×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/33/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ειδικότερα τυπικά προσόντα υποψηφίου για την επιλογή και διορισμό στη θέση Συμβούλου Δημοτικής Εκπαιδεύσεως του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την επιλογή και διορισμό στη θέση Συμβούλου Δημοτικής Εκπαιδεύσεως του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο κατ’ άρθρο 25 Ν 1566/85 παρ.4, περ.β’ περ.1, εδ.γγ’ τίτλος αλλοδαπού ομοταγούς με ελληνικό ΑΕΙ πανεπιστημίου, πρέπει να είναι όχι μόνο ισότιμος αλλά και αντίστοιχος των χορηγουμένων από τα ελληνικά ΑΕΙ. Πτυχίο αλλοδαπής Παιδαγωγικής Ακαδημίας δεν θεωρείται κατά τις διατάξεις αυτές τυπικό προσόν παρέχον δικαίωμα επιλογής και διορισμού στην ανωτέρω θέση.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/439/2009

Ορισμός Αντιπροέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ήδη κατόχου της θέσης του Δ/ντή στο δημόσιο τομέα. Δυνατότητα ή μη επιλογής μεταξύ των αποδοχών των δύο θέσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο Ι.Δ., που επιλέχθηκε Αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ως προσωπικότητα με αναγνωρισμένη ειδίκευση και προσφορά στην εκπαίδευση, δεν είχε τη δυνατότητα να επιλέξει ποιας θέσης τις αποδοχές επιθυμούσε να λαμβάνει (Συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ή του Διευθυντή του Ινστιτούτου Διαστημικών Εφαρμογών και Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών), αλλά θα έπρεπε να λάβει τις αποδοχές του Συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.


ΝΣΚ/7/2009

Αναδρομικός διορισμός εκπαιδευτικού σε θέση Παρέδρου στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Συμμόρφωση Διοικήσεως – Καταβολή αποδοχών – Συμψηφισμός.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Υπηρεσία υποχρεούται, στα πλαίσια της νόμιμης συμμορφώσεως της Διοικήσεως προς την οικεία ακυρωτική απόφαση και προς πλήρη αποκατάσταση της δικαιωθείσης Α.Τ., να της καταβάλει, μετά τον αναδρομικό διορισμό της, την προκύπτουσα διαφορά αποδοχών μεταξύ αυτών που ελάμβανε από το Ελληνικό Δημόσιο ως δημόσια εκπαιδευτικός λειτουργός, κατά το χρονικό διάστημα από 17.2.2000 έως 17.2.2005 και εκείνων που πρέπει να λάβει λόγω του αναδρομικού διορισμού της, κατά το προαναφερόμενο διάστημα, σε θέση Παρέδρου πενταετούς θητείας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.


ΝΣΚ/342/2002

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Συλλογικό εισηγητικό όργανο. Συγκρότηση και σύνθεση αυτού κατ άρθρο 25 παρ.10 του Ν 1566/1985.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Στο συλλογικό όργανο που θα εισηγηθεί στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά την έκδοση της υπ αριθ. 1489/2001 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών και σε συμμόρφωση προς αυτή, τον διοριστέο υποψήφιο για την πλήρωση της προκηρυχθείσας θέσης μονίμου Παρέδρου ειδικότητας Θεολόγου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που κατείχε ο Αθ. Νίκας, θα μετέχουν το Συντονιστικό Συμβούλιο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τα μέλη του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης αυτού. β) Δεν είναι νόμιμη η συγκρότηση τριμελούς ή πενταμελούς Επιτροπής, στην οποία θα μετέχουν καθηγητές ή αναπληρωτές καθηγητές των ΑΕΙ, χωρίς δικαίωμα ψήφου, προκειμένου να εισηγηθεί στο προαναφερόμενο συλλογικό όργανο σχετικά με το ως άνω θέμα.


ΝΣΚ/182/2001

ΑΕΙ - ΔΕΠ. Κατοχή μέλους ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης θέσης Νομικού Συμβούλου ΑΕΙ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μέλος ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης δεν μπορεί να κατέχει νομίμως την προβλεπόμενη από την παρ.8 του άρθρου 5 του ΠΔ 83/1984 θέση του Νομικού Συμβούλου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.


ΝΣΚ/229/2006

Επιλογή Διευθυντή του Ινστιτούτου Εσωτερικών Υδάτων του ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διαδικασία επιλογής Διευθυντή Ινστιτούτου Ερευνητικού Κέντρου κινείται με σχετική προκήρυξη του εποπτεύοντος Υπουργού και συνεχίζεται με την κατάταξη των υποψηφίων από την ειδική επιτροπή κριτών τα μέλη της οποίας επιλέγονται υποχρεωτικά από τον κατάλογο επιστημόνων που πρότεινε στον εποπτεύοντα Υπουργό το Ε.Σ.Ε.Τ. Της σύνταξης του καταλόγου προηγείται εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερευνητικού Κέντρου, που ως απλή γνωμοδότηση δεν είναι δεσμευτική για το Ε.Σ.Ε.Τ., το οποίο μπορεί να συμπεριλάβει στο σχετικό κατάλογο και μέλη του που συμμετείχαν στη διαδικασία κατάρτισής του. Δεν μπορούν όμως να συμπεριληφθούν στον εν λόγω κατάλογο επιστημόνων ως μέλη του επιστήμονες, που είναι υποψήφιοι για διορισμό στην προκηρυχθείσα θέση. Περαιτέρω νόμιμα η ειδική επιτροπή κριτών για την επιλογή Δ/ντή Ινστιτούτου Ερευνητικού Κέντρου λαμβάνει υπόψη της και τη γνώμη των Ειδικών Λειτουργικών Επιστημόνων του Ινστιτούτου.


ΝΣΚ/62/2006

Απόφαση του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για κατάταξη σε συγκεκριμένο εξάμηνο σπουδών υποχρεωτική για το οικείο Α.Ε.Ι. – Εφαρμογή μεταβατικής διάταξης της παρ.7 του άρθρου 5 του Ν 3027/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Απόφαση του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., σύμφωνα με την οποία ο τίτλος σπουδών που χορηγήθηκε στον αιτούντα την αναγνώρισή του, από ομοταγές πανεπιστήμιο της αλλοδαπής, δεν αναγνωρίζεται ως ισότιμος με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα με τα απονεμόμενα από Ελληνικά ΑΕΙ, επειδή ο κάτοχός του δεν είναι πτυχιούχος ΑΕΙ της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ομοταγούς ιδρύματος της αλλοδαπής και δίνεται η δυνατότητα κατάταξης του αιτούντα στο 3ο εξάμηνο σπουδών συγκεκριμένου Τμήματος συγκεκριμένου ΑΕΙ, βάσει του άρθρου 4 του Ν 741/77. Μη νόμιμη η απόρριψη του αιτήματος από το οικείο Τμήμα του ΑΕΙ, ενόψει του ότι η απόφαση του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. είναι δεσμευτική γι’ αυτό και ο αιτών υπάγεται στη μεταβατική διάταξη της παρ.7 του άρθρου 5 του Ν 3027/2002. Σύμφωνα με την τελευταία αυτή διάταξη εξακολουθεί να ανήκει στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. η αρμοδιότητα, για τον καθορισμό του έτους σπουδών κατατάξεως σε οποιοδήποτε ομοειδές ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά και η επιλογή του ιδρύματος, στο οποίο θα γίνει η κατάταξη του κατόχου του αλλοδαπού τίτλου, του οποίου δεν είναι δυνατή η αναγνώριση της ισοτιμίας, για όσους ήδη φοιτούσαν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2001-2002 σε Πανεπιστήμια της αλλοδαπής.


ΝΣΚ/350/2005

Επαναδιορισμός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Παρέδρων με θητεία, κατ’ άρθρο 25 παρ.11 του Ν 1566/1985.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά την παρ.11 του άρθρου 25 του Ν 1566/1985, επιτρέπεται ο επαναδιορισμός σε θέση Παρέδρου με θητεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, υπηρετούντος ήδη Παρέδρου με θητεία, μόνο όμως κατόπιν προκηρύξεως της σχετικής θέσεως.


ΝΣΚ/76/2007

Κώλυμα διορισμού σε θέση προέδρου ή διευθύνοντος συμβούλου ή μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΕΣΦΑ Α.Ε., προσώπου το οποίο είχε προηγουμένως την ιδιότητα μέλους της ΡΑΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η προηγούμενη ιδιότητα και μόνο του μέλους της ΡΑΕ δεν κωλύει το διορισμό σε θέση προέδρου ή διευθύνοντος συμβούλου ή μέλους του ΔΕΣΦΑ Α.Ε.


ΝΣΚ/158/2016

Υπηρεσιακή κατάσταση καθηγητή ΑΕΙ μετά το διορισμό του ως Υποδιοικητή στην Τράπεζα της Ελλάδος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο διορισμός καθηγητή ΑΕΙ στη θέση του Υποδιοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, δεν επιφέρει αναστολή των καθηκόντων του και μπορεί αυτός να ενταχθεί σε καθεστώς μερικής απασχόλησης, με τήρηση της προβλεπόμενης στο νόμο διαδικασίας (πλειοψ.) Παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια με την υπ’ αριθμ. 376/2014 Γνωμ. του Γ΄ Τμήματος του ΝΣΚ.


ΝΣΚ/3/2004

Μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το προσωπικό του κλάδου ΔΕ 23, Ειδικής Υπηρεσίας (Δημοτική Αστυνομία), που υπηρετεί στους ΟΤΑ Α΄ βαθμού, κατά την δημοσίευση του νόμου και κατέχει πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ μετατάσσεται σε ανώτερη κατηγορία (κλάδο, κατά την διατύπωση του νόμου), δυνάμει του άρθρου 6 παρ.4 του Ν. 3146/2003 με τετραετή χρόνο υπηρεσίας, από τον διορισμό του. (πλειοψ.)