×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/346/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσια έργα. Υποκατάσταση μέλους Κοινοπραξίας προεπιλεγείσας σε διαγωνισμό κατασκευής δημοσίου έργου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Υποκατάσταση μέλους Κοινοπραξίας που συμμετέχει σε διαγωνισμό κατασκευής δημοσίου έργου και έχει προεπιλεγεί, δεν είναι δυνατή κατά το στάδιο που προηγείται της κατακύρωσης του διαγωνισμού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/452/2001

Δημόσια έργα. Δημοπρασία με προεπιλογή. Συμμετοχή Κοινοπραξιών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Είναι δυνατή η συμμετοχή προεπιλεγείσας Κοινοπραξίας στο Β΄στάδιο διαγωνισμού κατασκευής δημοσίων έργων μετά την αποχώρηση μέλους της, εφόσον με τη νέα σύνθεσή της πληροί τους βασικούς όρους της προκήρυξης και είναι ικανή να αναλάβει την κατασκευή του έργου.


ΝΣΚ/315/2016

Δυνατότητα αντικατάστασης μέλους κοινοπραξίας από άλλη εταιρεία, πριν την ανάδειξη της κοινοπραξίας ως οριστικού μειοδότη σε διαγωνισμό.(...) Η προβλεπόμενη στο άρθρο 65 του ν. 3669/2008 (Κώδικα Δημοσίων Έργων - ΚΔΕ) υποκατάσταση μέλους κοινοπραξίας από άλλη εταιρεία προβλέπεται μόνον κατά το στάδιο της εκτελέσεως/κατασκευής του έργου, δηλαδή το στάδιο που ακολουθεί την υπογραφή της συμβάσεως μεταξύ αναδόχου και κυρίου του έργου, στην προκείμενη δε περίπτωση από το ιστορικό προκύπτει ότι δεν υφίσταται σύναψη, ούτε και υπογραφή της συμβάσεως και επομένως δεν θα ήταν νόμιμη η υποκατάσταση μέλους της κοινοπραξίας που ανακηρύχθηκε μειοδότης στον επίμαχο διαγωνισμό (ομόφ.)


ΝΣΚ/325/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη σε οργανικές θέσεις με το άρθρο 17 του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Προϋποθέσεις κατάταξης σε οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν 2839/2000 - Ειδικές κατηγορίες προσωπικού.


ΑΠ/119/2008

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ: Από το συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων προκύπτει, ότι προβλέπεται υποκατάσταση του αναδόχου από άλλη εργοληπτική επιχείρηση στην εκτέλεση δημοσίου έργου, μόνο ύστερα από την τήρηση των προαναφερόμενων προϋποθέσεων και εφόσον εγκριθεί η υποκατάσταση από τον φορέα κατασκευής του έργου, διαφορετικά ο τελευταίος κηρύσσει έκπτωτο τον ανάδοχο, μετά από γνώμη του αρμοδίου Τεχνικού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων. Σε κάθε περίπτωση η υποκατάσταση προβλέπεται μόνο κατά το στάδιο εκτέλεσης του έργου, δηλαδή στο στάδιο που ακολουθεί την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του αναδόχου και του κυρίου του έργου, όχι, όμως, και κατά το στάδιο που προηγείται της κατακύρωσης του διαγωνισμού.


ΝΣΚ/406/2003

Δημόσιος διαγωνισμός για την ανάθεση δημοσίου έργου. Η (ισχύουσα) βεβαίωση εγγραφής στο ΜΕΕΠ, ως προϋπόθεση για τη νομότυπη συμμετοχή διαγωνιζομένων. Υποκατάσταση διαγωνιζομένου κατά την εξέλιξη της διαδικασίας του διαγωνισμού.1) Δεν είναι νομότυπη η συμμετοχή σε διαγωνισμό ανάθεσης δημοσίου έργου ατομικής εργοληπτικής επιχείρησης, εφόσον ο ατομικός εργολήπτης και μοναδικό τεχνικό στέλεχος (ως πτυχιούχος του Μητρώου Εμπειρίας Κατασκευαστών) της επιχείρησης, στελέχωσε άλλη εργοληπτική επιχείρηση – ετερόρρυθμη εταιρεία, η οποία εγγράφηκε στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων πριν την ημέρα του διαγωνισμού, με αποτέλεσμα να στερηθεί η ατομική εργοληπτική επιχείρηση τη βεβαίωση εγγραφής της στο ΜΕΕΠ. 2) Δεν επιτρέπεται η υποκατάσταση διαγωνιζομένου, ή η αλλαγή της σύνθεσης διαγωνιζόμενης κοινοπραξίας (με την υποκατάσταση μέλους αυτής), κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Έννομη συνέπεια της παρά το νόμο γενομένης υποκατάστασης επισύρει ως συνέπεια τον αποκλεισμό του διαγωνιζομένου. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/419/2001

Ενοπλες Δυνάμεις. Διαγωνισμός προμήθειας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Είναι δυνατή η συμμετοχή εταιρείας που εδρεύει στο Ισραήλ ή σε άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης σε διαγωνισμό προμήθειας, στη διακήρυξη του οποίου καθορίζεται κατά το άρθρο 4 παρ.1β του ΠΔ 284/1989, ο τρόπος προμήθειας του υλικού από το εσωτερικό της χώρας για υλικά εμπορίου (αλλοδαπής προέλευσης ή εσωτερικού), υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 28 παρ.1 και 3 περ.γ του ΠΔ 284/1989.


ΑΠ/570/2007

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ: Από το συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων προκύπτει, ότι προβλέπεται υποκατάσταση του αναδόχου από άλλη εργοληπτική επιχείρηση στην εκτέλεση δημοσίου έργου, μόνο ύστερα από την τήρηση των προαναφερόμενων προϋποθέσεων και εφόσον εγκριθεί η υποκατάσταση από τον φορέα κατασκευής του έργου, διαφορετικά ο τελευταίος κηρύσσει έκπτωτο τον ανάδοχο, μετά από γνώμη του αρμοδίου Τεχνικού Συμβουλίου Δημοσίων ΄Εργων. Σε κάθε περίπτωση η υποκατάσταση προβλέπεται μόνο κατά το στάδιο εκτέλεσης του έργου, δηλαδή στο στάδιο που ακολουθεί την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του αναδόχου και του κυρίου του έργου, όχι, όμως, και κατά το στάδιο που προηγείται της κατακύρωσης του διαγωνισμού (……). Εξ άλλου, με τον όρο "υποκατάσταση τρίτων" νοείται η μεταβίβαση των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων του εργολάβου από την εργολαβική σύμβαση σε τρίτον, όσον αφορά το όλον ή μέρος του αναληφθέντος έργου, κατά τρόπον ώστε να υπεισέρχεται ο τρίτος στην μεταξύ φορέα του έργου και εργολάβου σχέση.


ΝΣΚ/418/2001

Σχολές Στρατιωτικές. Λύση σύμβασης εργασίας Ειδικών Επιστημόνων στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Η επιλογή της πανεπιστημιακής θέσης μελών ΔΕΠ - ΑΕΙ κατά τις διατάξεις του Ν 2233/94 έχει ως συνέπεια την αυτοδίκαιη λύση της σχέσης εργασίας αυτών με την ΣΝΔ στην οποία υπηρετούσαν ως ειδικοί επιστήμονες.


ΝΣΚ/242/2001

Δημόσια έργα. Συνέπειες από την πτώχευση μιας εργοληπτικής επιχείρησης η οποία μετέχει σε Κοινοπραξία η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή ενός δημοσίου έργου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Σε περίπτωση πτώχευσης μιας εργοληπτικής επιχείρησης που συμμετέχει σε Κοινοπραξία η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή ενός δημοσίου έργου, η σύμβαση θεωρείται διαλυμένη ως προς αυτή και συνεχίζεται από τα λοιπά ή το μοναδικό απομείναν μέλος της Αναδόχου Κοινοπραξίας. β) Η θέση μιας εργοληπτικής επιχείρησης υπό αναγκαστική διαχείριση, η οποία συμμετέχει σε Κοινοπραξία κατασκευής ενός δημοσίου έργου δεν εξομοιούται με πτώχευση. γ) Πρέπει να γίνει αντικατάσταση των υπό του άρθρου 27 του ΠΔ 609/85 προβλεπομένων κάθε είδους εγγυητικών επιστολών, με διαγραφή της πτωχεύσασας εργοληπτικής επιχείρησης.


ΝΣΚ/311/2001

Ενοπλες Δυνάμεις. Δαπάνες. Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Για τις πληρωμές των δαπανών του Υπουργείου Εθνικής Αμυνας με Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) εφαρμογή έχουν οι διατάξεις του ειδικού νόμου των Ενόπλων Δυνάμεων (ΝΔ 721/70). Οι διατάξεις του Ν 2362/95 έχουν εφαρμογή μόνο συμπληρωματικά για θέματα για τα οποία δεν προβλέπει το ανωτέρω Ν. Δ/γμα.