×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/344/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ε.Ο.Τ. Υπάλληλοι - Απόσπαση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η προθεσμία της παρ.7 του άρθρου 28 του Ν 2636/1998, όπως αυτή παρατάθηκε με την παρ.4 του άρθρου 12 του Ν 2941/2001 είναι αποκλειστική. Η ισχύς της απόσπασης, στη Δ/νση Καζίνων του Υπουργείου Ανάπτυξης (ήδη Υπουργείου Τουρισμού), των μόνιμων και με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου υπαλλήλων της καταργηθείσας με την παρ.4 του άρθρου 10 του Ν 2837/2000 Υπηρεσίας Αυτεπιστασίας Ελέγχου Καζίνου Πάρνηθας του Ε.Ο.Τ. έπαυσε να ισχύει, μετά την παρέλευση της παραπάνω προθεσμίας, χωρίς να ολοκληρωθεί η διαδικασία μετάταξής τους και αυτοί επιστρέφουν στον Ε.Ο.Τ., υπάλληλοι του οποίου είναι, ο οποίος πρέπει να τους κατατάξει, όσους δεν έχει κατατάξει, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 18 και 19 του ΠΔ 343/2001.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/399/2006

Νομιμότητα αιτήματος υπαλλήλων της εταιρίας «Ελληνικό Καζίνο Πάρνηθας Α.Ε.» για μετάταξή τους στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης με το άρθρο 4 παρ.5 του Ν 3139/2003.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Με την παρ.3 του άρθρου 28 του Ν 2636/1998, παρασχέθηκε η δυνατότητα μετάταξης του προσωπικού του Ε.Ο.Τ. και των Υπηρεσιών Αυτεπιστασίας του Ε.Ο.Τ., για τους λόγους που αναφέρονται σ’ αυτή, στο Δημόσιο, σε Ν.Π.Δ.Δ. και στους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού, με την παρ.5 του ίδιου άρθρου καθορίσθηκε η διαδικασία μετάταξης και με την παρ.7 καθορίσθηκε το επιτρεπόμενο χρονικό όριο των μετατάξεων, δηλ. ότι επιτρέπεται να διενεργούνται για χρονικό διάστημα τριών (3) χρόνων από την έναρξη της ισχύος του νόμου αυτού (27-8-1998) και συνεπώς μέχρι 27-8-2001. Στη συνέχεια με την παρ.4 του άρθρου 12 του Ν 2941/2001 η πιο πάνω προθεσμία παρατάθηκε για δύο χρόνια από την έναρξη της ισχύος του νόμου αυτού (12-9-2001), δηλ. μέχρι 12-9-2003 και με την παρ.5 του άρθρου 4 του Ν 3139/2003, με την οποία αντικαταστάθηκε η παρ.5 του άρθρου 28 του Ν 2636/1998, τροποποιήθηκε στην ουσία το 5ο εδάφιό της και διευρύνθηκε ο κύκλος των προσώπων που ήταν δυνατόν να μεταταγούν με την προσθήκη των υπαλλήλων της Α.Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ, της Α.Ε. Ξενοδοχεία τελεφερίκ και Καζίνα Αττικής και των εταιριών της παρ.1 του άρθρου 10 του Ν 2837/2000, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.2 του άρθρου 24 του Ν 2919/2001. Με την τελευταία διάταξη της παρ.5 του άρθρου 4 του Ν 3139/2003 διευρύνθηκε ο κύκλος των προσώπων που ήταν δυνατόν να μεταταγούν, κατά τα εκτεθέντα, δεν παρατάθηκε όμως εκ νέου η καταληκτική ημερομηνία μετατάξεων, δηλ. η 12-9-2003. Κατόπιν των εκτεθέντων είναι πρόδηλο, ότι μετατάξεις του πιο πάνω προσωπικού με τις εκτεθείσες διατάξεις δεν είναι δυνατό να λάβουν χώρα μετά την 12-9-2003 και συνεπώς όσες σχετικώς αιτήσεις έχουν υποβληθεί μετά την ημερομηνία αυτή δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθούν.


ΝΣΚ/298/2004

Καζίνο. Επέκταση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Με βάση τη διάταξη της παρ.2 του άρθρου 2 της 2096/9-12-1994 απόφασης του Υπουργού Τουρισμού (Β 994), με την οποία παραχωρήθηκε η άδεια ίδρυσης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης του Καζίνου .... και της αντίστοιχης διάταξης της από 3-4-1995 σύμβασης μεταξύ του Δημοσίου και Ανώνυμης Εταιρίας, επιτρέπεται η επέκταση του Καζίνου ... , τόσο του χώρου καζίνου (κύριου και επικουρικού) όσο και του αριθμού και του είδους των παιχνιδιών αυτού, από το ξενοδοχείο «....» στο οποίο λειτουργεί και σε άλλη θέση (ξενοδοχείο «....»), εντός των εγκαταστάσεων του συγκροτήματος ...., με την προϋπόθεση ότι θα πρόκειται περί ενός ενιαίου Καζίνου, με ενιαία Διεύθυνση και με ενιαίο σύστημα ελέγχου και παρακολούθησης, τα παιχνίδια θα πρέπει να είναι από αυτά που επιτρέπει ο νόμος να παίζονται στα Καζίνα, να τηρηθούν οι προδιαγραφές ελάχιστου λειτουργικού χώρου παιχνιδιών που προβλέπονται στο άρθρο 3 της Τ/6736/1-7-2003 απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και να χορηγηθούν οι προβλεπόμενες άδειες καταλληλότητας κλπ. Η επέκταση αυτή πρέπει να εγκριθεί με απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας της λειτουργίας των Καζίνων, η οποία πρέπει να εγκριθεί από τον Υπουργό Τουρισμού, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, γιατί αποτελεί τροποποίηση της αρχικής Υπουργικής απόφασης με την οποία παραχωρήθηκε η άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του Καζίνου αυτού. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/378/2006

Απόρρητα έγγραφα – Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Διεύθυνση Καζίνων του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης έχει υποχρέωση να χορηγήσει στην Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών κάθε στοιχείο και έγγραφο που της ζητά στα πλαίσια διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, μεταξύ των οποίων και τα πρωτότυπα πληροφοριακά δελτία μαζί με το περιεχόμενό τους που έχουν υποβάλει κατασκευαστές τεχνικών μέσων και υλικών διεξαγωγής τυχερών παιχνιδιών. Ο τρόπος κατά τον οποίο θα καταστεί αυτό εφικτό, όσον αφορά τα πρωτότυπα πληροφοριακά δελτία, είναι τεχνικό ζήτημα και πρέπει να λυθεί από κοινού από τις ως άνω Υπηρεσίες, οι οποίες οφείλουν να συνεργαστούν, ώστε η άσκηση των αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων να μην καταστήσει αδύνατη την άσκηση των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Καζίνων και της Επιτροπής Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνων και να διασφαλιστεί η νομιμότητα της λειτουργίας της επιχείρησης Καζίνου που ελέγχεται και η τυχόν επιβολή των προβλεπόμενων από το νόμο κυρώσεων σε περίπτωση διαπίστωσης παραβάσεων.


ΝΣΚ/326/2002

Καζίνο. Ανάκληση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας. Αρμόδιο όργανο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Αρμόδιος να αποφασίσει για την ανάκληση ή όχι της άδειας ίδρυσης και λειτουργίας καζίνου για μη εμπρόθεσμη εκτέλεση των έργων (αντισταθμιστικών) από τον παραχωρησιούχο, που προβλέπονται στην υπουργική απόφαση χορήγησης της άδειας και τη σχετική σύμβαση, καθώς και για την καθυστέρηση πέραν των δέκα ημερών περί την εμπρόθεσμη καταβολή των οικονομικών του υποχρεώσεων υπέρ ΕΟΤ, Δημοσίου κλπ, είναι ο Υπουργός Ανάπτυξης (πλειοψ.). β) Η Επιτροπή Εποπτείας της λειτουργίας των Καζίνων, προκειμένου να εκδώσει τη σύμφωνη γνώμη της, θα πρέπει να αναμένει σχετικό ερώτημα από τον έχοντα την πρωτοβουλία και την αποφασιστική αρμοδιότητα για την ανάκληση της άδειας του Καζίνου, για τους παραπάνω λόγους, Υπουργό Ανάπτυξης (ομόφωνα). ΑΠΟΔΕΚΤΗ η γνώμη της πλειοψηφίας.


ΝΣΚ/69/2002

Τύχη αδειών εγκατάστασης αιολικών πάρκων σε δασικές εκτάσεις που ακυρώθηκαν από το ΣτΕ μετά τις ρυθμίσεις του Ν 2941/2001.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Οι ακυρωθείσες με τις με αρ.1322 και 1324/2001 αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας, με αρ. Δ6/Φ.17394/1400/9-2-1999 και Δ6/Φ.1742/2204/17-2-1999 αποφάσεις του Γεν. Γραμματέα Υπ. Ανάπτυξης με τις οποίες χορηγήθηκαν άδειες εγκαταστάσεων ηλεκτροπαραγωγής με χρήση ΑΠΕ στις εταιρείες ΡΟΚΑΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΑΒΕΕ και ΡΟΚΑΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΥΒΟΙΑΣ ΑΒΕΕ δεν δύνανται να νομιμοποιηθούν και ισχυροποιηθούν κατ εφαρμογήν των διατάξεων της παρ.8 του άρθρου 2 του Ν 2941/2001, καθόσον αυτό θα συνιστούσε παραβίαση του συνταγματικώς κατοχυρωμένου δεδικασμένου της ακυρωτικής αποφάσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας. Δύναται όμως, η αρμόδια πλέον Δ/νση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος επιλαμβανόμενη των νέων αιτήσεων των εν λόγω εταιρειών, και εφ όσον συντρέχουν και οι λοιπές νόμιμες προϋποθέσεις, να εκδόσει νέες πράξεις χορηγήσεως αδειών εγκαταστάσεων σταθμών ηλεκτροπαραγωγής με χρήση ΑΠΕ εντός δασικών εκτάσεων, δεδομένου ότι οι διατάξεις των παρ.1,2,3,4 και 6 του άρθρου 2 του Ν 2941/2001 παρέχουν πλέον το νόμιμο έρεισμα για την έκδοση τέτοιων αδειών. β) Οι με αρ.2221 και 2923/1998 αποφάσεις της Δ/νσης Δασών Ν. Ευβοίας περί εγκρίσεως επεμβάσεως σε δασικές εκτάσεις δεν ακυρώθηκαν με τις παραπάνω αποφάσεις του ΣτΕ και ούτε καλύπτονται από το δεδικασμένο αυτών και συνεπώς είναι πλέον νόμιμες και ισχυρές δυνάμει των διατάξεων των παρ.4 και 8 άρθρου 2 Ν 2941/2001. Ως εκ του λόγου τούτου, αλλά και με το πρόσθετο δεδομένο ότι από την έκδοση των εγκρίσεων αυτών δεν έχει παρέλθει ο εύλογος χρόνος, μπορεί με βάση τις αποφάσεις (εγκρίσεις) αυτές -και εφ όσον εννοείται, ότι δι άλλο νόμιμο λόγο δεν είναι άκυρες- να χορηγηθούν νέες ως άνω άδειες εγκατάστασης σταθμών ηλεκτροπαραγωγής.


ΝΣΚ/139/2001

ΕΟΤ. Ιαματικές πηγές τοπικής σημασίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Επί των ιαματικών πηγών τοπικής σημασίας, ανεξάρτητα από το χρόνο ανακηρύξεως αυτών, εφαρμογή έχουν οι ειδικές διατάξεις του Ν 4086/1960 και όχι οι διατάξεις των Ν 2636/1998 και 2837/2000. Ο ΕΟΤ έχει υποχρέωση παραχώρησης χωρίς αντιπαροχή της εκμετάλλευσης των ιαματικών πηγών τοπικής σημασίας ιδιοκτησίας του με τις επ αυτών εγκαταστάσεις, κατά τα οριζόμενα στη διάταξη του άρθρου 2 του Ν 4086/1960. Οι διατάξεις των ανωτέρω νεότερων νόμων βρίσκουν πεδίο εφαρμογής μόνον επί των ιαματικών πηγών τουριστικής σημασίας.


ΝΣΚ/264/2004

Καζίνο. Άδεια απόκτησης μετοχών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με την Τ/12314/14-10-2003 απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και την εγκριθείσα με αυτή από 1-10-2003 απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνων χορηγήθηκε άδεια για την απόκτηση μετοχών της κατόχου της εταιρίας «....Inc.», κατόχου της αδείας λειτουργίας του Καζίνου Ρίου Αχαίας, τόσο στην εταιρία «....Ltd», όσο και στο μοναδικό μέτοχο αυτής Κ. Π. Δεν υφίσταται διάσταση μεταξύ της υπουργικής αυτής απόφασης και της εγκριθείσας απόφασης της Επιτροπής. (ομόφωνα) Η απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης δεν έχει πλημμέλεια από τη μη υποβολή έγγραφης αίτησης από τον Κ. Π., η έλλειψη της οποίας καλύπτεται από τη σχετική προφορική αίτησή του ενώπιον της Επιτροπής και την όλη διαδικασία ενώπιον αυτής. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/284/2000

Ε.Ο.Τ. Μονιμοποιήσεις υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του ν.π.δ.δ. με την επωνυμία "Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού" δεν υπάγεται στις διατάξεις του ν.2738/1999 περί μονιμοποιήσεως, καθόσον ο Οργανισμός αυτός, μετά την αναδιοργάνωσή του με το ν.2636/1998 και την κατάργηση ορισμένων υπηρεσιών του, τη δημιουργία νέων και την προβλεπομένη ανάθεση της διοίκησης και της διαχείρισης των επιχειρηματικών του μονάδων στην "ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΟΤ" που συνεστήθη με το νόμο αυτό, εξακολουθεί να υφίσταται ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και να υπάγεται στις ρυθμίσεις του ν.2414/1996. (πλειοψ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ η γνώμη της πλειοψηφίας.


ΝΣΚ/377/2005

Μεταφορά θέσεων υπηρεσιών από τις Περιφέρειες στον Ε.Ο.Τ. Αρμοδιότητα του Α.Σ.Ε.Π. για τον καθορισμό του φορέα και των κριτηρίων επιλογής διορισμού σε συγκεκριμένο φορέα των υποψηφίων που περιλαμβάνονται στους πίνακες διοριστέων του Α.Σ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από 1-1-2005, οι προβλεπόμενες στο άρθρο 16 του ΠΔ 313/2001 θέσεις έχουν μεταφερθεί από τις Περιφέρειες στον Ε.Ο.Τ. Ο καθορισμός του φορέα, στον οποίο θα διορισθούν όσοι περιλαμβάνονται στους πίνακες διοριστέων του Α.Σ.Ε.Π. και τα κριτήρια, με βάση τα οποία θα επιλεγούν εκείνοι που θα διορισθούν σε συγκεκριμένο φορέα, ανήκει στην αρμοδιότητα του Α.Σ.Ε.Π.


ΝΣΚ/119/2015

ΥΠΕΞ - Υπάλληλοι με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου - Συμμόρφωση της Διοίκησης στην υπ’ αριθμ. 670/2014 απόφαση του Εφετείου Αθηνών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η Διοίκηση οφείλει, σε συμμόρφωση προς την με αριθμό 670/2014 απόφαση του Εφετείου Αθηνών να αποδεχθεί τις υπηρεσίες της Μ.Π. με τους όρους που ίσχυαν στις 31-12-2002, ημερομηνία λήξεως της από 31-12-2001 συμβάσεως ορισμένου χρόνου, που είχε συναφθεί μεταξύ αυτής και του τότε προϊσταμένου της Ελληνικής Πρεσβείας στη Βιέννη. Εφόσον δε υφίσταται μία οργανική θέση ιδιαιτέρας γραμματέως στην παραπάνω διπλωματική αρχή, η οποία ορίζεται ως θέση εργασίας ορισμένου χρόνου, το Ελληνικό Δημόσιο οφείλει να κατατάξει την Μ.Π. σε προσωρινή προσωποπαγή θέση αορίστου χρόνου. 2) Καταγγελία της συμβάσεως εργασίας της Μ.Π. θα μπορεί να λάβει χώρα, σύμφωνα με το άρθρο 53 του π.δ. 410/1988 με καταβολή αποζημιώσεως που θα υπολογισθεί σύμφωνα με το άρθρο 55 του αυτού ως άνω π.δ. (ομοφ.)