×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/223/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3316/2005
Ανάθεση με διαπραγμάτευση κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 παρ.1 περ.β’ του Π.Δ/τος 60/2007, υποέργου του ΥΠ.ΠΟ. στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας της Κρήτης. Είναι δυνατή, κατά το διδόμενο πραγματικό, η ανάθεση του υποέργου 6 «Εγκατάσταση του Πληροφοριακού Συστήματος του Εθνικού Αρχείου Μνημείων (ΠΟΛΕΜΩΝ)» του έργου «Ψηφιοποίηση και Ψηφιακή Τεκμηρίωση Συλλογών Μνημείων του Υπουργείου Πολιτισμού» στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας της Κρήτης, με διαπραγμάτευση χωρίς τη δημοσίευση προκήρυξης.(ΔΕΚ 199/1985, ΔΕΚ 107/1992, ΔΕΚ C-24/1991, Γνωμ. ΝΣΚ 295/2005, 165/1990, Ευτ. Κουτούττα - Ρεγκάκου, Δημόσιες Συμβάσεις και Κοινοτικό Δίκαιο ).

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

5263(ΦΟΡ)559/2000

Κανονισμός προμηθειών Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ).


ΠΔ 183/2008

Καθορισμός επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων των Τμημάτων α) Πληροφορικής, β) Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, γ) Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης, δ) Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ε) Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, στ) Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ζ) Πληροφορικής και Επικοινωνιών, η) Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων, θ) Βιομηχανικής Πληροφορικής των Ιδρυμάτων του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ι).


5989/(ΤΥ)/202/2008

Καθορισμός οργάνων που αποφασίζουν ή γνωμοδοτούν σε θέματα ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων εκπόνησης μελετών και παροχής συναφών υπηρεσιών από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Ανάπτυξης.


Ν.1999/1991

Ινστιτούτο Κρητικού Δικαίου, Ινστιτούτο Αιγαίου του Δικαίου της θάλασσας και τον Ναυτικού Δικαίου, Ανωτέρα Εκκλησιαστική Σχολή Ηρακλείου Κρήτης και άλλα θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Δικαιοσύνης.


ΕΣ/ΤΜ.1/1004/2017

ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ:Ζητείται η ακύρωση της 10996/1.10.2013 πράξης του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας, με την οποία καταλογίστηκε το εκκαλούν με το ποσό των 28.500,00 ευρώ(.....)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα ανωτέρω έγιναν δεκτά, η δαπάνη για την καταβολή, της αμοιβής του προσκεκλημένου ερευνητή…., στα πλαίσια υλοποίησης του υποέργου ΕΝΤΕΡ 2004, που είχε ως σκοπό την προσέλκυση αξιόλογων ερευνητών από το εξωτερικό και την ένταξή τους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο ερευνητικό εγχώριο σύστημα, κατά το χρονικό διάστημα από 15.3.2007 (ημερομηνία έναρξης της απασχόλησής του στο …«Δ», ως υπάλληλος Ι.Δ.Α.Χ.) έως 31.12.2007 (λήξη της τελευταίας σύμβασής του  με το ΕΜΠ), κατέστη  μη επιλέξιμη, αφού ο τελευταίος, παρότι δεσμεύτηκε για την πλήρη και αποκλειστική απασχόλησή του στο πλαίσιο του ως άνω υποέργου, τελικά δεν τήρησε το σχετικό όρο και,  κατά το χρονικό διάστημα από  15.3.2007 έως 31.12.2007, κατόπιν της ΚΥΑ 25648(ΦΟΡ)1391/2006 (ΦΕΚ Β’ 1870/27.12.2006), με την 110/110.8/76/15.3.2007 απόφαση του Διευθυντή Προσωπικού του ..... «Δ», κατετάγη σε οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, της κατηγορίας ΠΕ Μηχανολόγων Μηχανικών και τοποθετήθηκε  στο Ινστιτούτο Πυρηνικής Τεχνολογίας και Ακτινοπροστασίας και ήδη Ινστιτούτο Πυρηνικών και Ραδιολογικών Επιστημών, Ενέργειας, Τεχνολογίας και Ασφάλειας. Εξάλλου, το εκκαλούν ως ανάδοχος φορέας του ως άνω υποέργου όφειλε, σύμφωνα με την παρ. 5 της σχετικής προκήρυξης (οδηγός εφαρμογής),  να διασφαλίσει ότι οι διενεργούμενες στο πλαίσιο του υποέργου δαπάνες είναι επιλέξιμες, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης και του οδηγού εφαρμογής, και να ελέγξει, ως εκ τούτου, την ακρίβεια της υποβληθείσας από τον ερευνητή υπεύθυνης δήλωσης για την πλήρη και αποκλειστική απασχόλησή του στο πλαίσιο του υποέργου. Εξάλλου, σε κάθε περίπτωση, ήτοι  ανεξαρτήτως της υποχρέωσής του να ελέγξει την ακρίβεια της από 4.8.20016 υπεύθυνης δήλωσης που υπεβλήθη από τον ως άνω ερευνητή ή αν αρκούσε απλώς να εξασφαλίσει την προς τούτο δέσμευση του τελευταίου, η ευθύνη του έναντι του τελικού δικαιούχου για την αποκατάσταση της ως άνω παρατύπως καταβληθείσας δαπάνης, ερείδεται επαρκώς στο άρθρο 16 της από  1.5.2006 Σύμβασης Εκτέλεσης, σύμφωνα με το οποίο ευθύνεται για τις πράξεις και παραλείψεις καθενός από τους υπαλλήλους και συνεργάτες του, ήτοι και του μετακαλούμενου ερευνητή, κατά την περάτωση του προβλεπόμενου στη σύμβαση αυτή έργου.Απορρίπτει την έφεση. 


ΝΣΚ/280/2006

Επιλογή Διευθυντή της Κεντρικής Διεύθυνσης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΚΔ/ΙΤΕ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διαδικασία κατάταξης κατά σειρά αξιολόγησης των υποψηφίων για τη θέση του Διευθυντή της Κεντρικής Διεύθυνσης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΚΔ/ΙΤΕ) δεν πάσχει από το γεγονός ότι α) αρχικά η αρμόδια Ειδική Επιτροπή Κριτών είχε προαποφασίσει και διενήργησε μυστική ψηφοφορία, η τελική όμως κρίση της διαμορφώθηκε κατόπιν φανερής ψηφοφορίας, β) τα πρακτικά συνεδρίασης της Ειδικής Επιτροπής Κριτών δε φέρουν τις υπογραφές όλων των μελών που συμμετείχαν στη σχετική συνεδρίασή της, γ) ένα μέλος της Ειδικής Επιτροπής Κριτών που στη σχετική απόφαση έχει καταχωρηθεί το όνομά του στη γνώμη της μειοψηφίας με επιστολή του στον Υπουργό Ανάπτυξης θεωρεί ως άκυρη την υπογραφή του.


2/53741/0026/2010

«Αποστολή της αριθμ.236/2010 γνωμοδότησης Ν.Σ.Κ.» Σύμφωνα με την ανωτέρω γνωμοδότηση O νόμος 3316/05 ρυθμίζει πλήρως το αντικείμενο της ανάθεσης και εκτέλεσης των συμβάσεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του, ορίζοντας τις σχετικές διαδικασίες ανάθεσης στα άρθρα 5 έως 9, ενώ στο άρθρο 10 περιέχει τις επιτρεπόμενες παρεκκλίσεις και εξαιρέσεις από τον κανόνα της ανάθεσης των συμβάσεων με ανοιχτές και κλειστές διαδικασίες. Συγκεκριμένα στο άρθρο 10 ρυθμίζονται οι περιπτώσεις που επιτρέπεται η ανάθεση με διαπραγμάτευση, είτε με προηγούμενη δημοσίευση πρόσκλησης (παρ.1), είτε χωρίς προηγούμενη δημοσίευση πρόσκλησης (παρ.2). Σύμφωνα με την νομολογία του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΔΕΚ), οι διατάξεις περί ανάθεσης των συμβάσεων με διαπραγμάτευση αποτελούν εξαιρετικό δίκαιο και πρέπει ως εκ τούτου να ερμηνεύονται στενά (βλέπετε ΕΣ/1/Οδ/Πρ., Γν.Ν.Σ.Κ. 470/07 και εκεί αναφερόμενες ενδεικτικά, αποφάσεις ΔΕΚ επί των υποθέσεων C-24/91, Επιτροπή κατά Ισπανίας C-318/94 Επιτροπή κατά Γερμανίας κ.ο.κ.).


ΝΣΚ/355/2006

Υποχρέωση ή μη αποσπασμένων στη Γεν. Γραμ. Έρευνας και Τεχνολογίας υπαλλήλων του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) να επιλέξουν μεταξύ του επιδόματος των 176 € του άρθρου 14 Ν 3016/02 και του κινήτρου παραγωγικότητας του άρθρου 19 παρ.2β Ν 3054/02.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Οι αποσπασμένοι στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας υπάλληλοι του ΙΤΕ δεν έχουν υποχρέωση να επιλέξουν μεταξύ του επιδόματος των 176 € του άρθρου 14 Ν 3016/2002 και του κινήτρου παραγωγικότητας του άρθρου 19 παρ.2β Ν 3054/2002, διότι ως υπάλληλοι νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου, όπως το ΙΤΕ, δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις του Ν 2738/1999 και του άρθρου 14 Ν 3016/2002. Σε κάθε άλλη περίπτωση πάντως το επίδομα του άρθρου 14 Ν 3016/2002 δεν αντιστοιχεί προς το κίνητρο παραγωγικότητας του άρθρου 19 παρ.2β Ν 3054/2002, ώστε να τίθεται θέμα επιλογής μεταξύ των δύο επιδομάτων.


35839/2020

Αναβολή διενέργειας διαγωνισμών, παράταση προθεσμιών και άλλες διατάξεις, για δημόσιες συμβάσεις έργων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, για το χρονικό διάστημα έως και 15-5-2020, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. 


ΥΠΠΟΑ/ΓΡΥΠ/364877/9500/2020

Αντικατάσταση του άρθρου μόνου της υπ’ αρ. ΥΠΠΟΑ/ΓΡΥΠ/360901/9381/2020 κοινής υπουργικής απόφασης «Τροποποίηση της υπ’ αρ. ΥΠΠΟΤ/ ΔΟΕΠΥ/ ΤΟΠΥΝΣ/126463 «Τέλη φωτογράφησης - κινηματογράφησης και χρήσης οπτικοακουστικών έργων και απεικονίσεων αρχαιολογικών χώρων, ιστορικών τόπων, μνημείων, μουσειακών εκθέσεων και συλλογών. Τέλη πραγματοποίησης εκδηλώσεων σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και ακίνητα μνημεία» (Β’ 3046)» (Β΄ 2786).