ΝΣΚ/488/2007
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ανάκληση άδειας λειτουργίας πρατηρίου καυσίμων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Απόφαση ασφαλιστικών μέτρων, με την οποία αφαιρείται η χρήση του ακινήτου από τον εκμεταλλευτή του πρατηρίου, ο οποίος αποβάλλεται βιαίως από αυτό - Ανάκληση της άδειας λειτουργίας του πρατηρίου μετά την έκδοση της απόφασης των ασφαλιστικών μέτρων - Νομίμως η Διοίκηση ανακαλεί βασιζόμενη στην κρίση της ως άνω απόφασης των ασφαλιστικών μέτρων περί απόδοσης της χρήσης του πρατηρίου - Προσωρινή η ανάκληση - Διαρκεί για όσο χρόνο ισχύει το προσωρινό δεδικασμένο από την απόφαση των ασφαλιστικών μέτρων. (πλειοψ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/127/2010
Νομιμότητα χορήγησης άδειας λειτουργίας συνεργείου αυτοκινήτων από μετεγκατάσταση για λόγους ανωτέρας βίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Επιγενόμενος λόγος ανωτέρας βίας δεν ενεργοποιεί το δικαίωμα που παρέχεται με την παρ.1α του άρθρου 1 του ΠΔ 78/1988, όταν η μετεγκατάσταση συνεργείου προκαλείται από προηγούμενες ενέργειες του εκμεταλλευτή. Ανάκληση μη νομίμων διοικητικών πράξεων αδείας ιδρύσεως και λειτουργίας συνεργείου αυτοκινήτων και μετά την πάροδο πενταετίας.
65244/5451/2015
Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με την ακολουθητέα διαδικασία περί υποχρεωτικού ορισμού φυσικού προσώπου ως Υπεύθυνου λειτουργίας μικτού ή αμιγούς πρατηρίου υγραερίου σε σχέση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας αυτού, είτε σε σχέση με τα δικαιολογητικά για τη τροποποίηση της άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων, μέσω της διαδικασίας έγκρισης σχεδιαγραμμάτων και τη μετατροπή του σε μικτό πρατήριο.(ΑΔΑ:76ΤΖ4653ΟΞ-ΣΨΣ )
ΝΣΚ/156/2011
Εκτέλεση απόφασης ασφαλιστικών μέτρων, που αφορά απασχολούμενους με το πρόγραμμα STAGE.Η απόφαση ασφαλιστικών μέτρων, με την οποία το Ελληνικό Δημόσιο υποχρεούται να αποδέχεται τις υπηρεσίες των αιτούντων-απασχοληθέντων με πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας ανέργων (stage) και να καταβάλλει τις αντίστοιχες αποδοχές τους μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης επί της κύριας αγωγής τους, δεσμεύει με το προσωρινό δεδικασμένο της το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο οφείλει να συμμορφωθεί εκτελώντας την απόφαση, δεδομένου ότι η τελευταία παράγει και εκτελεστότητα, συγκεκριμένα δε, οφείλει να απασχολεί τους αιτούντες με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες απασχόλησης, όπως και προηγουμένως.
38072/2700/2012
Παροχή διευκρινήσεων σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας μικτού ή αμιγώς πρατηρίου υγραερίου(ΑΔΑ:Β4Θ91-Π32)
42869/2023
Διαδικασία χορήγησης νέας άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων (μικτού ή αμιγούς) στις περιπτώσεις αφαίρεσης της υφιστάμενης. ΑΔΑ:Ψ8ΨΘ465ΧΘΞ-ΟΡΤ
109036/2022
Διαδικασία χορήγησης νέας άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων (μικτού ή αμιγούς) στις περιπτώσεις αφαίρεσης της υφιστάμενης. ΑΔΑ: ΨΚ6Ζ465ΧΘΞ-ΔΜΦ
ΝΣΚ/40/2007
Πρατήρια υγρών καυσίμων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
-Παραχώρηση της χρήσης του πρατηρίου με μισθωτήριο συμβόλαιο. -Η άδεια λειτουργίας πρατηρίου χορηγείται σε εκείνον που έχει το δικαίωμα εκμετάλλευσης αυτού. -Η ανάκληση της δήλωσης παραχώρησης εκμετάλλευσης δεν θίγει το μισθωτικό δικαίωμα του εκμεταλλευόμενου το πρατήριο. -Για την άρση της αμφισβήτησης του δικαιώματος εκμετάλλευσης απαιτείται τελεσίδικη δικαστική απόφαση.
ΝΣΚ/140/2009
Εφαρμογή της παρ.2 του άρθρου 4 του ΠΔ 595/1984, που αφορά τους όρους και προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας μικτών πρατηρίων υγραερίου (LPG) και υγρών καυσίμων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι υπόγειες δεξαμενές υγρών καυσίμων ενός πρατηρίου υγρών καυσίμων δεν περιλαμβάνονται στην έννοια των «χώρων αποθήκευσης ή πώλησης ευφλέκτων, εκρηκτικών ή τοξικών υλών» του άρθρου 4 παρ.2 περ.στ του ΠΔ 595/1984, και, κατά συνέπεια, δεν είναι απαραίτητη η τήρηση της προβλεπόμενης στην εν λόγω διάταξη ελάχιστης απόστασης των 150 μέτρων μεταξύ ενός υφιστάμενου πρατηρίου υγρών καυσίμων και ενός μικτού πρατηρίου υπό ίδρυση. (πλειοψ.)
ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ/16Η/2012/ΘΕΜΑ Δ
ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:Ενόψει των ανωτέρω, τα ασφαλιστικά μέτρα ενέχουν μόνο διάπλαση, ανεξάρτητη της ισχύος ή μη της ουσιαστικής έννομης σχέσης, και, επομένως, η απορριπτική της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων απόφαση δεν συνεπάγεται άλλη δέσμευση για τους διαδίκους, πέραν της απόκρουσης νέας αίτησης για την ίδια διαφορά με βάση τον αυτό νομικό και πραγματικό λόγο, τούτο, όμως, όχι λόγω δεδικασμένου ως προς την ανυπαρξία του ασφαλιστέου δικαιώματος, εάν το δικαστήριο των ασφαλιστικών μέτρων έχει προβεί σε τέτοια κρίση, αλλά κατ’ εφαρμογή της γενικής δικονομικής αρχής περί απαγόρευσης αναδίκασης της ίδιας υπόθεσης. Όσον αφορά δε την απόφαση που διατάσσει ασφαλιστικό μέτρο, με δεδομένο ότι η απόφαση αυτή συνιστά γνήσια εκδήλωση της δικαιοδοτικής λειτουργίας του δικαστηρίου, εκείνο που καλύπτεται με την αυθεντικότητα και δεσμευτικότητα της δικαστικής κρίσης είναι μόνον η νομιμότητα της διαπλασθείσας νέας νομικής κατάστασης, την οποία, για το λόγο αυτό, όχι μόνον ο καθ’ ου διατάσσεται το μέτρο, αλλά και κάθε τρίτος οφείλουν να μην διαταράσσουν. Κατ’ ακολουθίαν των προεκτεθέντων, που ισχύουν και για τις αποφάσεις επί αιτήσεων ασφαλιστικών μέτρων του ν. 3886/2010, από την απορριπτική της αίτησης απόφαση του δικαστηρίου των ασφαλιστικών μέτρων, για το λόγο ότι δεν πιθανολογήθηκε παράβαση, κατά τη διαδικασία ανάθεσης συγκεκριμένης δημόσιας σύμβασης, των οικείων κανόνων δικαίου, δεδικασμένο, είτε οριστικό, είτε προσωρινό, ως προς τη νόμιμη διεξαγωγή της διαδικασίας αυτής, δεν απορρέει και, ως εκ τούτου, το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν κωλύεται από το άρθρο 17 παρ. 3 του Οργανισμού του να κρίνει, επιλαμβανόμενο του ελέγχου της ίδιας διαδικασίας ανάθεσης, το αντίθετο.
ΝΣΚ/45/2000
Σύλλογοι. Νομιμότητα ή μη αντικατάστασης του Προέδρου του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου Αγίας Παρασκευής Αττικής και αρμόδιο όργανο ορισμού προσωρινής διοίκησης στον παραπάνω Σύλλογο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Η.Δροσογιάννης, Πάρεδρος Μετά την έκδοση της υπ αριθμ.42331/1999 αποφάσεως του Προέδρου Πρωτοδικών Αθηνών, που εκδόθηκε επί αιτήσεως ασφαλιστικών μέτρων, επιλύθηκε με προσωρινό δεδικασμένο το ζήτημα ως προς τα δύο πρώτα σκέλη του ερωτήματος. Εξάλλου, αρμόδιο όργανο για τον τυχόν διορισμό προσωρινής διοίκησης του παραπάνω Συλλόγου είναι το Πρωτοδικείο Αθηνών, κατ άρθρο 69 Α.Κ. σε συνδυασμό με τα άρθρα 266 παρ.1 του Δασικού Κώδικα και 12 παρ.5 του καταστατικού του Συλλόγου.