×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/351/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Νομικά αναγκαίο ή μη συμπληρώσεως και υπογραφής του εντύπου αποδοχής πολιτικής ασφάλειας και της υπεύθυνης δηλώσεως «αποδοχής επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων για εξουσιοδότηση» από τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Ασύλου και της Αρχής Προσφυγών, καθώς και από τους προέδρους και τα μέλη των Επιτροπών Προσφυγών – Πρόσβαση σε χειρισμό απορρήτου-διαβαθμισμένου υλικού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Δεν είναι νομικά αναγκαία η συμπλήρωση και υπογραφή του εντύπου αποδοχής πολιτικής ασφάλειας και της υπεύθυνης δηλώσεως «αποδοχής επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων για εξουσιοδότηση» από τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Ασύλου και της Αρχής Προσφυγών, και τους προέδρους και τα μέλη των Επιτροπών Προσφυγών, προκειμένου οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη να προβούν στην επεξεργασία των ευαίσθητων προσωπικών τους δεδομένων, αλλά αρκεί η προηγούμενη ενημέρωση των ως άνω προσώπων. 2) Είναι νομικά αναγκαία η συμπλήρωση και υπογραφή των ίδιων, ως άνω, εγγράφων κατά τα νομίμως προβλεπόμενα και χωρίς επιφυλάξεις από τα προαναφερόμενα πρόσωπα, προκειμένου να χειρίζονται απόρρητο-διαβαθμισμένο υλικό. 3) Αν οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας Ασύλου και της Αρχής Προσφυγών αρνηθούν να υπογράψουν νομοτύπως τα ως άνω έγγραφα, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε διαβαθμισμένο υλικό και να εκτελέσουν προσηκόντως τα υπηρεσιακά καθήκοντά τους, υπέχουν πειθαρχική ευθύνη, και ως εκ τούτου τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα οφείλουν να κινήσουν εναντίον τους την πειθαρχική διαδικασία, κατά τα οριζόμενα στον Υπαλληλικό Κώδικα. Αν οι πρόεδροι και τα μέλη των Επιτροπών Προσφυγών αρνηθούν να υπογράψουν νομοτύπως τα ως άνω έγγραφα, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε διαβαθμισμένο υλικό και να εκτελέσουν προσηκόντως το έργο που ανέλαβαν, παραβαίνουν νόμιμη, αλλά και συμβατική υποχρέωσή τους, πράγμα που συνιστά λόγο καταγγελίας της συμβάσεώς τους. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/427/2009

Νομιμότητα άρνησης υπαλλήλων ΥΠΕΞ ως προς την λήψη εξουσιοδότησης για άσκηση καθηκόντων χειρισμού διαβαθμισμένου υλικού και πληροφοριών, κατ’ επίκληση της προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών δικαιούται κατά νόμο να προβεί σε συλλογή και επεξεργασία προσωπικών και δη ευαίσθητων δεδομένων υπαλλήλων της, εφόσον τούτο είναι αναγκαίο για την ανάθεση σ’ αυτούς υπηρεσιακών καθηκόντων, στα πλαίσια των οποίων θα χειρίζονται διαβαθμισμένο υλικό και πληροφορίες, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή τους και χωρίς να υποχρεούται να ενημερώσει την Αρχή ή να ζητήσει την προηγούμενη άδειά της, με την προϋπόθεση ότι η συλλογή και επεξεργασία αυτή θα γίνουν με τους όρους και τις προϋποθέσεις των άρθρων 4 και 7Α παρ. 1 του Ν 2472/1977. Η εκ των προτέρων άρνηση ορισμένων υπαλλήλων να αναλάβουν την άσκηση των καθηκόντων αυτών, με την επίκληση γενικώς της προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων, και δη των ευαίσθητων, δεν είναι νόμιμη κατά τις διατάξεις του άρθρου 25 του Υ.Κ.


109288/2024

Ορισμός του αριθμού των Ανεξάρτητων Επιτροπών Προσφυγών της Αρχής Προσφυγών του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου.


27290/2020

Ορισμός του αριθμού των Ανεξάρτητων Επιτροπών Προσφυγών της Αρχής Προσφυγών του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου.


ΕλΣυν.Τμ.VΙ/1080/2020

Επιδιώκεται η ανάκληση της 148/2020 Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου (..)Το ζήτημα της ύπαρξης ή μη συναλλακτικής ελευθερίας των μερών της ελεγχόμενης τροποποιητικής σύμβασης και της δυνατότητάς τους να υπογράψουν ή να μην υπογράψουν τη σύμβαση, αποτελούσε πρόκριμα για τον έλεγχο του παραδεκτού του προσυμβατικού ελέγχου και έχει ήδη κριθεί με την 117/2020 απόφαση του Τμήματος Επταμελούς – Μείζονος Σύνθεσης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία κατά τα προαναφερθέντα, δεσμεύει το Τμήμα τούτο.  Συνεπώς, οι σχετικοί λόγοι ανάκλησης πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμοι.

ΔΕΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/1638/2020


ΚΑΝ343/2003

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΚ) αριθ. 343/2003 ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 18ης Φεβρουαρίου 2003 για τη θέσπιση των κριτηρίων και µηχανισµών για τον προσδιορισµό του κράτους µέλους που είναι υπεύθυνο για την εξέταση αίτησης ασύλου που υποβάλλεται σε κράτος µέλος από υπήκοο τρίτης χώρας πει τον ταχύ προσδιορισµό του κράτους µέλους που είναι υπεύθυνο προκειµένου να κατοχυρώνεται η πραγµατική πρόσβαση στις διαδικασίες καθορισµού του καθεστώτος του πρόσφυγα και να µην διακυβεύεται ο στόχος της ταχύτητας κατά την εξέταση των αιτήσεων ασύλου.


ΑΕΠΠ/392/2019

Με τις συνεξετασθείσες προδικαστικές προσφυγές, οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης της Υπηρεσίας Ασύλου με αρ. πρωτ. 2824/05-02-2019, η οποία αφορά διακήρυξη για την ανάθεση συμβάσεων παροχής υπηρεσιών φύλαξης των εγκαταστάσεων της Υπηρεσίας Ασύλου. Ειδικότερα, ο α’ προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόρριψης της συμμετοχής του και την αποδοχή της προσφοράς του στα τμήματα Δ, Ε, Στ, Ζ, Η, ενώ ο β’ προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόρριψης της προσφοράς του για τα Τμήματα Ε, Ζ και Η. Ο γ’ προσφεύγων αιτείται να γίνει δεκτή η προσφυγή του. Οι παρεμβαίνοντες ζητούν την απόρριψη των προσφυγών.


ΝΣΚ/297/2016

Αρμοδιότητα Επιτροπής της υπ' αριθμ. 10658/11-7-2016 Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Διαδικασία εξέτασης προσφυγών.α) Οι υποθέσεις προσφυγών αιτούντων διεθνή προστασία κατά αποφάσεων της Υπηρεσίας Ασύλου, οι οποίες περιγράφονται στο υπό Κεφάλαιο II (ιστορικό) του ερωτήματος, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Επιτροπής της υπ' αριθμ. 10658/11-7-2016 (ΦΕΚ τευχ. Υ.Ο.Δ.Δ. 388/18-7-2016) Κοινής Υπουργικής Απόφασης. β) Οι υποθέσεις αυτές θα πρέπει να εξεταστούν από την ως άνω Επιτροπή κατά την προβλεπόμενη στον Κανονισμό Λειτουργίας της Αρχής Προσφυγών (απόφαση 3004/2016 Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών) διαδικασία. (ομοφ.).


ΕΑΔΗΣΥ/1059/2022

«Παροχή υπηρεσιών διερμηνείας, τηλεδιερμηνείας, Μετάφρασης και συναφών Υπηρεσιών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών α: της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης, β:της Υπηρεσίας Ασύλου, γ: της Ειδικής Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων και δ:/ της Αρχής Προσφυγών».


ΝΣΚ/107/2013

Εξαιρετική διαγωνιστική διαδικασία για την Υπηρεσία Ασύλου του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη. Προβλέπεται η δυνατότητα εκ του νόμου, ώστε οι Υπηρεσίες του Ασύλου και της Αρχής Προσφυγών του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, να εφαρμόσουν άπαξ τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού, σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στη διάταξη του άρθρου 25 του π.δ. 60/2007 και του άρθρου 28 παρ.8 του ν. 4033/2011, για το σύνολο των δαπανών των Υπηρεσιών αυτών, που αφορούν σε σύναψη συμβάσεων προμηθειών εξοπλισμού (κυρίως επίπλων γραφείων και ηλεκτρονικών υπολογιστών), το κόστος των οποίων προϋπολογίζεται ότι υπερβαίνει, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, το όριο για το οποίο απαιτούνται διαδικασίες διεθνούς διαγωνισμού. Η σχετική όμως απόφαση της αναθέτουσας αρχής πρέπει να φέρει πλήρη και ειδική αιτιολογία, αναφερόμενη στους λόγους για τους οποίους αποφασίζεται η προσφυγή στην εν λόγω εξαιρετική διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού, λόγω κατεπείγουσας ανάγκης, οφειλόμενης σε απρόβλεπτες περιστάσεις, ήτοι σε έκτακτα και ασυνήθιστα γεγονότα τα οποία αντικειμενικώς δεν ήταν δυνατόν να προβλεφθούν, οι δε περιστάσεις που θα επικαλείται η ως άνω αρχή για την αιτιολόγηση της κατεπείγουσας ανάγκης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να απορρέουν από δική της ευθύνη. (ομοφ.)

ΝΣΚ/84/2007

Συνέπειες μη υπογραφής του πρακτικού ορκωμοσίας δημοτικών συμβούλων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δημοτικοί σύμβουλοι, οι οποίοι μέχρι την εγκατάσταση και την ανάληψη των καθηκόντων τους δεν υπέγραψαν το πρακτικό ορκωμοσίας, η οποία έγινε πριν την τελεσίδικη επικύρωση της εκλογής και την ανακήρυξη των εκλεγέντων, εκπίπτουν αυτοδικαίως του αξιώματός τους, ως μη νομίμως ορκισθέντες. Ως εκ τούτου, δεν τίθεται ζήτημα να κληθούν να υπογράψουν το πρακτικό ορκωμοσίας εκ των υστέρων.