×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/50/2011

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπάλληλοι ΟΤΑ – Χορήγηση ή μη των εξόδων κίνησης σε εκλεγέντες Νομάρχες-Αντινομάρχες που τελούν σε καθεστώς ειδικής άδειας μετ’ αποδοχών, κατά το άρθρο 11 παρ. 3 του Ν 3146/2003.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τα έξοδα κίνησης, που χορηγούνται σε υπαλλήλους των ΟΤΑ α΄ βαθμού, δυνάμει των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 5 του Ν 2685/1999, καταβάλλονται και στην περίπτωση που οι υπάλληλοι αυτοί έχουν εκλεγεί Νομάρχες-Αντινομάρχες και τελούν σε καθεστώς ειδικής άδειας μετ’ αποδοχών, κατά τη διάταξη του άρθρου 11 παρ. 3 του Ν 3146/2003. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/408/2014

Δημόσιοι υπάλληλοι – Τρίμηνη άδεια μετ’ αποδοχών. 

Γ2α/65797/2018

Επέκταση της ειδικής άδειας μετ’ αποδοχών του άρθρου 105 του ν. 2071/1992 σε περαιτέρω τμήματα και ειδικές μονάδες των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ.  


ΝΣΚ/183/2014

Υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου Δημοσίου (ΥΠΑ) – Διαθεσιμότητα – Άδειες αποδοχών και άσκησης ιδιωτικού έργου από τεθέντες σε καθεστώς διαθεσιμότητας υπαλλήλους.

ΝΣΚ/3/2004

Μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το προσωπικό του κλάδου ΔΕ 23, Ειδικής Υπηρεσίας (Δημοτική Αστυνομία), που υπηρετεί στους ΟΤΑ Α΄ βαθμού, κατά την δημοσίευση του νόμου και κατέχει πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ μετατάσσεται σε ανώτερη κατηγορία (κλάδο, κατά την διατύπωση του νόμου), δυνάμει του άρθρου 6 παρ.4 του Ν. 3146/2003 με τετραετή χρόνο υπηρεσίας, από τον διορισμό του. (πλειοψ.)


Γ2α/οικ.19064/2019

Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή της υπ΄αριθ. πρωτ. Γ2α/65797/27-11-2018 «Επέκταση της ειδικής άδειας μετ΄αποδοχών του άρθρου 105 του ν. 2071/1992 σε περαιτέρω τμήματα και ειδικές μονάδες των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Θ.Δ.» Κ.Υ.Α.(ΑΔΑ: 6ΜΑ1465ΦΥΟ-Π1Τ)


ΝΣΚ/216/2011

Εκπαιδευτικός αιρετό μέλος του ΑΠΥΣΠΕ και Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου ΟΤΑ – Χορήγηση ειδικής άδειας άνευ αποδοχών – Ασυμβίβαστο – Εφαρμογή ή μη των διατάξεων του άρθρου 10 του ΠΔ 1/2003.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η χορήγηση της ειδικής αδείας άνευ αποδοχών σε εκπαιδευτικό, αιρετό μέλος ΑΠΥΣΠΕ, ο οποίος έχει εκλεγεί Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου ΟΤΑ, έχει ως συνέπεια την απώλεια της ιδιότητας για το χρονικό αυτό διάστημα, βάσει και της οποίας προέκυψε (κατόπιν εκλογής) ο ορισμός του ως μέλους του συλλογικού οργάνου, καθόσον αυτή η υπηρεσιακή μεταβολή, αποκλείει κατά νόμο την άσκηση των καθηκόντων της κυρίας θέσεως. Συνεπώς, θα πρέπει η Διοίκηση, κατ άρθρο 13 του Ν 2690/1999, να προβεί άμεσα σε αντικατάστασή του στο ΑΠΥΣΠΕ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ειδικότερη διάταξη του άρθρου 10 παρ.8 του ΠΔ 1/2003, το οποίο ισχύει και εφαρμόζεται εν προκειμένω. (ομοφ.)


ΥΠΟΠΑΙΘ/200044/10931/5366/1649/2015

Ερμηνευτική εγκύκλιος της παρ. 3, άρθρου 11, Ν. 4326/2015, για τη χορήγηση αδείας μετ’ αποδοχών στους εν ενεργεία αθλητές/ αθλήτριες εθνικών και προ-εθνικών ομάδων καθώς και στους προπονητές/ προπονήτριες αυτών (ΑΔΑ:7ΜΥΑ465ΦΘ3-7ΙΗ)


ΝΣΚ/403/2003

Ανάκληση άδειας παραμονής αλλοδαπού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η, παρ’ αλλοδαπού, τελούντος εν χηρεία εκ γάμου μεθ’ Ελληνίδος, σύναψη νέου γάμου μετ’ αλλοδαπής, έχει σαν συνέπεια την ανάκληση της άδειας παραμονής, η οποία είχε χορηγηθεί με βάση την παρ.3 του άρθρου 33 του Ν 2910/2001.


ΝΣΚ/9/2014

Δημόσιοι υπάλληλοι – Αργία – Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 103 του ν. 3528/2007, όπως ισχύουν – Ύψος καταβληθέντων αποδοχών των υπαλλήλων που τελούν σε κατάσταση αργίας για το χρονικό διάστημα μετά την ισχύ του ν. 4093/2012. (έχει γίνει αποδεκτή τόσο από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όσο και από τον αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών-βλέπε ΔΙΔΑΔ/Φ. 69/56/οικ.15848/2014)


ΝΣΚ/81/2005

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Αντινομάρχες. Έξοδα παράστασης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Τόσο στην περίπτωση του άρθρου 15 παρ.30 του Ν 2503/1997, όσο και σ’ εκείνη του άρθρου 11 παρ.3 του Ν 3146/2003, και μετά την έξοδο ακόμη των οικείων φορέων από το δημόσιο τομέα, οι αντινομάρχες, οι οποίοι λαμβάνουν τις αποδοχές της οργανικής τους θέσης, δεν δικαιούνται να λαμβάνουν ως έξοδα παράστασης ποσοστό 50% των αντίστοιχων εξόδων του νομάρχη αλλά μειωμένα, ήτοι 16% και 30%, κατά περίπτωση.