×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/26/2017

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Βεβαίωση ποσοστού 80% των προστίμων που επέβαλε το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) μετά την έκδοση οριστικών αποφάσεων από τα αρμόδια Διοικητικά Δικαστήρια και την άσκηση εμπροθέσμων εφέσεων κατ’ αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το ΣΕΠΕ, μετά την έκδοση οριστικών δικαστικών αποφάσεων που απορρίπτουν εν μέρει τις προσφυγές εταιρείας κατά προστίμων του, δικαιούται να εισπράξει ακωλύτως όλο το ποσό που καταλόγισαν οι ως άνω αποφάσεις (μετά την αφαίρεση του προκαταβληθέντος ποσοστού), παρά την άσκηση εμπροθέσμων εφέσεων κατ' αυτών από την υπόχρεο εταιρεία, ενόψει του μη ανασταλτικού αποτελέσματος των εν λόγω εφέσεων, κατά το άρθρο 88 του ν. 2717/1999.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/419/2013

Αναζήτηση καταβληθέντων προστίμων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την έκδοση τελεσιδίκων αθωωτικών αποφάσεων ποινικών δικαστηρίων, μπορούν να αναζητηθούν τα ποσά προστίμων που επιβλήθηκαν, κατ’ εφαρμογή της παρ.1 του άρθρου 70 του ν. 998/1979 και καταβλήθηκαν μετά τη δημοσίευση του ν. 3208/2003. (ομοφ.)


ΝΣΚ/37/2013

Δικαίωμα διενέργειας ελέγχου και πιθανής έκδοσης συμπληρωματικών φύλλων, μετά από έκδοση οριστικών φύλλων ελέγχου στα πλαίσια αιτήματος αμοιβαίου διακανονισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η έκδοση οριστικών φύλλων ελέγχου μετά από πράξη διοικητικής επίλυσης της διαφοράς, έχει τα αποτελέσματα αμετάκλητης δικαστικής απόφασης. Η αρμόδια φορολογική αρχή, μετά την έκδοση των εν λόγω οριστικών φύλλων ελέγχου, δεν δύναται να διενεργήσει νέο έλεγχο και να εκδώσει, κατ’ άρθρο 68 του Κ.Φ.Ε., συμπληρωματικά φύλλα ελέγχου, στα πλαίσια αιτήματος αμοιβαίου διακανονισμού, που υποβάλλεται σε εφαρμογή της σύμβασης «Για την εξάλειψη της διπλής φορολογίας σε περίπτωση διορθώσεως των κερδών συνδεδεμένων επιχειρήσεων» (90/436/ΕΟΚ), που κυρώθηκε με τον ν. 2216/1994. (ομοφ.)


ΝΣΚ/430/2001

Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές ΙΚΑ. Ασφαλιστικές διαφορές. Προθεσμία - άσκηση προσφυγής - αναστολή εκτέλεσης αποφάσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η προθεσμία και η άσκηση προσφυγής, δεν αναστέλλουν (χωρίς υποβολή σχετικής αίτησης αναστολής και έκδοση αντίστοιχης απόφασης του αρμοδίου Δικαστηρίου) την εκτέλεση των αποφάσεων των Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών του ΙΚΑ (που αποφαίνονται επί ενστάσεων αφορωσών το σύνολο των κοινωνικοασφαλιστικών διαφορών), μετά την έναρξη ισχύος του νέου Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (Ν 2717/1999), ο οποίος, μεταξύ άλλων, κατήργησε και όλες τις αντίθετες προς τις διατάξεις του, ειδικές για το ΙΚΑ, ρυθμίσεις.


ΝΣΚ/254/2003

Εκδίκαση εφέσεων κατά ποινών σε βάρος εργαζομένων βάσει κανονισμών εργασίας, που έχουν κυρωθεί σύμφωνα με το ΝΔ 3789/1957.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αρμόδιο όργανο για την εκδίκαση εφέσεων κατά ποινών, που επιβάλλονται στους εργαζόμενους με βάση κανονισμούς εργασίας, που έχουν κυρωθεί κατά τη διαδικασία του Ν. Δ/τος 3789/1957, και για την έκδοση της σχετικής απόφασης είναι η Επιτροπή Εργασίας του άρθρου 8 του Π. Δ/τος 369/1989, που λειτουργεί σε κάθε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.


ΝΣΚ/492/2004

Χαρτόσημο. Άσκηση ενιαίας προσφυγής κατά μη συναφών πράξεων. Επανάσκηση νέων εντός της νομίμου προθεσμίας. Βεβαίωση τελών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η φορολογούσα αρχή δεν δικαιούται να βεβαιώσει το υπόλοιπο 75% των καταλογισθέντων τελών χαρτοσήμου δεδομένου ότι, στο μέτρο που, υπό την ισχύ των διατάξεων των άρθρων 122 παρ.5 και 121 παρ.2 του νέου από 19ης Ιουλίου 1999 ισχύοντος Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, παρέχεται στους προσφεύγοντες η δυνατότητα, όταν απορρίπτεται το ένδικο βοήθημα της προσφυγής ως απαράδεκτης λόγω μη συνδρομής των προϋποθέσεων της συνάφειας, να ασκούν, κατά τα αναλογικώς ισχύοντα και επί ομοδικίας, χωριστά δικόγραφα μέσα σε νέα από τον Κώδικα χορηγούμενη προθεσμία, εξακολουθεί υφιστάμενο καθεστώς αναστολής της βεβαίωσης του ποσοστού αυτού για όλο το (κατ’ ουσία παρατεινόμενο) χρονικό διάστημα μέχρι και την άπρακτη πάροδο αυτής (νέας προθεσμίας) ή, σε περίπτωση εμπρόθεσμης άσκησης τούτων, όπως εν προκειμένω, μέχρι την έκδοση και νέας απορριπτικής δικαστικής απόφασης, οπότε και επιτρέπεται, το πρώτον, η βεβαίωση του υπολοίπου αυτού ποσοστού (75%). Περαιτέρω η αρμόδια Δ.Ο.Υ. δεν θα διαγράψει το βεβαιωθέν 25% αλλά θα διατηρήσει αυτό δεδομένου ότι ασκήθηκαν εντός της νομίμου προθεσμίας ξεχωριστές προσφυγές. Ειδικότερα θα διατηρήσει την άνω βεβαίωση μέχρι την έκδοση οριστικών αποφάσεων επ’ αυτών και θα προβεί στις περαιτέρω βεβαιώσεις ή διαγραφές με βάση τις αποφάσεις αυτές. Το 75% θα το βεβαίωνε μόνο αν δεν είχαν ασκηθεί εντός της άνω 60νθημέρου προθεσμίας ξεχωριστές προσφυγές.


ΑΕΠΠ/61/2019

Οι προσφεύγουσες (εταιρείες καθαριότητας) ζητούν την ακύρωσή αποφάσεων του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας που απέρριψαν τις προσφορές τους στον διαγωνισμό για την 'Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των εγκαταστάσεων του ΤΕΙ' (συνολικό προϋπολογισμό 344.114€). Η πρώτη και δεύτερη προσφεύγουσα θεωρούν άδικο τον αποκλεισμό τους λόγω προστίμων του ΣΕΠΕ που δεν γνώριζαν κατά την υποβολή προσφορών, ενώ η τρίτη προσφεύγουσα καταγγέλλει εσφαλμένη υποβαθμολόγηση της τεχνικής προσφοράς της στα τμήματα Κατερίνης και Κιλκίς. Η ΑΕΠΠ δέχεται τις προσφυγές, ακυρώνει τις απορριπτικές αποφάσεις και αναπέμπει για νέα αξιολόγηση.


οικ.38038/Δ9.9825/2016

Κανονισμός για την ηλεκτρονική έκδοση και διαχείριση εγγράφων του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).


ΑΕΠΠ/63/2019

Οι προσφεύγουσες αίτουνται την ακύρωση των αποφάσεων της αναθέτουσας αρχής που απέρριψαν τις προσφορές τους για τη σύμβαση 'Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των εγκαταστάσεων του Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας' (CPV: 90911200-8). Η πρώτη και δεύτερη προσφεύγουσα ζητούν την ακύρωση της απόρριψης των προσφορών τους λόγω επιβολής προστίμων από το ΣΕΠΕ που δεν γνώριζαν κατά την υποβολή, ενώ η τρίτη προσφεύγουσα ζητά νέα βαθμολόγηση της τεχνικής προσφοράς της για τα Τμήματα 2 και 3, θεωρώντας ότι η αρχική αξιολόγηση ήταν αδίκια. Η σύμβαση είχε προϋπολογισμό 344.114,00€ πλέον ΦΠΑ.


ΥΑ/2063/Δ1632/2011

Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός ύψους προστίμων που επιβάλλονται από τους επιθεωρητές εργασίας του σώματος επιθεώρησης εργασίας (ΣΕΠΕ) Βλέπε Ν. 3996/2011 ΦΕΚ Α 170/5.8.2011, παρ. 9 του άρθρου 24 «Η υπ’ αριθμ. 2063/Δ1/632/2011 απόφαση της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Β΄ 266), που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 16 του ν. 2639/ 1998, η υπ’ αριθμ. 25624/975/2010 Κοινή Απόφαση των Υφυπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Β΄ 2252), η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση της παραγράφου 3 του άρθρου 86 του ν. 3386/2005 (Α΄ 212), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 14 του ν. 3846/2010 (Α΄ 66) και του άρθρου 16 του ν. 2639/1998, η υπ’ αριθμ. 15527/639/2010 απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Β΄ 1359), η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 25 του ν. 2956/2001 (Α΄ 258), όπως αντικαταστάθηκε από την περίπτωση δ΄ του άρθρου 3 του ν. 3846/2010 και του άρθρου 16 του ν. 2639/1998, καθώς και οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, όπως του ν. 3850/2010, περί επιβολής κυρώσεων από τους Επιθεωρητές Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι εκδόσεως των υπουργικών αποφάσεων που ρυθμίζουν κατά τρόπο διάφορο την κατηγοριοποίηση, τη διαδικασία, τα κριτήρια και το ύψος των επιβαλλόμενων προστίμων σύμφωνα με το παρόν άρθρο. Μετά την έκδοση των υπουργικών αποφάσεων του παρόντος άρθρου καταργείται κάθε αντίθετη διάταξη που ρυθμίζει κατά τρόπο διαφορετικό την κατηγοριοποίηση των προστίμων, τα κριτήρια, το ύψος και τη διαδικασία επιβολής αυτών.» Καταργήθηκε με την υπ'αριθμ. 29164/755/2019 - ΦΕΚ: 2686/Β/2.7.2019.


ΝΣΚ/215/2003

Μετάθεση ιατρών ΕΣΥ από άγονες και προβληματικές περιοχές σε αστικά κέντρα σε συμμόρφωση προς αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μετά την έκδοση αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες, κατ’ αποδοχήν εφέσεων του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας, απορρίφθηκαν αιτήσεις ακυρώσεως ιατρών ΕΣΥ, περί μεταθέσεώς τους από Κέντρα Υγείας άγονων και προβληματικών περιοχών σε αστικά κέντρα, η Διοίκηση οφείλει να μεριμνήσει, ούτως ώστε οι ως άνω ιατροί, οι οποίοι, σε συμμόρφωση με τις εξαφανισθείσες από το ΣτΕ αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου, έχουν μετατεθεί σε αστικά κέντρα, να επανέλθουν στις οργανικές τους θέσεις. Στις περιπτώσεις δε, κατά τις οποίες οι θέσεις αυτές έχουν εν τω μεταξύ προκηρυχθεί και καλυφθεί από άλλους ιατρούς, οι τελευταίοι θα πρέπει, για λόγους χρηστής διοικήσεως, να παραμείνουν σε αντίστοιχες προσωποπαγείς θέσεις.