×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/420/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων ΥΠΕΠΘ στη Ν.Α.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αρμοδιότητες των παρ.1,2,3 του κεφ.Β του άρθρου 2 του ν.2647/1998, όπως αυτές συμπληρώθηκαν με την παρ.9 του άρθρου 14 του ν.2817/2000, παραμένουν στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και μετά τη δημοσίευση του ν.2817/2000.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/493/2000

Εκπαίδευση. Νομιμότητα μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις (Ν.Α.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι νόμιμη η μεταβίβαση στις Ν.Α. των αρμοδιοτήτων της στέγασης των περιφερειακών υπηρεσιών του ΥΠΕΠΘ και της αντιμετώπισης των λειτουργικών δαπανών τους και της μεταφοράς των μαθητών, καθόσον αυτές περιλαμβάνονται στην εξουσιοδοτική διάταξη της παρ.29 (γ) του άρθρου 14 του Ν.2817/2000, ως παρεπόμενες σε σχέση με τη λειτουργία της εκπαίδευσης αρμοδιότητες τοπικού ενδιαφέροντος.


ΝΣΚ/448/2008

Αποσπάσεις υπαλλήλων από Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση σε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και από Υπουργείο σε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και αντιστρόφως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατ εφαρμογή του άρθρου 68 παρ.1 και 3 του Ν 3528/2007 είναι επιτρεπτές οι αποσπάσεις υπαλλήλων από Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση σε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και από Υπουργείο σε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και αντιστρόφως. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/448/2009

Κατ εφαρμογή του άρθρου 68 παρ.1 και 3 του Ν 3528/2007 είναι επιτρεπτές οι αποσπάσεις υπαλλήλων από Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση σε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και από Υπουργείο σε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και αντιστρόφως. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/246/2008

Αρμόδια Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση για την χορήγηση άδειας εμφιάλωσης υγραερίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αρμόδια Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση για την χορήγηση άδειας εμφιάλωσης είναι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση του τόπου των εγκαταστάσεων του εμφιαλωτηρίου και όχι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση της έδρας του νομικού προσώπου που κατέχει άδεια εμπορίας υγραερίων (κατηγορίας Γ).


ΝΣΚ/2/2009

Επιτρεπτό ή μη πραγματοποιήσεως μεταπτυχιακών σπουδών στο εξωτερικό κατ’ άρθρο 1 παρ.13 του Ν 2817/2000. Εφαρμογή ή μη του άρθρου 1 παρ.13 του Ν 2817/2000 για την αναγνώριση ισοτιμίας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το άρθρο 1 παρ.13 του Ν 2817/2000 είναι άσχετο προς τα θέματα του ερωτήματος. Το άρθρο 14 παρ.13 του Ν 2817/2000 δεν απαγορεύει την πραγματοποίηση των κατ’ αυτό μεταπτυχιακών σπουδών στο εξωτερικό. Η διάταξη αυτή λαμβάνεται υπ’ όψιν για την αναγνώριση ισοτιμίας αλλοδαπών μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών για όλες τις πράξεις αναγνωρίσεως που εκδίδονται υπό το καθεστώς ισχύος της και εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις της στις συγκεκριμένες περιπτώσεις.


ΝΣΚ/316/2008

Γενικοί Γραμματείς Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων. Πειθαρχική δικαιοδοσία επί των υπαλλήλων. Δυνατότητα τήρησης ιδιαίτερου βιβλίου πρωτοκόλλου και έκδοσης εγγράφων για το σύνολο των αρμοδιοτήτων, που ασκούνται από τις Ν.Α.α) Ο Γενικός Γραμματέας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στερείται πειθαρχικής δικαιοδοσίας επί των υπαλλήλων της. βι) Η δυνατότητα τήρησης ιδιαίτερου βιβλίου πρωτοκόλλου, από το Γενικό Γραμματέα Ν.Α. είναι συναρτημένη με την ύπαρξη πρόβλεψης στον Οργανισμό της οικείας Ν.Α., ως προς τη λειτουργία αντίστοιχου αυτοτελούς Γραφείου και τήρησης, εντεύθεν, ιδιαίτερου βιβλίου πρωτοκόλλου, και βιι) Ο Γενικός Γραμματέας Ν.Α. δεν εκδίδει, δια της αποκλειστικής υπογραφής υπ' αυτού, έγγραφα, που αφορούν τις ασκούμενες, από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση αρμοδιότητες, αλλά προσυπογράφει, μόνον, τα έγγραφα, τα οποία φέρουν υπογραφή Νομάρχη ή Αντινομαρχών.

ΝΣΚ/295/2009

Νομιμότητα σύναψης προγραμματικής σύμβασης του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας Κρήτης με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λασιθίου Κρήτης, ως φορέα του Δημοσίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Κέντρο Τεχνολογικής Τεχνολογικής Έρευνας (Κ.Τ.Ε.) Κρήτης είναι φορέας του δημοσίου τομέα και, συνεπώς δύναται να συμμετέχει σε προγραμματική σύμβαση με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λασιθίου.


ΝΣΚ/415/2004

Τροποποίηση πράξεως διορισμού ιδιωτικού εκπαιδευτικού - Προϋπηρεσία κατ’ άρθρο 8 παρ.17 Ν 2817/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η πράξη διορισμού ιδιωτικού εκπαιδευτικού, δεν μπορεί μετά την έκδοσή της να τροποποιηθεί ως προς το χρόνο διάρκειας της συμβάσεως ει μη μόνο κατόπιν σχετικής προτάσεως του ιδιοκτήτη του σχολείου. Η διάταξη του άρθρου 8 παρ.17 του Ν 2817/2000 δεν εφαρμόζεται στους υπηρετούντες στην ιδιωτική εκπαίδευση εκπαιδευτικούς.


ΝΣΚ/137/2001

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Επιτροπή άρθρου 7 Ν 2839/2000. Συμμετοχή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν τίθεται, κατ αρχήν, ζήτημα νομιμότητος συμμετοχής, στην Επιτροπή του άρθρου 7 του Ν 2839/2000, του Δ/ντή Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας Ανατολικής Αττικής, όταν πρόκειται για συζήτηση αιτιολογημένων παραπομπών, στην ίδια Επιτροπή, από το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας, που έχουν υπογραφεί από τον προειρημένο Διευθυντή. Προς πληρέστερη, όμως, διασφάλιση της γενικής αρχής της αμεροληψίας της δράσεως των συλλογικών οργάνων, κατά την αντίστοιχη συνεδρίαση, θα πρέπει να θεωρηθεί, ότι συντρέχει κώλυμα συμμετοχής και να αντικατασταθεί από το οικείο αναπληρωματικό μέλος.


ΝΣΚ/313/2005

Πειθαρχικά Συμβούλια εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Στην Ενιαία Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αθηνών-Πειραιώς, τα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Πειθαρχικά Συμβούλια του άρθρου 14 του ΠΔ 208/2002 συγκροτούνται στην έδρα της ανωτέρω Ενιαίας Ν.Α., ήτοι στην Αθήνα. 2) Ειδικότερα στη Νομαρχία Αθηνών, δεν μπορούν να συγκροτηθούν περισσότερα του ενός Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Πειθαρχικά Συμβούλια, ώστε να αντιστοιχούν στις τέσσερις (4) διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών οι οποίες αντιστοιχούν σε τέσσερις (4) Τομείς (Κεντρικό, Ανατολικό, Δυτικό και Νότιο). (πλειοψ.)