×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/435/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Προμήθειες Κρατικές. Επαναξιολόγηση Γνωμάτευσης Επιτροπών Προμηθειών και Τεχνικής Αξιολόγησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η κρίση της Διεύθυνσης Προμηθειών και Κτιριακών Εγκαταστάσεων, ότι διαπιστωθέν στη Γνωμάτευση Επιτροπής Τεχνικής Αξιολόγησης τεχνικό γεγονός καθιστά την προσφορά αντίθετη με ουσιώδη όρο της Διακήρυξης, δεν συνιστά επαναξιολόγηση της γνώμης της Επιτροπής Τεχνικής Αξιολόγησης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/26/2019

ΕΦΚΑ – Χορήγηση εξωϊδρυματικού επιδόματος – Αρνητική γνωμάτευση της Δευτεροβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής (ΔΥΕ) – Διακοπή χορήγησης.Πρέπει να εκδοθεί απόφαση διακοπής της χορήγησης εξωϊδρυματικού επιδόματος, από το χρόνο έκδοσης της αρνητικής γνωμάτευσης της Δευτεροβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής (ΔΥΕ) και εφεξής, και να αναζητηθούν τα τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά (ομόφ.).


ΕΑΔΗΣΥ/1664/2022

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή της, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση: (α) Του υπ’ αριθμό …/…/04.07.2022 πρακτικού αξιολόγησης, υποφακέλλων «Δικαιολογητικά συμμετοχής - τεχνική προσφορά» του διαγωνισμού ΥΠ ́ ΑΡΙΘΜ. … (ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ….), της Επιτροπής Τεχνικής Αξιολόγησης των Προσφορών, (β) Της υπ’ αριθμό 150/16.09.2022 απόφασης της Διεύθυνσης Υλικών, Προμηθειών & Μεταφορών και (γ) Του υπ΄ αριθμό …/20.09.2022 πορίσματος της Επιτροπής Τεχνικής Αξιολόγησης των Προσφορών και κάθε προγενέστερης, μεταγενέστερης ή συναφούς πράξης ή παράλειψης.


ΝΣΚ/240/2000

Ένοπλες Δυνάμεις. Εφαρμογή ακυρωτικής απόφασης του ΣτΕ. Δυνατότητα αναθεώρησης γνωμάτευσης Επιτροπής Απαλλαγών της 1ης Στρατιάς.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος ΝΣΚ. Η Διοίκηση υποχρεούται να συμμορφωθεί προς την υπ αριθμ. 2682/96 απόφαση του ΣτΕ. Στα πλαίσια της συμμορφώσεως αυτής οφείλει να εκδόσει νέα πράξη μετά από γνωμάτευση της Επιτροπής Απαλλαγών της 1ης Στρατιάς περί της σωματικής καταλληλότητας και ψυχικής υγείας πρώην μαθητή της ΣΜΥ κατά τον Ιανουάριο του 1992. Και α) εάν μεν η αρμόδια υγειονομική επιτροπή κρίνει αυτόν ακατάλληλο για περαιτέρω φοίτηση, η νέα πράξη θα αφορά την διαγραφή του από την ΣΜΥ, β) εάν δε κρίνει αυτόν ικανό για περαιτέρω φοίτηση, η νέα πράξη θα αφορά την επανεγγραφή του στην ΣΜΥ στο έτος σπουδών που είχε διακοπεί η φοίτηση. Η από 13-8-1998 γνωμάτευση της Επιτροπής Απαλλαγών της 1ης Στρατιάς είναι μη αναθεωρήσιμη, και ως στηριζόμενη σε νέα πραγματικά δεδομένα που διαμορφώθηκαν μετά την πάροδο τόσο μακρού χρόνου δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έγινε σε συμμόρφωση προς την υπ αριθμ.2682/96 απόφαση του ΣτΕ.


ΑΕΠΠ/645/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά: 1) την αποδοχή της προσφυγής της, 2) την επαναξιολόγηση της τεχνικής προσφοράς της αντιμέτωπης εταιρείας για την ομάδα 1 του διαγωνισμού, καθώς θεωρεί ότι δεν πληροί τους όρους της διακήρυξης, 3) την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης (αριθ. 305/10.07.2018) και του πρακτικού αξιολόγησης προσφορών (πρωτ. 24383/05.07.2018). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Συντήρηση και Επισκευή Οχημάτων του Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης» για τις περιόδους 2018-2020, με προϋπολογισμό 806.451,61 € (χωρίς ΦΠΑ) και περιλαμβάνει υπηρεσίες για απορριμματοφόρα, φορτηγά, βυτιοφόρα, πυροσβεστικά οχήματα, νταλικές κ.ά.


Φ 28/35277/2021

Συγκρότηση και ορισμός μελών Τριμελούς Επιτροπής Αξιολόγησης/Διενέργειας διαγωνισμών προμηθειών και παροχής υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη».


ΑΕΠΠ/292/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Διεύθυνσης Υλικού και Προμηθειών της ...Α.Ε., με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό της επιτροπής τεχνικής αξιολόγησης που απέρριψε την προσφορά του και έκρινε ως τεχνικά αποδεκτή την προσφορά του οικονομικού φορέα με διακριτικό τίτλο «...». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια ελαστικών επισώτρων χωματουργικών μηχανημάτων EUCLID HITACHI» με προϋπολογισμό ύψους 1.400.000,00 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 24%. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η απόφαση είναι παράνομη λόγω πλημμελειών στη διαδικασία αξιολόγησης, συμπεριλαμβανομένης της μη συμμόρφωσης με τις προϋποθέσεις της διακήρυξης και της έλλειψης επαρκούς αιτιολόγησης για την απόρριψη της προσφοράς του.


13469/2022

Σύσταση επιτροπών διενέργειας διαγωνισμών και παραλαβής των προμηθειών αγαθών και υπηρεσιών, καθώς και της επιτροπής αξιολόγησης των ενστάσεων και των προσφυγών του Υπουργείου Εσωτερικών (τομέας Εσωτερικών), σύμφωνα με τον ν. 4412/2016.


ΑΕΠΠ/288/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της ...Α.Ε./Διεύθυνσης Υλικού και Προμηθειών, με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό της επιτροπής τεχνικής αξιολόγησης που απέρριψε την προσφορά του και έκρινε ως τεχνικά αποδεκτή την προσφορά του οικονομικού φορέα που παρενέβη στη διαδικασία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ελαστικών επισώτρων χωματουργικών μηχανημάτων EUCLID HITACHI, με προϋπολογισμό 1.400.000 ευρώ (συν ΦΠΑ 24%), που δεν αποτελούσε το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού. Η προσφυγή συνιστάται απαράδεκτη λόγω εκπρόθεσμης άσκησής της, καθώς η προθεσμία είχε παρέλθει κατά την υποβολή της.


ΑΕΠΠ/797/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Συγκλήτου του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, η οποία εγκρίνει το Πρακτικό 5 της Επιτροπής Αξιολόγησης μετά την επαναξιολόγηση των προσφορών. Αιτείται επαναποστολή της αξιολόγησης στην αναθέτουσα αρχή για πλήρη συμμόρφωση με τις προηγούμενες αποφάσεις της ΑΕΠΠ (328/2018, 581-582/2018) και εκ νέου βαθμολόγηση των τριών συμμετεχόντων εταιρειών. Ειδικότερα, ζητά μείωση βαθμολογίας της μίας εταιρείας στο κριτήριο Α1, αύξηση της δικής του βαθμολογίας από 112 σε 114 και διεύρυνση της βαθμολογικής διαφοράς του με άλλη εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη αναδόχου για τη σίτιση φοιτητών του πανεπιστημίου για δύο έτη με δυνατότητα παράτασης, με συνολικό προϋπολογισμό 6.240.000€.


ΕλΣυν/6 Τμ/16/2009

Διαγωνισμός για την ανάθεση δημόσιων υπηρεσιών φύλαξης σε εγκαταστάσεις ν.π.δ.δ. Οι διατάξεις του Κανονισμού Προμηθειών Δημοσίου έχουν ανάλογη εφαρμογή και στους δια-γωνισμούς που διεξάγονται για την ανάθεση παντός είδους δημόσιων υπηρεσιών. Η μετάβαση στο στάδιο της αποσφράγισης των οικονομικών προσφορών γίνεται μετά την πε-ράτωση του σταδίου της τεχνικής αξιολόγησης, μόνο για τις προσφορές που, με απόφαση του αρ-μόδιου για τη διοίκηση του αναθέτοντος φορέα οργάνου, ύστερα από σχετική γνωμοδότηση της επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού, κρίθηκαν τεχνικά αποδεκτές και αξιολογήθηκαν οριστι-κά, χωρίς πλέον η αναθέτουσα αρχή να έχει διακριτική ευχέρεια να επανέλθει στο προηγούμενο στάδιο της τεχνικής αξιολόγησης των υποβληθεισών προσφορών. Επομένως τα γνωμοδοτούντα και αποφασίζοντα όργανα της αναθέτουσας αρχής οφείλουν στο πλαίσιο του διαγωνισμού να εξαντλήσουν τις δυνατότητες που έχουν για επανεξέταση ή ενδεχόμενη ανάκληση των εκδοθει- σών πράξεων του τεχνικού σταδίου και να περατώσουν κάθε ενέργεια σχετική με την τεχνική αξιο-λόγηση πριν από την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών, χωρίς να επιτρέπεται, μετά την αποσφράγιση των προσφορών αυτών, επαναφορά στο προηγούμενο στάδιο της τεχνικής αξιολό-γησης και κατακύρωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού μετά από ανατροπή των ήδη κριθέντων στο στάδιο της τεχνικής αξιολόγησης. Τυχόν αντίθετη άποψη δεν συνάδει με την αυστηρώς τυπική διαδικασία και τον απόλυτα διακριτό χαρακτήρα εκάστου σταδίου, που ρητά καθιερώνουν οι ως άνω διατάξεις και αντίκειται στη θεσπιζόμενη μυστικότητα των οικονομικών προσφορών, την οποία και καθιστά άνευ ουσίας. Οι γενικές αρχές περί ανάκλησης των διοικητικών πράξεων έχουν εφαρμογή μόνο εφόσον δεν αντίκεινται στον αυστηρά διακεκριμένο χαρακτήρα των προαναφερόμενων σταδίων. Εάν δε σε συγκεκριμένη περίπτωση τα αρμόδια όργανα δεν διασφαλίσουν, όπως είναι εκ του νόμου υποχρεωμένα, την ολοκληρωμένη και οριστική εξέταση όλων των ζητημάτων της τεχνικής αξιολόγησης και ανακαλυφθούν μετά την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών πλημμέλειες της τεχνι¬κής αξιολόγησης που πλήττουν τη νομιμότητα της κατακυρωτικής απόφασης υπέρ του προσώπου που με τη μέχρι τότε διαδικασία θα επιλεγόταν ανάδοχος, η μόνη νόμιμη δυνατότητα είναι αυτή της ματαίωσης του διαγωνισμού. Σε περίπτωση δε ακύρωσης της πράξης με την οποία οριστικο-ποιούνται οι τεχνικά αποδεκτές προσφορές ή η βαθμολογία, με την οποία αυτές αξιολογήθηκαν, ύστερα από απόφαση αρμοδίου Δικαστηρίου, η αναθέτουσα αρχή δεσμεύεται καταρχήν από την παραγόμενη δεσμευτικότητα της δικαστικής αποφάσεως και υποχρεούται σε συμμόρφωση, πλην όμως, εάν ήδη έχουν ανοιχθεί οι οικονομικές προσφορές, η υποχρέωση αυτή συμμόρφωσης περιορίζεται στη ματαίωση του διαγωνισμού και την επαναπροκήρυξή του, αποκλειομένης της επαναφοράς της διαδικασίας στο σημείο όπου εμφιλοχώρησε νομική πλημμέλεια και της εκ του σημείου τούτου επανάληψής του.