ΝΣΚ/344/2012
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δυνατότητα ή μη μετάταξης, αποσπασμένων υπαλλήλων που υπηρετούν στο Συνήγορο του Πολίτη και καλύπτουν θέσεις ΠΕ Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, στην εν λόγω Αρχή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.18 του ενάτου άρθρου του Ν. 4057/2012.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι αποσπασμένοι υπάλληλοι που υπηρετούν στο Συνήγορο του Πολίτη και καλύπτουν θέσεις ΠΕ Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, δεν μπορούν να μεταταγούν στην εν λόγω Αρχή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.18 του ενάτου άρθρου του Ν. 4057/2012, καθόσον γι’ αυτούς ισχύει η ειδική διάταξη της παρ.3 του άρθρου 5 του Ν. 3094/2003. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/74/2013
Δυνατότητα μετατάξεως αποσπασμένων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.18 του άρθρου ενάτου του ν. 4057/2012 και, σε περίπτωση καταφατικής απαντήσεως, δυνατότητα μεταφοράς της οργανικής τους θέσης στην υπηρεσία υποδοχής, όταν δεν υπάρχει σε αυτή κενή θέση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στις διατάξεις της παρ.18 του άρθρου ενάτου του ν. 4057/2012 εμπίπτουν και οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι και μπορούν να μεταταγούν, συντρεχουσών των νομίμων προϋποθέσεων, ακόμη και με μεταφορά της θέσης τους όταν δεν υπάρχει κενή θέση στην υπηρεσία υποδοχής. Η μετάταξη έχει δυνητικό χαρακτήρα για τη διοίκηση, η οποία θα πρέπει να αποφασίζει, σχετικώς, σταθμίζοντας τις εκατέρωθεν ανάγκες και λαμβάνοντας πρόνοια για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολικών Μονάδων. (ομοφ.)
ΝΣΚ/233/2012
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή – Μετάταξη αποσπασμένων σ’ αυτήν από άλλες υπηρεσίες υπαλλήλων, βάσει των διατάξεων της παρ.18 του ενάτου άρθρου του Ν. 4057/2012.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν μπορεί να πραγματοποιήσει μετάταξη αποσπασμένων σ’ αυτήν από άλλες υπηρεσίες υπαλλήλων, βάσει των διατάξεων της παρ.18 του ενάτου άρθρου του Ν. 4057/2012, διότι δεν έχει εκδοθεί το προεδρικό διάταγμα που προβλέπεται από το άρθρο 9 παρ.3 του Ν. 3892/2010, με το οποίο θα εξειδικευθούν κατά κλάδο/ ειδικότητα, οι οργανικές θέσεις της υπηρεσίας, στις οποίες θα μπορούν να καταταγούν οι ενδιαφερόμενοι. (ομοφ.)
ΝΣΚ/339/2007
Απόσπαση προσωπικού στο Συνήγορο του Πολίτη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στις αποσπάσεις προσωπικού που γίνονται για την στελέχωση των υπηρεσιών του Συνηγόρου του Πολίτη βάσει των διατάξεων της παρ.3 του άρθρου 5 του Ν 3094/2003, με απόφαση του οικείου Υπουργού μετά από πρόταση του Συνηγόρου του Πολίτη, χωρίς γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου και κατά παρέκκλιση από κάθε γενική ή ειδική διάταξη, η αρμοδιότητα του οικείου Υπουργού για την έκδοση της διοικητικής πράξης (απόφασης) απόσπασης ή παράτασης αυτής σύμφωνα με την σχετική πρόταση είναι δέσμια.
Φ 164/18968/2023/2023
Εφαρμογή τηλεργασίας στον Συνήγορο του Πολίτη σύμφωνα με τον ν. 4807/2021(Α’ 96).
ΝΣΚ/91/2008
Δυνατότητα ή μη απόσπασης στο «Συνήγορο του Πολίτη», ως ειδικού επιστήμονος, υπαλλήλου του Δημοσίου, ο οποίος διανύει διετή δοκιμαστική περίοδο, κατ’ άρθρο 40 του Υπαλληλικού Κώδικα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι επιτρεπτή η απόσπαση στο «Συνήγορο του Πολίτη», ως ειδικού επιστήμονος, δημοσίου υπαλλήλου, πριν αυτός διανύσει τη διετή δοκιμαστική περίοδο, στην οργανική του θέση, όπως προβλέπεται από το άρθρο 40 του Υπαλληλικού Κώδικα και μονιμοποιηθεί.
ΝΣΚ/204/2019
Εάν οι προσλήψεις, οι οποίες διενεργούνται σε θέσεις που έχουν μετατραπεί από θέσεις αγροτικών ιατρών σε θέσεις κλάδων ιατρών ΕΣΥ, εξαιρούνται από την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 2 της ΠΥΣ 33/2006 και των διατάξεων του άρθρου ένατου του ν. 4057/2012.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Κατά την πλήρωση των θέσεων, οι οποίες έχουν μετατραπεί από θέσεις αγροτικών ιατρών σε θέσεις κλάδων ιατρών ΕΣΥ, με τη διαδικασία που προβλέπουν οι διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 26 του ν. 2519/1997, είναι υποχρεωτική η εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου ένατου του ν. 4057/2012 (έκδοση απόφασης κατανομής) και της ΠΥΣ 33/2006 (ομόφ.).
ΝΣΚ/201/2020
Διαδικασία και αρμόδιο όργανο εξέτασης αίτησης μετάταξης.:α) Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους είναι αρμόδιο να γνωμοδοτεί επί ερωτημάτων της ανεξάρτητης αρχής «Συνήγορος του Πολίτη» (κατά πλειοψηφία). β) Προκειμένου να εξετασθεί αίτηση μόνιμης υπαλλήλου της ανεξάρτητης αρχής «Συνήγορος του Πολίτη» για μετάταξή της από τον κλάδο Διοικητικού-Οικονομικού της ΠΕ κατηγορίας στον κλάδο Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού της ίδιας κατηγορίας της παραπάνω ανεξάρτητης αρχής με επίκληση των διατάξεων του άρθρου 69 του υπαλληλικού κώδικα (ν.3528/2007), πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 73 του υπαλληλικού κώδικα, όπως ισχύει, και αρμόδιο όργανο είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο της ανεξάρτητης αρχής «Συνήγορος του Πολίτη» (κατά πλειοψηφία).
ΝΣΚ/161/2018
Δυνατότητα σύναψης συμβάσεων ως οικογενειακών ιατρών με τον ΕΟΠΥΥ, ιατρών που κατέχουν έμμισθες θέσεις απασχόλησης και υπηρετούν ως μόνιμοι υπάλληλοι του Δημοσίου ή ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ ή Ανεξάρτητων Αρχών.Οι ιατροί που κατέχουν έμμισθες θέσεις αποκλειστικής απασχόλησης στο Δημόσιο και υπηρετούν ως μόνιμοι Αξιωματικοί σε Σώματα Ασφαλείας ή ως μόνιμοι υπάλληλοι του Κλάδου ΠΕ Ιατρών του Καταστήματος Κράτησης Κορυδαλλού, ακόμη και αν έχουν λάβει άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου, κατά τα προβλεπόμενα από τις υπηρεσίες τους, δεν έχουν τη δυνατότητα να συνάψουν νόμιμα με τον ΕΟΠΥΥ συμβάσεις παροχής ιατρικών υπηρεσιών ως οικογενειακοί ιατροί, σε ασφαλισμένους του Οργανισμού. Οι ανωτέρω περιπτώσεις δεν είναι ενδεικτικές, αλλά υφίσταται απαγόρευση σύναψης τέτοιων συμβάσεων με τον ΕΟΠΥΥ για όλες τις περιπτώσεις ιατρών, που υπηρετούν ως μόνιμοι υπάλληλοι του Δημοσίου ή ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ α΄ ή β΄ βαθμού ή Ανεξάρτητων Αρχών. (ομόφ.) Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
ΝΣΚ/235/2013
Λειτουργία του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Μειονοτικής Εκπαίδευσης (Υ.Σ.Μ.Ε.), ως Πειθαρχικού Συμβουλίου, μετά την ισχύ του Ν. 4057/2012.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Με την θέση σε ισχύ του Ν. 4057/2012, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Μειονοτικής Εκπαίδευσης (Υ.Σ.Μ.Ε.) έπαυσε να λειτουργεί και ως πειθαρχικό συμβούλιο για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης. Οι πειθαρχικές υποθέσεις των εκπαιδευτικών αυτών, θα εκδικάζονται από το πρώτο Τμήμα του Πειθαρχικού Συμβουλίου της παρ.1 του άρθρου έκτου του Ν. 4057/2012. (ομοφ.)
ΝΣΚ/66/2016
Κάτοχοι τίτλων μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης, αναγνωρισμένων από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) - Δυνατότητα διορισμού τους στο δημόσιο τομέα και μετάταξής τους σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) - Απόδειξη περί της άριστης γνώσης ξένης γλώσσας.(...)Οι κάτοχοι τίτλων τυπικής ανωτάτης εκπαίδευσης που απονέμονται από ιδρύματα τυπικής ανωτάτης εκπαίδευσης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά από σπουδές πραγματοποιηθείσες εν όλω ή εν μέρει στους αναφερομένους στην παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν. 3696/2008 παρόχους υπηρεσιών μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης, των οποίων (τίτλων) έχει αναγνωριστεί η επαγγελματική ισοδυναμία προς τίτλους τυπικής ανωτάτης εκπαίδευσης ημεδαπών ιδρυμάτων ανωτάτης εκπαίδευσης από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ), δύνανται τόσο να διοριστούν σε θέσεις του δημόσιου τομέα, κατηγορίας ΠΕ, όσο και να μεταταγούν σε αντίστοιχη θέση κλάδου κατηγορίας ΠΕ. Ωστόσο, δεν τεκμαίρεται ότι έχουν άριστη γνώση ξένης γλώσσας, εκτός εάν πρόκειται για πτυχία ξένης γλώσσας και φιλολογίας ή ξένων γλωσσών μετάφρασης και διερμηνείας. (ομόφ.)