×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/3/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΝΠΔΔ. Διορισμός υπαλλήλου με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου σε μόνιμη θέση. Αντιρρησίας συνείδησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Πρόσωπο το οποίο πριν την ισχύ του Ν 2510/97 (καθιέρωση άοπλης στρατιωτικής θητείας κλπ), αρνήθηκε να εκτελέσει άοπλη στρατιωτική υπηρεσία, ως αντιρρησίας συνείδησης, και μετά την σχετική ποινική καταδίκη εξαιρέθηκε από την εκπλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων κατ άρθρο 2 παρ.4 του Ν 731/77, έχει την δυνατότητα να διοριστεί, μετά την ισχύ του άρθρου 27 του Ν 2915/2001, σε μόνιμη θέση του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας, προβλεπόμενη υπό του άρθρου 14 του Ν 2738/99.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/295/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Διορισμός υπαλλήλου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε μόνιμη θέση ΠΕ Μουσικών του Υπ. Πολιτισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Δ. Γριμάνης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγητής: Α. Κλαδιάς, Πάρεδρος. Δεν μπορεί να διοριστεί σε μόνιμη θέση ΠΕ Μουσικών του Υπουργείου Πολιτισμού, υπάλληλος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, η οποία είναι κάτοχος τίτλων σπουδών του Παλλάδιου Ωδείου Αθηνών. Πρέπει να διοριστεί σε μόνιμη θέση του κλάδου ΔΕ Μουσικών του Υπουργείου, η σύσταση του οποίου θα γίνει με την πράξη διορισμού.


ΝΣΚ/264/2007

Πολύτεκνος εκπαιδευτικός, που έχει διοριστεί στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δεν δύναται να κατέχει και δεύτερη μόνιμη θέση ως ιατρός του Ε.Σ.Υ. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/266/2012

Υπαγωγή υπαλλήλων, αποφοίτων της Ε.Σ.Δ.Δ. και Ε.Σ.Τ.Α., στη μισθολογική ρύθμιση του άρθρου 41 του Ν. 3844/2010.Οι (διοικητικοί) υπάλληλοι, οι οποίοι έχουν διοριστεί στην Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ως απόφοιτοι της 20ης Εκπαιδευτικής Σειράς της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και της 3ης Εκπαιδευτικής Σειράς της Εθνικής Σχολής Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μετά την θέση σε ισχύ του ΠΔ 184/2009, δυνάμει του οποίου μεταφέρθηκε η Υπηρεσία αυτή στην οργανωτική δομή του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, δεν υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 41 παρ.1 του Ν. 3844/2010. (ομοφ.)

ΝΣΚ/42/2013

Δυνατότητα ή μη, μετατροπής προσωποπαγούς θέσης καθηγητή εφαρμογών Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) σε τακτική θέση επίκουρου καθηγητή Τ.Ε.Ι., σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 6 του Ν. 2916/2001, μετά την θέση σε ισχύ του Ν. 4009/2011.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Με τις διατάξεις του Ν. 4009/2011 καταργήθηκαν οι μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 6 παρ.1 στοιχ.β’ , του Ν. 2916/2001, περί μετατροπής της προσωποπαγούς θέσεως, σε μόνιμη τακτική θέση της επόμενης βαθμίδας και, πλέον, μόνο δυνατότητα εξέλιξης υφίσταται. Συνεπώς, και οι κατέχοντες προσωποπαγή θέση καθηγητή εφαρμογών, μόνο εξέλιξη μπορούν να ζητήσουν, μετά την μονιμοποίησή τους, στην ανώτερη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή, με τις προϋποθέσεις που θέτει ο Ν. 4009/2011 και σε καμία περίπτωση την μετατροπή της θέσης τους σε τακτική θέση επίκουρου καθηγητή. (ομοφ)


ΝΣΚ/337/2014

Πρόσληψη δικηγόρου σε Α.Ε.Ι., πριν την ισχύ του νέου Δικηγορικού Κώδικα (ν. 4194/2013), με σχέση έμμισθης εντολής ορισμένου χρόνου βάσει ειδικής διάταξης – Χαρακτήρας της σύμβασης αυτής μετά την ισχύ του Κώδικα αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η σύμβαση έμμισθης εντολής ορισμένου χρόνου, που καταρτίσθηκε βάσει των διατάξεων του π.δ. 479/1990 μεταξύ δικηγόρου και του Παντείου Πανεπιστημίου πριν την εφαρμογή του νέου Δικηγορικού Κώδικα (ν.4194/2013), ισχύει πλέον ως αορίστου χρόνου από την εφαρμογή του εν λόγω Κώδικα, εφόσον η σχετική πρόσληψη βασίστηκε σε προηγούμενη διαδικασία που διασφάλιζε την αντικειμενικότητα, τη διαφάνεια και την αξιοκρατία και υπό την προϋπόθεση ότι κατά το χρονικό σημείο έναρξης της ισχύος του ως άνω Κώδικα η σύμβαση αυτή ήταν ενεργής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/440/2008

Διορισμοί πολυτέκνων σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Δ.Π. δεν δύναται να διοριστεί σε θέση εκπαιδευτικού χωρίς να συμμετάσχει σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., καθόσον κατά την ισχύ του ως άνω νόμου υπηρετούσε στις Ένοπλες Δυνάμεις, οι οποίες αναμφισβήτητα υπάγονται στον δημόσιο τομέα. Το γεγονός ότι ο ανωτέρω απέκτησε την πολυτεκνική ιδιότητα μετά την ισχύ του νόμου αυτού, δεν είναι λόγος για να υπαχθεί στην εξαιρετική αυτή ρύθμιση, η οποία ως ευεργετική είναι στενά ερμηνευτέα, καθόσον ο νομοθέτης θέλησε να αποκλείσει από τη ρύθμιση αυτή εκείνους τους εκπαιδευτικούς που κατείχαν ήδη θέση στον δημόσιο τομέα και ως εκ τούτου δεν συνέτρεχε ο δικαιολογητικός λόγος θεσπίσεώς της, ήτοι η ενίσχυση των πολύτεκνων οικογενειών.


ΕλΣυν.Κλ.1/234/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή ποσού 1.381,11 ευρώ σε μόνιμη υπάλληλο, κλάδου ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών, του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δήμου, ως αποδοχών αυτής για το χρονικό διάστημα από 2.2.2015 έως 28.2.2015, καθόσον νομίμως έλαβε χώρα η ως άνω μετάταξη με μεταφορά της θέσης της φερομένης ως δικαιούχου από το Κ.Ε.Π. Δήμου στο Κ.Ε.Π. άλλου Δήμου, κατ' εφαρμογή της σχετικής διάταξης του άρθρου 21 του Ν.4210/2013, η οποία, δεν καταργήθηκε μετά τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 33 του Ν.4305/2014.


ΝΣΚ/256/2006

Εξέλιξη Λέκτορα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Σε περίπτωση που μέλος ΔΕΠ έχει υπηρετήσει σε άλλο Α.Ε.Ι. σε θέση της βαθμίδας του Λέκτορα και διοριστεί μεταγενέστερα στην ίδια βαθμίδα σε διαφορετικό Α.Ε.Ι. μπορεί να προσμετρηθεί για την εξέλιξή του σε θέση της βαθμίδας του Επίκουρου Καθηγητή στο δεύτερο Α.Ε.Ι.


ΝΣΚ/134/2021

Εάν δύναται να διοριστεί εκπαιδευτικός στα ομογενειακά σχολεία της Τουρκίας, σε θέση «ομογενούς εκπαιδευτικού», όπως προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 22 «Ομογενείς εκπαιδευτικοί σχολείου εξωτερικού» του ν. 817/1978 «Περί ρυθμίσεως ενίων εκπαιδευτικών και εκκλησιαστικών θεμάτων».(...)Εφόσον το ζήτημα της συνδρομής ή όχι στο πρόσωπο του εκπαιδευτικού της ιδιότητας του «ομογενούς ελληνικής καταγωγής» έχει ήδη κριθεί από τα αρμόδια όργανα του ΥΠΕΣ, στα πλαίσια απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας µε τη διαδικασία της πολιτογράφησης του άρθρου 10 του ν. 3284/2004 και αυτός διαθέτει και τα λοιπά προσόντα που απαιτεί η κείμενη νομοθεσία (όπως πτυχίο από Τουρκικό Πανεπιστήμιο και προηγούμενο διορισμό από το Τουρκικό Κράτος) δύναται να διοριστεί σε θέση ομογενούς εκπαιδευτικού στα ομογενειακά σχολεία της Τουρκίας, σύμφωνα με όσα προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 22 «Ομογενείς εκπαιδευτικοί σχολείου εξωτερικού» του ν. 817/1978 «Περί ρυθμίσεως ενίων εκπαιδευτικών και εκκλησιαστικών θεμάτων»


ΝΣΚ/23/2017

Δυνατότητα διορισμού ως δικηγόρων πτυχιούχων νομικής αλλοδαπών πανεπιστημίων, επιτυχόντων στον πανελλήνιο διαγωνισμό δικηγόρων, στους οποίους είχε επιτραπεί η συμμετοχή στον διαγωνισμό, παρά το ότι οι αιτήσεις αναγνώρισης των επαγγελματικών τους προσόντων εκκρεμούσαν στην Μόνιμη Επιτροπή Δοκιμασίας Επάρκειας.(...)Παρά τη διαπίστωση ότι κάποιοι πτυχιούχοι νομικής αλλοδαπών πανεπιστημίων, έλαβαν μέρος και πέτυχαν στον πανελλήνιο διαγωνισμό δικηγόρων, καίτοι οι αιτήσεις αναγνώρισης των επαγγελματικών τους προσόντων εκκρεμούσαν στην Μόνιμη Επιτροπή Δοκιμασίας Επάρκειας, ο Υπουργός Δικαιοσύνης δεν δύναται να αρνηθεί το αίτημά τους περί διορισμού τους ως δικηγόρων, επειδή δεσμεύεται από την σχετική προς τούτο απόφαση του Δ.Σ. του οικείου Δικηγορικού Συλλόγου, εκτός αν αυτή ανακληθεί, κατά τους όρους ανακλήσεως των παράνομων διοικητικών πράξεων (ομοφ.)