ΝΣΚ/30/2002
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Διαδικασία πλήρωσης κενής θέσης Διευθυντή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Συντελεσθείσης προαγωγής στο βαθμό του Γενικού Διευθυντή, για τη θέση του Διευθυντή που κενούται δεν συντρέχει κώλυμα, κατ άρθρο 82 παρ.8 του Υπαλληλικού Κώδικα, για την κίνηση της διαδικασίας πλήρωσής της.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/349/2003
Πλήρωση της θέσης Διευθυντή – Προϊσταμένου Διεύθυνσης της Γ. Γ. Αθλητισμού. Προϋποθέσεις πλήρωσης. Πραγματική άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Για την πλήρωση της θέσης Διευθυντή – Προϊσταμένου της Διεύθυνσης «Άθληση για όλους» της Γ.Γ. Αθλητισμού, πρέπει ο υπάλληλος που θα προαχθεί με απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου, να είναι του κλάδου ΠΕ5 άλλως ΠΕ1, να έχει εξαετή υπηρεσία στο βαθμό Α’, ως και πραγματική άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου τουλάχιστον δύο τριετιών, να έχει καταρτισθεί πίνακας προακτέων και γενικά να συντρέχουν και να τηρηθούν όσα ορίζουν τα άρθρα 81 μέχρι 89 του Υπαλληλικού Κώδικα.
ΝΣΚ/290/2002
Δημόσιοι υπάλληλοι. Κωλύματα και ασυμβίβαστα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η κατοχή θέσης προϊσταμένου Δ/νσης της Περιφέρειας, κατ ανάθεση καθηκόντων, σύμφωνα με την παρ.6 του άρθρου 82 του Υπαλληλικού Κώδικα, δεν δημιουργεί κώλυμα εκλογιμότητας για το αξίωμα του Νομάρχη, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ.1 εδαφ.β’ του Π. Δ/τος 30/1996.
ΝΣΚ/249/2002
Προαγωγή σε θέση με βαθμό Γενικού Διευθυντή Περιφέρειας κατ εφαρμογή του άρθρου δεύτερου παρ.8 του Υπαλληλικού Κώδικα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο προαγόμενος σε θέση με βαθμό Γενικού Διευθυντή Περιφέρειας, κατ εφαρμογή του άρθρου δεύτερου, παράγραφος 8 του Υπαλληλικού Κώδικα, παύει να συνδέεται, οργανικά, με το Υπουργείο από το οποίο προέρχεται και ανήκει, πλέον, στο οργανικό δυναμικό της Περιφέρειας.
ΝΣΚ/317/2005
Διατήρηση τίτλου Αναπληρωτή Διευθυντή από διοριζομένους σε νέα θέση Επιμελητές Α΄ - Διατήρηση της προαγωγής στο βαθμό του Επιμελητή Α΄ από ιατρούς, που καταλαμβάνουν θέση Επιμελητή Β΄ σε άλλο νοσοκομείο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Οι ιατροί του Ε.Σ.Υ. με βαθμό Επιμελητή Α΄, στους οποίους έχει απονεμηθεί ο τίτλος του Αναπληρωτή Διευθυντή, διατηρούν τον τίτλο αν καταλάβουν θέση Επιμελητή Α΄ σε άλλο νοσοκομείο. β) Οι ιατροί και οι οδοντίατροι του Ε.Σ.Υ. με βαθμό Επιμελητή Β΄, που προήχθησαν στον βαθμό Επιμελητή Α΄ διατηρούν τον ανώτερο αυτό βαθμό, αν καταλάβουν θέση Επιμελητή Β΄ σε άλλο νοσοκομείο.
56316/Γ1/2018
Προκήρυξη πλήρωσης θέσης ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 84-86 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), όπως ισχύει.(ΑΔΑ:6ΩΗ84653ΠΣ-ΠΦΡ)
ΝΣΚ/207/2013
α) Ιατροί πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης των πρώην υπηρεσιών νοσοκομειακής υποστήριξης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με βαθμό Διευθυντή – Μεταφορά και ένταξή τους στα νοσοκομεία του ΕΣΥ – Εφαρμογή ή μη των διατάξεων της περ.Ζ του άρθρου 4 του ν. 3754/2009. β) Κατάργηση ιατρικού τμήματος του παραρτήματος ενός νοσοκομείου – Εφαρμογή ή μη της διάταξης του άρθρου 32 παρ.1 του ν. 4025/2011 σε υπηρετούντα ιατρό με βαθμό Διευθυντή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Οι ιατροί πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με βαθμό Διευθυντή και για τους οποίους διαπιστώθηκε η μεταφορά και η ένταξή τους στα νοσοκομεία του ΕΣΥ (φορείς υποδοχής), δύνανται να συμμετάσχουν κατ’ άρθρο 4 περ.Ζ του ν. 3754/2009 (όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει) στη διαδικασία κάλυψης κενής ή κενούμενης θέσης Συντονιστή Διευθυντή από την ημερομηνία που διαπιστώθηκε (1-6-2011) η μεταφορά και η ένταξή τους στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ. Όμως για αυτούς δεν μπορεί να εφαρμοστεί η τελευταία παράγραφος του ιδίου ως άνω άρθρου και νόμου και να καταστούν αυτομάτως και μάλιστα αναδρομικώς Συντονιστές Διευθυντές, αφού κατά την έναρξη ισχύος του ν. 3754/2009, αυτοί δεν υπηρετούσαν ως Διευθυντές στο ΕΣΥ. β) Η απάντηση επί του δευτέρου ερωτήματος δεν είναι δυνατή. (ομοφ.)
ΝΣΚ/280/2013
Κατάληψη προσωποπαγούς θέσεως με βαθμό Διευθυντή από τα στελέχη της εκπαίδευσης για το υπόλοιπο της υπαλληλικής τους θητείας, με δυνατότητα περαιτέρω προαγωγής τους – Προϋποθέσεις – Εφαρμογή ή μη των διατάξεων του άρθρου 22 του Ν. 3051/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ενόψει των ειδικών διατάξεων, με τις οποίες θεσπίζεται ιδιαίτερο καθεστώς για τα στελέχη της εκπαιδεύσεως, αλλά και των νεώτερων σχετικών διατάξεων (του Ν. 3848/2010), με τις οποίες ορίζεται η ανά τετραετία και κατόπιν επιλογής ανάθεση καθηκόντων, η κρίσιμη διάταξη του άρθρου 22 παρ.7 του Ν. 3051/2002 (με την οποία προβλέπεται η, υπό προϋποθέσεις, κατάληψη από υπαλλήλους προσωποπαγούς θέσεως με βαθμό Διευθυντή για το υπόλοιπο της υπαλληλικής τους θητείας, με δυνατότητα περαιτέρω προαγωγής τους), δεν μπορεί να τύχει εφαρμογής στην συγκεκριμένη περίπτωση. (ομοφ.)
ΝΣΚ/473/2001
Δημόσιοι υπάλληλοι. Ερμηνεία και εφαρμογή των διατάξεων της παρ.1 του άρθρου 16 του Ν 2873/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 16 του Ν 2873/2000 (ΦΕΚ 285 Α) επί υπαλλήλων του Εφοριακού κλάδου του Υπ. Οικονομικών που κατέχουν τον βαθμό του Διευθυντή ή είναι Προϊστάμενοι σε οργανικές μονάδες αντιστοίχου επιπέδου και έχουν εκλεγεί δήμαρχοι, πρόεδροι κοινοτήτων, πάρεδροι ή μέλη των συμβουλίων δημοτικών διαμερισμάτων, δημοτικοί, κοινοτικοί ή νομαρχιακοί σύμβουλοι. Κώλυμα υπηρεσίας τους στους ΟΤΑ που έχουν εκλεγεί. Αναπλήρωση στα καθήκοντά τους σύμφωνα με το άρθρο 97 του Υπαλληλικού Κώδικα που κυρώθηκε με τον Ν 2683/1999.
ΝΣΚ/15/2000
Ελεγκτές Δημόσιας Διοικήσεως. Κατάταξη Επιθεωρητή - Ελεγκτή (του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.), που προήχθη στο βαθμό του Διευθυντή.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Η διαρκούσης της αποσπάσεώς του στο Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης προαγωγή στο βαθμό του Διευθυντή Επιθεωρητή - Ελεγκτή δεν αποτελεί κώλυμα για την κατάταξή του σε θέση Επιθεωρητή - Ελεγκτή, περαιτέρω δε και λόγο ανακλήσεως της αποσπάσεώς του στο Σώμα, κατ άρθρο 6 παρ.8 περίπτ.β του Ν.2477/1997, όπως η διάταξη αυτή ισχύει μετά το άρθρο 24 παρ.3 του Ν.2738/1999. (πλειοψ.)
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/113/2018
Καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης(...) Με δεδομένα αυτά ο ορισμός του φερόμενου ως δικαιούχου, ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού, ως αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή της ΔΕΥΑΠ με την 373/6.12.2017 απόφαση του Δ.Σ. είναι νόμιμος, διότι αυτός είναι πτυχιούχος Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ), καθόσον σε αυτά περιλαμβάνονται και τα Τ.Ε.Ι. (άρ. 1 του ν. 4485/2017, Α΄ 114/4.8.2017) και είναι ο ανώτερος κατά βαθμό υπάλληλος, που υπηρετεί στη ΔΕΥΑΠ, ανήκει δε στον κλάδο Διοικητικού Λογιστικού, ο οποίος, αν και δεν απαιτείται ρητά από τον Οργανισμό της ΔΕΥΑΠ, είναι συναφής προς την εκτέλεση των ανατιθεμένων σε αυτόν καθηκόντων. Περαιτέρω, η παράλειψη να οριστεί με την ως άνω απόφαση του Δ.Σ. το χρονικό διάστημα, για το οποίο ο δικαιούχος θα ασκεί τα καθήκοντά του, δεν συνιστά πλημμέλεια αυτής, καθόσον τέτοια υποχρέωση δεν περιλαμβάνεται στις σχετικές διατάξεις. Τέλος, αν και η ΔΕΥΑΠ οφείλει να μεριμνήσει για την πλήρωση της κενής αυτής οργανικής θέσης εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, η παράλειψή της αυτή δεν επηρεάζει το κύρος των σχετικών ενεργειών αναπλήρωσης της κενής θέσης ούτε συνιστά πλημμέλεια της ως άνω απόφασης αναπλήρωσης και συνεπώς ο ούτω ορισθείς αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, δικαιούται το προβλεπόμενο επίδομα θέσης ευθύνης για όσο χρονικό διάστημα ασκεί τα καθήκοντα αυτά.