×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/455/2007

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΟΤΑ. Διαδικασία σύναψης δανείων. Υπαγωγή ή μη στο ρυθμιστικό πεδίο του Π.Δ/τος 60/2007.Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 13 περ.δ’ του Π.Δ/τος 60/2007 (αντίστοιχη η διάταξη του άρθρου 16 της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ) οι πρωτοβάθμιοι και δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης εξαιρούνται της διαγωνιστικής διαδικασίας, που προβλέπεται από το ανωτέρω Π.Δ/γμα, για τη συνομολόγηση δανείων με πιστωτικά ιδρύματα ή χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς. Η εξαίρεση, όμως, αυτή δεν πρέπει να παραβιάζει, κατά το στάδιο επιλογής του οικείου πιστωτικού ιδρύματος, τις αρχές της ίσης μεταχείρισης, της απαγόρευσης των διακρίσεων και της υποχρέωσης διαφάνειας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/20/2008

Σύννομη ή μη η αναγραφή χαρακτηρισμού στο Π.Δ/γμα αποστρατείας Υποναυάρχου (ε.α.) Λ.Σ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι σύννομη η, κατά διασταλτική ερμηνεία των άρθρων 43 παρ.1, 2 και 55 του Ν.Δ/τος 139/1969 και του άρθρου 39 του Ν 3079/2002, αναγραφή από την Διοίκηση στο Π.Δ/γμα αποστρατείας Υποναυάρχου (ε.α.) Λ.Σ. του χαρακτηρισμού «ευδοκίμως τερματίσας την σταδιοδρομία του».


ΝΣΚ/296/2013

Δημόσιες συμβάσεις – Σύμβαση παροχής υπηρεσιών διερμηνείας προς την Ελληνική Προεδρία του Συμβουλίου της Ε.Ε., με ανάδοχο τη Γενική Διεύθυνση Διερμηνείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής («Directorate General for Interpretation»/ “SCIC”) – Δυνατότητα υπαγωγής της σύμβασης στη διαδικασία του άρθρου 15 ή του άρθρου 12 του π.δ/τος 60/2007. Η κατάρτιση δημόσιας σύμβασης παροχής υπηρεσιών διερμηνείας προς την Ελληνική Προεδρία του Συμβουλίου της Ε.Ε., με ανάδοχο τη Γενική Διεύθυνση Διερμηνείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής («Directorate General for Interpretation»/ “SCIC”), δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του π.δ/τος 60/2007, καθώς διέπεται από διαφορετικούς διαδικαστικούς κανόνες και συνάπτεται δυνάμει ειδικής διαδικασίας διεθνούς οργανισμού, κατά τα οριζόμενα στο εδάφιο γ’ του άρθρου 12 αυτού (άρθρο 15 Οδηγίας 2004/18/ΕΚ). (ομοφ.)

ΝΣΚ/253/2008

Στις διαδικασίες δημοσίων διαγωνισμών για σύναψη συμβάσεων προμηθειών δεν έχουν εφαρμογή οι γενικές διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999 και οι προαναφερθείσες κανονιστικές Υπουργικές αποφάσεις περί υποχρεωτικής αυτεπαγγέλτου αναζητήσεως των ανωτέρω δικαιολογητικών εκ μέρους της αναθέτουσας αρχής, αλλά οι ειδικές διατάξεις των άρθρων 6 και 20 του Π.Δ/τος 118/2007 «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου (Κ.Π.Δ.)». καθώς και οι διατάξεις της παρ 3 του άρθρου 43 του Π.Δ/τος 60/2007, περί προσκομίσεως των ανωτέρω δικαιολογητικών εκ μέρους του μειοδότη προς την αναθέτουσα Αρχή.


ΕλΣυν/ΣΤ Κλιμ/20/2010

Προμήθεια υγρών καυσίμων από νοσοκομείο. Διαπραγμάτευση χωρίς δημοσίευση διακήρυξης κατ' εφαρμογή των άρθρων 25 του π.δ/τος 60/2007 και 2 παρ.13 Ι του ν.2286/1995. Νόμιμη η προσφυγή στην ανωτέρω διαδικασία μετά από διαγωνισμό, ο οποίος κηρύχθηκε άγονος διότι δεν υποβλήθηκε καμία προσφορά.


ΝΣΚ/364/2008

Δυνατότητα συμμετοχής προϊσταμένων οργανικών μονάδων στα συλλογικά γνωμοδοτικά όργανα του Π.Δ/τος 118/2007.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Σύμφωνα με το άρθρο 38 του Π.Δ/τος 118/2007 και τις γενικές ρυθμίσεις, περί συλλογικών οργάνων, του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, δεν υφίσταται κώλυμα συμμετοχής του Προϊσταμένου της Γεν. Δ/νσης Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου, καθώς και των Προϊσταμένων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και του Τμήματος Τεχνικού Εξοπλισμού στα συλλογικά όργανα που προβλέπονται από την προμνημονευθείσα διάταξη (άρθρο 38 Π.Δ/τος 118/2007) εκ μόνου λόγου, ότι οι ανωτέρω προϊστάμενοι διατυπώνουν, για τα ίδια θέματα, που γνωμοδοτούν τα προειρημένα συλλογικά όργανα, σχετικές εισηγήσεις προς τον ασκούντα αποφασιστική αρμοδιότητα Υπουργό.


ΕΣ/ΤΜ.6/2089/2011

Λειτουργία εγκαταστάσεων συστήματος διαχείρισης απορριμάτων..ζητείται, παραδεκτώς, η ανάκληση της 57/2011 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Με τα δεδομένα αυτά ορθώς το Κλιμάκιο έκρινε με την προσβαλλόμενη πράξη του ότι οι προαναφερόμενοι όροι των άρθρων 2 και 4 του σχεδίου σύμβασης περί δυνατότητας χρονικής επέκτασης της σύμβασης για δύο επιπλέον έτη, η οποία επιχειρείται να προσδιοριστεί με παραπομπή στα άρθρα 2 και 4 της ΕΣΥ και κατ’ επέκταση στο άρθρο 25 παρ. 4 εδ. α΄ και β΄ του π.δ/τος 60/2007 δεν είναι νόμιμοι. Τούτο, διότι, αφενός μεν με την παραπομπή αυτή γίνεται εξομοίωση του δικαιώματος μονομερούς χρονικής επέκτασης της σύμβασης εκ μέρους της Αναθέτουσας Αρχής (δικαίωμα προαίρεσης), με την παρεχόμενη εκ του νόμου δυνατότητα σύναψης είτε νέων συμπληρωματικών συμβάσεων (βλ. α. 25 παρ. 4 α΄ π.δ/τος 60/2007) είτε συμβάσεων που συνίστανται σε παροχή παρόμοιων υπηρεσιών (βλ. α. 25 παρ. 4 β΄ π.δ/τος 60/2007) και αφετέρου οι ανωτέρω όροι της υποβληθείσας σύμβασης πάσχουν αοριστίας, γιατί δεν εξειδικεύουν τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα ασκηθεί το δικαίωμα χρονικής επέκτασης του συμβατικού αντικειμένου και δεν το προσδιορίζουν ποιοτικά.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η κρινόμενη αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί και να διαταχθεί η κατάπτωση του κατατεθέντος για την άσκησή της παραβόλου.


ΝΣΚ/455/2011

Α.Ε.Ι. – Εργαστήρια – Ορισμός Διευθυντή Εργαστηρίου – Διαδικασία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η ανάδειξη Διευθυντή του Εργαστηρίου Γενετικής, του Τομέα Β΄ «Γενετικής», του Τμήματος Γεωπονικής Βιοτεχνολογίας του Γ.Π.Α., πρέπει να γίνει με ανάθεση στα πρόσωπα της παρ.22 του άρθρου 28 του Ν.2083/1992, με την περιγραφόμενη στη διάταξη αυτή σειρά και με τα κριτήρια και τη διαγραφόμενη διαδικασία του άρθρου 7 του Ν.1268/1982 και του κατ’ εξουσιοδότηση αυτής εκδοθέντος Π.Δ/τος 46/1989, όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή του με το Π.Δ/γμα 265/1990.


Π.Δ.24/2013

Τροποποίηση και συμπλήρωση του π.δ/τος 48/2012 «Τροποποίηση του Π.Δ. 60/2006 «Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου» (A΄ 65) (Α΄ 97) .


ΝΣΚ/402/2007

Ανάκληση ή μη του Π.Δ/τος αποστρατείας του Ασμχου Ν.Κ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το από 19-8-1996 Π.Δ/γμα αποστρατείας του Ασμχου Ν.Κ. είναι μη ανακλητέο, διότι για την πλήρωση της κενής θέσεως που δημιουργήθηκε, έλαβε χώρα σειρά ολόκληρη προαγωγών άλλων αξιωματικών και συνεπώς σε περίπτωση ανακλήσεως του Π.Δ/τος αυτού, για τους λόγους στους οποίους αναφέρεται εκτενώς η υπ’ αριθμ. 5107/15-6-2007 γνωμάτευση της Α.Α.Υ.Ε., θα θιγούν τα αποκτηθέντα δικαιώματα των εν τω μεταξύ προαχθέντων αξιωματικών, με αποτέλεσμα να διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του στρατεύματος με βλάβη και του δημοσίου συμφέροντος, πράγμα το οποίο είναι ανεπίτρεπτο. Επί πλέον η εν λόγω διοικητική πράξη είναι μη ανακλητέα διότι μετά την πιστοποίηση της αποθεραπείας του με την προαναφερόμενη γνωμάτευση, υπέβαλε το σχετικό αίτημά του μετά την παρέλευση του εύλογου χρόνου που αρμόζει στην περίπτωση αυτή. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/274/2012

Αναγνώριση της προϋπηρεσίας υπαλλήλου στις υπηρεσίες της έδρας του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ως συντάξιμη – Επαναφορά ή μη σε ισχύ των ήδη καταργηθεισών διατάξεων της παρ.2 του άρθρου 5 του Ν. 1976/1991, με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 12 του Π.Δ/τος 169/2007.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη του β’ εδαφίου της περίπτωσης ιστ’ της παραγράφου 2 του άρθρου 12 του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων, η οποία προστέθηκε με τη διάταξη της παρ.2 του άρθρου 5 του Ν. 1976/1991, καταργήθηκε από την έναρξη της ισχύος του Ν. 3205/2003 (1-1-2004) και δεν επαναφέρθηκε σε ισχύ με τη διάταξη του β’ εδαφίου της περίπτωσης ιστ’ της παραγράφου 2 του άρθρου 12 του Π.Δ/τος 169/2007. (ομοφ.)