×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/478/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εξομοίωση των Εργοδηγών – μελών Ε.Τ.Ε.Π. κατηγορίας ΔΕ με την κατηγορία Ε.Τ.Ε.Π. ΤΕ χωρίς πτυχίο και διερεύνηση της δυνατότητας ένταξης αυτών σε θέσεις του κλάδου Ε.Ε.ΔΙ.Π. ΙΙ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι Εργοδηγοί – μέλη Ε.Τ.Ε.Π., κατηγορίας ΔΕ, δεν δύνανται να εξομοιωθούν με Εργοδηγούς Ε.Τ.Ε.Π., κατηγορίας ΤΕ, λόγω μη εφαρμογής και σε αυτούς των διατάξεων του άρθρου 2 της από 20/12/2004 Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και του άρθρου 16 παρ.8 του Ν 3345/05 και ως εκ τούτου δεν δύνανται να ενταχθούν σε θέσεις του κλάδου Ε.Ε.ΔΙ.Π. ΙΙ. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/267/2007

Διερεύνηση του εμπροθέσμου ή μη των υποβαλλόμενων σήμερα αιτήσεων των μελών Ε.Τ.Ε.Π. για ένταξή τους σε θέσεις Ε.Ε.ΔΙ.Π. κλάδου ΙΙ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η υποβολή αιτήσεων ένταξης μελών Ε.Τ.Ε.Π. με ειδικά προσόντα σε αντίστοιχες θέσεις Ε.Ε.ΔΙ.Π. κλάδου ΙΙ, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 2817/2000 άρθρο 13 παρ. 4 εδ. γ΄, δεν μπορεί να θεωρηθεί σήμερα εμπρόθεσμη, δεδομένου ότι έχει παρέλθει η προβλεφθείσα τρίμηνη προθεσμία υποβολής των πιο πάνω αιτήσεων, τόσο από την έκδοση του σχετικού Π.Δ/τος, όσο και από την έκδοση του εγγράφου της υπηρεσίας που ενεργοποίησε τη διαδικασία ένταξης στις θέσεις Ε.Ε.ΔΙ.Π. κλάδου ΙΙ. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/11/2015

Δυνατότητα ή μη ένταξης υπαλλήλου του Υπουργείου Πολιτισμού του κλάδου ΔΕ Τεχνικών Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης στον κλάδο ΤΕ Εργοδηγών Σχεδιαστών του ίδιου Υπουργείου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 8 του Ν. 3345/2005.(...)Οι διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 8 του Ν. 3345/2005, με τις οποίες θεσπίστηκε η ένταξη των μονίμων υπαλλήλων του Δημοσίου, ν.π.δ.δ. και ΟΤΑ, οι οποίοι υπηρετούν σε τεχνικούς κλάδους της κατηγορίας ΔΕ Τεχνικών-Εργοδηγών, στον προσωρινό κλάδο κατηγορίας ΤΕ Εργοδηγών χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα ΤΕΙ, έχουν πεδίο εφαρμογής και στη συγκεκριμένη περίπτωση, εφόσον συντρέχουν οι κατά την κρίση της υπηρεσίας αιτούμενες προϋποθέσεις (πλειοψ.). ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/250/2006

Άσκηση καθηκόντων προϊσταμένων κλάδου ΤΕ Εργοδηγών για το υπόλοιπο της 3ετούς θητείας τους, σε θέσεις που υπό τον ισχύοντα Οργανισμό καλύπτονται από τεχνικούς κατηγορίας ΔΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τεχνικοί υπάλληλοι, οι οποίοι με βάση το Ν 3345/2005 εντάσσονται βαθμολογικά σε κλάδο ΤΕ Εργοδηγών, μπορούν να παραμείνουν ως Προϊστάμενοι Οργανικών Μονάδων Τεχνικής Κατεύθυνσης για το υπόλοιπο της 3ετούς θητείας τους, εφόσον ορίσθηκαν προϊστάμενοι πριν την άνω ένταξή τους, αν και ο εν ισχύ Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υ.ΕΘ.Α., ο οποίος σημειωτέον δεν έχει τροποποιηθεί μέχρι σήμερα μετά την προαναφερόμενη νέα ρύθμιση, προβλέπει ότι οι προϊστάμενοι των ανωτέρω Οργανικών Μονάδων αντλούνται από την κατηγορία ΔΕ και όχι ΤΕ.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/107/2015

Καταβολή αναδρομικών αποδοχών:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως, με την 198/17.5.2006 απόφαση του Δημάρχου ..., εντάχθηκε βαθμολογικά ο φερόμενος ως δικαιούχος υπάλληλος σε θέση κλάδου ΤΕ Εργοδηγών χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι., καθόσον κατά τον χρόνο αυτό δεν συνέτρεχαν όλες οι προϋποθέσεις της παρ.8 του άρθρου 16 του ν.3345/2005, δεδομένου ότι ο εν λόγω υπάλληλος δεν είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο. Ειδικότερα, από 23.3.2006 (ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της 56/2006 απόφασης του Δημάρχου ...) ο εν λόγω υπάλληλος υπηρετούσε σε θέση κλάδου ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών και ως εκ τούτου πληρούσε τη συγκεκριμένη προϋπόθεση της παρ.8 του άρθρου 16 του ν.3345/2005, πλην όμως δεν είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι., αφού η κατάταξή του σε μισθολογικά κλιμάκια της κατηγορίας αυτής πραγματοποιήθηκε το πρώτον στις 26.8.2014 με την 49706/26.8.2014 απόφαση του Δημάρχου ... - .... Περαιτέρω, ο ισχυρισμός του Δήμου ότι η ένταξη του υπαλλήλου σε θέση του κλάδου ΤΕ έπρεπε να γίνει από την έναρξη ισχύος του ν.3345/2005, αφού κατά το χρόνο αυτό ο εν λόγω υπάλληλος υπηρετούσε σε κλάδο ΔΕ Τεχνιτών και ασκούσε εν τοις πράγμασι καθήκοντα ειδικότητας Τεχνικού, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, καθόσον προϋπόθεση για την εφαρμογή της ως άνω ειδικής και, ως εκ τούτου, στενά ερμηνευτέας διάταξης είναι η κατοχή θέσης ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών και όχι η κατοχή οποιασδήποτε θέσης τεχνικού προσωπικού της κατηγορίας ΔΕ. Σε κάθε δε περίπτωση ο ως άνω ισχυρισμός του Δήμου προβάλλεται αλυσιτελώς, αφού η βαθμολογική ένταξη του εν λόγω υπαλλήλου στην κατηγορία ΤΕ Εργοδηγών χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι. θα μπορούσε να λάβει χώρα αυτοδικαίως από 23.3.2006, οπότε έγινε η μετάταξή του στον κλάδο ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών, εφόσον κατά τον χρόνο αυτό είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο. Εξάλλου, η αυτοδίκαιη ένταξη του εν λόγω υπαλλήλου στα Μ.Κ. του άρθρου 3 του ν.3205/2003 (σχετ. το 68860/24.10.2012 έγγραφο της Διευθύντριας Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου ... - ...) δεν συνιστά άνευ ετέρου ένταξη στα Μ.Κ. της κατηγορίας ΤΕ χωρίς πτυχίο, που αποτελεί προϋπόθεση για τη βαθμολογική ένταξη του υπαλλήλου στην ίδια κατηγορία. Συνακόλουθα, μη νομίμως ο Δήμαρχος ... - ..., με την 49706/26.8.2014 απόφασή του, κατέταξε τον …. βαθμολογικά και κατ’ επέκταση μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ Εργοδηγών. Επομένως, η εντελλόμενη δαπάνη, που αφορά σε διαφορά αποδοχών λόγω της προαναφερόμενης αναδρομικής κατάταξης σε Μ.Κ. της κατηγορίας ΤΕ είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΔΙΔΑΔ/23060/2005

ΘΕΜΑ: Ένταξη υπαλλήλων της κατηγορίας ΔΕ Τεχνικών / Εργοδηγών στην κατηγορία ΤΕ Εργοδηγών


ΝΣΚ/437/2004

Εξέλιξη μελών Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.Ε.ΔΙ.Π.) κλάδου ΙΙ στην επόμενη βαθμίδα και πριν από τον απαιτούμενο χρόνο της πενταετίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν εφαρμόζεται στα μέλη Ε.Ε.ΔΙ.Π. κλάδου ΙΙ, η διάταξη του εδ.δ’ της παρ.3 του άρθρου 2 του ΠΔ 118/2002, ότι δηλαδή εφόσον κατέχουν ή απαιτήσουν μεταπτυχιακό τίτλο να δύνανται να εξελιχθούν στην επόμενη βαθμίδα και πριν από τη συμπλήρωση της προβλεπόμενης πενταετίας. (πλειοψ.)


ΔΙΔΔΑ/Φ.20/οικ.3861/2025

«Δυνατότητα ανακατανομής κενών οργανικών θέσεων κατηγορίας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) σε θέσεις κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), λόγω κατάργησης των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων τεχνολογικού τομέα (Τ.Ε.Ι.)» ΑΔΑ:9ΛΓΑ46ΜΤΛ6-ΚΗ0


ΝΣΚ/424/2005

Υπάλληλοι Βουλής. Ένταξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για το μόνιμο προσωπικό της Βουλής δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις των άρθρων 2 και 3 της από 20-12-2004 Ειδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΦΕΚ 1963/Β/31-12-2004) και 16 παρ.8 του Ν 3345/2005, που αφορούν στην ένταξη των υπαλλήλων κατηγορίας ΔΕ που υπάγονται σ’ αυτές σε προσωρινό κλάδο της κατηγορίας ΤΕ, αφού ο Κανονισμός της Βουλής δεν παραπέμπει σ’ αυτές.


3258/2024

Διαπιστωτική πράξη μετατροπής θέσεων Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (ΙΔΑΧ) ΔΕ εκπαιδευτικής βαθμίδας σε οργανικές θέσεις δημοσίου δικαίου, αντίστοιχης κατηγορίας εκπαίδευσης, κλάδου και ειδικότητας.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/9/2019

Αναδρομικές αποδοχές:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μετά τη μετάταξή τους στην κατηγορία ΤΕ, οι ως άνω υπάλληλοι δεν μπορούσαν να συνυπολογίσουν το χρόνο υπηρεσίας που διένυσαν στην κατηγορία ΔΕ, για τη μισθολογική κατάταξή τους στα μισθολογικά κλιμάκια της ΤΕ κατηγορίας, διότι αν και κατείχαν τον τίτλο σπουδών κατ’ επίκληση του οποίου μετατάχθηκαν στην ανώτερη κατηγορία, δεν διένυσαν υπηρεσία σε θέση τυπικών προσόντων ΤΕ κατηγορίας, αλλά σε θέσεις ΔΕ κατηγορίας, και άσκησαν αντίστοιχα προς αυτή τη θέση καθήκοντα και αρμοδιότητες. Επομένως, έπρεπε να καταταχθούν στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας ο βασικός μισθός του οποίου είτε ισούται προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβαναν είτε είναι ο αμέσως ανώτερος (προς αποτροπή της μισθολογικής τους υποβάθμισης), δηλαδή στο 1ο ΜΚ ΤΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 1.037 ευρώ και όχι στα μισθολογικά κλιμάκια της ΤΕ κατηγορίας στα οποία κατατάχθηκαν (4ο και 5ο ΜΚ ΤΕ). Ως εκ τούτου, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, κατά το μέρος που εντέλλεται ποσό διαφοράς αποδοχών μεγαλύτερης από τη διαφορά των εν λόγω μισθολογικών κλιμακίων (3ο ΜΚ ΔΕ – 1ο ΜΚ ΤΕ), για έκαστο των δικαιούχων