×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/395/2007

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δυνατότητα ένταξης των Αξιωματικών Λ.Σ. της κατηγορίας του άρθρου 7 παρ.2 περ.ε (ι) Ν 2935/2001, για τη χορήγηση μισθολογικής προαγωγής, στις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.1 Ν 2838/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι Αξιωματικοί Λ.Σ. της κατηγορίας του άρθρου 7 παρ.2 περ.ε (ι) Ν 2935/2001, χαρακτηριζόμενοι ως Αξιωματικοί Ειδικών Υπηρεσιών και προαχθέντες (Ε.Ο.Θ.) στον βαθμό του Σημαιοφόρου ως κάτοχοι διπλώματος Πλοιάρχου, Μηχανικού ή Ραδιοτηλεγραφητού Ε.Ν., δύνανται να ενταχθούν στις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.1 Ν 2838/2000.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/335/2004

Ένταξη των Αξιωματικών του Λ.Σ. της κατηγορίας του άρθρου 7 παρ.2 περ.ε (ι) του Ν 2935/2001 στις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 6 στον Ν 2838/2000, για τη χορήγηση της μισθολογικής τους προαγωγής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι Αξιωματικοί Λ.Σ. της κατηγορίας του άρθρου 7 παρ.2 περ.ε (ι) του Ν 2935/2001, οι οποίοι, προ της ισχύος της διατάξεως αυτής, χαρακτηρίζονταν ως Αξιωματικοί Λ.Σ. Ειδικών Υπηρεσιών (εκτός οργανικών θέσεων), προαχθέντες στο βαθμό του Σημαιοφόρου ως πτυχιούχοι Α.Ε.Ι., δύναται να ενταχθούν στις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 6 του Ν 2838/2000 για τη χορήγηση της μισθολογικής τους προαγωγής.


ΝΣΚ/457/2007

Ένταξη ή μη των Αξιωματικών Λ.Σ. της κατηγορίας του άρθρου 7 παρ.2 περ.ε (ι) του Ν 2935/2001 στις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.1 του Ν 2838/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι Αξιωματικοί Λ.Σ. κατηγορίας του άρθρου 7 παρ.2 περ.ε (ι) του Ν 2935/2001, που δεν είναι κάτοχοι πτυχίου Α.Ε.Ι. κ.λπ. και χαρακτηρίζονται ως Αξιωματικοί Ειδικών Υπηρεσιών, μπορεί να ενταχθούν, για τη χορήγηση μισθολογικής προαγωγής, στις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.1 του Ν 2838/2000.


ΝΣΚ/68/2007

Υπαγωγή ή μη των Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, που προέρχονται από τη ΣΔΥΛΣ και είναι κάτοχοι πτυχίου ΑΕΙ, στη ρύθμιση του άρθρου 13 παρ.2γ του Ν 2935/2001.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Η ρύθμιση του άρθρου 13 του Ν 2935/2001 δεν εφαρμόζεται στους προερχόμενους από τη ΣΔΥΛΣ Αξιωματικούς Λ.Σ. (κατόχους πτυχίου ΑΕΙ), με εξαίρεση αυτούς οι οποίοι κατά το χρονικό διάστημα από 22-8-1995 έως 19-7-2001 είχαν αναλάβει τις θεσπισθείσες με αυτήν υποχρεώσεις και τις είχαν εκπληρώσει.


ΝΣΚ/203/2004

Αξιωματικοί των ΕΔ αποστρατευόμενοι αυτεπαγγέλτως. Μισθολογική προαγωγή. Αναλογική εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 6 παρ.2 του Ν 2838/2000.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η, κατ’ επέκταση ή αναλογική εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 6 παρ.2 του Ν 2838/2000, με την οποία προβλέπεται η χορήγηση για τους αξιωματικούς από τον βαθμό του Αντισυνταγματάρχη και άνω και αντιστοίχους, που αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα, μισθολογικής προαγωγής στον αμέσως επόμενο βαθμό από εκείνον με τον οποίο μισθοδοτούνται με πλήρη βασικό μισθό, ένα μήνα πριν από την αποστρατεία τους, και σε άλλη κατηγορία αξιωματικών (πχ. διατηρητέους στον αυτό βαθμό), οι οποίοι παραμένουν και συνεχίζουν την σταδιοδρομία τους στο στράτευμα (ομόφωνα). Εκδόθηκε η υπ' αριθμ. 537/2004 Γνωμ. Ολομέλειας ΝΣΚ.


ΝΣΚ/42/2004

Αποστρατεία Αξιωματικών Ιατρών Λιμενικού Σώματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι Αξιωματικοί Ιατροί Λ.Σ. με βαθμό Αρχιπλοιάρχου προάγονται στο βαθμό του Υποναυάρχου στην ειδική περίπτωση αποστρατείας του άρθρου 48 παρ.3 περ.β’ και στην περίπτωση του άρθρου 45 του Κώδικα Προσωπικού Λ.Σ. (Ν 3079/2002).


ΝΣΚ/261/2007

Καταβολή ή μη συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματος από το ΜΤΝ/ΕΛ-ΤΑΝ σε μέτοχο, ο οποίος μετά την έξοδό του προήχθη μισθολογικά αναδρομικώς σε βαθμό ανώτερο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Επί μισθολογικής προαγωγής χορηγηθείσης, με βάση τις διατάξεις των άρθρων 5 και 6 του Ν 2838/2000 και 37 του Ν 3016/2002, μετά την έξοδο μετόχου του ΜΤΝ/ΕΛ-ΤΑΝ εκ των τάξεων του στρατεύματος και τη λήψη του εφάπαξ βοηθήματος, δεν συντρέχει περίπτωση επανυπολογισμού και καταβολής συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματος στον εξελθόντα μέτοχο με βάση το μισθό του βαθμού, στον οποίο προήχθη αναδρομικώς σε ημεροχρονολογία αναγομένη πριν από αυτήν της εξόδου του, διότι τούτο αποκλείεται ρητώς από τις διατάξεις των άρθρων 5 περ.ε’ εδ.α’, 6 παρ.8 εδ.α’ του Ν 2838/2000 και 8 παρ.4 του Ν 3408/2005.


ΝΣΚ/183/2010

Λιμενικό Σώμα – Αξιωματικοί – Προαγωγές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αξιωματικοί Λ.Σ. του άρθρου 22 παρ.1-2 του Κώδικα Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (Κ.Π.Λ.Σ.), που κυρώθηκε με το Ν 3079/2002. Περιπτώσεις και προϋποθέσεις προαγωγής τους ανεξαρτήτως της υπάρξεως κενών οργανικών θέσεων. Έννοια της κατά το άρθρο 22 παρ.4 του Κ.Π.Λ.Σ. υπαιτιότητας των κρινομένων για προαγωγή.


ΝΣΚ/178/2005

Εφαρμογή της υπ’ αριθμ. Φ.951.1/101/316433/31-5-2002 Κ.Υ.Α. στους αξιωματικούς πολεμικής διαθεσιμότητας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Πολεμική διαθεσιμότης είναι μία ειδική κατηγορία, στην οποία μετατάσσονται οι αξιωματικοί των Ε.Δ. από την οποία ουδέποτε εξέρχονται ακόμα και όταν συμπληρώσουν το για τους άλλους αξιωματικούς όριο ηλικίας αποχωρήσεως από την ενεργό υπηρεσία. Σ’ αυτούς απονέμεται ειδικό μέρισμα από την ημερομηνία κατατάξεώς τους στην ειδική αυτή κατηγορία βάσει του άρθρου 22 παρ.2 του Ν 875/1979. Το μέρισμα αυτό διαφέρει από εκείνο που απονέμεται στους εξελθόντες από την ενεργό υπηρεσία. Η ανωτέρω Υπουργική απόφαση δεν αναφέρεται στους αξιωματικούς πολεμικής διαθεσιμότητας οπότε δεν μπορούν να λάβουν μέρισμα βάσει των μισθολογικών προαγωγών, όπως οι λοιποί αξιωματικοί του Ν 2838/2000.


ΕλΣυν.Ολομ/48/2016

Συντάξεις στρατιωτικών:Με τα δεδομένα αυτά, με την προσβαλλόμενη απόφαση του Τμήματος, έγινε δεκτό ότι η περίπτωση του αναιρεσιβλήτου, ως Αξιωματικού εξ Υπαξιωματικών, απόφοιτου της ΣΕΜΑ και προαχθέντος στο βαθμό του Σημαιοφόρου Ειδικών Υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος, υπάγεται πράγματι στις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του ν. 2838/2000 και, κατά παραδοχή της από 7.12.2009 έφεσής του, ακυρώθηκε η εκκληθείσα 193623/2008/13.5.2009 πράξη και η υπόθεση αναπέμφθηκε στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, προκειμένου να κρίνει επί της ουσίας την αίτησή του για την κατ’ αναπροσαρμογή αύξηση της σύνταξής του..(..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω και μη υπάρχοντος άλλου λόγου αναίρεσης, η ένδικη αίτηση πρέπει να απορριφθεί στο σύνολό της ως αβάσιμη.


ΕλΣυν.Τμ.3/375/2013

Αστική ευθύνη Δημοσίου:Με τα δεδομένα αυτά ο ενάγων, ο οποίος εξήλθε από την υπηρεσία με το βαθμό του Συνταγματάρχη πριν από την 1.7.2000 (συγκεκριμένα το έτος 1986), πληρούσε τις προϋποθέσεις για να υπαχθεί στις ρυθμίσεις του άρθρου 6 παρ. 1 περ. στ΄ και 2 του ν. 2838/2000 και συνακόλουθα, η σύνταξή του έπρεπε να είχε αναπροσαρμοσθεί από 1.7.2000 με βάση το βασικό μισθό βαθμού Υποστρατήγου, αφού αφενός μεν είχε συμπληρώσει την προβλεπόμενη από τη διάταξη του άρθρου 6 παρ. 1 περ. στ΄ του ν. 2838/2000 πραγματική υπηρεσία των τριάντα ενός (31) ετών προκειμένου να λάβει τη μισθολογική προαγωγή της διαφοράς των 2/3 μεταξύ του βασικού μισθού Υποστρατήγου και του (πλήρους) βασικού μισθού του βαθμού του Ταξιάρχου..αφετέρου δε, ως ευδοκίμως τερματίσας τη σταδιοδρομία του, δικαιούται κατ’ εφαρμογή  της παρ. 2 του ίδιου ως άνω άρθρου, την πρόσθετη μισθολογική προαγωγή του επόμενου του Ταξιάρχου βαθμού, δηλαδή αυτήν του βαθμού  του Υποστρατήγου.Κατά συνέπεια, η παράλειψη του Γ.Λ.Κ. να εφαρμόσει τις επίμαχες διατάξεις των ν. 2838/2000 και 3016/2002 από την έναρξη ισχύος τους, είναι παράνομη κατά την έννοια του άρθρου 105 Εισ.Ν.Α.Κ. και προκάλεσε στον ενάγοντα αποθετική ζημία από τη στέρηση της αυξημένης σύνταξής του