×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/295/2003

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημοτική Αστυνομία. Δυνατότητα μετάταξης υπαλλήλων κλάδου ΔΕ23.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ενόψει και των ειδικών διατάξεων, που διέπουν τις μετατάξεις των υπαλλήλων του κλάδου ΔΕ23 Δημοτικής Αστυνομίας, δεν παρέχεται νομοθετικό έρεισμα για μετάταξή τους εντός του αυτού γενικότερου κλάδου (ΔΕ1 Διοικητικού ή ΔΕ 38 Χειριστών Η/Υ).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΓΔΟΕΣ/1/1/105-α/2019

Υπαγωγή στην ασφάλιση του Κλάδου Υγείας Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων και λοιπών εργαζομένων στην Ελληνική Αστυνομία και αύξηση των παροχών του Κ.Υ.Υ.Α.Π./Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α. στα μέλη του.


ΝΣΚ/303/2002

Δημοτική Αστυνομία. Μετάταξη ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ. Εφαρμογή του άρθρου 19 παρ.3 του ΠΔ 23/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση διαδικασίας μετάταξης, υπαλλήλου του ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ, μετά την δημοσίευση του ΠΔ 23/2002, (άρθρο 19 παρ.3) όταν δεν έχει συμπληρωθεί δεκαετής χρόνος υπηρεσίας στον ΟΤΑ που προσελήφθη (πλειοψ.). Η ανωτέρω ρύθμιση δεν καταλαμβάνει τις μετατάξεις σε ανώτερο κλάδο.


ΦΕΚ-1651/Β/2022

Υπαγωγή στην ασφάλιση του Κλάδου Υγείας Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων και λοιπών εργαζομένων στην Ελληνική Αστυνομία και τροποποίηση της υπό στοιχεία ΓΔΟΕΣ/1/1/105-α/27.6.2019 απόφασης της Υπουργού Προστασίας του Πολίτη (Β΄ 2763 και Διόρθωση Σφάλματος Β’ 3176).


ΝΣΚ/359/2004

Προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας, διατάξεις που το διέπουν, μετατάξεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφαρμόζονται αναλόγως στο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας οι διατάξεις που ισχύουν, για το λοιπό προσωπικό των ΟΤΑ, στο μέτρο που δεν υφίσταται σχετική ειδική ρύθμιση με το ΠΔ 23/2002. Λόγω της ειδικής φύσεως του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας, των ειδικών προϋποθέσεων προσλήψεως, προσόντων και εκπαίδευσης, δεν είναι νοητή η ερμηνευτική εκδοχή για μετάταξη από την Δημοτική Αστυνομία προς οργανικές θέσεις εκτός αυτής ή και αντιστρόφως, πλην των ειδικών διατάξεων που προέβλεψαν την δυνατότητα αυτή.


ΝΣΚ/50/2021

Εάν είναι νόμιμη η χορήγηση σε υπάλληλο Καταστήματος Κράτησης (Κ.Κ.), των αιτηθέντων από αυτόν εγγράφων, που αφορούν στα δικαιολογητικά τα οποία προσκόμισε ο επιλεγείς συνυποψήφιός του για τη θέση μετάταξης άλλου κλάδου του ιδίου Κ.Κ., στην πράξη μετάταξης αυτού, και το ΦΕΚ δημοσίευσής της και περαιτέρω των εγγράφων, τα οποία αυτεπαγγέλτως αναζήτησε το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης από άλλη αρμόδια Υπηρεσία, προς διαμόρφωση της κρίσης του.(....)Η Υπηρεσία δύναται νόμιμα να χορηγήσει σε υπάλληλο Καταστήματος Κράτησης (Κ.Κ.), αφενός τα αιτηθέντα από αυτόν έγγραφα, που αφορούν στα δικαιολογητικά τα οποία προσκόμισε ο επιλεγείς συνυποψήφιός του για τη θέση μετάταξης άλλου κλάδου του ιδίου Κ.Κ. και στην πράξη μετάταξης αυτού, καθώς και το ΦΕΚ δημοσίευσής της και αφετέρου τα έγγραφα, τα οποία αυτεπαγγέλτως αναζήτησε το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης από άλλη αρμόδια Υπηρεσία, προς διαμόρφωση της κρίσης του (ομόφωνα).


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/322/2017

Μεταταξη σε ανώτερη κατηγορία-Απαραίτητα Προσόντα.(..) Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας κρίνονται τα ακόλουθα: 1) μη νομίμως διενεργήθηκαν οι μετατάξεις των κάτωθι τακτικών υπαλλήλων:...καθόσον οι αντίστοιχες κρίσεις του Υ.Σ. στερούνται νόμιμης αιτιολογίας.Περαιτέρω, στην περίπτωση που η μετάταξη υπαλλήλου που ανήκει στην κατηγορία Υ.Ε. στην κατηγορία Δ.Ε. του κλάδου Διοικητικών-Γραμματέων διενεργείται μετά από αίτηση υπαλλήλου, το υπηρεσιακό συμβούλιο μπορεί, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, να λάβει υπόψη του, πέραν των τίτλων πιστοποιήσεως του άρθρου 27 παρ. 1 του π.δ/τος 50/2001, και άλλα στοιχεία, όπως η εμπειρία των υπαλλήλων από την άσκηση σχετικών καθηκόντων, η απόδοση των υπαλλήλων, ο χρόνος συνολικής υπηρεσίας στο βαθμό και τον κλάδο, καθώς και τα λοιπά στοιχεία του προσωπικού τους μητρώου προκειμένου να σταθμίσει την καταλληλότητα των υποψήφιων προς μετάταξη, πλην, οφείλει, κατά τον σχηματισμό της γνώμης του, να κρίνει, μεταξύ άλλων, αιτιολογημένα τη γνώση αυτών και στα τρία αντικείμενα του προαναφερθέντος άρθου, ήτοι τη γνώση χειρισμού Η/Υ  στα αντικείμενα: (α) επεξεργασίας κειμένων, (β) υπολογιστικών φύλλων, (γ) υπηρεσιών διαδικτύου. Για τη μετάταξη όμως του …, της …., του… ελήφθησαν υπόψη βεβαιώσεις των Προϊσταμένων αυτών, από τις οποίες δεν προκύπτει η γνώση χειρισμού Η/Υ και στα τρία ως άνω αντικείμενα...Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη, κατά το μέρος που αφορά στην καταβολή αναδρομικών αποδοχών στους υπαλλήλους (……) και …, λόγω μετάταξης αυτών σε ανώτερη κατηγορία, είναι μη νόμιμη και ως εκ τούτου το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.  

Δεν ανακλήθηκε με την ΕΣ/ΤΜ.1/13/2018


8000/28/46-ιστ/2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΓΔΟΕΣ/1/1/105-α από 27.6.2019 απόφασης της Υπουργού Προστασίας του Πολίτη «Υπαγωγή στην ασφάλιση του Κλάδου Υγείας Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων και λοιπών εργαζομένων στην Ελληνική Αστυνομία και αύξηση των παροχών του Κ.Υ.Υ.Α.Π./Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α. στα μέλη του» (Β’ 2763 και Β’ 3176/2019 διόρθωση σφάλματος).


ΝΣΚ/38/2018

Συγκρότηση του Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης όταν εξετάζονται αιτήματα μετάταξης υπαλλήλων, που εκπροσωπούνται σε αυτό από διαφορετική κατηγορία αιρετών μελών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, για την κάλυψη με μετάταξη κενής θέσης του κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων Καταστήματος Κράτησης, πρέπει να συγκροτηθεί με τη συμμετοχή, εκτός των υπηρεσιακών στελεχών, και των αιρετών εκπροσώπων των μονίμων υπαλλήλων των καταστημάτων κράτησης. (ομόφ.)


ΝΣΚ/190/2019

Εάν είναι υποχρεωτική για τη Διοίκηση της Βουλής η ολοκλήρωση της διαδικασίας μετάταξης, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 111 του Κανονισμού της, των αποσπασμένων κατά την 20-1-2019 στη Βουλή είκοσι εννέα (29) υπαλλήλων, για τις μετατάξεις των οποίων το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τους υπαλλήλους της Βουλής, εξέφερε θετική σύμφωνη γνώμη. (...) Ο Πρόεδρος της Βουλής και ο οικείος Υπουργός, ως όργανα που έχουν αποφασιστική αρμοδιότητα για τις μετατάξεις, κατά το άρθρο 111 του Κανονισμού της Βουλής όπως ισχύει, υποχρεούνται να ολοκληρώσουν τη διαδικασία των μετατάξεων των είκοσι εννέα (29) αποσπασμένων υπαλλήλων που εκκρεμούν, για τις μετατάξεις των οποίων το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τους υπαλλήλους της Βουλής εξέφερε θετική σύμφωνη γνώμη, εκδίδοντας πράξεις είτε σύμφωνα με τη γνωμοδότηση είτε αντίθετα με αυτή, στη τελευταία όμως περίπτωση (της αρνητικής πράξης), θα πρέπει να παραθέσουν στην απόφασή τους ειδική αιτιολογία, η οποία θα δικαιολογεί την απόκλισή τους από τη διατυπωθείσα σύμφωνη γνώμη (πλειοψ.).


ΕΣ/ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ/239/2024

Με την έφεση αυτή και τους από 13.01.2022, πρόσθετους λόγους, όπως αναπτύσσονται με το νομίμως κατατεθέν από 11.2.2022 υπόμνημα, ζητείται η ακύρωση, άλλως η μεταρρύθμιση της ... απόφασης του Διοικητή του Ο.Γ.Α., με την οποία καταλογίστηκε εις βάρος της εκκαλούσας, πρώην υπαλλήλου του Ο.Γ.Α, κλάδου ΔΕ Διοικητικών Υπαλλήλων Β΄ και υπέρ του Ο.Γ.Α., ποσό 52.651,09 ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί στο σύνολο των αποδοχών που φέρεται ότι καταβλήθηκαν σε αυτήν αχρεωστήτως κατά το χρονικό διάστημα από 19.7.2011, ημερομηνία ανάληψης εκ μέρους της υπηρεσίας στον Ο.Γ.Α. μετά από μετάταξή της σε αυτόν, μέχρι τις 29.8.2014, ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης της πράξης αναδρομικής ανάκλησης της ως άνω μετάταξης, λόγω χρήσης πλαστού τίτλου σπουδών