ΝΣΚ/366/2014
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δυνατότητα ή μη κατ’ εξαίρεση σύναψης συμβάσεων μίσθωσης έργου, σε συμμόρφωση προς δικαστική απόφαση του ΣτΕ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Με το δεδομένο ιστορικό του ερωτήματος, δεν είναι δυνατή η κατ’ εξαίρεση σύναψη από το Δήμο Καλαμπάκας συμβάσεων μίσθωσης έργου δεκαοκτάμηνης διάρκειας, για την εξυπηρέτηση των αναγκών Κ.Ε.Π. του Δήμου, με τις Α.Μ. και Β.Κ., μετά την έκδοση της υπ’ αριθ. 1665/2010 απόφασης του ΣτΕ. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/206/2010
ΚΕΠ – Καταβολή αποζημίωσης ή μη σε αναδόχους συμβάσεων μίσθωσης έργου για το χρονικό διάστημα απασχόλησης από τη λήξη των συμβάσεών τους, οι οποίες δεν παρατάθηκαν, μέχρι τη δημοσίευση του σχετικού ρυθμιστικού Ν 3812/2009.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Με βάση τις διατάξεις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού (άρθρα 904 επ. Α.Κ.) οφείλεται αποζημίωση σε πρόσωπα, τα οποία μετά τη λήξη κατά το Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2009 συμβάσεων μίσθωσης έργου για τη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) που δεν παρατάθηκαν δυνάμει του άρθρου 14 παρ. 2 του Ν 3812/2009, συνέχισαν να απασχολούνται για τη λειτουργία των Κ.Ε.Π. χωρίς έγκυρες συμβάσεις μίσθωσης έργου μέχρι τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του Ν 3812/2009 στις 28.12.2009. (πλειοψ.)
34161/2010
Σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου κατ’ εξαίρεση της περ. β της παρ. 2 του άρθρου 6 Ν. 2527/97 όπως ισχύει.
ΥΠΕΣ/22854/2011
Σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου Επιχειρήσεων ΟΤΑ κατ’ εξαίρεση της περ. β΄ της παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 2527/1997 όπως ισχύει.
24955/2011
Σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου Επιχειρήσεων ΟΤΑ κατ’ εξαίρεση της περ. β’ της παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 2527/1997 όπως ισχύει
2/38122/0026/2006
«Επίλυση διαφωνίας αναφορικά με την νομιμότητα δαπάνης απασχολούμενων με σύμβαση μίσθωσης έργου στο Κ.Ε.Π. Ν. Πέλλας»
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/146/2018
Aναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας απασχολούμενου με συμβάσεις μίσθωσης έργου.Με τα δεδομένα αυτά, μη νομίμως προσμετρήθηκε, για την επανακατάταξη του φερομένου ως δικαιούχου σε ανώτερο μισθολογικό κλιμάκιο, το χρονικό διάστημα που απασχολήθηκε με συμβάσεις μίσθωσης έργου στο Κ.Ε.Π. 002 της τέως Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ..., συνολικής διάρκειας δύο (2) ετών έξι (6) μηνών και εννέα (9) ημερών. Και τούτο, διότι, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, υπό την ισχύ των ν. 4354/2015 και 4369/2016, δεν είναι δυνατή η προσμέτρηση, για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων, του χρόνου προγενέστερης απασχόλησής τους σε Κ.Ε.Π., δυνάμει συμβάσεων μίσθωσης έργου, κατ’ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4305/2014... Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη, με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δαπάνη δεν είναι νόμιμη και, ως εκ τούτου, αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΝΣΚ/234/2003
Φορολογία εισοδήματος. Έννοια εισοδήματος από ακίνητα. Εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης (Leasing).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Τα μισθώματα που εισπράττουν οι εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης (του Ν 1665/86) βάσει των συναπτομένων από αυτές συμβάσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης (Leasing) ακινήτων, δεν αποτελούν εισοδήματα από ακίνητα, κατά την έννοια του άρθρου 20 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Ν 2238/94), όπου παραπέμπουν τα άρθρα 105 παρ.1 περ.β’ και 109 παρ.3 του ίδιου Κώδικα, και ειδικότερα από μίσθωση ακινήτων, και συνεπώς δεν οφείλεται ο προβλεπόμενος στην τελευταία διάταξη συμπληρωματικός φόρος 3% επί των ακαθαρίστων εσόδων τους από τα μισθώματα αυτά. (πλειοψ.)
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/5/2019
Καταβολή αναδρομικών αποδοχών...Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει κατά πλειοψηφία, ότι μη νομίμως προσμετρήθηκε, για την επανακατάταξη της φερόμενης ως δικαιούχου σε ανώτερο μισθολογικό κλιμάκιο, το χρονικό διάστημα που απασχολήθηκε με συμβάσεις μίσθωσης έργου στο Κ.Ε.Π. του τέως Δήμου ..., συνολικής διάρκειας τεσσάρων (4) ετών και οκτώ (8) μηνών. Και τούτο διότι η αίτηση της ως άνω υπαλλήλου υποβλήθηκε μετά την έναρξη ισχύος των ν. 4354/2015 και 4369/2016, ήτοι μετά την 1.1.2016, με τις διατάξεις των οποίων, σύμφωνα με όσα ήδη αναπτύχθηκαν στις ανωτέρω νομικές σκέψεις, ρυθμίζεται ειδικώς το καθεστώς αναγνώρισης παρασχεθείσας από υπαλλήλους προϋπηρεσίας σε φορείς του άρθρου 7 παρ. 1 του ν. 4354/2015, το δε άρθρο 24 του ν. 4305/2014 θεωρείται ήδη καταργηθέν. Ως εκ τούτου, δεν είναι δυνατή η προσμέτρηση για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων του χρόνου προγενέστερης απασχόλησής τους σε Κ.Ε.Π., δυνάμει συμβάσεων μίσθωσης έργου, κατ’ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4305/2014 κατ’ αποδοχή αιτήσεων που υποβλήθηκαν μετά την 1.1.2016. Κατά τη γνώμη όμως του μειοψηφούντος μέλους, μη εχούσης καταργηθεί της διατάξεως του 24 του ν. 4305/2014, ορθώς προσμετρήθηκε το χρονικό διάστημα που απασχολήθηκε η ανωτέρω με φερόμενη ως σύμβαση έργου στο Κ.Ε.Π.
Σ.1166/182/ΠΟΛ.116/1987
Υπαγωγή συμβάσεων μίσθωσης έργου σε ΦΠΑ
ΝΣΚ/182/2002
Υπαγωγή στην εξαίρεση του άρθρου 17 παρ.10 περ.γ’ του Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προϋπόθεση για την υπαγωγή στην εξαίρεση της παρ.10 περ.γ’ του άρθρου 17 του Ν 2839/2000, είναι η ρητή, κατά την οικεία σύμβαση μίσθωσης έργου, πρόβλεψη για την παροχή, στον αντίστοιχο ΟΤΑ, διδακτικού έργου.