσο υφίσταται η υποχρέωση να αιτιολογήσει την κρίση της, και ως προς την ύπαρξη, αλλά και ως προς τη δυνατότητα εξασφάλισης ή μη της απαιτούμενης πίστωσης για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετάταξης, με βάση τα πραγματικά δημοσιονομικά δεδομένα και τις ισχύουσες κατά τον κρίσιμο χρόνο διατάξεις (ομοφ.)


ΕΣ/Τ1/201/2007

Μετάταξη  απο ΥΕ κατηγορία σε ανώτερη κατηγορία ΔΕ τεχνικού κλάδου.Παρέχεται απο τις ισχύουσες διατάξεις  η δυνατότητα μετάταξής  με απολυτήριο τίτλο αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής αντίστοιχης ειδικότητας ή με τριετή τουλάχιστον αντίστοιχη εμπειρία και απολυτήριο τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, κατά την οποία ως προσόν για τη μετάταξη του υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία λαμβάνεται υπόψη αποκλειστικά και μόνο η εμπειρία του, απαιτείται να αποδεικνύεται, με τα από το νόμο προβλεπόμενα δημόσια έγγραφα,

ΝΣΚ/92/2018

Δυνατότητα ανάκλησης της από το 2001 πράξης μετάταξης υπαλλήλου από κλάδο σε κλάδο μετά την διαπίστωση ότι δεν συνέτρεχαν οι κατά νόμον προϋποθέσεις για να χωρήσει η εν λόγω μετάταξη.Η ανάκληση της κατά το ιστορικό του ερωτήματος μετάταξης υπαλλήλου από κλάδο σε κλάδο διέπεται από το άρθρ. 20 παρ.2 του Υ.Κ., οι δε προϋποθέσεις ανάκλησης που τάσσει το εν λόγω άρθρο δεν προκύπτει ότι συντρέχουν στην προκείμενη περίπτωση (ομόφ.).


ΝΣΚ/91/2022

Τρόπος συμμόρφωσης της Διοίκησης προς απόφαση Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Ακυρωτικού Σχηματισμού), με την οποία το Δικαστήριο δέχθηκε αίτηση ακύρωσης υπαλλήλου κατά πράξης της Διοίκησης, που είχε απορρίψει αίτημα μετάταξής της σε μοναδική κενή οργανική θέση κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων, στην οποία μετατάχθηκε άλλος υπάλληλος και ανέπεμψε την υπόθεση στη Διοίκηση για νέα νόμιμη κρίση.(...)Η Διοίκηση συμμορφούμενη με απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Σχηματισμού Ακυρωτικής Διαδικασίας), με την οποία έγινε δεκτή αίτηση ακύρωσης υπαλλήλου κατά πράξης της Διοίκησης με την οποία είχε απορριφθεί αίτημα μετάταξής της, οφείλει να ανακαλέσει αρχικά την απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με την οποία μετατάχθηκε άλλος υπάλληλος στην μοναδική κενή οργανική θέση του Κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων του Καταστήματος Κράτησης Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια να αναπέμψει τόσο την αίτηση της επιτυχούσας την ακύρωση της ως άνω απόφασης όσο και του μεταταχθέντος στη θέση αυτή υπαλλήλου ενώπιον του αρμοδίου Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Καταστημάτων Κράτησης, προκειμένου αυτό να γνωμοδοτήσει για την κάλυψη της μοναδικής κενής οργανικής θέσης κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων στο Κατάστημα Κράτησης Θεσσαλονίκης (ομόφωνα).