×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/251/2015

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Κατάταξη στα μισθολογικά κλιμάκια του βαθμού Α΄ των Ειδικών Επιθεωρητών, των Ειδικών Επιστημόνων της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη», που αποσπώνται στο Γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στην έννοια της πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας που λαμβάνεται υπόψη για την κατάταξη στα μισθολογικά κλιμάκια του βαθμού Α΄ των Ειδικών Επιθεωρητών, των Ειδικών Επιστημόνων της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη», που αποσπώνται στο Γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, δεν εμπίπτει το σύνολο της αναγνωρισμένης προηγουμένης σχετικής απασχόλησης, εκτός εάν πρόκειται για: α) υπηρεσία που έχει διανυθεί στο Δημόσιο, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή σε Ο.Τ.Α. με σχέση εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου και κάθε άλλη υπηρεσία που με βάση ειδικές διατάξεις αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική εξέλιξη και β) προϋπηρεσία αντίστοιχη με την ανωτέρω που έχει διανυθεί σε υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή των χωρών- μελών αυτής πριν από το διορισμό με τα τυπικά προσόντα της κατηγορίας, στην οποία ανήκει ο υπάλληλος κατά το χρόνο της ένταξης (ομοφ.). ΑΠΟΔΕΚΤΗ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/258/2013

Κατάταξη υπαλλήλου σε μισθολογικά κλιμάκια.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Υπηρεσία οφείλει, πλην της, σε εκτέλεση αμετάκλητης απόφασης του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, καταβολής σε μόνιμη υπάλληλο του ΓΕΝ επιδικασθέντος ποσού ως αποζημίωσης για μη κατάταξή της στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 3 παρ.2α των ν. 2470/1997 και 3205/2003, να προβεί και στην κατάταξη της υπαλλήλου στα μισθολογικά αυτά κλιμάκια ως εκ του δεδικασμένου που απορρέει από την ως άνω απόφαση ως προς το ζήτημα αυτό. (ομοφ.)


Ν.3613/2007

Ρυθμίσεις θεμάτων Ανεξάρτητων Αρχών, Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και λοιπών ζητημάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών.


ΝΣΚ/380/2011

Δυνατότητα ή μη αναγνώρισης προϋπηρεσίας για την εξέλιξη στα μισθολογικά κλιμάκια χρονικού διαστήματος, που ο υπάλληλος του Δημοσίου απουσιάζει από την υπηρεσία του με άδεια άνευ αποδοχών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν αναγνωρίζεται ως προϋπηρεσία για την εξέλιξη στα μισθολογικά κλιμάκια το χρονικό διάστημα, που ο υπάλληλος του Δημοσίου εργάζεται σε χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν αυτή η υπηρεσία παρέχεται κατά τη διάρκεια της εργασίας του και δεν έχει παρασχεθεί πριν το διορισμό του. (ομοφ.)


ΝΣΚ/407/2004

Χορήγηση ειδικής πρόσθετης αμοιβής στους υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που έχουν μετακινηθεί στο Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ειδική πρόσθετη μηνιαία αμοιβή που χορηγείται στους υπαλλήλους της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου ΕΣ.Δ.Δ.Α. και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δυνάμει της υπ’ αριθμ. 2/19691/0022/28.3.2001 κοινής απόφασης των Υπουργών ΕΣ.Δ.Δ.Α. και Οικονομικών και προέρχεται από τα έσοδα του Εθνικού Τυπογραφείου, καταβάλλεται στο ακέραιο και χωρίς κανένα περιορισμό και στους υπαλλήλους των παραπάνω Υπηρεσιών οι οποίοι μετακινούνται ή αποσπώνται για την στελέχωση της Γραμματείας του Σώματος Επιθεωρητών- Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης που είναι ειδική Υπηρεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.


ΝΣΚ/382/2003

Υπηρεσία Επιθεωρητών-Ελεγκτών αποσπασμένων στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης. Υπηρεσία Οικονομικών Επιθεωρητών Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών. Αναλογική εφαρμογή σχετικών διατάξεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις της παρ.10 του άρθρου 21 του Ν 2738/1999 σύμφωνα με τις οποίες η υπηρεσία των Επιθεωρητών-Ελεγκτών των αποσπασμένων στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης λογίζεται ως υπηρεσία προϊσταμένου Τμήματος δεν είναι δυνατόν να εφαρμοσθούν αναλογικά και στον κλάδο των Οικονομικών Επιθεωρητών του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.


ΝΣΚ/110/2020

Αν για την κατάταξη στα μισθολογικά κλιμάκια της ανώτερης εκπαιδευτικής κατηγορίας δημοσίου υπαλλήλου, ο οποίος μετατάχθηκε από την κατώτερη σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία, έπρεπε να συνυπολογιστούν, σε αντίθεση με όσα κρίθηκαν με Πράξη της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, τόσο το χρονικό διάστημα από 01-01-2016 έως και 31-12-2017, κατά το οποίο σύμφωνα με το άρθρο 26 παρ. 2 του ν.4354/2015 ανεστάλη η μισθολογική εξέλιξη όλων των υπαλλήλων, όσο και το σύνολο της υπηρεσίας που είχε διανυθεί στην κατώτερη κατηγορία, και β) σε κάθε περίπτωση, ενόψει της ανωτέρω Πράξης, ποιές θα πρέπει να είναι στο εξής οι ενέργειες της Διοίκησης.(...)α) Για την κατάταξη στα μισθολογικά κλιμάκια της ανώτερης κατηγορίας δημοσίου υπαλλήλου, λόγω μετάταξής του από την κατώτερη εκπαιδευτική κατηγορία σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία, εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 25 παρ.13 του ν. 4354/2015, που προστέθηκε, μεταγενέστερα, με το άρθρο 44 του ν.4569/2018 και συμπληρώθηκε με το άρθρο 63 του ν.4587/2018, σύμφωνα με την οποία πρέπει να ληφθεί υπόψη το σύνολο της υπηρεσίας που είχε διανυθεί και λαμβανόταν υπόψη για την, έως και τη μετάταξή του, μισθολογική κατάταξη και εξέλιξή του στα μισθολογικά κλιμάκια της κατώτερης κατηγορίας, δηλαδή τα χρονικά διαστήματα έως 31-12-2015, καθώς και από 01-01-2018 έως και την ημερομηνία δημοσίευσης της απόφασης της μετάταξης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, χωρίς να εμπεριέχεται το χρονικό διάστημα της αναστολής της μισθολογικής εξέλιξης από 01-01-2016 έως και 31-12-2017, καθόσον η εν λόγω αναστολή ισχύει και για τις περιπτώσεις μετάταξης υπαλλήλων από κατώτερη σε ανώτερη κατηγορία, και β) η αρμόδια Υπηρεσία πρέπει, αφού προβεί στην κατάταξη σύμφωνα με τα ανωτέρω, να επανυποβάλει το χρηματικό ένταλμα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για θεώρηση, καθόσον έχουν αρθεί μερικά οι λόγοι της μη θεώρησής του (ομόφωνα).


ΝΣΚ/15/2000

Ελεγκτές Δημόσιας Διοικήσεως. Κατάταξη Επιθεωρητή - Ελεγκτή (του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.), που προήχθη στο βαθμό του Διευθυντή.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Η διαρκούσης της αποσπάσεώς του στο Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης προαγωγή στο βαθμό του Διευθυντή Επιθεωρητή - Ελεγκτή δεν αποτελεί κώλυμα για την κατάταξή του σε θέση Επιθεωρητή - Ελεγκτή, περαιτέρω δε και λόγο ανακλήσεως της αποσπάσεώς του στο Σώμα, κατ άρθρο 6 παρ.8 περίπτ.β του Ν.2477/1997, όπως η διάταξη αυτή ισχύει μετά το άρθρο 24 παρ.3 του Ν.2738/1999. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/88/2010

Χορήγηση ή μη, στους αποσπασμένους στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης σε θέση Επιθεωρητή-Ελεγκτή ή σε θέσεις της Γραμματείας, μόνιμους υπαλλήλους των Περιφερειών, της μηνιαίας ειδικής παροχής που προβλέπεται στο άρθρο 36 του Ν 3731/2008.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αποσπασμένοι στο Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.), μόνιμοι υπάλληλοι των Περιφερειών: α) σε θέση Επιθεωρητή - Ελεγκτή και Βοηθού Επιθεωρητή - Ελεγκτή δεν δικαιούνται την μηνιαία ειδική παροχή, που προβλέπεται στο άρθρο 36 του Ν 3731/2008 και στην υπ’ αριθμ. 2/49772/0022/20-8-2009 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (πλειοψ.) και β) σε θέσεις της Γραμματείας ομοίως δεν δικαιούνται την ως άνω μηνιαία ειδική παροχή (ομοφ.).


ΝΣΚ/327/2005

Αναγνώριση από μόνιμο υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας, προϋπηρεσίας που προσέφερε στο Ε.Μ.Π. με συμβάσεις μίσθωσης έργου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από τις από 29-10-2002 και από 20-10-2004 βεβαιώσεις του ΝΠΔΔ στο οποίο παρείχε υπηρεσία με συμβάσεις μίσθωσης έργου ο ως άνω υπάλληλος και οι οποίες αποτελούν υπηρεσιακά έγγραφα κατά την έννοια της διατάξεως της παρ.1 του άρθρου 15 του Ν 3205/2003, συνάγεται ότι συντρέχουν σωρευτικά όλες οι προϋποθέσεις που απαιτεί η προπαρατεθείσα διάταξη της περ. ι) της παρ.1 του παραπάνω άρθρου, για να ληφθεί υπόψη η εν λόγω υπηρεσία, ως υπηρεσία για την εξέλιξη του μονίμου αυτού υπαλλήλου στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 3 του Ν 3205/2003 για το χρονικό διάστημα από 1-1-1995 μέχρι 31-12-1999. Κατά συνέπεια με βάση τα παραπάνω αναφερόμενα υπηρεσιακά έγγραφα, η ερωτώσα υπηρεσία μπορεί να αναγνωρίσει τον αντίστοιχο χρόνο παροχής υπηρεσίας με συμβάσεις μίσθωσης έργου, ως υπηρεσία για την εξέλιξη του μόνιμου αυτού υπαλλήλου στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 3 του Ν 3205/2003.


ΝΣΚ/452/2006

Ειδικός Λογαριασμός των ΑΕΙ και ΤΕΙ. Παροχή υπηρεσίας με σύμβαση μισθώσεως έργου. Υπολογισμός του χρόνου παροχής αυτής για την εξέλιξη των μονίμων υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια του Ν 3205/2003.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ως υπηρεσία για την εξέλιξη των μονίμων υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 3 του Ν 3205/2003, λαμβάνεται υπόψη και ο χρόνος παροχής υπηρεσίας με σύμβαση μισθώσεως έργου στον Ειδικό Λογαριασμό, ο οποίος συνιστάται σε καθένα από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά και Τεχνολογικά Ιδρύματα εφόσον η υπηρεσία αυτή έχει χαρακτηρισθεί με διάταξη νόμου ή με δικαστική απόφαση ότι διανύθηκε με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου (εξαρτημένη) ή εφόσον σύμφωνα με υπηρεσιακά έγγραφα συντρέχουν σωρευτικά οι προϋποθέσεις που τάσσει η περ. ι) της παρ. 1 του άρθρου 15 του νόμου αυτού, δηλ. ι) απασχόληση κατά το σύνηθες δημοσιοϋπαλληλικό ωράριο, ιι) παροχή εργασίας στο χώρο της υπηρεσίας αυτής και ιιι) αμοιβή ανάλογη με εκείνη των προσλαμβανομένων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.