×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/225/2015

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Χορήγηση άδειας σε υπάλληλο του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για άσκηση ιδιωτικού έργου (λειτουργία παραδοσιακού καφενείου).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν δύναται να χορηγηθεί άδεια από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο) στον εν ενεργεία μόνιμο υπάλληλό του Λ.Γ. για εκμετάλλευση παραδοσιακού καφενείου, διότι η λειτουργία του καφενείου συνιστά άσκηση εμπορίας. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/345/2012

ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Χορήγηση ή μη αντιγράφων πρακτικών-αποφάσεων του Α΄ Υπηρεσιακού Συμβουλίου του σε υπάλληλό του, τα οποία αφορούν στη μετάθεση άλλων υπαλλήλων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το ΙΚΑ ΕΤΑΜ υποχρεούται, αφού προηγουμένως ενημερώσει τους υπαλλήλους του ΙΚΑ ΕΤΑΜ α) Ε.Λ., β) Ι.Β. και γ) Θ.Π. κατ’ άρθρο 11 παρ. 3 Ν. 2472/1997, 1 και 5 της υπ’ αριθμ. 1/1999 κανονιστικής πράξεως της Α.Π.Δ.Π.Χ., να χορηγήσει στον αιτούντα Χ.Ζ. αντίγραφα των πρακτικών-αποφάσεων του Α΄ Υπηρεσιακού Συμβουλίου του ΙΚΑ ΕΤΑΜ, που αφορούν στη μετάθεση των προαναφερθέντων υπαλλήλων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από το υποκατάστημα Ασπροπύργου σε άλλες μονάδες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/10/2017

Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε υπάλληλο του ΙΚΑ –ΕΤΑΜ.(...)Ο Π.Ε., υπάλληλος του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, μπορεί να καταστεί πρόεδρος στον Αστικό Συνεταιρισμό Κοινωνικού Σκοπού της περιοχής του, χωρίς να εμπίπτει στην απαγόρευση της τταρ. 3 του άρθρου 31 του ν. 3528/2007, διότι μόνη η συμμετοχή του σε Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση δεν του προσδίδει εμπορική ιδιότητα, ούτε συνιστά κατ’ επάγγελμα άσκηση εμπορίας.


ΝΣΚ/217/2007

ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Καταγγελία συμβάσεως εργασίας ιατρού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δικαιολογείται να εκφέρει γνώμη περί καταγγελίας της συμβάσεως εργασίας ιατρού, κατ’ άρθρο 53 παρ.1 γ’ του ΠΔ 410/1988.


ΝΣΚ/314/2011

Αρμοδιότητα οργάνου για την απονομή συντάξεως σε αποχωρήσαντα μόνιμο ιατρό του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ο οποίος επέλεξε για την συνταξιοδότησή του τις διατάξεις του κλάδου Συντάξεων της νομοθεσίας του ΙΚΑ (ΑΝ 1846/1951).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αρμόδιο όργανο για τον κανονισμό της συντάξεως σε αποχωρήσαντα από την υπηρεσία ιατρό του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ο οποίος επέλεξε για την συνταξιοδότησή του τις διατάξεις του κλάδου Συντάξεων της νομοθεσίας του ΙΚΑ (ΑΝ 1846/1951), είναι ο Διευθυντής Συντάξεων του αρμοδίου Υποκαταστήματος.


ΝΣΚ/162/2012

Αποσπασμένος στο ΙΚΑ ΕΤΑΜ υπάλληλος του ΟΑΕΕ ΤΕΒΕ – Διερεύνηση πειθαρχικών παραπτωμάτων του από το Υπηρεσιακό Πειθαρχικό Συμβούλιο του ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Καταγγελία ή μη της σύμβασης εργασίας – Αρμοδιότητα των ανωτέρω φορέων κατά την πειθαρχική διοικητική διαδικασία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Την απόφαση του Α΄ Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, που εκδόθηκε σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ. 4 του Π.Δ. 760/1976, πρέπει να επιδώσει το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στον εκδόσαντα το παραπεμπτήριο και στον υπάλληλο. β) Την πράξη καταγγελίας της σύμβασης εργασίας που στηρίζεται στην ως άνω απόφαση του Α΄ Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πρέπει να εκδώσει ο Διοικητής του Ο.Α.Ε.Ε., ο οποίος είχε προβεί στην πρόσληψη του ως άνω υπαλλήλου.


ΝΣΚ/447/2009

Ιατροί. Άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος ή μη, η εκτός ωραρίου υπηρεσίας λειτουργία ιδιωτικού ιατρείου από μόνιμο δημόσιο υπάλληλο. Χορήγηση ή μη άδειας από το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.(...)Η εκτός ωραρίου υπηρεσίας λειτουργία ιδιωτικού ιατρείου, από μόνιμο δημόσιο υπάλληλο με καθήκοντα ιατρού στο Ν.Ν.Α., που προσελήφθηκε με τις διατάξεις του Ν 1911/1990, συνιστά άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος, κατά την έννοια του άρθρου 31 του Ν 3528/2007, στο αρμόδιο δε Υπηρεσιακό Συμβούλιο εναπόκειται να εξετάσει αν το αντικείμενο της εξωυπηρεσιακής απασχόλησης που προτίθεται να ασκήσει ο υπάλληλος, όπως αυτό ρητά προσδιορίζεται στην αίτησή του για χορήγηση σχετικής άδειας, συμβιβάζεται με τα καθήκοντα της θέσης του, με την έννοια ότι δεν είναι όμοιο ή παρόμοιο μ’ αυτά, ώστε να προκαλείται σύγχυση μεταξύ δημοσίου καθήκοντος και ιδιωτικής δράσης, και πιθανή σύγκρουση προσωπικού και υπηρεσιακού συμφέροντος, με αποτέλεσμα ο υπάλληλος να μην καθίσταται άξιος της κοινής εμπιστοσύνης που απαιτεί η διάταξη του άρθρου 27 του Υ.Κ. Περαιτέρω, η συγκεκριμένη χρονική διάρκεια της χορηγούμενης άδειας για την άσκηση από τον υπάλληλο του ιδιωτικού έργου ή εργασίας, περιλαμβάνεται στην έννοια αυτού.


ΝΣΚ/311/2010

ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Συλλογικά όργανα αξιολόγησης των υποψηφίων ανά τομέα ιατρικής ειδικότητας – Βεβαίωση μοριοδοτούμενης προϋπηρεσίας των υποψηφίων μονίμων ιατρών και οδοντιάτρων προς κατάταξη – Επανάκριση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Τα Συμβούλια της Επιλογής Ιατρικού και Οδοντιατρικού Προσωπικού του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ΣΚΕΙΟΠΙΚΑ-ΕΤΑΜ), δύνανται, κατά την κατάταξη υποψηφίων ιατρών-οδοντιάτρων, προς κάλυψη θέσεων εργασίας μονίμου προσωπικού, να λαμβάνουν αυτεπαγγέλτως υπόψη, από τον οικείο υπηρεσιακό φάκελο των υποψηφίων, τυχόν διανυθείσα στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προϋπηρεσία των, υπό την προϋπόθεση της ρητής και ειδικής επίκλησής της στο υποβληθέν από τον υποψήφιο βιογραφικό και β) υποχρεούνται δε να επανακρίνουν και τους ήδη μοριοδοτηθέντες υποψηφίους, κάνοντας χρήση των στοιχείων του φακέλου που αφορούν την προϋπηρεσία, συμφώνως με τα ανωτέρω αναφερόμενα. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/403/2012

ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Διοικητικό Συμβούλιο – Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για κάθε θέμα που αφορά την λειτουργία του Δ.Σ. του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ θα ισχύουν οι διατάξεις της υπ' αρ. 85591/1964 Υ.Α. και συμπληρωματικά οι διατάξεις του Ν. 2690/1999.


ΝΣΚ/349/2004

Άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή από μουσικούς εκπαιδευτικούς.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν δύναται να χορηγηθεί άδεια σε μόνιμο εκπαιδευτικό (μουσικό) για άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή, ήτοι α) για να διδάξει σε Δημοτικό Ωδείο που επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού με απασχόληση έως τρεις ώρες εβδομαδιαίως με παράλληλα καθήκοντα Χοράρχη και β) για να αναλάβει καθήκοντα, Διευθυντή ή Καλλιτεχνικού Διευθυντή σπουδών επίσης σε Δημοτικό Ωδείο.


ΝΣΚ/356/2011

Πορεία των διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη, λόγω σύστασης του νέου «Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.)» και ένταξης των Νοσοκομείων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ένταξη των προμηθειών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών ισχύει και για τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., ως καθολικό διάδοχο, καθ’ ο μέρος αφορά τις μεταφερόμενες και εντασσόμενες σ’ αυτόν υπηρεσίες, αρμοδιότητες και προσωπικό του Κλάδου Υγείας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με τις μονάδες υγείας του κ.λπ. Το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δεν νομιμοποιείται κατ’ αρχάς να διενεργήσει διαγωνιστικές διαδικασίες για λογαριασμό του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. από 2-9-2011, σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο. Όμως, υπάρχει η εναλλακτική δυνατότητα, πέραν της όποιας νομοθετικής ρύθμισης, να γίνει αξιοποίηση των διατάξεων του άρθρου 2 του Ν 2286/1995, που αφορά στην έγκριση των προμηθειών με την ένταξή τους στο ενιαίο πρόγραμμα προμηθειών, να τροποποιηθεί το Ε.Π.Π., αφού προκληθεί η γνώμη της Επιτροπής Πολιτικής και Προγραμματισμού Προμηθειών και να χορηγηθεί το δικαίωμα στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να διενεργήσει τις νέες διαγωνιστικές διαδικασίες λόγω εξαιρετικής περίπτωσης και για συγκεκριμένους λόγους, επειδή δεν έχει ακόμη καταρτιστεί ο οργανισμός του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.