×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/37/2018

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4354/2015, 2898/2001, 4313/2014

Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Εφαρμογή μισθολογικών ρυθμίσεων του ν. 4482/2017 στο προσωπικό του Οργανισμού. Ο ΟΑΣΘ αποτελεί ΝΠΙΔ που επιχορηγείται τακτικά από τον κρατικό προϋπολογισμό κατά ποσοστό άνω του 50%, σύμφωνα με παλιότερες αποφάσεις Διαιτητικού Δικαστηρίου (δεν έχουν εκδοθεί ούτε εκκρεμεί η έκδοση τέτοιων αποφάσεων επί της μισθολογικής δαπάνης των ετών 2016 και 2017). Οι μισθολογικές ρυθμίσεις του ν. 4354/2015 ισχύουν για το προσωπικό του ΟΑΣΘ από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, ήτοι από 1.1.2016, διότι με το άρθρο 34 αυτού καταργήθηκαν οι ειδικές ρυθμίσεις του ν. 4313/2014.. Για το προ της 1.1.2016 χρονικό διάστημα ίσχυαν, σχετικά με το προσωπικό του ΟΑΣΘ, οι εξαιρετικές μισθολογικές ρυθμίσεις του ν. 4313/2014, όσο οι εκδοθείσες διαιτητικές αποφάσεις (πλειοψ).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΓΔΦΚΦ Γ 5003268/2015

Κοινοποίηση διατάξεων του άρθρου 31 του ν.4313/17-12-2014 (ΦΕΚ 261 Α’)- «Ρυθμίσεις για Ε.Δ.Χ. οχήματα».(ΑΔΑ:79ΜΡΗ-8Ω4)

Α 577/34/2015

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ Κοινοποίηση διατάξεων του ν. 4313/2014 (Α’ 261) «Ρυθμίσεις θεμάτων
Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις»
αναφορικά με επιβατικές μεταφορές.(ΑΔΑ:Β8Ρ11-0ΦΔ)

25499/2343/2015

Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 19 και 24 του Ν. 4313/2014 «Ρυθμίσεις θεμάτων Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α’ 261). (ΑΔΑ:Ω5Α0465ΦΘΘ-0Δ4)


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/63/2018

Καταβολή χρηματικού βοηθήματος λόγω απόκτησης τέκνου (..) Με δεδομένα αυτά η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι το ως άνω χρηματικό βοήθημα συνιστά συγκεκαλυμμένη προσαύξηση μισθού των εργαζομένων των Δ.Ε.Υ.Α. και η διάταξη που το θεσπίζει έχει καταργηθεί από 1.1.2013, οπότε και οι υπάλληλοι αυτοί υπήχθησαν στο μισθολογικό καθεστώς του ν. 4024/2011 και από 1.1.2016 σε εκείνο του ν. 4354/2015. Αμφότεροι οι εν λόγω μισθολογικοί νόμοι προβλέπουν κατά τρόπο εξαντλητικό τις μισθολογικές παροχές που καταβάλλονται στους υπαλλήλους αυτών των επιχειρήσεων, στις οποίες δεν περιλαμβάνεται το εν λόγω χρηματικό βοήθημα.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/176/2018

Καταβολή χρηματικού βοηθήματος λόγω απόκτησης τέκνου : Με δεδομένα αυτά η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι   το ως άνω χρηματικό βοήθημα συνιστά συγκεκαλυμμένη προσαύξηση μισθού των εργαζομένων των Δ.Ε.Υ.Α. και η διάταξη που το θεσπίζει έχει καταργηθεί από 1.1.2013, οπότε και οι υπάλληλοι αυτοί υπήχθησαν στο μισθολογικό καθεστώς του ν. 4024/2011 και από 1.1.2016 σε εκείνο του ν. 4354/2015. Αμφότεροι οι εν λόγω μισθολογικοί νόμοι προβλέπουν κατά τρόπο εξαντλητικό τις μισθολογικές παροχές που καταβάλλονται στους υπαλλήλους αυτών των επιχειρήσεων, στις οποίες δεν περιλαμβάνεται το εν λόγω χρηματικό βοήθημα.


ΙΚΑ/Μ07/19/2016

ΘΕΜΑ: «Μισθολογικές ρυθμίσεις των υπαλλήλων του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), καθώς και των Δ.Ε.Κ.Ο. του κεφ. Α’ του ν.3429/2005 (Α’314) και άλλες μισθολογικές διατάξεις» ΙΚΑ/ΕΓΚ/3/2016


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/38/2019

Καταβολή χρηματικού βοηθήματος:..Με δεδομένα αυτά η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι το ως άνω χρηματικό βοήθημα συνιστά συγκεκαλυμμένη προσαύξηση μισθού των εργαζομένων των Δ.Ε.Υ.Α. και η διάταξη που το θεσπίζει έχει καταργηθεί από 1.1.2013, οπότε και οι υπάλληλοι αυτοί υπήχθησαν στο μισθολογικό καθεστώς του ν. 4024/2011 και στη συνέχεια από 1.1.2016 σε εκείνο του ν. 4354/2015. Αμφότεροι οι εν λόγω μισθολογικοί νόμοι προβλέπουν κατά τρόπο εξαντλητικό τις μισθολογικές παροχές που καταβάλλονται στους υπαλλήλους αυτών των επιχειρήσεων, στις οποίες δεν περιλαμβάνεται το εν λόγω χρηματικό βοήθημα. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


2/1015/ΔΕΠ/2016

Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 4354/2015 (176 /Α΄) «Μισθολογικές ρυθμίσεις των υπαλλήλων του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), καθώς και των Δ.Ε.Κ.Ο. του κεφ. Α΄ του ν. 3429/2005 (Α΄ 314) και άλλες μισθολογικές διατάξεις.(ΑΔΑ:ΨΑΕΦΗ-ΠΟ7) (ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜ.2/31029/ΔΕΠ)


ΝΣΚ/243/2012

Μισθολογικό καθεστώς του προσωπικού της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Διοικητικό Συμβούλιο και το υπό οιανδήποτε σχέση εργασίας προσωπικό της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. υπάγεται στις μισθολογικές ρυθμίσεις των άρθρων 31 και 32 του Ν. 4024/2011, κατά τις επιμέρους διακρίσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του πρώτου εξ αυτών. (ομοφ.)


ΝΣΚ/274/2017

Έννομες συνέπειες μισθολογικών ρυθμίσεων που περιλαμβάνονται σε Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, υπογραφείσα μεταξύ της διοίκησης κρατικού νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου και του σωματείου εργαζομένων αυτού, εφόσον οι ρυθμίσεις αυτές αποκλίνουν από τις διατάξεις του ν. 4354/2015.Δεν ισχύουν και δεν παράγουν συνέπειες, οι ρυθμίσεις Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (όπως η αναφερόμενη στο ερώτημα), που αφορούν προσωπικό φορέων του δημοσίου τομέα και προβλέπουν αποκλίσεις από τις θεσπισθείσες στο άρθρο 7 του ν. 4354/2015 ρυθμίσεις μισθολογικού περιεχομένου και όρων αμοιβής του προσωπικού των φορέων του δημοσίου, των ΟΤΑ, των ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ που επιχορηγούνται από δημόσιους πόρους (ομόφ.).