ΝΣΚ/385/2003
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ινστιτούτο Μεταναστευτικής Πολιτικής (Ι.ΜΕ.ΠΟ.). Διαδικασία πρόσληψης του προσωπικού του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Για την πρόσληψη του προσωπικού του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής (Ι.ΜΕ.ΠΟ.) δεν είναι αναγκαίο να τηρηθεί η διαδικασία του Ν 2190/1994 (πρόσληψη δια του ΑΣΕΠ). (πλειοψ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/43/2002
ΟΤΕ. Πρόσληψη προσωπικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο ΟΤΕ δεν υπάγεται στις διατάξεις του Ν 2190/1994 σχετικά με την πρόσληψη του προσωπικού του.
33404/Η/2012
Μεταφορά προσωπικού και σύσταση προσωποπαγών θέσεων στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
ΝΣΚ/295/2015
Υπαγωγή ή όχι του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) στις ρυθμίσεις των διατάξεων των άρθρων 2 παρ.2 του α.ν. 173/1967 και 1 παρ.1 του ν.δ/τος 618/1970.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής των ρυθμίσεων των άρθρων 2 παρ.2 του α.ν. 173/1967 και 1 παρ.1 του ν.δ/τος 618/1970, με τις οποίες θεσπίζεται ανώτατο όριο στην προβλεπόμενη από το ν. 2112/1920 αποζημίωση, προκειμένου για τον καθορισμό αποζημίωσης προσωπικού με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου, το οποίο αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΝΣΚ/192/2005
Νομιμότητα ανακλητικής απόφασης του ΥΠΕΠΘ, που αφορά το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Συμμόρφωση της Διοίκησης προς απόφαση του Δ.Ε.Α., ως προς την πρόσληψη μονίμου Παρέδρου στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η υπ’ αριθμ. 5683/19-7-2004 ανακλητική απόφαση της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία έγινε αναπομπή στο αρμόδιο συλλογικό όργανο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου προς συμμόρφωση με την υπ’ αριθμ. 2916/2002 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν στερείται νομίμου ερείσματος. β) Το δεύτερο ερώτημα στερείται αντικειμένου, δοθέντος ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο συμμορφώθηκε και προς την υπ’ αριθμ. 3459/2003 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, συγκρίνοντας τους δύο υποψηφίους Παρέδρους.
ΝΣΚ/64/2002
Διορισμοί στις Νομαρχίες και τα Επαρχεία με τη διαδικασία που προβλέπεται για την πρόσληψη με προκήρυξη του ΑΣΕΠ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετά τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 19 του Ν 2539/1997, με την οποία καταργήθηκαν οι επαρχίες ως μονάδες της διοικητικής διαίρεσης της χώρας από 1ης Ιανουαρίου 1999 εξακολουθεί να ισχύει η διάταξη της παρ.7 του άρθρου 16 του Ν 2190/1994, σύμφωνα με την οποία, σε όποια Νομαρχία υπάρχει Επαρχείο, για την εφαρμογή των άρθρων 15-19 του παρόντος (Ν 2190/94) στην περιοχή του, ως Νομαρχία νοείται το Επαρχείο και συνεπώς για την επιλογή των διοριστέων για τις υπηρεσίες Επαρχείου απαιτείται η προκήρυξη της πλήρωσης συγκεκριμένων θέσεων του Επαρχείου. Εάν η προκήρυξη του ΑΣΕΠ γίνει για την πλήρωση θέσεων του ΝΔ Πειραιά οι επιλεγέντες δεν μπορούν να καλύψουν θέσεις του Επαρχείου Κυθήρων. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/193/2009
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.) – Πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις μισθώσεως έργου, χωρίς την διαδικασία πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Με την συνδρομή των ισχυουσών κάθε φορά διατάξεων, όπως ρητά ορίζεται στην διάταξη του άρθρου 9 παρ.1 του Π.Δ/τος 142/2002 και του άρθρου 13 της υπ αριθμ. 32231/18-12-2008 Απόφασης Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, είναι δυνατή η απασχόληση προσωπικού στο παραπάνω Ν.Π.Ι.Δ. με συμβάσεις μισθώσεως έργου, η διαδικασία, όμως της προσκλήσεως εκδηλώσεως ενδιαφέροντος, ρυθμίζεται στην παραπάνω Υπουργική Απόφαση (Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Ι.Δ.ΕΚ.Ε.).
1293/2019
Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος υπογραφής «Με εντολή Υπουργού» στον Γενικό (Διοικητικό) Γραμματέα του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής, στον Τομεακό Γραμματέα Μεταναστευτικής Πολιτικής και σε άλλα όργανα διοίκησης του Υπουργείου.
42336/2017
Μεταφορά και αναδιάρθρωση οργανικών μονάδων οικονομικού ενδιαφέροντος του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής, και κατανομή αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν.4270/2014 στις οργανικές μονάδες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών Μεταναστευτικής Πολιτικής.
ΝΣΚ/83/2009
Νομιμότητα παραστατικών κρατικής αναπτυξιακής βοήθειας σε θύματα εμπορίας ανθρώπων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Είναι νόμιμα έξι (6) τιμολόγια χρηματοδοτήσεως εκδοθέντα από το Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης Μολδαβίας, στο πλαίσιο υλοποιήσεως προγράμματος κρατικής αναπτυξιακής βοήθειας σε θύματα εμπορίας ανθρώπων στη Μολδαβία, στο οποίο συμμετέχει το Υπουργείο Εσωτερικών, μέσω του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής, τα οποία (τιμολόγια) αντί των στοιχείων ονοματεπωνύμου των χρηματοδοτηθέντων θυμάτων φέρουν αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς.
ΝΣΚ/420/2010
Υπαγωγή ή μη στο δημόσιο τομέα του ΝΠΙΔ «Διεθνές Κέντρο Μελετών Ευξείνου Πόντου» για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 32 παρ.18 του Ν 2190/1994.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το ΝΠΙΔ με τίτλο «Διεθνές Κέντρο Μελετών Ευξείνου Πόντου» δεν υπάγεται στο δημόσιο τομέα του Ν 1256/1982 για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 32 παρ.18 του Ν 2190/1994, η οποία δεν διαφοροποιείται ως προς την έννοια του δημόσιου τομέα από τη διάταξη του άρθρου 1 του Ν 3812/2009, περαιτέρω όμως το εν λόγω ΝΠΙΔ εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του Ν 3812/2009, για την υπαγωγή στη διαδικασία του ΑΣΕΠ της πρόσληψης του προσωπικού του. (πλειοψ.)