ΝΣΚ/265/2011
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
ΑΕΙ – Διπλωματική εργασία απόφοιτου – Δυνατότητα διόρθωσης βαθμού της διπλωματικής εργασίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ενόψει της ανυπαρξίας σχετικής ειδικής ρύθμισης, δεν παρέχεται νομική δυνατότητα και συνακόλουθα διοικητική δυνατότητα διόρθωσης του βαθμού της διπλωματικής εργασίας απόφοιτου – διπλωματούχου της Σχολής Μηχανολόγων – Μηχανικών.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/35/2011
Δυνατότητα ή μη κατάθεσης διπλωματικής διατριβής από υποψήφια μεταπτυχιακή φοιτήτρια, λόγω παρόδου μακρού χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Υποψήφιος μεταπτυχιακός φοιτητής, που ξεκίνησε το 1997 το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του, δεν μπορεί πλέον να καταθέσει τη διπλωματική διατριβή του, γιατί υπερέβη το μέγιστο χρόνο παραμονής στον κύκλο των σπουδών του. (ομοφ.)
ΝΣΚ/202/2003
Μετάταξη στην κατηγορία ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών μόνιμου υπαλλήλου κατηγορίας ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών (Ειδικότητας Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ).(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Υπάλληλος κατηγορίας ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών (Ειδικότητας Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ), κάτοχος τίτλου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που αποκτήθηκε σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Γερμανία) και πιστοποιεί σπουδές ελάχιστης διάρκειας τριών ετών, στον οποίο με απόφαση του Συμβουλίου Αναγνώρισης Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αναγνωρίστηκε το δικαίωμα να ασκεί το επάγγελμα του Διπλωματούχου Μηχανικού ΑΕΙ στην Ελλάδα και να φέρει τον αντίστοιχο επαγγελματικό (και ακαδημαϊκό) τίτλο σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 165/2000, δεν μπορεί να μεταταγεί στην κατηγορία ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών που οι Κώδικες περί Δημοσίων Υπαλλήλων (Ν 2683/1999) και περί προσόντων διορισμού στον δημόσιο τομέα (ΠΔ 50/2001) επιφυλάσσουν μόνο στους πτυχιούχους ΑΕΙ και ισότιμων προς αυτά σχολών της αλλοδαπής.
ΝΣΚ/94/2010
ΑΕΙ – ΔΕΠ. Δυνατότητα συμμετοχής σε τριμελείς και επταμελείς επιτροπές μέλους ΔΕΠ, που τελεί σε αναστολή άσκησης των καθηκόντων του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο Σ.Κ., καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ο οποίος τελεί σε αναστολή άσκησης καθηκόντων, με μερική άσκηση, χωρίς αμοιβή, των διδακτικών και ερευνητικών του καθηκόντων, δύναται να συμμετέχει σε τριμελή ή επταμελή επιτροπή για την καθοδήγηση ή αξιολόγηση, αντιστοίχως, υποψηφίου διδάκτορα καθώς και σε τριμελή επιτροπή για την αξιολόγηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, καθόσον η εν λόγω συμμετοχή του εμπίπτει στα ερευνητικά-επιστημονικά του καθήκοντα, για τα οποία του έχει επιτραπεί μερικώς, χωρίς αμοιβή, η άσκησή τους.
ΝΣΚ/392/2012
Νομικός χαρακτηρισμός του είδους συλλογικής ρύθμισης εργασίας και προϋποθέσεις εφαρμογής αυτής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η υπ’ αριθμ. 43/2009 Διαιτητική Απόφαση «Για τους όρους αμοιβής και εργασίας των Διπλωματούχων και Πτυχιούχων Μηχανικών, ΑΕΙ και ΤΕΙ, οι οποίοι απασχολούνται στις βιομηχανικές επιχειρήσεις όλης της χώρας», είναι ομοιοεπαγγελματική. (ομοφ.)
ΝΣΚ/424/2011
ΑΕΙ – Μετακίνηση μελών ΔΕΠ κατόπιν αιτήσεώς τους – Μη ολοκλήρωση διαδικασίας – Κατάργηση δικαιώματος μετακίνησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η διαδικασία μετακίνησης της Δ.Π., που άρχισε μετά τη σχετική αίτησή της, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις των διατάξεων του άρθρου 5 παρ. 1 του Ν 2517/1997 και άρθρου 26 παρ. 7 του Ν 3549/2007, από τη ΣΕΜΦΕ – Τομέα Φυσικής στον Τομέα Πυρηνικής Τεχνολογίας της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών, εφόσον δεν είχε ολοκληρωθεί μέχρι τη δημοσίευση του Ν 4009/2011, δεν δύναται πλέον να συνεχισθεί και ολοκληρωθεί με τις ισχύουσες ή άλλες διατάξεις, αφού το προς μετακίνηση δικαίωμά της καταργήθηκε από την 6-9-2011.
ΝΣΚ/347/2013
Αρμόδιο όργανο για την ανάκληση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, λόγω λογοκλοπής κατά την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας – Τηρητέα διαδικασία – Δυνατότητα πρόσκλησης ενώπιον του αρμοδίου οργάνου, της καταγγέλλουσας, της καταγγελλόμενης και των επιβλεπόντων Καθηγητών – Δυνατότητα παράστασης αυτών με δικηγόρο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1. Αρμόδιο όργανο για την ανάκληση, λόγω λογοκλοπής, μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών είναι η Γενική Συνέλευση Ειδικής Σύνθεσης, κατόπιν επανεξέτασης της διπλωματικής εργασίας από τριμελή εξεταστική επιτροπή, οριζόμενη από τη Γ.Σ.Ε.Σ., στην οποία δεν μπορούν να συμμετέχουν οι επιβλέποντες. 2. Η Γ.Σ.Ε.Σ., κατά τη συνεδρίασή της, έχει τη δυνατότητα να καλέσει προς παροχή πληροφοριών ή προσαγωγή στοιχείων τους επιβλέποντες, καθώς και την καταγγέλλουσα, οι οποίοι πρέπει να αποχωρήσουν πριν την έναρξη της συζήτησης. 3. Κωλύεται να συμμετέχει στη συνεδρίαση της Γ.Σ.Ε.Σ., ο επιβλέπων, (ως καταγγελλόμενος) και θα πρέπει, αυτοβούλως, να απέχει από τη συνεδρίαση, άλλως να αποφασίσει την εξαίρεσή του η Γ.Σ.Ε.Σ. 4. Πριν τη λήψη της απόφασης της Γ.Σ.Ε.Σ., πρέπει να κληθεί σε ακρόαση, η καταγγελλόμενη για λογοκλοπή, η οποία, εφόσον το ζητήσει, δύναται να παραστεί κατά την ενώπιον της Γ.Σ.Ε.Σ., ακρόασή της, μετά ή δια δικηγόρου, η δυνατότητα δε αυτή, δεν παρέχεται στους λοιπούς εμπλεκομένους.
ΝΣΚ/264/2010
Δυνατότητα παράλληλης απασχόλησης σε δύο (2) ΑΣΕΙ-ΑΕΙ-ΤΕΙ διδακτικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ι.δ.ο.χ., κατά το ΠΔ 407/1980, ταυτόχρονα με καθεστώς πλήρους απασχόλησης, ανεξαρτήτως αν από τη χρονικά δεύτερη σύμβαση λαμβάνει μειωμένες αποδοχές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Τόσο τα μέλη ΔΕΠ των ΑΣΕΙ, τα οποία εκ του νόμου τελούν σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης, όσο και τα μέλη ΔΕΠ των ΑΕΙ και ΕΠ των ΤΕΙ με καθεστώς πλήρους απασχόλησης, έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν διδασκαλία και σε άλλα ΑΣΕΙ και ΑΕΙ, όπως ρητά προβλέπεται στα σχετικά γι αυτά νομοθετήματα, ενόψει όμως των υποχρεώσεών τους λόγω της πλήρους απασχόλησής τους στο ΑΕΙ, στο οποίο προσφέρουν τα κύρια καθήκοντά τους, η παράλληλη διδασκαλία, η οποία θα γίνεται με βάση την διάταξη του άρθρου 5 του ΠΔ 407/1980, θα παρέχεται με καθεστώς «μερικής απασχόλησης».
ΝΣΚ/139/2004
Δυνατότητα κατάταξης σε οργανική θέση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν δύνανται να καταταγούν σε οργανικές θέσεις του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 οι προσληφθέντες με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου από την εταιρεία Διαχείρισης Τεχνικής Βοήθειας ΕΠΕ, καθόσον η προβλεπόμενη στο άρθρο 17 του άνω νόμου δυνατότητα κατάταξης καταλαμβάνει μόνο προσωπικό που υπηρετεί στο Δημόσιο, ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και τα ΝΠΔΔ.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)196/2014
Καταβολή ποσού 164,02 στον ….., υπάλληλο του Δήμου ……, κλάδου ΠΕ4 Αρχιτεκτόνων-Μηχανικών, ως δαπάνη μετακίνησης λόγω μετάβασής του στις 11.4.2014 στην …. για τη συμμετοχή του στην συνάντηση εργασίας με θέματα: «Κέντρα Δια Βίου Μάθησης – Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας και Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» και «Θεματικό Πάρκο Ξυστρής(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι είναι μη νόμιμη, όπως βασίμως προβάλλει ο Αναπληρωτής Επίτροπος, η καταβολή ημερήσιας αποζημίωσης για την ως άνω αυθημερόν μετακίνηση στον ως άνω υπάλληλο αυξημένης (56,00 ευρώ) σε σύγκριση με τη γενικώς προβλεπόμενη (9,78 ευρώ), λόγω της ιδιότητάς του ως διπλωματούχου μηχανικού του Δημοσίου, καθώς αυτός δεν μετακινήθηκε εν προκειμένω για την άσκηση υπηρεσιακών καθηκόντων του ως μηχανικού, αλλά για την άσκηση των διοικητικών καθηκόντων του ως Αναπληρωτή Προϊσταμένου Διεύθυνσης Προγραμματισμού του Δήμου ….. (συμμετοχή στη 10η συνάντηση εργασίας για υπεύθυνους Δήμου) και ως εκπροσώπου του Δήμου ….. στην εν λόγω Συνάντηση Εργασίας, γεγονός που συνομολογεί ο φερόμενος ως δικαιούχος του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος πληρωμής στο συνημμένο στο έγγραφο επανυποβολής του εντάλματος απαντητικό έγγραφό του. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί
ΕλΣυν/Τμ.7/84/2014
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: Νόμιμη..(..)η καταβολή αμοιβής σε εταιρεία ….., ποσού 1.296,62 ευρώ, για την παροχή, κατόπιν σύναψης σχετικής σύμβασης υπηρεσιών ιατρού εργασίας στο Δήμο ...., για το χρονικό διάστημα από 19.12.2012 έως 19.2.2013...Νομίμως ο Δήμος …. ανέθεσε με την, από 19.12.2012, σύμβαση, την παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας στην ως άνω εταιρεία καθόσον, μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 12 παρ. 10 του ν. 4071/2012, παρέχεται η δυνατότητα ανάθεσης από Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού υπηρεσιών ιατρού εργασίας σε νομικό πρόσωπο με σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών, κατά τις διατάξεις των άρθρων 209 και 273 του Κ.Δ.Κ., η δυνατότητα δε αυτή ισχύει, εναλλακτικά, με αυτήν της ανάθεσης των εν λόγω καθηκόντων με σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου κατ’ άρθρο 6 του ν. 2527/1997.